Miten se onnistuu ? Sorry vaan jos joku on Kristuksessa niin hän on uusi Luomus ! Uskokaa nyt Pyhä Raamattu jos ette uskoo mua !!
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Gal. 6:15
Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
Vanha Aadam mukaan Uuteen Aaadamiin?
2
<50
Vastaukset
Kylläpä on muutamia kertoja saanut hämmästellä vanhojen ystävieni tarinoita siitä minkälainen olen ollut aikaisemmin , nimittäin se vanha ei kuulosta minulta laisinkaan mutta voin hyvin uskoa.
- sivusta_
Mutta jos uudestisyntynyt uskova päättää elää lihassaan, Kristus ei saa hänessä muotoa, ja hän tekee syntiä Jumalaa vastaan. Meidänhän tulee Hengellä kuolettaa lihan teot. Siis emme me itse kuoleta lihan tekoja, vaan seuraamalla Jeesusta Hän vapauttaa meidät ja voimme elää Pyhässä Hengessä. Mutta moni valitsee lihassa elämisen ja sen loppu on kadotus.
Gal. 4:19. Minun rakkaat lapseni, jotka minun täytyy vasta-uudesta kivulla synnyttää, siihenasti kuin Kristus teissä jonkun muodon sais!
Gal. 5:24. Mutta jotka Kristuksen omat ovat, ne ovat ristiinnaulinneet lihansa, himoin ja haluin kanssa. 25. Jos me Hengessä elämme, niin vaeltakaamme myös Hengessä.
Room. 8:13. Sillä jos te lihan jälkeen elätte, niin teidän pitää kuoleman; mutta jos te lihan työt hengen kautta kuoletatte, niin te saatte elää. 14. Sillä kaikki, jotka Jumalan Hengeltä vaikutetaan, ne ovat Jumalan lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093