Laulu syntiselle.

Sanoisin niin kuin se laulu!! että kun Herran Henki valtaa minua , niin siirtää Pyhä Henki meidät Jeesuksen kuolema Ristillä .. Ja toinen säkeistö kuuluu >> Kun Herran Henki valtaa minut niin Hän siirtää minut Herran kuoleman ja ylösnousuun ja kaikki entinen on mennyttä . Niin kuin edellisen talven lumet. Kaikki on ohi ja mennään eteenpäin silloin Herran Hengessä..

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempi paikkaan siirtää Pyhä Henki meidät kuin siirsi Jeesus erämaahan tapamaan saatana. Kuolema Kristuksessa on se paikkka joka johon päästään jos Isän Rakkautta pääsee toteutumaan meissä.. Se olis ARMO SE se oikea ARMO.

• Siis Isän Rakkauutta Poikansa kohtaan ei meidän joka on ansainnut vain kuolema ettäs tiiät !!

• Anonyymi

Pihale on satanu uutta lunta n. viis senttiä. Ja kun uusi luntta syöpi vanha luntta, sano kreikkalainen ruotsissa, nii kohta on maa taas mustana.

• Tiesitkö että kun Henki valtaa ihminen niin Pyhä Henki vie hänet minne vaan ja paras paikka on Risti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      166
      6190
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      80
      5432
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4385
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3760
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      61
      3452
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3040
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2109
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2065
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1793
    Aihe