Vapaa kuvaus

Aloituksia

984

Kommenttia

10044

1. Rakasta sinä itseäsi !!

Pitääkö Uskova rakastaa oma lihansa ja saastaisuutensa mitä synti on kun Pyhässä Raamatussa lukee että tulis Rakastaa it
    Kristinusko
    18
    20
  2. Mutta Antti Tuisku elää !!

Hups hejjaa...Minä häpeän etten ole aikoinaan taistellut ja valvonnut yötä ja päivä Antti Tuiskun puolesta vaan päästäny
    Maailman menoa
    2
    20
  3. Jumalan Galluppi !

Jumalan galluppi Oletteko huolissaan niinkuin minä uskovista jotka tuntuvat pelkää ettei saa pitää syntinsä loppuun saak
    Helluntailaisuus
    22
    20
  4. Konfliktia Turkin kanssa

Kolmas maailmansodan alkua ?? Rukoillaanko ???? Eix Jeee ? Kreikka on ennenäkemättömissä paineissa. Ennakoin konfliktia
    Maailman menoa
    2
    20
  5. Miten tämä on mahdollista arvoisat opettajat ?

Muista tämän . Paavali oli synnin palvelija ja totteli synnin vielä Room 7 . Mutta ei enää Room 8-ssa kun Hän eli Henges
    Helluntailaisuus
    0
    20
  6. Rakkaat Helluntailaiset !!!

Julistan sitä EVANKELIUMI joka on monille Lutherilaisille ja Helluntailaisille saastainen vaate . Ei kaikkille toki. Jul
    Kristinusko
    0
    20
  7. Löytyykö teidän keskuudessa sellaisia jotka tekevät huoruutta?

Matt. 19 9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja j
    Kristinusko
    3
    20
  8. Oliko Samarilainen vihollinen ??

Luuk. 33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti
    Luterilaisuus
    1
    20
  9. Oletko kestävä rukouksessa ?

Jeesus opetti rukoilemaan näin !!! Luuk. 11 5 Ja hän sanoi heille: "Jos jollakin teistä on ystävä ja hän menee hänen lu
    Helluntailaisuus
    6
    20
  10. Meidän tulis keskustella tästä ennenkuin on liian myöhäistä.

Rakkaat rukoilkaa päästäkseen >>> Ihminen joka tulee uskoon, tulis päästä Kristukseen !! Vanhan liiton ihmiset
    Helluntailaisuus
    7
    20
  11. OLLA VAI EIKÖ OLLA SOTA.

KUN PUTININ SOTILAILLE tulee seinä vastaan ja Putin kokee tappion painaa hän viimeinen oljenkorsi ydinsodan nappi ja kai
    Maailman menoa
    0
    20
  12. Maatalous tekee kuolema ja politiikkot ei muutta kun ovat tyytyväisiä ????

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008613482.html Joo näin on Rakkaat !! Nälänhätä vaani nurkan takana !!! Ukrainasta s
    Maailman menoa
    7
    20
  13. Ehdittekö puhdistua ennenkuin kuolette ?????

Ja olla siinä Puhdistettuuna Seurakunnassa joka nostetaan. Miten käy Rakkaat Lutherilaiset? Jäättekö syntisenä matkast
    Luterilaisuus
    0
    20
  14. Uskotteko että ihminen tulis tulla Kristuksen kaltainen ja saada Hänen Elämä ?

Miksi vastustetaan niin ihana ilmoitus Pyhässä Raamatussa ?
    Helluntailaisuus
    0
    20
  15. Viimeiset Terveiset Jouluista antaa Suomen Seurakunta nyt JOULULAHJANA SINULLE.

Syntymäpäivälahja joka voit antaa koko vuoden -->>>>>> HÄNELLE joka on Syntymäpäivä sankari JA ANSAITS
    Helluntailaisuus
    8
    19
  16. Galluppi !!!

Rakkaat uskovaiset veljet ja siskot ! Mitä on Menestysteologia ja mitä se sisältää ja miten se ilmenee. Kertokaa ja ope
    Helluntailaisuus
    1
    19
  17. Galluppi !!

Suvaitsevaiset !! Molemmat ette voi saada ! Sekä homot että mamut ! Toinen herkullinen sexiryhmä joudutte jättämään vai
    Maailman menoa
    6
    19
  18. Galluppi !!

Halutko olla synnitön ? Vai rittäkö anteksiannon ja tieto . Ja siitä kautta tieto että olet saanut anteeksi kaikkista sy
    Helluntailaisuus
    18
    19
  19. Jos kivisade auttais,, niin siitä vaan.

Voisitteko kivittää minua ? Pyydän anteeksi teiltä ja Jumalalta että olen ollut uuskarismaattinen -80 luvulla kun toront
    Luterilaisuus
    4
    19
  20. Galluppi. !!!

Onko Lutherilainen karismaattinen ja jos on niin onko hän saatanasta vai Jumalasta?
    Luterilaisuus
    4
    19