Galluppi !!

Onko oikein kun pakanat ihan oikeasti kysy missä on sun Jumalaasi? Kun hän näkee sun saatanallinen toiminta ? Ja vain saatana sussa? Voitko olla silloin edes olla Uskossa ?? Koska Pyhä Raamatun muka . Olet silloin Isistä Perceleestä ja sun Isä on silloin Peccele! Voit hujjata itseäsi synneissä suuressa feikki ja hujjaus nyky liperaalinen armossa että kaikki on kunnossa ja juosta karkuun Moneen uskonnollisten kanssa vihaisesti Percelen luokse jos sua huvittaa. En ole susta enää vastuussa. Olen kertonut sulle että joka syntiä tekevät on iankaikkisesti kuoltava Nin kuin Kirjoitettu ON Pyhässä Raamatussa monta paikassaa ja karkuun et pääsee jos jatkat siinä tiellä eikä muutosta Kristuksessa tule.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ydin asia puuttuu uskovilta Suomessa koska eivät uskalla ajatella että jotain on pahasti pielessä vaikka näkevät että jatkuvasti lankeilevat ja siirty syntiin. Ei heillä ole Oikea Voima pitää heitä Puhtaana ja Kristuksen kaltaisena. !!

    • Anonyymi

      Mitä olet tehnyt sen eteen että olet puhdas uskossasi? Pyhitys tuskin sinussa on mitenkään onnistunut, vaan sekin on laadultaan sama kuin se on helluntailaisilla.

      • Anonyymi

        Savis edustaa antikristillisyyttä, helluntailaisuutta jonka olemus on alusta, jo anabaptisteista asti ollut hyökätä kristinuskon, ensin katolilaisuuden ja sitten etenkin luterilaisuuden opetuksia vastaan.

        Helluntailaisten oppi on tasan päinvastainen kuin luterilaisuuden. Heidän oppinsa on eräänlainen eksyttävä muunnos katolilaisuudesta, kuten jokainen teologiaa ymmärtävä heti huomaa myös Saviksen sekä Herätyyksen / Herättelevä kirjoituksista. Se on oppia pelastuksen hankkimiseksi omilla ansioilla, pyhitysteoilla, täydelliseksi ihmisjumaluudeksi pyrkimistä (juontaa myös helluntailaisuuden perustaneiden vapaamuurareiden opeista).


      • Sen eteen että Puhdistumme rukoilen niin kuin Pyhä Raamattu puhuu !!


    • Anonyymi

      Ps.115:2 Biblia (1776) Miksi pakanat sanovat, kussa on nyt teidän Jumalanne? Ps.42:4,11. 79:10

      • "Pakanat", eli muut kuin israelilaiset.

        Mutta onko ideana se, että uskovissa pitäisi näkyä Jumala, mutta ei näy, ja sitten kysellään?


      • Aivan ! ja Jumala sanoo Hänen Omassa Sanassa että niin ei pakanat saisi kysyä. Niin ei saa olla vaikka on niin suruttomuutta synneissä että keskiajassakaan ei ollut niin paha tilanne kuin nyt koska silloin vain ajallisesti kuolivat uskovat.


      • Savis kirjoitti:

        Aivan ! ja Jumala sanoo Hänen Omassa Sanassa että niin ei pakanat saisi kysyä. Niin ei saa olla vaikka on niin suruttomuutta synneissä että keskiajassakaan ei ollut niin paha tilanne kuin nyt koska silloin vain ajallisesti kuolivat uskovat.

        Tuo Raamatun sana on kirjoitettu siihen aikaan kun kaikilla kansoilla oli oma jumalansa. Israelilaisillakin oli se Israelin Jumala. Muut kansat olivat siinä pakanoita.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        "Pakanat", eli muut kuin israelilaiset.

        Mutta onko ideana se, että uskovissa pitäisi näkyä Jumala, mutta ei näy, ja sitten kysellään?

        En usko, että psalminkirjoittajan tarkoitus oli viestiä noin.

        "Missä on teidän Jumalanne?" "Missä olivat enkelit?" ovat tyypillisiä lauseita joita pahojen onnettomuuksien kohdalla esittävät jumalattomat ja menestysuskovat, jotka eivät tunne Ristintietä. Onhan tämäkin foorumi puolillaan tätä menestysuskoa, esim: "Eipäs epäjumalanne auttanut!"

        Onnettomuuden kohdatessa he syyttävät Jumalaa. Jos eivät muutoin Jumalaa tunnustaisikaan, niin annas kun tapahtuu jotain pahaa! Yhtäkkiä moni uskookin Jumalaan ja enkeleihin, syyttäen näitä tapahtuneesta pahasta! Kristitty, vaikka saattaakin syvästi järkyttyä pahan kohdatessaan, jos lihassaan hetken tällaista kysyykin, ymmärtää pian pahan kuuluvan vihollisena myös Ristintien kulkijoille.

        Olen itse kokenut paljon pahaa, niin paljon, että jopa muuan lääkäri nuoruudessani järkyttyi kuullessaan elämäntarinaani. Joten en ihan hatusta vedä tällaista oppia.

        Helluntailaisuus kuten juutalaisuus ja monet pakanauskonnot selittää ihmiselle / uskovalle tapahtuvan pahan hänen synneistään johtuvaksi. Onneksi jo melko nuorena jätin heidät ja liityin luterilaiseen kirkkoon, jonka kautta olen saanut paljon lohtua nimenomaan Martti Lutherin syvällisestä opista ja kirjoituksista, esim. hartauskirja Mannan kautta. En ole enää kirkon jäsen, mutta tunnustan edelleen sen syvintä, hengellistä oppia.

