Jos en kerro totuus mitä tiedän sinulle? Mitä olen silloin ansainnut? Siis ensin otat Jeesusta vastaan ja sitten annat Hänen Kastaa sinua !!
savis kertoo Totuus Jumalasta. !!!!!!
16
<50
Vastaukset
Kun Jeesus kastaa sinua niin se on voimakas tapahtuma missä muuttuut kokonaan ja saat Uudestisyntyä ja >> 2.Korinttolaiskirje:
5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.- Anonyymi
Ihminen ei muutu mihinkään. Tuo on harhaa.
Esität epäpappia ja johtajaharhaa.
Lapsikin tietää, että on yhtä äidin kanssa ja mikään ei voi erottaa tätä äidistä ammasta mammasta mayasta, mariasta. Lapsi menehtyisi muuten. Lapsi ja äiti on sama olento, siinä missä hevosella ratsastava sotilas alkuperäisamerikkalaisen näkökulmasta on.
Mikään ei ole erillistä. Ilma yhdistää meidät kaikki liiman tavoin toisiimme ja tapahtumat on yhtä kaikki.
Mikään ei ole irti yksin errallaan. Kukaan ei ole saari.
Kun Jeesus kastaa sinut, se ei ole taikaa. Se pitää oivaltaa. Jeesus ei kasta sinua verbinä. Sinä alistut tapahtumalle kuten alistut siihen ettei meillä ole omaa tahtoa hengittää tai ajatella.
Kaikki on valmista, mutta kotimme on linnamme, että mielenterveys säilyisi ja emme olisi Jumalan hulluja.
Jeesus kertoo että Sinä olet, Jumalan lapsi, kuten Hänkin oli.
Et ole vähäpätöisempi, eikä kukaan muukaan, edes negatiivin tekijä.
Kuka tuomitsee negatiivin tekijän?
Ei edes Jumala. Hän tekee hyvän ja pahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei muutu mihinkään. Tuo on harhaa.
Esität epäpappia ja johtajaharhaa.
Lapsikin tietää, että on yhtä äidin kanssa ja mikään ei voi erottaa tätä äidistä ammasta mammasta mayasta, mariasta. Lapsi menehtyisi muuten. Lapsi ja äiti on sama olento, siinä missä hevosella ratsastava sotilas alkuperäisamerikkalaisen näkökulmasta on.
Mikään ei ole erillistä. Ilma yhdistää meidät kaikki liiman tavoin toisiimme ja tapahtumat on yhtä kaikki.
Mikään ei ole irti yksin errallaan. Kukaan ei ole saari.
Kun Jeesus kastaa sinut, se ei ole taikaa. Se pitää oivaltaa. Jeesus ei kasta sinua verbinä. Sinä alistut tapahtumalle kuten alistut siihen ettei meillä ole omaa tahtoa hengittää tai ajatella.
Kaikki on valmista, mutta kotimme on linnamme, että mielenterveys säilyisi ja emme olisi Jumalan hulluja.
Jeesus kertoo että Sinä olet, Jumalan lapsi, kuten Hänkin oli.
Et ole vähäpätöisempi, eikä kukaan muukaan, edes negatiivin tekijä.
Kuka tuomitsee negatiivin tekijän?
Ei edes Jumala. Hän tekee hyvän ja pahan........... Ihminen ei muutu mihinkään. Tuo on harhaa. Esität epäpappia ja johtajaharhaa.......
Pohditko riittävän syvällisesti asiaasi?
Kun eurooppalainen meni ensimmäistä kertaa Amerikkaan, hän kohtasi "villejä" intiaaneja tanssimassa toteemipaalun ympärillä intiaanipäällikön ja poppamiehen johdolla.
Kun katson helluntalaisten jumalanpalvelusta näen lauman suomalaisia hyppimässä alttarin edessä "maallikkopastorin" ja ihmeparantajan johdolla.
Kielillä puhumista sekä intiaaneilla että helluntalaisella. Toteemipaalun kuviot ovat vaihtuneet raamatun teksteihin. Ihme parantajan jeknit näyttävät olevan sanat, tai ei sentään ihmeyrttejä ei helluntalaisella parantajalla olla.
Ja eurooppalainen mies nauroi intiaanien alkukantaisuudelle.
Eikö maailma muutu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.......... Ihminen ei muutu mihinkään. Tuo on harhaa. Esität epäpappia ja johtajaharhaa.......
Pohditko riittävän syvällisesti asiaasi?
Kun eurooppalainen meni ensimmäistä kertaa Amerikkaan, hän kohtasi "villejä" intiaaneja tanssimassa toteemipaalun ympärillä intiaanipäällikön ja poppamiehen johdolla.
Kun katson helluntalaisten jumalanpalvelusta näen lauman suomalaisia hyppimässä alttarin edessä "maallikkopastorin" ja ihmeparantajan johdolla.
Kielillä puhumista sekä intiaaneilla että helluntalaisella. Toteemipaalun kuviot ovat vaihtuneet raamatun teksteihin. Ihme parantajan jeknit näyttävät olevan sanat, tai ei sentään ihmeyrttejä ei helluntalaisella parantajalla olla.
Ja eurooppalainen mies nauroi intiaanien alkukantaisuudelle.
Eikö maailma muutu?Auttavatko kiinalaiset luonnon lääketieteen menetelmät paremmin kuin helluntalainen ihmeparannus?
