kannattaako tulla joka ketjuun nakkelemaan niskoja

ehdotelma

ajattelin vaan että jotta saataisii palsta taas toimimaan kannattaisiko itse kunkin kohdallaan miettiä kannattaako joka ketjussa nakella niskoja, loukkaantua tai kannattaako ylipäätään joka keskusteluun tunkea. toisekseen itselle epämieluisaa kommenttia tulee varmasti kaikikke mitä jos annetaan olla vaan niin saadaan taas pysymään ne järkiviestitkin kun loppuisi se kokonaistenm ketjujen poisto mikä on älytöntä. joaspa annetaan palstan huolehtia sääntöjen noudattamisesta ja siihen liittyvistä siivouksista ja ollaan me niinkuin ei ilmianto nappulaa olisikaan. toimisi taas palsta kun on ollut nyt nihkeää.

39

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antieerika

Ei kannata!

• Joitakin keskusteluja tuolta alkuajoilta välillä tulee eteen, kun googlella jotain etsii. Sanoisin kuten Saarnaaja....ei mitään uutta auringon alla.
      Julkisessa keskustelussa on paha mennä määrittelemään miten toisten pitää toimia. Alustan tarjoaja on kirjoittanut säännöt, ne määrittelevät aika pitkälle ne reunaehdot.
      Jos ei halua poistoja, kannattaa kiinnittää huomiota siihen, miten kommentoi tai millaisia aloituksia tekee.Toki automaatti poistaa omalla logiikallaan sen minkä poistaa.

• luealoitus

aloituksen ehdotus kuuluu jospa annetaan palstan huolehtia säännöistä ja siihen liittyvistä toimenpiteistä ja ollaan me kuin mitään ilmianto röllimisnäppäintä ei olisikaan. voitko allekirjoittaa? toinen ehdotus oli kannattaako joka keskusteluun tunkea jos ei mielltytä ja alkaa vinkumaan? allekirjoitatko?

• luealoitus kirjoitti:

aloituksen ehdotus kuuluu jospa annetaan palstan huolehtia säännöistä ja siihen liittyvistä toimenpiteistä ja ollaan me kuin mitään ilmianto röllimisnäppäintä ei olisikaan. voitko allekirjoittaa? toinen ehdotus oli kannattaako joka keskusteluun tunkea jos ei mielltytä ja alkaa vinkumaan? allekirjoitatko?

Miksi sitten tulit vinkumaan??

• äläaloita
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Miksi sitten tulit vinkumaan??

vastaa vain osaltasi ehdotuksiin äläkä ala jankkaamaan. miksi tulit keskusteluun jos et ota kantaa ehdotuksiin?

• äläaloita kirjoitti:

vastaa vain osaltasi ehdotuksiin äläkä ala jankkaamaan. miksi tulit keskusteluun jos et ota kantaa ehdotuksiin?

Oletko koskaan kommentoinut itse asiaa?

• Ovatko sinun kommenttisi aina tätä tasoa?

• kokki62selle

Oletko koskaan kommentoinut itse asiaa?

Kommentoi itse kun taas ensimmäisenä päätäs auoit!

• kokki62selle kirjoitti:

Kommentoi itse kun taas ensimmäisenä päätäs auoit!

Tässä sinä ja minä nyt yhdessä näiden muiden nikkiesi kanssa vingumme ja auomme päätä. Yksikään kommentti ei taida olla lähelläkään järkevää.

• kokki62lle

Tässä sinä ja minä nyt yhdessä näiden muiden nikkiesi kanssa vingumme ja auomme päätä. Yksikään kommentti ei taida olla lähelläkään järkevää.

Ei ole ei. Todellaan yksikään kommenttisi ei ole lähelläkään järkevää, jankuttaja!

• onsenykummaa

Olit ensimmäisenä taas kommentoimassa, vaiko "vasta" toisena, mutta et edelleenkään ota kantaa varsinaiseen aloituksen ehdotukseen. Voitko tehdä sen tai olisiko parempi pysyä poissa jos aihe ei kiinnosta. Itse kannatan sataprosenttisesti aloitusta.