        Jos joku löytäisi linkin, jonka takaa löytyisi Manna luettavaksi, olisin äärettömän kiitollinen.
        *


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että psalminkirjoittajan tarkoitus oli viestiä noin.

        "Missä on teidän Jumalanne?" "Missä olivat enkelit?" ovat tyypillisiä lauseita joita pahojen onnettomuuksien kohdalla esittävät jumalattomat ja menestysuskovat, jotka eivät tunne Ristintietä. Onhan tämäkin foorumi puolillaan tätä menestysuskoa, esim: "Eipäs epäjumalanne auttanut!"

        Onnettomuuden kohdatessa he syyttävät Jumalaa. Jos eivät muutoin Jumalaa tunnustaisikaan, niin annas kun tapahtuu jotain pahaa! Yhtäkkiä moni uskookin Jumalaan ja enkeleihin, syyttäen näitä tapahtuneesta pahasta! Kristitty, vaikka saattaakin syvästi järkyttyä pahan kohdatessaan, jos lihassaan hetken tällaista kysyykin, ymmärtää pian pahan kuuluvan vihollisena myös Ristintien kulkijoille.

        Olen itse kokenut paljon pahaa, niin paljon, että jopa muuan lääkäri nuoruudessani järkyttyi kuullessaan elämäntarinaani. Joten en ihan hatusta vedä tällaista oppia.

        Helluntailaisuus kuten juutalaisuus ja monet pakanauskonnot selittää ihmiselle / uskovalle tapahtuvan pahan hänen synneistään johtuvaksi. Onneksi jo melko nuorena jätin heidät ja liityin luterilaiseen kirkkoon, jonka kautta olen saanut paljon lohtua nimenomaan Martti Lutherin syvällisestä opista ja kirjoituksista, esim. hartauskirja Mannan kautta. En ole enää kirkon jäsen, mutta tunnustan edelleen sen syvintä, hengellistä oppia.

        Jos joku löytäisi linkin, jonka takaa löytyisi Manna luettavaksi, olisin äärettömän kiitollinen.
        *

        Esim. Daavid eli yhteisössä, jossa Jumala oli nimenomaan israelilaisten Jumala. Muut olivat joko muukalaisia, jos olivat muuttaneet Israeliin, tai pakanoita, jos olivat muita kansoja.

        Eli muut kansat "tunnustivat" oman jumalansa, eikä israelilaisetkaan tunnustaneet muita kuin oman jumalansa.


    • voi petcele

      • Ei saa kiroilla ! Eikö sun äiti jo opettanut niin sua?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei saa kiroilla ! Eikö sun äiti jo opettanut niin sua?

        Kyllä hän saa sanoa juuri sen miltä hänestä itsestä tuntuu.


    • Anonyymi

      Kyllä se luterilainen voi kirkastua siinä, missä evankelisluterilainenkin.

    • Toivomme parasta että löytyisi edes yksi uskova Lutherilainen !!!

    • >>> Anonyymi
      23.4.2019 11:10
      torre12 kirjoitti:
      "Pakanat", eli muut kuin israelilaiset.

      Mutta onko ideana se, että uskovissa pitäisi näkyä Jumala, mutta ei näy, ja sitten kysellään?

      En usko, että psalminkirjoittajan tarkoitus oli viestiä noin.

      "Missä on teidän Jumalanne?" "Missä olivat enkelit?" ovat tyypillisiä lauseita joita pahojen onnettomuuksien kohdalla esittävät jumalattomat ja menestysuskovat, jotka eivät tunne Ristintietä. Onhan tämäkin foorumi puolillaan tätä menestysuskoa, esim: "Eipäs epäjumalanne auttanut!" <<<

      Sorry vaan mutta karkuun et pääsee . Ja et pysty vesittä Pyhä Sanoma. Koska ON KIRJOITETTU ETTÄ JUMALA SANO SYNTISELLE KANSALLE.. NÄIN ---------->> Joel 2 : 17 Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"
      18 Niin Herra kiivaili maansa puolesta ja sääli kansaansa.
      19 Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä lähetän teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä teitä pakanain seassa.
      20 Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt.
      21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
      22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
      23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
      24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
      25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
      26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
      28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
      29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
      30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
      31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
      32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

      • Nimenomaan. Israelin Jumala oli "Israelin keskellä", jos hänen asuinpaikkaansa Jerusalemia pidetään keskeisenä.

        Raamatussa on tapana uhkailla voimallisesti esimerkiksi tuhoa Damaskokselle. Mutta vielä 5000 vuoden jälkeenkin Damaskos on pystyssä.


    • Anonyymi

      Parannuksenteko on se sana joka mulla on mielessä. Pidä sinäkin se varalta omassa mielessäsi ja tutki itseäsi synninteon varalta. Syntejä on niin paljon että voi olla että syyllistyt siihen muita soimatessa huomaamattasi itsekin.

      On aika kova väite sanoa itseään niin pyhäksi ettei syntiin enää kompastu. Liekö Raamatun opetuksen vastaista? Liekö ihmiselle mahdollistakaan pitää ajatuksensa synnittöminä?

      En ole täysin varma mitä sinä tuola viestilläsi oikein halusit sanoa. Jottenkin siitä tuli syytetty olo enemmän kuin rakastettu olo. Mikä sinä olet huutelemaan tuollaisia kun täällä meitä on monenlaisia Jumalan lapsiakin.

      " En ole susta enää vastuussa. "

      Et ole koskaan ollut minusta vastuussa. Tämä onkin kaksipiippuinen asia. Jos me rakastamme lähimmäisiämme niin kuin itseämme tai kuten Jumalaa koko sydämestä, sielusta ja mielestä niin eikö sinulla ole vastuunasi rakastaa minua lähimmäisenäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe