Miten se onnistuu ? Sorry vaan jos joku on Kristuksessa niin hän on uusi Luomus ! Uskokaa nyt Pyhä Raamattu jos ette uskoo mua !!
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Gal. 6:15
Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
Vanha Aadam mukaan Uuteen Aaadamiin?
2
<50
Vastaukset 2
Kylläpä on muutamia kertoja saanut hämmästellä vanhojen ystävieni tarinoita siitä minkälainen olen ollut aikaisemmin , nimittäin se vanha ei kuulosta minulta laisinkaan mutta voin hyvin uskoa.
- sivusta_
Mutta jos uudestisyntynyt uskova päättää elää lihassaan, Kristus ei saa hänessä muotoa, ja hän tekee syntiä Jumalaa vastaan. Meidänhän tulee Hengellä kuolettaa lihan teot. Siis emme me itse kuoleta lihan tekoja, vaan seuraamalla Jeesusta Hän vapauttaa meidät ja voimme elää Pyhässä Hengessä. Mutta moni valitsee lihassa elämisen ja sen loppu on kadotus.
Gal. 4:19. Minun rakkaat lapseni, jotka minun täytyy vasta-uudesta kivulla synnyttää, siihenasti kuin Kristus teissä jonkun muodon sais!
Gal. 5:24. Mutta jotka Kristuksen omat ovat, ne ovat ristiinnaulinneet lihansa, himoin ja haluin kanssa. 25. Jos me Hengessä elämme, niin vaeltakaamme myös Hengessä.
Room. 8:13. Sillä jos te lihan jälkeen elätte, niin teidän pitää kuoleman; mutta jos te lihan työt hengen kautta kuoletatte, niin te saatte elää. 14. Sillä kaikki, jotka Jumalan Hengeltä vaikutetaan, ne ovat Jumalan lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68878Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61701- 49634
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479- 46477
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31450