• huomioitu.on

Sinä Eerika olet kuitenkin suurin yksittäinen syy miksi täältä on viime päivinä lähtenyt asiallisia keskustelijoita niin uskovien kuin ateistienkin leiristä. Pysy poissa jos et joka aihetta tavalla tai toisella ota itseesi ja ala vänkäämään.

• huomioitu.on kirjoitti:

Sinä Eerika olet kuitenkin suurin yksittäinen syy miksi täältä on viime päivinä lähtenyt asiallisia keskustelijoita niin uskovien kuin ateistienkin leiristä. Pysy poissa jos et joka aihetta tavalla tai toisella ota itseesi ja ala vänkäämään.

Minäpä kerron sinulle salaisuuden. Julkisella keskustelupalstalla minä keskustelen niin monessa ketjussa kuin haluan. Ja kommentoin siten kuin asialliseksi näen. Jos siltä tuntuu olen täällä 24/7, joten sitä on syytä sietää, koska en ole menossa minnekään. Tai sitten kannattaa hankkia vatsansuojalääkettä, ettei vatsahaava yllätä.
        Kerron vielä toisenkin salaisuuden. Tässä aloituksessa tulin kommentoimaan asiaa ja sen jälkeen alkoikin varsinainen kärpäsparvi surista ja "neuvoa " minua erittäin asialliseen tapaan. Ja nyt olemme käyneet tässä tätä asiallista keskustelua aiheesta, joka ei koske aloitusta.
        Johtopäätös: kestä tai ole kestämättä, minä en ole menossa minnekään. Surise ympärillä kuinka paljon haluat asiallisine kommentoinesi, minä en ole menossa minnekään, enkä ole muuttamassa tapaani kommentoida sinne minne haluan kommentoida ja tavalla jolla haluan ja niin monta kertaa kuin haluan. Mahtoiko tämä nyt tulla selväksi?

• kestä.totuus

Minäpä kerron sinulle salaisuuden. Julkisella keskustelupalstalla minä keskustelen niin monessa ketjussa kuin haluan. Ja kommentoin siten kuin asialliseksi näen. Jos siltä tuntuu olen täällä 24/7, joten sitä on syytä sietää, koska en ole menossa minnekään. Tai sitten kannattaa hankkia vatsansuojalääkettä, ettei vatsahaava yllätä.
        Kerron vielä toisenkin salaisuuden. Tässä aloituksessa tulin kommentoimaan asiaa ja sen jälkeen alkoikin varsinainen kärpäsparvi surista ja "neuvoa " minua erittäin asialliseen tapaan. Ja nyt olemme käyneet tässä tätä asiallista keskustelua aiheesta, joka ei koske aloitusta.
        Johtopäätös: kestä tai ole kestämättä, minä en ole menossa minnekään. Surise ympärillä kuinka paljon haluat asiallisine kommentoinesi, minä en ole menossa minnekään, enkä ole muuttamassa tapaani kommentoida sinne minne haluan kommentoida ja tavalla jolla haluan ja niin monta kertaa kuin haluan. Mahtoiko tämä nyt tulla selväksi?

Kärpäset pörrää paskan ympärillä.

• vastaanytjohyvänenaika

No et ilmeisesti ole muuttamassa tapaasi, nytkään et edelleenkään keskustele itse aiheesta etkä ota kantaa aloitukseen. Keskustelet aina vaan itsestäsi. Voitko siis allekirjoittaa aloituksen ehdotukset vai et? Minä allekirjoitan.

• kestä.totuus kirjoitti:

Kärpäset pörrää paskan ympärillä.

Juuri näin. Etsipä nyt itsellesi joku toinen paska, jota fanitat.

• kestä.totuus

Juuri näin. Etsipä nyt itsellesi joku toinen paska, jota fanitat.

