Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+työsuojelun.
06.09.2018 18:16
Vakava+ongelma,+mutta+kuinka+kirkko+voisi+tulla+apuun?
06.09.2018 18:12
Toivottavasti+asia+selviää.
06.09.2018 18:07
Oliko+niissä+mitään+ohjetta+mukana?+Minulla+oli+kerran+sellaisia+puutarhalaattoja,+jotka+hehkuivat+pimeässä+kun+olivat+päivän+olleet+auringossa.+Aika+hienoja+olivat.
06.09.2018 18:02
Onko+niissä+joku+vika?
06.09.2018 17:55
Älä+pahoittele+ystävällisyyttäsi.+Sitä+ei+koskaan+ole+tässä+maailmassa+liikaa.+Päivä+kerrallaan+tosiaan+täytyy+mennä+ja+olla+kiitollinen+jokaisesta+kivuttomasta+hetkestä.+Tosin+niihinkin+on+luvattu+kunnon+lääkkeet.+Elämä+on+lopultakin+pienissä+asioissa.+Muistan+kun+minulla+oli+koira,+niin+monesti+makasin+sen+vieressä,+kun+se+nukkui,+ja+yritin+pistää+mieleen,+kuinka+hyvältä+se+tuntui+ja+miltä+tuntui+käteen+sen+turkin+karheus.+Pieniä+merkityksellisiä+hetkiä.
06.09.2018 17:42
Kiitos+hyvin+on+mennyt.+Yksi+ystävä+kävi+tapaamassa+minua+ja+meillä+oli+oikein+mukava+juttutuokio.+Mitään+hyödyllistä+en+ole+tainnut+saada+aikaiseksi.+Katselin+orvokki-istutusta+ja+ajattelin,+että+se+pitäisi+jo+siivota+pois.+Kuinkas+sinun+päiväsi?
06.09.2018 17:35
Kiitos+kysymästä.+Tällä+hetkellä+on+ihan+hyvä+olo+kun+syöpälääkitykset+on+lopetettu.+On+virkeämpi+ja+selkeämpi+olo.+Kipujakaan+ei+vielä+ole+kuin+satunnaisesti.+Ehtii+vielä+nauttia+elämän+kauniista+asioista+ja+tehdä+mukavia+juttuja.
06.09.2018 17:32
No+juu,+totta.+Itse+ajattelen+sitä+lähimmäisen+rakkauteen+liittyvänä+harjoittamisena+ja+omassa+uskossa+kasvamista.
06.09.2018 17:24
Uskallan.
06.09.2018 17:17
Meillä+on+rajallinen+aika+täällä+maanpäällä,+mutta+ikuinen+aika+sitten+siellä+toisella+puolella.+Minusta+se+aika+ei+ole+tuhlattu,+joka+uskon+harjoittamiseen+on+täällä+käytetty.+Tiedän+huonompiakin+tapoja+viettää+elämäänsä.
06.09.2018 15:06
Minä+kyllä+taisin+hänelle+vähän+jotain+jo+kirjoittaa,+mutta+olisiko+se+kenties+poistettu,+kun+en+itsekään+sitä+kommenttia+enää+löytänyt.+Kenenkään+ei+pidä+toisilleen+syöpää,+helvettiä+tai+mitään+muutakaan+pahaa+toivottaa.
06.09.2018 15:03
Tottakai+on.+Tuo+vastaukseni+oli+eri+henkilölle+osoitettu.
05.09.2018 22:22
Sinä+et+ole+anonyymi+nimimerkki,+sinä+olet+sinä,+arvokas+ihminen.+Hyvine+ja+huonoine+puolinesi.
05.09.2018 22:16
Kiitos+viisaista+sanoistasi+"Näinseasiaon".
"olen+ollut+huomaavinani+että+et+aina+ole+käsittänyt+itsekään+(tai+halunnut+käsittää)+oikein+mitä+on+sanottu+joten+itsessäsikin+on+ollut+vikaa."
Tahallani+en+ole+väärin+ymmärtänyt,+mitä+minulle+on+kirjoitettu,+koska+mitä+hyötyä+siitä+olisi.+Olet+silti+varmasti+oikeassa+siinä,+että+olen+voinut+ymmärtää+väärin+jotain+asioita.+
"Älä+soimaa+niitä+jotka+iloitsevat+pelastusvarmuudesta+sillä+sitä+et+tee+ymmärryksestä."
