Miten se onnistuu ? Sorry vaan jos joku on Kristuksessa niin hän on uusi Luomus ! Uskokaa nyt Pyhä Raamattu jos ette uskoo mua !!
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Gal. 6:15
Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
Vanha Aadam mukaan Uuteen Aaadamiin?
2
<50
Vastaukset
Kylläpä on muutamia kertoja saanut hämmästellä vanhojen ystävieni tarinoita siitä minkälainen olen ollut aikaisemmin , nimittäin se vanha ei kuulosta minulta laisinkaan mutta voin hyvin uskoa.
- sivusta_
Mutta jos uudestisyntynyt uskova päättää elää lihassaan, Kristus ei saa hänessä muotoa, ja hän tekee syntiä Jumalaa vastaan. Meidänhän tulee Hengellä kuolettaa lihan teot. Siis emme me itse kuoleta lihan tekoja, vaan seuraamalla Jeesusta Hän vapauttaa meidät ja voimme elää Pyhässä Hengessä. Mutta moni valitsee lihassa elämisen ja sen loppu on kadotus.
Gal. 4:19. Minun rakkaat lapseni, jotka minun täytyy vasta-uudesta kivulla synnyttää, siihenasti kuin Kristus teissä jonkun muodon sais!
Gal. 5:24. Mutta jotka Kristuksen omat ovat, ne ovat ristiinnaulinneet lihansa, himoin ja haluin kanssa. 25. Jos me Hengessä elämme, niin vaeltakaamme myös Hengessä.
Room. 8:13. Sillä jos te lihan jälkeen elätte, niin teidän pitää kuoleman; mutta jos te lihan työt hengen kautta kuoletatte, niin te saatte elää. 14. Sillä kaikki, jotka Jumalan Hengeltä vaikutetaan, ne ovat Jumalan lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719