Galluppi !!

Hej !!!! Hallooo !!!!

Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väitän ettei löydy koska jos löytyisi niin hän joutuisi >> 2.Timoteuksen kirje:
      3:12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

• Saahan sitä Jumalaa etsiä, mutta veikkaan, ettei kukaan löydä.

• Ne jotka haluavat elää synnissä suuren feikkiarmon alla liperilaisena synnin-suvakkeina ei löydä

• Savis kirjoitti:

Ne jotka haluavat elää synnissä suuren feikkiarmon alla liperilaisena synnin-suvakkeina ei löydä

Jaa. Mutta kysyit, että onko ketään oikeaa uskovaista, joka etsisi Jumalaa. Siis pelkästä etsimisestä oli kyse, ei löytämisestä. En usko kenenkään löytävän Jumalaa: ei ole ikinä päässyt uutisiin löydettynä.

• Anonyymi

Tyhjän suapi pyytämättähi. Turha sitä luihua on etsiä, piileskelee nolona.

• Anonyymi

No, eipä näitä "oikeita uskovia" näillä foorumeilla, oman ilmoituksensa mukaan, ole kuin tyhmänkyselijä Savis itse ja Herätyys.

Hellareita molemmat, joten mitä hittoa täällä kyselevät? Me luterilaisethan joudumme hellareiden mukaan Helvettiin. Heidän mukaansa lapsena kastettu ei voi päästä Taivaaseen.

• Siellä missä pitäisi olla uskovia rukoilemaan Oikeeta Herätystä. Siellä minä ei Hellurilej olevinaan kyselee näin. Odota Herra ??? Etsiikö kukaan Herra vai onko he saavuttanut kaikki ja istuttanut alas tyhjän pierun kanssa ? Ilmat pihalla ja tyytyväisiä sanovat !! Nyt olen Kristuksen kaltainen ?? Etsiikö ?? Taisteleeko joku voittaakseen kaiken ? Siis ihan Jeesuksen Verelle asti?? Vai oletko luovuttanut ja sanot teen synti. Siis olen isistä perceleestä. Missä sun Herätys on joka muutta sut Kristuksen kaltainen ?? Häh ?? Luulitko kun tulit Uskoon ja Jeesus sanoi Seuraa minua että sulla on helppo Tie Ahtaan portin läpi? Etsi kolkuta Odota Herra on neuvot Suoraan Pyhästä Raamatusta. Ilman Pyhitystä et tulet näkemään Herra ikinä.. Helvetti silloin odottaa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Siellä missä pitäisi olla uskovia rukoilemaan Oikeeta Herätystä. Siellä minä ei Hellurilej olevinaan kyselee näin. Odota Herra ??? Etsiikö kukaan Herra vai onko he saavuttanut kaikki ja istuttanut alas tyhjän pierun kanssa ? Ilmat pihalla ja tyytyväisiä sanovat !! Nyt olen Kristuksen kaltainen ?? Etsiikö ?? Taisteleeko joku voittaakseen kaiken ? Siis ihan Jeesuksen Verelle asti?? Vai oletko luovuttanut ja sanot teen synti. Siis olen isistä perceleestä. Missä sun Herätys on joka muutta sut Kristuksen kaltainen ?? Häh ?? Luulitko kun tulit Uskoon ja Jeesus sanoi Seuraa minua että sulla on helppo Tie Ahtaan portin läpi? Etsi kolkuta Odota Herra on neuvot Suoraan Pyhästä Raamatusta. Ilman Pyhitystä et tulet näkemään Herra ikinä.. Helvetti silloin odottaa.

Ja höpöhöpö. 😡

En sano höpöhöpö evankeliumille enkä Jeesukselle vaan sinulle. Pitkät on sulla luettelot mitä kaikkea pitää tehdä jotta ehkä pelastuisi. Kerro tuo hellureille, he rakastavat näyttäviä pyhitystekoja, joilla aneina hankkivat autuutensa.

Olen kristitty. ✝

• Anonyymi

Hoono sumi eikä kunnia Jesu kysy ftv

• Siinä ei auta hyvä Suomen kieli vaan >> Tarvitaan vai yksi Elia tapainen niin meillä on Herätys täällä ja silloin vaino tulee olemaan niin kova että päitä tippuu Taivaaseen . Koska sinne marttyyrit menee kirkkaan kruununsa kanssa..

• Juuri sinun kaltaiset pilaavat koko kristinuskon. Ihan älytöntä maalailua jostain epämääräisestä. Ja suuresta herätyksestä on vaahdottu koko elämäni ajan, mutta uskominen on jo pahasti hiipunut.

• Täytyy tästä tehdä sitten uusi aloitus missä saat puolusta sun feikki armo ja liberaalinen petkelellinen käsitys kristinuskosta.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Juuri sinun kaltaiset pilaavat koko kristinuskon. Ihan älytöntä maalailua jostain epämääräisestä. Ja suuresta herätyksestä on vaahdottu koko elämäni ajan, mutta uskominen on jo pahasti hiipunut.

Valehtelet, uskovian määrä kasvaa koko ajan maailmassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet, uskovian määrä kasvaa koko ajan maailmassa.

No en tarkoittanut maailmaa, vaan Suomessa on vaahdottu suuresta herätyksestä aina. Mutta luterilaisessa maailmassa usko on todella heikkoa, eikä täällä Espanjassakaan näytä uskovia olevan kovinkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1947
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1103
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1055
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      995
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      204
      979
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      941
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      909
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      86
      850
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      838
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      780
    Aihe