Ei+ole+missään+nimessä+ollut+tarkoitus+soimata+heitä,+joilla+pelastusvarmuus+on.+Olen+pahoillani,+jos+joku+on+sellaisen+käsityksen+saanut.+Varmuushan+on+juuri+hieno+asia+ja+sen+toivoisin+itsellenikin.+
"Kanattaa+ehkä+muistaa+että+tämä+palsta+ei+ole+mikään+kirkko+eikä+Kristuksen+sanan+ja+armon+lähde+vaan+usein+inhottava+roskasanko."
Tuo+on+hyvä+muistutus.+Parhaimmillaan+tämä+palsta+on+mukavaa+ajanvietettä+ja+välillä+kyllä+myös+hyvää+Herran+sanaa+saa+täältä+lukea.+Se+voimauttaa.
Siunausta+sinulle.
05.09.2018 21:15
Kuule,+tämä+keskusteluko+oli+se+syy,+miksi+halusit+minun+tästä+asiasta+tekevän+aloituksen?+:(
05.09.2018 21:02
"miksi+etsimme+toisistamme+(Jumalan+kuvasta)+virheitä+ja+kehtaamme+vieläpä+osoitella+niitä+virheitä."
Olen+välillä+miettinyt+sitäkin,+että+olisiko+se+jollekin+puolustautumiskeino?+Että+hyökkää+ensin,+jotta+säilyttäisi+omat+kasvonsa.+Varmasti+on+muitakin+syitä.+Toisaalta+on+sitten+hienoa,+jos+havaitsee+toimivansa+kuvaamallasi+tavalla.+Silloin+siitä+voi+alkaa+tehdä+parannusta.
"Joku+joskus+sanoi,+että+me+ihmiset+emme+osaa+ja+ole+valmiita+tarttumaan+siihen+rakkaaseen+ojennettuun+käteen+ennen+kuin+roikumme+viimeisillä+voimillamme+jyrkänteen+reunalla+ja+voimamme+loppuvat."
Noin+se+varmasti+monesti+on.+Ihminen+yrittää+ja+yrittää+ennen+kuin+huomaa,+että+tarvitsee+apua.+Itse+olen+huomannut+sellaisen+asian+jo+ihan+ihmistenkin+kanssa,+että+on+todella+vaikeaa+pyytää+apua.+Olen+pakon+edessä+joutunut+sitä+opettelemaan,+mutta+edelleen+arkailen+sen+kanssa.+Kuitenkin+ne+tilanteet,+kun+apua+pyytää,+ovat+sellaisia,+että+ihmiset+auttavat+mielellään.
Sinulla+on+ystävällinen+tapa+kirjoittaa+ja+ottaa+toinen+huomioon.+Olet+varmasti+hyvä+kuuntelija.
03.09.2018 21:28
Voi+Torre,+Torre.+Vaikka+sinulle+ei+kukaan+olisikaan+tullut+raportoimaan+uskoon+tuloaan,+se+ei+tarkoita,+etteikö+joku+olisi+voinut+vaikka+uskoon+tullakin.
03.09.2018 13:40
En+valitettavasti+täysin+ymmärrä+ajatustasi.
"+Jota+Luterilaisuus+EI+ole.+On+silloin+suurimmalta+osin+sen+vastaista,+jossa"piru"+vie,+vetää,+johtaa+ja+hallitsee,+ja+jossa+PAHA+perii!!"
Ymmärrän+tuon+siten,+että+luterilaisuus+on+siis+sen+vastaista,+jossa+piru+hallitsee+ja+jossa+paha+perii.+Eli+että+luterilaisuudessa+ei+piru+hallitse+ja+jossa+paha+ei+peri.+Eikö+se+olisi+silloin+siis+hyvä+asia,+ettei+luterilaisuudessa+piru+hallitse?
03.09.2018 13:14
Miksi+luterilaisuus+ei+ole+OK?+Eikö+luterilainen+voi+olla+oikea+kristitty?
03.09.2018 13:05
2 / 308