Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kuusenjuuret
profiilit
Kuusenjuuret
Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä.
18.08.2017 11:15
Välillä+tosiaan+näyttää+juuri+tuollaiselta.+Mutta+ehkä+se+on+yksi+tapa+pitää+keskusteluyhteyttä+yllä.+Jotain+tarvettahan+sillä+yritetään+tyydyttää.+En+tiedä.
18.08.2017 11:11
Hyvin+kirjoitit,+kiitos+sanoistasi.+Paljon+olemme+saaneet,+siitä+on+hyvä+olla+kiitollinen.
18.08.2017 11:06
Vastaan+nyt+vain+omasta+puolestani,+koska+muiden+puolesta+en+pysty+ja+vaikka+taisit+osoittaa+tekstisi+Eerikalle.
Olen+tullut+tänne+keskustelemaan+Luterilaisuuteen+liittyvistä+asioista+ja+muistakin+mielenkiintoisista+aiheista.+Täällä+on+paljon+hienoja+ihmisiä,+joiden+kanssa+voi+jakaa+ajatuksia+ja+jotka+suhtautuvat+toisiin+kunnioittaen.+Oletko+huomannut?+Ikävää,+jos+pidät+minua+trollina.
Aion+kyllä+mennä+tänään+nauttimaan+myös+ulkoilmasta,+ellei+ala+sataa.+Marjaan+en+ehkä+tässä+kunnossa+ihan+jaksa+mennä,+mutta+muuten+olisi+ihana+ajatus+kyllä+sekin.+Jos+sinulla+on+siihen+mahdollisuus,+niin+mene+ihmeessä.+Nauti+niistä+asioista,+joihin+nyt+pystyt.+Huomisesta+emme+voi+tietää.
Siunausta+päivääsi.
18.08.2017 11:03
tiedetään
18.8.2017+8:25
"Jumalaa+ei+ole+palstalla+näkynyt+eikä+luterilaisessa+kirkossakaan,+joten+hän+ei+taida+kuulu+apalstan+keskustelunaiheisiin+ensinkään.+Mitä+sinuun+tulee+eerika+alias+kuusenjalkan+alias+rytiputki,+olet+trolli+joka+AINA+vedat+keskustelun+itsesi+ympärille."
Olen+hieman+eri+mieltä.+Jumala+on+kaikkialla,+myös+tällä+palstalla.+Hänestä+kirjoitetaan+täällä+paljon.+Hän+myös+näkee,+mitä+sinä+kirjoitat+ja+Hän+näkee,+mitä+minä+kirjoitan.+Hän+näkee+meidän+sydämemme+tilan.+Sanotaanhan+Häntä+Kaikkivaltiaaksi.+Raamatussa+sanotaan,+että:+Olenko+minä+Jumala+vain+lyhyeltä+matkalta,+sanoo+Herra;+enkö+ole+Jumala+myöskin+kaukaa?++Saattaako+joku+niin+piiloon+piiloutua,+etten+minä+häntä+näe?+sanoo+Herra.+Enkö+minä+täytä+taivasta+ja+maata?+sanoo+Herra."+
Jos+sinua+kovasti+kiusaa+"minä"+sanan+käyttö+tuossa+aloituksen+tekstissäni,+voithan+vaihtaa+sen+tilalle+"sinä".
Siunausta+päivääsi.
18.08.2017 10:42
Olen+samaa+mieltä,+että+olen+silti+aina+itse+vastuussa+siitä,+miten+missäkin+roolissa+toimin.+Joskus+sen+vastuun+ottaminen+on+vaan+vaikeaa.+Ja+on+vaikea+tunnustaa+omat+pimeät+puolensa.
17.08.2017 23:55
Luulin,+että+tarkoitit+minua.
17.08.2017 23:52
Vai+niin.
