Rakkaat VELJET JA SISARET.

Rakkaat VELJET JA SISARET. ÄLKÄÄ ANNA HEIDÄT HUIJATA TEIDÄT.
On niin paljon syntienpuolustajia ja syntienvahvistajia liikeellä seurakunnissa ja kirkkoissa jotka puhuvat rakkaudellisesti teille halvan armon nimessä ja kannustaa teidät jatkamaan suruttomasti synneissä ja saastassa,, saadakseen teidät mukaan helvettiin jossa kurja on olla yksin.
ÄLKÄÄ MYÖSKÄÄN JUOKSE KIRKKON SUVAITSEMISLIBERAALIS SYNTIEN HIMOJEN VÄHÄTTELY OPPIEN JA SELITYSTEOKSIEN PARISSA.
Ne sanovat että eivät he kumminkaan hyväksyy syntiä mutta eivät myös vastustavat synnin ja hermostuvat minulle kun kehotan heidät hankia ja mennä Oikealla Jeesuksen Tiellä kohti synnittömyyttä ja muutua Hänen kaltaiseksi tässä ajassa !!
1. Joh. 4:17
Näin on rakkaus tullut TÄYDELLISEKSI meissä, että meillä olisi TURVA tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin HÄN ON,SELLAISIA MEKIN OLEMME tässä maailmassa.
HE SANOVAT me emme kestä sua ja sinun julistusta Edvin me lähdemme karkuun syntiin ja syntiä tekemään !!!!!
Me emme halua kuunnella sinun julistusta me emme halua riidellä KOSKA ME OLEMME NIIN HYVIÄ SYNTISIÄ !!!! SIIS armahdettuja syntisiä,, me emme kestä sinua.
TIEDÄN SYNTI JA HENKIVALLAT EIVÄ KESTÄ HEISSÄ !!!
MUN JULISTUS JA NIIN HE LÄHTEVÄT MINUA KARKUUN.
Mutta Jumala te ette pääsee kumminkin karkuun vaikka voitte sanoa nyt meillä on rauha rauha joka ei kumminkaan ole kunnes TUOMIOPÄIVÄ TULEE JA TEIDÄT TUOMITAAN TEIDÄN SYNTIENNE MUKAAN KOSKA ETTE RAKASTANEET TOTUUTTA POJASTA VAAN ENEMMÄN RAKASTUITTE SYNTIIIN JA VÄÄRYYTTÄ,, ,,,..JA OLETTE SAANEET ISÄ RAIVOAN VIHAISEKSI JA TUOMIO ON SEN MUKA.

4

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erosin kirkosta juuri tuon mädätyksen takia. Hoidan uskoani ihan omalla porukalls ja raamatun voimalla. Ei tarvitse kirkko enää kumarrella tai sen mädätystä kuunnella

• Anonyymi

Rukoilen joka aamu ja joka ilta, että tuomio tuli mahdollisimman pian. Miten tätä kärsimystä vielä jaksaa.

• Anonyymi

Siis joku google kääntäjä -teksti, naurettavaa

• 2. Kor. 6
      14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
      15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
      16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
      17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
      18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1673
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      436
      1070
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1013
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      720
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe