Savis

Aloituksia
1068
Kommenttia
10897
Ps. 28.8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.
Mutta nä politiikkot turvaa naton ja Ruotsin ?? Voi voi resskukkaat !!! https://www.is.fi/paakirjoitus/art-20000086629031Työntekijän huumetestaus on pakollinen jos...
Työnantaja voi edellyttää sinua käymään huumetesteissä, jos sinut on valittu työtehtävään, joka edellyttää tarkkuutta, l631Onko Helluntaipalsta uuskarismaattisten henkien temmellysleikkien palsta?
Täälläkö sen henki opettaa ettei synti on vaarallinen ja pärjää synnissä ja lihassa loppuun asti. On se niin hirvittävä031Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen031Marcus Grönholm meinaa varastaa Kimiä !!
Meiltä jotka halua hänet meidän tiimiin !!! https://www.is.fi/formula1/art-2000008246425.html Siis olis aika että Kimi030Lutteilainen Evankeliumia ? Mikä On ?
Tässä opettaa Jeesus teille Rakkaat Evankeliumia ! Hyvä ja Rakkaudellinen Sana niille jotka ymmärtää vertauskuvat ja pan130Valkoinen Joulu Puhuu meille Valo synti semenessä !!
Juhlitaan kunnolla Jeesuksen synttärit ja syödään kinkkua joka on kyllä Nam !!!130Siru ihon alle tarjovat Ruottalaiset..
Tätäkö te haluatte ???? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/06321389-6b34-493a-b038-a31310ac1b6a030Oletteko Herätetyt kuolemasta Ristillä ???
Päivän Sana Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istu1530Mikä on saanut opettajat H-kirkkoissa niin sekaisin että vain käsketään vihata Putin ???
Eikö Rakkaus Rakentaa ? Milloin olette täyttyneet raivoavasta vihasta ??? Matt. 5:43 Te olette kuulleet sanotuksi:130HYVÄ UUTTA VUOTTA !!
SUOMEN SEURAKUNTA TOIVOO OIKEIN HYVÄ UUSI VUOSI JOKAISELLE RAKKAILLE,,, KOKO VUODEN1030Päivän Sana !!
Päivän Sana !! No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä tutkistelen sinun asetuksiasi ja katsele030Galluppi !!!!!!!!
Mikä on Suomen eutanasia ? Kuka suorittaa ja kuka antaa siihen luvan ?130Galluppi !!
Saako Uskova paistatella itseä Auringossa ?? Rakastaa Aurinkoa? ei tarvi laitta kyllä vai ei. !! Saa olla ihan oma mieli230Ystäväsi tekee sinut luulosairaksi.
1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala t1930Galluppi !!
Suvaitsevaiset !! Molemmat ette voi saada ! Sekä homot että mamut ! Toinen herkullinen sexiryhmä joudutte jättämään vai630Galluppi !!!
Siis !! Mutta kysymys kuuluu ?????? Miten voit periä Jeesusta kun Hän kuoli ja antoi Testamentti . Siis kelle antoi ??1830Ruotsissa laaja tuhopoltto menossa..
SUOMEN UUTISTEN uutinen elokuu 14, 2018 15:35 Ruotsidemokraattien Jimmie Åkesson tuhopoltoista: ”Ei ole kyse sii230AHTAAN PORTTIN LÄPI vie Elämään. Tiesitkö ?
Ahtaan Porttin läpi päästään ainoastaan Kristuksessa. Jeesus on Tie . Ja Tie menee ahtaan porttin kautta Hänen Valtakunt1330Laulu syntiselle.
Sanoisin niin kuin se laulu!! että kun Herran Henki valtaa minua , niin siirtää Pyhä Henki meidät Jeesuksen kuolema Rist530