Sinä olet hyvä paska pörrätä.
        Johtopäätös: kestä tai ole kestämättä, minä en ole menossa minnekään

Epäilemättä olen, koska kerään lihavimmat kärpäset.

"Sinä olet hyvä paska pörrätä.
        Johtopäätös: kestä tai ole kestämättä, minä en ole menossa minnekään"

Kylläpä nyt aika suoraan paljastit, mikä sinun motiivisi tällä palstalla oloon on.

• voivittusaatana

Onko liikaa pyydetty että ottaisit jo kantaa aloitukseen etkä ruokkisi enempää keskustelua itsesi ympärillä? Jookosta.

• kuivalleHarpulle

Olethan itse kuiva, vanha ohut hiuksinen rillipää.

• niiinpä

Nyt jo näemme mikä on ongelman nimi(merkki)

• "Nyt jo näemme mikä on ongelman nimi(merkki)"

Alkoi kiinnostaa tämä asia oikein kunnolla. Selailin randomisti vanhempia sivuja, joissa ei yhtä tiettyä nimimerkkiä ei näkynyt. Nämä alla olevat kommentit ovat kaikki rekkaamattomien nikkien kommentteja kolmeen eri keskusteluun. Ja avasin siis VAIN kolme keskusteluketjua. Kommentit eivät ole välttämättä peräkkäisiä, vaan joitain helmiä.

Eka ketju:
        Etkö edes ymmärrä mistä keskusteltiin?
        Tietysti ymmärrän, mutta ilmeisesti sinä et ymmärtänyt eroa niiden kahden lauseen välillä, jotka kirjoitin.
        Eikö totuus miellytä homo?
        Muunneltu totuus ei ole totuus
        Älä siksi muuntele vaan hyväksy totuus vaikka se onkin epämiellyttävä teille homottajalle.
        Et siis osaa vastata kysymykseeni? Ei tullut yllärinä.
        Ei tarvitse vastata kun luet aikaisemmat vastukset. Ole hyvä ja lue tais pyydä äitisäsi lukemaan sinulle jos on vaikeuksia.
        Joo, kaikki nlrmit tulee purkaa, että pervot voisivat pervoilla " normaaleina"
        Terveystiedon tunnit eivät ainakaan ole sinun vahvuutesi

Toinen, jonka avasin:
        No eipä ole järjen riemujuhlaa tuo sinunkaan vanhan aloituksen koopionti yritys
        Sontaa tosiaan julkaistaan vain näillä palstoilla.
        Et vastannut mikä oli motiivisi tähän aloitukseen. Minun motiivini on selvittää sinun motiivisi aloitukseen. Siis mikä on motiivisi aloitukseen?
        Eli et edes tiedä mistä aloituksen teit? Olet säälittävä!
        Tiedän kyllä ja taidat tietää sinäkin. Ottaako päähän?
        Sinä et osaa muuta kuin rääpiä. Mikset?

Kolmas kerta toden sanoo:
        Sinun tasosi ei näköjään ole muuttunut miksikään. Kun saat paskasi heitettyä konservatiivien niskaan kälpitkin pakoon kun muuhun et pysty. Oletkos sinä se lesbo joka täällä kerjää aina hyväksyntää pervoudellesi?
        Onko lääkkesi päässyt loppumaan vai näetkö ikkunastasi onnellisia ihmisä ulkona?
        On irvokasta kun ateistikommari lainaa Raamattua
        Eikös teitä lesboja muutenkin okseta usein kun pimppikarvat menevät kurkkuun?
        Heteromiehet työskentelevät sillä mitä lesboilla ei ole. Ja arvaas mitä heteronaisella on mitä teillä homoilla ei ole vaan korvaatte sen persreiällä. Kyllä heteroilla on sentään kunnon värkit ja valinnanvaraa!
        Mene attepalstalle siellä on kaikki ystäväsikin.
        Mene sinä hörhöpalstalle pois täältä sekoilemasta.

Että silleen.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

"Nyt jo näemme mikä on ongelman nimi(merkki)"

Alkoi kiinnostaa tämä asia oikein kunnolla. Selailin randomisti vanhempia sivuja, joissa ei yhtä tiettyä nimimerkkiä ei näkynyt. Nämä alla olevat kommentit ovat kaikki rekkaamattomien nikkien kommentteja kolmeen eri keskusteluun. Ja avasin siis VAIN kolme keskusteluketjua. Kommentit eivät ole välttämättä peräkkäisiä, vaan joitain helmiä.

Eka ketju:
        Etkö edes ymmärrä mistä keskusteltiin?
        Tietysti ymmärrän, mutta ilmeisesti sinä et ymmärtänyt eroa niiden kahden lauseen välillä, jotka kirjoitin.
        Eikö totuus miellytä homo?
        Muunneltu totuus ei ole totuus
        Älä siksi muuntele vaan hyväksy totuus vaikka se onkin epämiellyttävä teille homottajalle.
        Et siis osaa vastata kysymykseeni? Ei tullut yllärinä.
        Ei tarvitse vastata kun luet aikaisemmat vastukset. Ole hyvä ja lue tais pyydä äitisäsi lukemaan sinulle jos on vaikeuksia.
        Joo, kaikki nlrmit tulee purkaa, että pervot voisivat pervoilla " normaaleina"
        Terveystiedon tunnit eivät ainakaan ole sinun vahvuutesi

Toinen, jonka avasin:
        No eipä ole järjen riemujuhlaa tuo sinunkaan vanhan aloituksen koopionti yritys
        Sontaa tosiaan julkaistaan vain näillä palstoilla.
        Et vastannut mikä oli motiivisi tähän aloitukseen. Minun motiivini on selvittää sinun motiivisi aloitukseen. Siis mikä on motiivisi aloitukseen?
        Eli et edes tiedä mistä aloituksen teit? Olet säälittävä!
        Tiedän kyllä ja taidat tietää sinäkin. Ottaako päähän?
        Sinä et osaa muuta kuin rääpiä. Mikset?

Kolmas kerta toden sanoo:
        Sinun tasosi ei näköjään ole muuttunut miksikään. Kun saat paskasi heitettyä konservatiivien niskaan kälpitkin pakoon kun muuhun et pysty. Oletkos sinä se lesbo joka täällä kerjää aina hyväksyntää pervoudellesi?
        Onko lääkkesi päässyt loppumaan vai näetkö ikkunastasi onnellisia ihmisä ulkona?
        On irvokasta kun ateistikommari lainaa Raamattua
        Eikös teitä lesboja muutenkin okseta usein kun pimppikarvat menevät kurkkuun?
        Heteromiehet työskentelevät sillä mitä lesboilla ei ole. Ja arvaas mitä heteronaisella on mitä teillä homoilla ei ole vaan korvaatte sen persreiällä. Kyllä heteroilla on sentään kunnon värkit ja valinnanvaraa!
        Mene attepalstalle siellä on kaikki ystäväsikin.
        Mene sinä hörhöpalstalle pois täältä sekoilemasta.

Että silleen.

Huppista....onhan tuossa asiallista keskustelua.

• En huomaa. Poistettuja ketjujahan ei siellä enää liene näkyvissä.

• voivittusaatana
        Kuusenjuuret kirjoitti:

En huomaa. Poistettuja ketjujahan ei siellä enää liene näkyvissä.

ei hyvää päivää

• Jospa aloitetaan todistamalla luterilaisten jumala ihan aikuisten oikeasti oikeaksi jumalaksi?

Olen rukoustapahtumaani yrittänyt värvätä muslimeja, juutalaisia, kristittyjä ja muiden kilpailevien jumalien edustajia lahkosta riippumatta, mutta kaikki ovat ilmoittautumatta jättämällä tunnustaneet jumalansa epäjumalski.

Surullista jumalien kannalta, mutta minkäs teet.

• Voisiko riittää jo se, että keskustelisimme enemmän aina ko. aiheesta kuin toisistamme? Tai ainakaan negatiiviseen sävyyn, positiivista toki on aina mukava lukea, vaikka se ei itseä koskisikaan.

