Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Torbjörn !!
https://www.tv7.fi/vod/player/70121/?fbclid=IwAR1aNkgRlUNpMSEZzwAMOWRASKFb0AH1TXG4CCNXOEqQDXGNcbQ7lzElaSI Mennäänkö aht040Julistaako Lutherilaiset toisille että Jumala ei näe sinua ?
Jumalan Galluppi Oletko sellainen uskova joka vaellat näkymättömänä eikä Jumala näe kun syntiä teet koska Hän näkee vain1140Miksi äänestän Päivi ja Kristilliset ?
Juu luin tuon ja hyppäsin Päivin riviin.. >>> Miksi perussuomalaiset? Olen tuore perussuomalaisten jäsen. Puo340Jokos Suomen Lutherilaiset herää kun Jumalan Tuomio lähestyy Idästä ??
Jokos on aika huutaa , ARMAHDA SUOMEN KANSA RAKAS JUMALA . OLLAAN TEHNEET NIIN PALJON SYNTIÄ. Vai puolustatko itsesi v040Meinaatko pysyä vangittuna ???
Oletko muistanut Jeesus Kristus , meidän Herramme ja Jumala jonka kautta me mennän sisään Taivaaseen !! Vai haluatko jä340Onko Helluntaipalsta uuskarismaattisten henkien temmellysleikkien palsta?
Täälläkö sen henki opettaa ettei synti on vaarallinen ja pärjää synnissä ja lihassa loppuun asti. On se niin hirvittävä040Maailmassa tapahtuu
ja on tapahtunut. Venäjälläkin ja Kiinassa poistetaan maailmasta tällaista tekstiä ja kertoo että uskovaiset ovat hullu040Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen040Lutteilainen Evankeliumia ? Mikä On ?
Tässä opettaa Jeesus teille Rakkaat Evankeliumia ! Hyvä ja Rakkaudellinen Sana niille jotka ymmärtää vertauskuvat ja pan139Valkoinen Joulu Puhuu meille Valo synti semenessä !!
Juhlitaan kunnolla Jeesuksen synttärit ja syödään kinkkua joka on kyllä Nam !!!139Siis kronin uusia variantteja ???
Omikron on niin herkästi tarttuva, että sitä ei mikään uusi variantti voi enää korvata. Omikron jää kiertämään epämääräi039Pyydämme anteeksi Putin meidän mieletön Suomen johdon puolesta.
Melkein kaikki on sortunut siihen ettei hotaa omat asiat vaan puuttuu siihen mikä eikuulu heille !!! Osa Hallituksesta039HYVÄ UUTTA VUOTTA !!
SUOMEN SEURAKUNTA TOIVOO OIKEIN HYVÄ UUSI VUOSI JOKAISELLE RAKKAILLE,,, KOKO VUODEN1039Päivän Sana !!
Päivän Sana !! No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä tutkistelen sinun asetuksiasi ja katsele039Galluppi !!
Suvaitsevaiset !! Molemmat ette voi saada ! Sekä homot että mamut ! Toinen herkullinen sexiryhmä joudutte jättämään vai639Ruotsissa laaja tuhopoltto menossa..
SUOMEN UUTISTEN uutinen elokuu 14, 2018 15:35 Ruotsidemokraattien Jimmie Åkesson tuhopoltoista: ”Ei ole kyse sii239Joulupukki ??
Rakkaat onko täällä ketään tuhmia lapsia ja sairaat jonka antaisin maailman parhaat joululahjat sanoo Taivaallinen Joulu939Jumalan Galluppi ! !
Vuosi on mennyt ! Mitä toivot ensi vuodesta että tapahtuisi sinun elämässä?939Olenko kertonut että maailma on mielisairas ??
Siis niin mielisairas kuin olla voi !!!!! https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/42ce8114-15f1-4c69-b8ed-e8267adaab08739!!! Room !!!
Kysymys kuuluu !!! Monet kyselevät kuka olen ja mihin seurakunta me kuulumme. Olen se joka kutsuu uskovia kuolema Kristu1039