Jumalan Galluppi

JUMALAN GALLUPPI.
Voiko olla ihmisessä Liha ilman syntiä ? Kyllä vai ei ?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hellari kielilläpuhujan oireet jälleen pahentuneet. Luulee taas olevansa Jumala!
      Skitsofreenkikko pitää valitettavasti yleensä deluusioista voimakkaasti kiinni.

    • Ei tietenkää voi. Emme ole jumalia.

    • Anonyymi

      Voisiko aloittaja poistua rienaamasta syntisyytensä tunnustavia kristittyjä?
      🦘🦘👹🤪🤬🤣🦨🦨🐍🤡🐍🐍🦘🐒🐒🐒
      <--- Helluntaifoorumi, tuolla.

      • Onpa surullista, jos oikeasti kuvittelet, etteivät helluntailaiset tunnusta syntisyyttään Jumalan edessä. Mistähän moinen on mieleesi tullut?


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Onpa surullista, jos oikeasti kuvittelet, etteivät helluntailaiset tunnusta syntisyyttään Jumalan edessä. Mistähän moinen on mieleesi tullut?

        Totta kait tunnustaa mutta heillä on kätevää se, että sitten voi sortua ja tunnustaa taas. Kerta ja laaki, eivät siis päde heihin. Eikä tässä vielä kaikki ;) tuon lisäksi saavat Jumalan valtuudet jaotella muita ihmisiä helvettiin menijöiksi ja joitain harvoja, ehkä taivaaseen.

        Homma muistuttaa hyvinkin ostoskanavaa, jos paalua löytyy, voit aina tilata uudelleen ja parhaimmille löytyy kaupanpäällisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kait tunnustaa mutta heillä on kätevää se, että sitten voi sortua ja tunnustaa taas. Kerta ja laaki, eivät siis päde heihin. Eikä tässä vielä kaikki ;) tuon lisäksi saavat Jumalan valtuudet jaotella muita ihmisiä helvettiin menijöiksi ja joitain harvoja, ehkä taivaaseen.

        Homma muistuttaa hyvinkin ostoskanavaa, jos paalua löytyy, voit aina tilata uudelleen ja parhaimmille löytyy kaupanpäällisiä.

        "Totta kait tunnustaa mutta heillä on kätevää se, että sitten voi sortua ja tunnustaa taas."

        No etkö tällä kommentillasi väitä, että jotkut toiset eivät mielestäsi enää sorru syntiin? Keitä he oikein ovat? :o


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Onpa surullista, jos oikeasti kuvittelet, etteivät helluntailaiset tunnusta syntisyyttään Jumalan edessä. Mistähän moinen on mieleesi tullut?

        Teidän omia synnittömyysoppejanne, joita on omat fooruminne täynnä!

        Juuri tätä edustaa teikäläinen Savis jatkuvine pilkkaketjuineen, esiintyen ja pilkaten meitä, esiintyen jopa auktoriteettina ("gallup"), ei vähempää kuin Itse Jumalan nimissä! Samoin pilkaten suomenkieltämme. Kyllä Savis suomea osaa.

        Hurri on hurri, helluntailaisenakin.

        Syntisyytemme lisäksi jatkuvasti, vuosisadoista toiseen, pilkkaatte ja häpäisette myös kristillistä kastettamme, tästäkin on tänne rakentamanne, yksikin jo yli 300 viestiä pitkä pilkkaketju. Teille "vauvakaste on ikuinen ongelmanne", ei Jumalalle Itselle, eikä kristityille.

        Helluntailaisuus on pilkkaajien uskonto.

        Minä en teitä murehdi, enkä sure. Eksytys on oma valintanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän omia synnittömyysoppejanne, joita on omat fooruminne täynnä!

        Juuri tätä edustaa teikäläinen Savis jatkuvine pilkkaketjuineen, esiintyen ja pilkaten meitä, esiintyen jopa auktoriteettina ("gallup"), ei vähempää kuin Itse Jumalan nimissä! Samoin pilkaten suomenkieltämme. Kyllä Savis suomea osaa.

        Hurri on hurri, helluntailaisenakin.

        Syntisyytemme lisäksi jatkuvasti, vuosisadoista toiseen, pilkkaatte ja häpäisette myös kristillistä kastettamme, tästäkin on tänne rakentamanne, yksikin jo yli 300 viestiä pitkä pilkkaketju. Teille "vauvakaste on ikuinen ongelmanne", ei Jumalalle Itselle, eikä kristityille.

        Helluntailaisuus on pilkkaajien uskonto.

        Minä en teitä murehdi, enkä sure. Eksytys on oma valintanne.

        Täytyy muistuta että olen Jeesuksen uskova eikä Kuuluu enkä ole kuulunut kun ev.lut. joskus vielä 70 luvun loppupuolella . olen myöskin kulunut 3v Baptisteihin . Nyt olen lähes 15v ollut freelancer. Muuten jos on lihallinen niin on aina syntinen eikä ole puhdistettu niin kuin Pyhä Raamattu mainitsee että Jumala Puhdistaa niitä jotka Hän ottaa Taivaaseen. Oletteko huomanneet sen ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy muistuta että olen Jeesuksen uskova eikä Kuuluu enkä ole kuulunut kun ev.lut. joskus vielä 70 luvun loppupuolella . olen myöskin kulunut 3v Baptisteihin . Nyt olen lähes 15v ollut freelancer. Muuten jos on lihallinen niin on aina syntinen eikä ole puhdistettu niin kuin Pyhä Raamattu mainitsee että Jumala Puhdistaa niitä jotka Hän ottaa Taivaaseen. Oletteko huomanneet sen ??

        Siis en kuuluu enää minkäänlaisen peritty seurakuntaan tai oppeihin niin kuin et jotka on saanut luvan teidän oppi-isältä ja seurakunnalta tehdä enemmän tai vähemmän syntiä suuressa armossa . Mihin te luulette sen johtavan ja tulee kuolema kun synninmalja täyttyy ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      104
      1557
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1136
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1118
    4. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      130
      1034
    5. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      1024
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      15
      1006
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      986
    8. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      165
      931
    9. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      907
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      906
    Aihe