• jokoriittää

voisiko jo riittää sen ilmianto-painikkeen käyttö. Voisiko jo riittää että pitää mennä keskusteluun josta ei pidä. Voisiko jo riittää että jutut otetaan niin henkilökohtaisesti vaikka ei täällä kukaan ole omana itsenään. Voisiko jo antaa palstan huolehtia sääntöpuolesta ja voisimmeko me antaa toistemme olla. Jos joku kirjoittaa paskaa antakaa olla ja siirtykää muualle. Kantelijoista ei pidä kukaan. Muuten olen kuusenjuurakon kanssa samaa mieltä, vaikka en olisikaan kieltämäss negatiivista sävyä mikäli aihetta on.

• Asiallinen ehdotus. Aiheita on paljonkin ja mielenkiintoisia ja jos joku tekee niitä itselle mieluisia asia-aloituksia, luulen niihin kommentoijia riittävän. Itse olen yrittänyt jotain itseäni kiinnostavaa kirjoitella ihan aloitukseksi asti ja kyllä keskustelua on syntynyt. Muidenkin asiallisia aloituksia mielelläni luen ja kommentoin.

• Eerikatässämoi kirjoitti:

Asiallinen ehdotus. Aiheita on paljonkin ja mielenkiintoisia ja jos joku tekee niitä itselle mieluisia asia-aloituksia, luulen niihin kommentoijia riittävän. Itse olen yrittänyt jotain itseäni kiinnostavaa kirjoitella ihan aloitukseksi asti ja kyllä keskustelua on syntynyt. Muidenkin asiallisia aloituksia mielelläni luen ja kommentoin.

Kommenttini siis nimimerkille Kuusenjuuret

• älävalehtele

Asiallinen ehdotus. Aiheita on paljonkin ja mielenkiintoisia ja jos joku tekee niitä itselle mieluisia asia-aloituksia, luulen niihin kommentoijia riittävän. Itse olen yrittänyt jotain itseäni kiinnostavaa kirjoitella ihan aloitukseksi asti ja kyllä keskustelua on syntynyt. Muidenkin asiallisia aloituksia mielelläni luen ja kommentoin.

Sinä et muuta tee kuin nälvit ja jankutat!

• jokoriittää kirjoitti:

voisiko jo riittää sen ilmianto-painikkeen käyttö. Voisiko jo riittää että pitää mennä keskusteluun josta ei pidä. Voisiko jo riittää että jutut otetaan niin henkilökohtaisesti vaikka ei täällä kukaan ole omana itsenään. Voisiko jo antaa palstan huolehtia sääntöpuolesta ja voisimmeko me antaa toistemme olla. Jos joku kirjoittaa paskaa antakaa olla ja siirtykää muualle. Kantelijoista ei pidä kukaan. Muuten olen kuusenjuurakon kanssa samaa mieltä, vaikka en olisikaan kieltämäss negatiivista sävyä mikäli aihetta on.

Minä olen täällä omana itsenäni ja kirjoitit väärin nimimerkki Kuusenjuuret

• vastaaviimein

No et todellakaan ole omana itsenäsi vaan nettipersoonanan niin kuin me kaikki. Sitä paitsi et edelleenkään ole ottanut kantaa itse aloitukseen. Olisiko jo aika päästä itse aiheeseen?

• omanako

Miksi poistit kuvasi ja treffi-ilmoituksesi?

• voivittusaatana

voitko vain vastata aloitukseen

• justjooo

Tämä ketju osoittaa ERITTÄIN selvästi mikä / kuka tällä hetkellä mättää täällä. Ja muka varsin varttunut jo, paskan marjat sanon minä. Kakara leikkii ja häiriköi.

• sitäseon

Tämän kesän ilmiö!

• voivittusaatana

näin on

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8232
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3243
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2556
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      17
      2170
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2129
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      25
      2107
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1703
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      61
      1647
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18