Kysymys kuuluu !!! Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristuksen uskonnollisesta erämaasta,, Kuolema joka he ovat missanneet Room 6 kun ei ole opettajia jotka opettaisivat uskovia Suomessa kaikein tärkein asiasta. Ilman kuolema ei ole elämä. Mutta eihän sitä saa häiritä nukkuvia uskovia tällaisen inhottavan kysymyksen joka saa lihaan tulen ja saa sen taistelemaan pysymään elossa hinnasta mistä hyvävänsä kun ei vaan liha joutuisi kuolla niinkuin nytkin sinussa lähti tuhat vasta-agrumenttia päässä joka halua ylläpitä liha ja sinua joka ei voi olla otollinen Herran edessä ennenkuin se poistuu ja olet valmis ylösottoa varten. Me kuulumme Jeesukseen Kristukseen joka on Seurakunta. Ei ole muuta nimiä annettu mutta senkin on opettajat missanneet. .
!!! Room !!!
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
>> Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. <<
En ole nähnyt kenenkään kyselevän moista, itseäsi lukuun ottamatta.
Lisäksi käytät itsestäsi sekä yksikkö-, että monikkomuotoa, joka synnyttää mielikuvan, että persoonallisuutesi on epävakaa. Sinulla taitaa olla vakavahko mielenterveyshäiriö. Toivottavasti olet hoidossa ja noudat sitä.Ehkä et ole ottanut huomion sen kun olet niin lihallinen että mä olen hurri ?? Ja kait tiesit että lihalliset eivät peri Jumalan valtakunta koska eivät ovat otollisia Jumalalle eikä tulevat jos eivät pääsee Kristuksen kuolemaan..
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ehkä et ole ottanut huomion sen kun olet niin lihallinen että mä olen hurri ?? Ja kait tiesit että lihalliset eivät peri Jumalan valtakunta koska eivät ovat otollisia Jumalalle eikä tulevat jos eivät pääsee Kristuksen kuolemaan..
Sinä se et taaskaan ymmärtänyt. Ketään ei kiinnosta taustasi tai yhteisösi. Haluaisimme sinun olevan kirjoittamatta, kunnes opit kielemme. On varsin rumaa katseltavaa tuo rakkaan keilemme raiskaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et taaskaan ymmärtänyt. Ketään ei kiinnosta taustasi tai yhteisösi. Haluaisimme sinun olevan kirjoittamatta, kunnes opit kielemme. On varsin rumaa katseltavaa tuo rakkaan keilemme raiskaus.
” keilemme ”
Heh!! - Anonyymi
En usko, että ketään kiinnostaa mihin seurakuntaan kukakin kuuluu. Miksi ihmeessä kaitpa tuon jokainen tietää uskooko Jumalaan vai ei ja sehän siinä ratkaisee ei seurakunta.
- Anonyymi
Jumalattomia nykyään kännyköitä näplää.
https://www.youtube.com/watch?v=EY3vjo8Mdu0 Ongelma saattaa olla siinä, että ihmiset eivät ymmärrä mitä puhuja/kirjoittaja tarkoittaa.
Eri ammattirymillä on oma sanastonsa, samoin on eri kultturirymillä sekä eri uskonnoillakin.
Uskoa tuntematon ei ymmärrä uskonnollista kieltä kuten esim. sanat lihallinen, hengellinen kristitty, uudestisyntyminen, laittomuus jne. Siksi olisi hyvä jos ei ennakkoasenteiden tai sanojen takia lyödä ihan läkskiksi asiaan pitkälle perehtyneiden mielipitetä. Uskomattoman on erittäin vaikea käsittää hengellistä kieltä.- Anonyymi
Päättäjinä on paljon jumalattomia .Tuho tulossa .
- Anonyymi
Eiköhän ongelma ole enemmänkin se, että jotkut uskonnolliset lahkot käyttää kaikenmaailman ylisanoja, että siinä tulee sellaiselle ihan vaan tavalliselle tallaajalle kummallinen olo, et kuin se ei nyt noin kuiteskaan käynny, vaikka oon elämäni Herran Sanan mukaan elänyt.
Monenlaista tallaajaa löytty, niinkuin joskus on ollut sanonta, että joka junaan ja jää vielä asemallekin.
Näyttää siltä, että vasta sitten kun ihminen huomaa olevansa tyhmä, hän voi viisastua. Eihän itseään viisana pitävän tarvitse enää etsiä viisautta, se olisi turhaa, kun luulee jo tietävänsä kaiken.
Tieteeseenkin vetoaminen on aika humoristista, kun tiede muuttuu kokoajan. Jos ei tätä tiedä, niin ei tunne tiedettä ollenkaan. Tieteessä käytetään paljon perusteluina vanhoja tietellisiä malleja, mutta jos ne myöhemmin muutetaan, niin ei halutakaan muuttaa niitä malleja jotka perustuivat tähän muutettuun malliin.
Tiede on suurelta osin malleja, eikä ehdottomia tosiasioita.
Ainoa, joka ei muutu on Raamatun alkuteksti, sitä ei ole miltään osin ole voitu kumota, vaikka monet niin luulevatkin. Esim. kalastaja Pietarin kirjoittama totuus alkuaineiden hajoamisesta kuumuudessa, pidettiin vielä viime vuosisataan asti virheenä, luultiin että eihän oppimaton kalastaja tuota tiedä. Nykyisin jokainen tietää, että vanha tiede oli väärässä ja Raamattu oikeassa, sen todistaa myös uusin tiede.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1434811Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2524438Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314251Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94165Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1893483Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843178Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2372798Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432762- 522441