Oletko Kristitty Kristuksessa ??
Kristus kaltainen ??
Vaellat kun Hän vaelsi jos anot olevasi Kristitty. ??
Samanlaisia kuin Hän On tässä ajassa.
Jeesus ei tehnyt eikä tee syntiä. Miten voit kuvitella että Kristitty tekis syntiä?
Jos olet kun beliar? miten sovit yhteyteen Kristuksen kanssa ??
Kristuksen yhteys on kiusallista kun se ei näy missään ? Eikö vaan ? Ja se kumminkin pitäisi jossain näkyä jos on Uskossa. Uskonoton pitäisi sinusta sanoa Wau eikä sinä sanoa Wau wautsi Wau kun ihmiset käyttäytyy kun mielisairaita sun seurakunnassa.kun on niin sanottuja voimavaikutteet liikkeellä ja juodaan uusi feikkiviini.
Galluppi näin vaalien aikana !!!
4
<50
Vastaukset
No ajattelin kyllä että tä on liian kiusallista ja paha,, että uskova joutuisi miettimään että onko kaikki kunnossa !!
Taisi olla niin että uskovaisilla on kiire näin vaalien aikana ja ei oikein saa vastattu.
Huomasin että minulla oli tuossa kirjoitusvirhe !
>> Vaellat kun Hän vaelsi jos anot olevasi Kristitty. ?? <<
Piti olla >> Vaellat kun Hän vaelsi jos sanot olevasi Kristitty ja Kristuksessa. ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026