Jumalan Galluppi
Tulisko antaa lääkärit antaa sähköchokki skitsofreeneille,,
joka tuhoa aivot ?? Kyllä vai ei ???
Jumalan Galluppi !
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysytkö sinä suomi24:ltä mielipidettä miten lääkärien tulisi toimia?
Olet kuin Marinin hallitus: punapuolue päättää, ei asiantuntijat.
Rikot myös kaiken aikaa Jumalan 2. käskyä, väärinkäyttämällä Hänen Pyhää Nimeään, oman agendasi ajamiseen.
Tämä galluppi ei ole sinulle Jumalalta profetiana tullut kysely. Olet vääräprofeetta.- Anonyymi
"Olet kuin Marinin hallitus: punapuolue päättää, ei asiantuntijat."
Kerro minulle yksikin valtio, jossa hallituksen sijaan asiantuntijat päättävät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minulle yksikin valtio, jossa hallituksen sijaan asiantuntijat päättävät?Lähihoitaja päättää suomalaisten terveydestä, voihan Pekonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähihoitaja päättää suomalaisten terveydestä, voihan Pekonen.
Et vastannut kysymykseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minulle yksikin valtio, jossa hallituksen sijaan asiantuntijat päättävät?Bhutan. Ainakin terveydenhuollon osalta. Bhutanin pääministeri Lotay Tshering on kirurgi, joka leikkaa ja opettaa lääkäriksi opiskelevia pääministerin homman ohessa. Ja siinä sivussa harrastaa jousiammuntaa.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomalaisten terveydestä, vaan terveyspolitiikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja "kauneusalan yrittäjä / lähihoitaja" tilaa humpuuki-Kiinasta sairaalakäyttöön kelpaamattomia kasvomaskeja. "Musta ne näytti kasvoilla ihan hyviltä, toi niinku suomalaiset poskipäät ja nenän ympärystän sillai aistikkaasti esiin, eikä liikaa peittäny suuta. Myös sairaalassa voi naamioitua elegantisti."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minulle yksikin valtio, jossa hallituksen sijaan asiantuntijat päättävät?"Kerro minulle yksikin valtio, jossa hallituksen sijaan asiantuntijat päättävät?"
Singapore oli vielä 90-luvun alussa erikoinen. Kansa äänesti hallituspuoluetta, joka valitsi pääministerin. Pääministeri valitsi sekä hallituksen että parlamentin. Kaikilla ministereillä ja parlamentaarikoilla oli tohtorin tutkinto ja jonkin alan asiantuntijuus. Parlamentti istui vain muutaman viikon vuodessa ja edustajat hoitivat tehtävänsä rinnalla omaa työtään.
Systeemi on sittemmin muuttunut niin, että kansa valitsee osan parlamentaarikoista ja pääministeri nimittää osan. Singaporelaiset olivat silmät ymmyrkäisenä kun Suomesta tuli vieraaksi kansanedustaja, jonka cv:ssä luki kirvesmies. Heille piti selittää, että Suomessa ollaan kirjaimellisesti KANSANedustajia.
Ei ne pakolla anna, mutta saviksen tulisi harkita tuota hoitoa.
Se voi jopa parantaa tuosta taikauskosta.- Anonyymi
Tiedän ihmisiä, jotka ovat saaneet apua masennukseen sähköhoidosta. Menevät itse hoitoon ihan vapaaehtoisesti, kun siltä alkaa tuntumaan. Aivotoiminta perustuu sähköisiin impulsseihin ja välittäjäaineisiin. Ja niiden häiriötiloja voidaan korjata sähköhoidolla. Masennus on aivojen häiriötila, joka voi tietyissä tapauksissa näkyä aivokuvissa.
Sähköhoito (ECT) on turvallinen hoitomuoto, jolla voidaan helpottaa monien mielenterveyden häiriöiden oireita. Pääosin sähköhoitoa käytetään vaikean masennustilan hoidossa, jos lääkehoito ei ole tuonut riittävää apua. Toimenpide vaikuttaa aivojen aineenvaihduntaan, mm. välittäjäaineiden pitoisuuksiin. Toimenpide tehdään nukutuksessa.- Anonyymi
Saviksen tapauksessa täytyisi ilmeisesti ensin kuitenkin häneltä löytää ne aivot, jotta voitaisiin edes harkita.
👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722