Jos koko Ukraina olis ollut osoittamassa mieltä ja tehnyt parannus?

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olisi Ukraina polvilla Pyhä Jumalan edessä ja tunnustaisi että olemme tehneet syntiä.
      Ehkä Hän armahtaisi ja säästäisi Ukrainalaiset kaikki. Sota ei tulisi !! Toiset homoutta toiset toisenlaiset synnit.
      Mutta koko maailma tulis mennä polville .. On rikottu niin pahasti Jumala vastaan ja nyt on tilipäivä tulossa..

• Anonyymi

Voi, voi, tuota omien ihmistekojen ansio-oppia.

Nyt ei ole kysymys noin pinnallisista asioista, vaan tulevasta, ehkä koko maailmanhistorian suurimmasta taistelusta eli sodasta.

Tämä tuleva sota on ennustettu Raamatussa, eikä itse tapahtuma, laajasti katsoen, ole estettävissä. Mutta siihen ei olisi pakko kenenkään itse osallistua, antaa sille tukeaan, vaan pitäisi jopa vastustaa sitä.

Nyt tapellaan jopa Kuusta ja sen hallinnasta!

Apt. 2: 16-21
      16 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
      17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
      18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.

19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
      20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
      21 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

https://sputniknews.com/20220212/space-invaders-moon-should-be-privatised-to-end-global-poverty-says-uk-researcher-1092957934.html :

>>"Space Invaders": Kuu pitäisi yksityistää globaalin köyhyyden lopettamiseksi, sanoo brittiläinen tutkija
      Eilen
      Lintu kuvastuu täysikuuta vasten Pietarissa Venäjällä maanantaina 29. maaliskuuta 2021. - Sputnik International, 1920, 12.02.2022
      © AP Photo / Dmitri Lovetsky
      Tilaa

Kuun suojelu on selkeästi todettu vuoden 1967 ulkoavaruussopimuksessa (OST) – kansainvälisessä asiakirjassa, joka kieltää valtioita omaksumasta avaruuskiveä tai muita taivaankappaleita.

Brittiläisen uusliberaalin ajatushautomon Adam Smith Instituten tutkijat ovat ehdottaneet, että Kuun jakaminen alueisiin ja sen yksityistäminen voi auttaa lopettamaan maailmanlaajuisen köyhyyden. Asiassa on kuitenkin käänne: ajatushautomo ehdottaa kansainvälisten sopimusten uudelleenarviointia.

Rebecca Lowe, taloustutkija, joka laati aiheesta raportin instituutille "Space Invaders: Property Rights on the Moon", on ehdottanut niin sanottua "individualistista" lähestymistapaa Kuun omistusoikeuskysymyksen uudelleenmäärittelyyn poiketen siitä, mitä on määritelty vuoden 1967 ulkoavaruussopimuksessa.

Hänen mukaansa kuun osia tulisi osoittaa eri maille, jotka voivat sitten tuottaa rahaa myymällä sitä esimerkiksi yrityksille.

"Tällainen järjestelmä kannustaisi vastuullista avaruuden hallintaa sekä mahdollisuuksia uusille tieteellisille löydöksille ja demokratisoituneelle avaruustutkimukselle", raportissa todettiin.<<... ...

https://sputniknews.com/20220213/object-on-collision-course-with-moon-is-not-spacex-rocket-stage-astrometry-software-dev-says-1092987926.html :

>>Kohde törmäyskurssilla Kuun kanssa ei ole SpaceX Rocket Stage, Astrometry Software Dev sanoo

15 tuntia sitten
      Kasvava kuu Moskovan yllä - Sputnik International, 1920, 13.02.2022
      © Sputnik / Vladimir Sergeev/Mene kuvapankkiin
      Tilaa

Ilmeisestä identiteetin tarkistuksesta huolimatta kohteen odotetaan törmäävän Kuuhun maaliskuun alussa.

Tietty avaruusromu, joka näyttää olevan törmäyskurssilla Kuun kanssa ja jonka odotetaan törmäävän Maan ainoaan luonnolliseen satelliittiin ensi kuussa, ei välttämättä ole Falcon 9 -rakettivaiheen yläaste, kuten aiemmin uskottiin .

Tämän kehityksen ilmoitti Bill Gray, tähtitieteilijöiden käyttämän Guide-astrometriaohjelmiston luoja maata lähellä olevien kohteiden jäljittämiseen, ja henkilö, joka vuonna 2015 tunnisti kyseisen kohteen (väliaikainen nimi – WE0913A) maapallon toiseksi vaiheeksi. SpaceX-raketti, joka vei Deep Space Climate Observatoryn (DSCOVR) avaruuteen sinä vuonna.<< ... ...

• Anonyymi

Seko, seko, seko .

• Anonyymi

Pakko todeta: uskovaisissa on sekopäitä.

• Silloin rakas haluan olla Jumalan sekopää : )

1. Kor. 1:21

Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Silloin rakas haluan olla Jumalan sekopää : )

1. Kor. 1:21

Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

Miksei hän ihan muuten vaan, ilman hullutuksia, pelastanut ihmisiä, kaikkivaltias kun on ??

• Joo !! Pyydän Rakas anteeksi heistä kuu-uskovaisista ja muista joista on syytä pyytä.

Toisista oikista uskovista en pyydä anteeksi..

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei hän ihan muuten vaan, ilman hullutuksia, pelastanut ihmisiä, kaikkivaltias kun on ??

Kysy Rakas Häneltä jolla on Viisaus !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8437
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3612
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2358
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe