Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Jos vauva syntyy elävänä abortissa (rv 23-24) niin .................................................
Jos vauva syntyy elävänä abortissa (rv 23-24) niin | Aihe vapaa https://www.vauva.fi › keskustelu › ketju › jos_vauva_s.055Oletko sinäkin paatunut Rakas Lutherilainen ???
Niinkuin opetuslapset jotka hetkeksi paatuivat !!!! Mark2 49 Mutta nähdessään hänen kävelevän järven päällä he luulivat255Nuhteeton !!
Montaako nuhteettomia Helluntailaisia istuvat ja lukevat tämän tekstin ? Kaikki nuhteettomat nostakaa teidän kirkkossa055Joulu on jo tullut !!
Päivän Sana Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva k155Mitä uuskarismaattiset sanpvat mikrosirusta ???
Onko turvallista ottaa peonmerki tai 666 ihon alle ??? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/06321389-6b34-493a-b038-a3131655Miten on ? Oletko kutsuttu saastaisuuteen ,, vääryyteen ja syntiin ?
Vai Puhtauuten,Säädyllisyyteen , Pyhyyteen ja Rakkauuteen. ?? Oletko jo nuhteeton vai odotatko ja rukoiletko vielä että654Ainoa mahdollisuus päästä perille !!!!
Siis Taivaaseen !!! >>> Jeesuksen Veri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!354Galluppi sinulle !!!!!!!!!!!!!!!!!!
No onko tämä totuus? Onko se totuus joka vois olla totta sun elämässä jos ei nyt ole >>>> 1. Joh. 5:18 Me1154Galluppi näin vaalien aikana !!!
Oletko Kristitty Kristuksessa ?? Kristus kaltainen ?? Vaellat kun Hän vaelsi jos sanot olevasi Kristitty Kristuksessa.854Anteeksi !! En haluaisi häiritä teidän syntisten menoa . Mutta
Teidän liha jossa synti asu on iankaikkisen sairas ja sielusi . Et tule pääsemään taivaaseen vaikka harhaopettajasi san354savis kertoo Totuus Jumalasta. !!!!!!
Jos en kerro totuus mitä tiedän sinulle? Mitä olen silloin ansainnut? Siis ensin otat Jeesusta vastaan ja sitten annat H1654uuskarismaattisuudesta !
Voit villan avulla kysyä Jumalalta onko uuskarismaattisuus sinulta Jumala ja minun Herrani !!!!!!!!!! Paras villa on t054Kun vuonna 2020 olivat tiukat korona rajoitukset päällä,
Silloin pystyttiin pitämään kuolleisuus hyvin kurissa. Viime syksynä luku lähti kasvuun ja omikronin myötä ollaan ennäty654Onko Jumala antanut sinulle Poikansa Pyhyyten sinulle?
Muista !! >>> Hepr. 12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole n354HYVÄ JA RAUHALLISTA SIUNATTU JOULUA TEILLE KAKKILLE RAKKAAT !!!!!!!!!!!
JOULUYÖ ON VALTAVA. ON SYNTYNYT ..... https://www.youtube.com/watch?v=VDmIddF7DfQ054Rakkaat VELJET JA SISARET.
Rakkaat VELJET JA SISARET. ÄLKÄÄ ANNA HEIDÄT HUIJATA TEIDÄT. On niin paljon syntienpuolustajia ja syntienvahvistajia lii453Rakkaat syntiset !!
AA: ssa vaikuttaa eri henki ja jumala jolla on sarvet päässä ja joka pyrki saamaan jäsen liittymään kokonaan häneen ja j153Galluppi sinulle syntinen !!
Voiko Jumala täydellisesti Vapauttaa sinua ,, niinkuin Hän ON minun vapauttaja !!553Karisma kaataa !!
No nyt alan tosissaan uskoa että uuskarismaattisten henki on laskenut Trumppiin kun ne laski kädet hänen päälle presiden053Galluppi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taas mietin että haluatteko vai onko joku ongelma ! Haluatteko Oikea Herätys? Kyllä vai ei ??2653