No onko tämä totuus? Onko se totuus joka vois olla totta sun elämässä jos ei nyt ole >>>>
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
KYLLÄ VAI EI. EI TÄHÄKÄÄN PITÄISI OLLA VAIKEA VASTATA.
Galluppi sinulle !!!!!!!!!!!!!!!!!!
11
<50
Vastaukset
- Steyr
Onko se myös sinun totuutesi elämässäsi?
- raamatullapäähän
1.Joh.1:8 "Jos väitämme että emme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä."
KYLLÄ VAI EI? EI PITÄISI OLLA VAIKEAA VASTATA.Jokainen ihminen on syntinen. Myös kaikki ne tekopyhät, jotka ovat itse itsensä voidelleet ja lähes Jumalan asemaan korottaneet.
- oppiatästä
Minne se liha katosi? Hengelliset teot ovat 100 % synnittömiä, mutta kuka tähän pystyy, ei kukaan.
- nesynnittömät
Kyllä on synnittömiä,täällä on monta nimeltä mainittua jumalan miestä.Taistelevat henkeen ja vereen "totuuden"puolesta.Älkää heikot yrittäkö.
Olittepa hassuja. Puolustatte lihan kautta teidän kurja vaellus synneissä. Kyllä Jumala pystyy muuttaa teidät mutta te ette salli vaan vastustatte perkelen kanssa Jumala joka on tullut ottamaan pois synti teistä joka asuu Aaadamissa tuo teidän lihassa joka sanotte olevan lian iso ja mahtava ettei jumala ole mitään liha vastaan eikä lääke siihen. heh hassuja olette ja vielä puolustatte että >> 1.Joh.1:8 "Jos väitämme että emme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä." . Noin ei saa olla ,, vaikka kaikki ihmiset kyllä alussa on syntisiä ja synneissä ja jos joku on niin ylpeä että sano ennen uskontuloa ettei minussa ole syntejä niin bye bye !!!!!
- voimeitä
Eikö sinun savis kannattaisi vähän levätä.Yötä myöten riehut.On jo ymmärretty,sinä olet täydellinen ja sinua palvovat uskonveljesi.Voe voe meitä,joita jeesus ei huoli taivaaseen.On teillä pyhimyksillä siellä tilaa.Suomesta pääsee taivaaseen saviksen lisäksi vain 4 uskonveljeä.
Savis! Pääsit seurakuntalaiseen, onnittelut!
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/analyysi-karismaattisissa-oppikiistoissa-on-vain-vahan-voittajia/
- Oikeaatietoa
Kukan ei voi olla synnitön. Mihin sitten Jeesuksen sovitustyötä tarvittaisiin?
Raamattukin sen toteaa:
Room 3:20 Eihän yksikään ihminen tule Jumalan edessä vanhurskaaksi lain käskyjä noudattamalla. Lain tehtävänä on opettaa tuntemaan, mitä synti on.
21 Nyt Jumala on kuitenkin laista riippumatta tuonut ilmi vanhurskautensa, josta laki ja profeetat todistavat.
22 Tämä Jumalan vanhurskaus tulee uskosta Jeesukseen Kristukseen, ja sen saavat omakseen kaikki, jotka uskovat. Kaikki ovat samassa asemassa,
23 sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta
24 mutta saavat hänen armostaan lahjaksi vanhurskauden, koska Kristus Jeesus on lunastanut heidät vapaiksi.
Eli Savis, sinäkin olet syntinen ja vailla Jumalan kirkkautta, mutta pelastettu Jeesuksen sovitustyön kautta. - RaamatunTotuus
Ensimmäinen Johanneksen kirje 1
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
Evankeliumi Johanneksen mukaan 16
7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8. Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
Ensimmäinen kirje Timoteukselle 1
15. Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä OLEN suurin.
Siis Paavali on syntisistä suurin kirjoitushetkellä, ei niin kuin nämä synnittömät opettavat, että Paavali tarkoittaa, että hän oli syntisistä suurin.
Kirje roomalaisille 7
14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Synnittömät ovat pelastuksen ulkopuolella, he ovat lihallisia eli sielullisia, eivät hengellisiä. Pyhä Henki näyttää synnin. Jos sanomme ettei meillä ole syntiä, totuus ei ole meissä.
Evankeliumi Johanneksen mukaan 9
39. Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi".
40. Ja muutamat fariseukset, jotka olivat siinä häntä lähellä, kuulivat tämän ja sanoivat hänelle: "Olemmeko mekin sokeat?"
41. Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935