Sanoisin niin kuin se laulu!! että kun Herran Henki valtaa minua , niin siirtää Pyhä Henki meidät Jeesuksen kuolema Ristillä .. Ja toinen säkeistö kuuluu >> Kun Herran Henki valtaa minut niin Hän siirtää minut Herran kuoleman ja ylösnousuun ja kaikki entinen on mennyttä . Niin kuin edellisen talven lumet. Kaikki on ohi ja mennään eteenpäin silloin Herran Hengessä..
Laulu syntiselle.
5
<50
Vastaukset
Parempi paikkaan siirtää Pyhä Henki meidät kuin siirsi Jeesus erämaahan tapamaan saatana. Kuolema Kristuksessa on se paikkka joka johon päästään jos Isän Rakkautta pääsee toteutumaan meissä.. Se olis ARMO SE se oikea ARMO.
Taisteletkö niin kuin Pietari ja Daavid ??
https://www.youtube.com/watch?v=IyBmR0g3eb8- Anonyymi
Pihale on satanu uutta lunta n. viis senttiä. Ja kun uusi luntta syöpi vanha luntta, sano kreikkalainen ruotsissa, nii kohta on maa taas mustana.
Tiesitkö että kun Henki valtaa ihminen niin Pyhä Henki vie hänet minne vaan ja paras paikka on Risti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793