17.08.2017 23:47
Jospa+se+on+jokin+purkukeino+pahalle+ololle,+silloin+jos+teksti+on+kovin+negatiivista+tai+ilkeää?+Haluaa+haavoittaa+toista,+ettei+omat+haavat+tunnu+niin+pahalta?
17.08.2017 23:44
Voiko+siinä+tulla+sellainen+valheellinen+vapauden+tunne,+että+voin+kirjoittaa+vaikka+mitä+(niin+hyvässä+kuin+pahassakin)+ja+ajatella,+ettei+kukaan+saa+koskaan+tietää?+Kyllähän+nämä+meidän+kirjoitukset+tarvittaessa+varmaan+tosiaan+pystyy+jäljittämään+viranomaisten+toimesta.
17.08.2017 23:41
Tuo+on+totta.+Miten+ajattelet+sen,+että+jos+nämä+eri+roolit+kovasti+poikkeavat+toisistaan,+niin+mistä+se+kertoo?+Vai+kertooko+mistään?
17.08.2017 23:30
Tuo+on+hyvä+näkökulma+ja+erittäin+lohdullista.
17.08.2017 21:14
En+huomaa.+Poistettuja+ketjujahan+ei+siellä+enää+liene+näkyvissä.
17.08.2017 20:52
Sanaa+soisi+kyllä+tosiaan+käytettävän+mielummin+rakennukseksi+kuin+repimiseksi.+Mutta++sana+kestää+silti.
17.08.2017 20:44
"Nyt+jo+näemme+mikä+on+ongelman+nimi(merkki)"
Alkoi+kiinnostaa+tämä+asia+oikein+kunnolla.+Selailin+randomisti+vanhempia+sivuja,+joissa+ei+yhtä+tiettyä+nimimerkkiä+ei+näkynyt.+Nämä+alla+olevat+kommentit+ovat+kaikki+rekkaamattomien+nikkien+kommentteja+kolmeen+eri+keskusteluun.+Ja+avasin+siis+VAIN+kolme+keskusteluketjua.+Kommentit+eivät+ole+välttämättä+peräkkäisiä,+vaan+joitain+helmiä.
Eka+ketju:
Etkö+edes+ymmärrä+mistä+keskusteltiin?
Tietysti+ymmärrän,+mutta+ilmeisesti+sinä+et+ymmärtänyt+eroa+niiden+kahden+lauseen+välillä,+jotka+kirjoitin.
Eikö+totuus+miellytä+homo?
Muunneltu+totuus+ei+ole+totuus
Älä+siksi+muuntele+vaan+hyväksy+totuus+vaikka+se+onkin+epämiellyttävä+teille+homottajalle.
Et+siis+osaa+vastata+kysymykseeni?+Ei+tullut+yllärinä.
Ei+tarvitse+vastata+kun+luet+aikaisemmat+vastukset.+Ole+hyvä+ja+lue+tais+pyydä+äitisäsi+lukemaan+sinulle+jos+on+vaikeuksia.
Joo,+kaikki+nlrmit+tulee+purkaa,+että+pervot+voisivat+pervoilla+"+normaaleina"
Terveystiedon+tunnit+eivät+ainakaan+ole+sinun+vahvuutesi
Toinen,+jonka+avasin:
No+eipä+ole+järjen+riemujuhlaa+tuo+sinunkaan+vanhan+aloituksen+koopionti+yritys
Sontaa+tosiaan+julkaistaan+vain+näillä+palstoilla.
Et+vastannut+mikä+oli+motiivisi+tähän+aloitukseen.+Minun+motiivini+on+selvittää+sinun+motiivisi+aloitukseen.+Siis+mikä+on+motiivisi+aloitukseen?
Eli+et+edes+tiedä+mistä+aloituksen+teit?+Olet+säälittävä!
Tiedän+kyllä+ja+taidat+tietää+sinäkin.+Ottaako+päähän?
Sinä+et+osaa+muuta+kuin+rääpiä.+Mikset?