Siis Jeesus kastaa uskova omaan kuoleman sen näkee monessa paikassa selvästi ja myös tässä >> 2 Kor. 5:11 Kun siis tiedämme, mitä Herran pelko on, niin me koetamme saada ihmisiä uskomaan, mutta Jumala kyllä meidät tuntee; ja minä toivon, että tekin omissatunnoissanne meidät tunnette. >> Jakeen lisätiedot
5:12 Emme nyt taas suosittele itseämme teille, vaan tahdomme antaa teille aihetta kerskata meistä, että teillä olisi mitä vastata niille, jotka kerskaavat siitä, mikä silmään näkyy, eikä siitä, mikä sydämessä on.
5:13 Sillä jos me olemme olleet suunniltamme, niin olemme olleet Jumalan tähden; jos taas maltamme mielemme, teemme sen teidän tähtenne.
5:14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
5:15 ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
5:16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
5:18 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksiAp. t. 20:31
Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.- Anonyymi
moi:) jos oot sama henkilö nimeltä savisisko joka on luterilainen
jos oot sama savisisko, hyvä että otit vastaan kasteen sen tähden että uskot jeesukseen vaik kaste ei oo pelastuskysymys
kaste kuuluu samaan pakettiin
grow in graceEn ole sama henkilö !! Mun vaimo ei ole Lutherilainen enkä minäkään. Kasteella olen käynyt kun Helluntalainen veli koki kun pyysin hänet kastamaan minua että pakko on sitten Vantaan lentokentään vieressä oleva hiekkakuopassa mua kastaa missä oli runsaasti vettä. Tämä ei mennyt Helluntaissääntöjen mukaan ja olisi tullut kovat sanktiot seurakaunnasta kun en kuullut sinne Minttuun joka on Tikkurilan Helluntaisesurakunta . Hassuin juttu on että nykyään on kuoppa peiteetty ja asfaltti on vedetty päälle kun lentokentä on laajennetu. Olin mä sen verran likainen että piti peittä.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
En ole sama henkilö !! Mun vaimo ei ole Lutherilainen enkä minäkään. Kasteella olen käynyt kun Helluntalainen veli koki kun pyysin hänet kastamaan minua että pakko on sitten Vantaan lentokentään vieressä oleva hiekkakuopassa mua kastaa missä oli runsaasti vettä. Tämä ei mennyt Helluntaissääntöjen mukaan ja olisi tullut kovat sanktiot seurakaunnasta kun en kuullut sinne Minttuun joka on Tikkurilan Helluntaisesurakunta . Hassuin juttu on että nykyään on kuoppa peiteetty ja asfaltti on vedetty päälle kun lentokentä on laajennetu. Olin mä sen verran likainen että piti peittä.
Savisisko oli paras, mutta sinä haiset kalalle.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se ei taida olla syntiä ?
Sinä tai kukaan muukaan ei päätä mikä on syntiä eli väärin tai huonosti meidän kannalta. Se mikä on meidän kannalta huonost voi olla myös muiden kannalta huonosti, mutta myös hyvin tai tasaisesti. Toki yleisesti se on vain nyt kuten kissaltani kysyin.
Hän vastasi että nyt.
Ei ei pahaa tai oikein kaaoksessa, jonka korkein meille oi - Anonyymi
Savis kirjoitti:
En ole sama henkilö !! Mun vaimo ei ole Lutherilainen enkä minäkään. Kasteella olen käynyt kun Helluntalainen veli koki kun pyysin hänet kastamaan minua että pakko on sitten Vantaan lentokentään vieressä oleva hiekkakuopassa mua kastaa missä oli runsaasti vettä. Tämä ei mennyt Helluntaissääntöjen mukaan ja olisi tullut kovat sanktiot seurakaunnasta kun en kuullut sinne Minttuun joka on Tikkurilan Helluntaisesurakunta . Hassuin juttu on että nykyään on kuoppa peiteetty ja asfaltti on vedetty päälle kun lentokentä on laajennetu. Olin mä sen verran likainen että piti peittä.
ok kiitos että vastasit kysymykseen, savis
mää luulin sua häneksi
grow in grace
- Anonyymi
Hän kuitenkin oli siinä mielessä lukijoiden näköpiirissä ja todellisuuskentässä todellisempi vuoto kuin sinä siinä mielessä olet, vaikka olet ihan sama kuin minäkin ihmisenä.
Hengität ja verenkiertosi toimii itsestään. Myös ajattelusi toimii itsenäisesti ja kykenet jotain hahmottelemaan siitä ja sen kiertokulusta.
Olet vain pieni osanen itsestäsi ja kuulut meihin muihin siinä missä minäkin.
Siksi keskustelen kanssasi kuin itseni kanssa ja kunnioitan Jumalaani.
Teen oman Aamenen enkä ota ketään muuta mukaan ajatuksella, mutta te kaikki muut lukijat olette yhtä.
Unohtakaa Raamattu-kirjanen ja ottakaa todellisuus koetukselle.
Käärme ei koskaan sanonut ei ja Jumala ei luonut käärmettä puhumaan.
Käärmettä on vain hyvä syyttää muiden teoista.- Anonyymi
Vai että pitäisi unohtaa Pyhä Raamattu ?? Siis heitä roskakoppaan ?? Oletko ihan hassu ?
- Anonyymi
Raamatun Kirjoitukset kertovat ja näyttävät, Tien, ja Totuuden, ja Elämän, Isä Jumalan Pojassa, Kristuksessa Jeesuksessa.
- Anonyymi
Aamen !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835