Kolmas+kerta+toden+sanoo:
Sinun+tasosi+ei+näköjään+ole+muuttunut+miksikään.+Kun+saat+paskasi+heitettyä+konservatiivien+niskaan+kälpitkin+pakoon+kun+muuhun+et+pysty.+Oletkos+sinä+se+lesbo+joka+täällä+kerjää+aina+hyväksyntää+pervoudellesi?
Onko+lääkkesi+päässyt+loppumaan+vai+näetkö+ikkunastasi+onnellisia+ihmisä+ulkona?
On+irvokasta+kun+ateistikommari+lainaa+Raamattua
Eikös+teitä+lesboja+muutenkin+okseta+usein+kun+pimppikarvat+menevät+kurkkuun?
Heteromiehet+työskentelevät+sillä+mitä+lesboilla+ei+ole.+Ja+arvaas+mitä+heteronaisella+on+mitä+teillä+homoilla+ei+ole+vaan+korvaatte+sen+persreiällä.+Kyllä+heteroilla+on+sentään+kunnon+värkit+ja+valinnanvaraa!
Mene+attepalstalle+siellä+on+kaikki+ystäväsikin.
Mene+sinä+hörhöpalstalle+pois+täältä+sekoilemasta.
Että+silleen.
17.08.2017 20:26
"Sinä+olet+hyvä+paska+pörrätä.+
Johtopäätös:+kestä+tai+ole+kestämättä,+minä+en+ole+menossa+minnekään"
Kylläpä+nyt+aika+suoraan+paljastit,+mikä+sinun+motiivisi+tällä+palstalla+oloon+on.
17.08.2017 19:43
Ihminen+on+sellainen,+että+hän+tekee+sitä,+mistä+saa+itselleen+jotain+hyvää,+olipa+se+sitten+ylemmyyen+tunnetta,+mielihyvää,+tuskan+poistamista+tms.+Eikä+se+ole+sen+kummemmin+hyvä+tai+huono+asia+ja+koskee+niin+uskovia+kuin+ei-uskovia.+Täysin+pyyteettömiä+ihmisiä+tuskin+on+kovinkaan+montaa+täällä+maan+päällä.+
Minä+olen+uskossa+taivaspaikan+toivossa+ja+pelkään+helvettiä+ja+Jumalan+vihaa.+Mutta+se,+miksi+pyrin+hyvään,+ei+lähde+tuosta+pelosta,+koska+teoilla+en+taivaaseen+pääse.+Itse+näen+sen+niin,+että+koska+olen+uskossa+ja+uskon+näin+ollen+Jeesuksen+opetukset+ja+pidän+niitä+hyvinä,+niin+minulle+tulee+sitä+kautta+halu+pyrkiä+siihen+samaan+hyvyyteen.+Lähimmäisen+rakkauteen+pyrkimällä+aika+paljon+niistä+ns.+pahoista+asioista+jää+tekemättä.
Ja+niin+kuin+tuolla+alempana+todetaan,+miten+pahuus+määritellään?+Tuskin+Hitler+ajatteli+pahaa+tekevänsä.
17.08.2017 19:23
Voisiko+riittää+jo+se,+että+keskustelisimme+enemmän+aina+ko.+aiheesta+kuin+toisistamme?+Tai+ainakaan+negatiiviseen+sävyyn,+positiivista+toki+on+aina+mukava+lukea,+vaikka+se+ei+itseä+koskisikaan.
17.08.2017 18:50
Ok.
17.08.2017 18:21
Uskon+pitkälle+samalla+tavalla.+Jumalan+sanassa+on+voima.+Mutta+mietin+sitä,+että+jos+sanan+julistaja+ei+usko+sanomaansa,+niin+puuttuuko+siitä+silloin+henki,+onko+se+vaan+tyhjää+puhetta?+Ja+kuinka+se+vaikuttaa+kuulijaan?+Tosin+sellaisestakin+varmasti+voi+jäädä+joku+siemen+itämäään.
17.08.2017 18:18
291 / 308