Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. En+tiedä+mikään+muu+juhla+joka+vie+avioeroon+niin+paljon+kun+sikailua+ja+irstas+juhla+kun+pikkujoulujuhla+joka+saa+työkaverit+oudossa+olosuhteessa+käyttäytymään+epänormaalisti+kun+viina+tulee+mukaan+kuvaan.
  2. HYVIN+KIRJOITIT+!!!+>>+kaminakuumaksi+13.10.2018+12:23UusiJumalan+Sanan+mukaan,+se+mikä+tapauhtui+israelilaisille,+on+esikuva.+Sanassa+on+kirjoitettu:+"minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä"Siis+israelilaiset+lähtivät+Egyptin+orjuudesta+karitsan+veren+turvin.+Tämä+on+Uudessa+liitossa+uskoon+tulo.+Israelin+lähdöstä+on+kirjoitettu:+pilvenpatsas+siirtyi+heidän+edeltänsä+ja+asettui+heidän+taaksensa+ja+tuli+egyptiläisten+joukon+ja+Israelin+joukon+väliin;+ja+pilvi+oli+pimeä+noille+ja+valaisi+yön+näille.+Pilvi+on+kuva+Pyhän+Hengen+kasteesta.+Pyhä+Henki+valaiseen+ja+johdattaa+Jeesuksen+omia.Sen+jälkeen+israelilaset+saapuvat+Punaisen+Meren+rannalle:+Mutta+israelilaiset+kulkivat+kuivaa+myöten+meren+poikki,+ja+vesi+oli+heillä+muurina+sekä+oikealla+että+vasemmalla+puolella.+Niin+Herra+pelasti+Israelin+sinä+päivänä+egyptiläisten+käsistä,+ja+Israel+näki+egyptiläiset+kuolleina+meren+rannalla.+Meren+poikki+kulkiessaan+israelilaiset+jättivät+lopullisesti+taakseen+Egytin+orjuuden+ja+epäjumalat.+"Herra+pelasti+Israelin+sinä+päivänä+egyptiläisten+käsistä".+Meren+poikki+kulkeminen+on+kuva+Jeesuksen+seuraajien+vesikasteesta.+SIIS+JO+VANHAN+TESTAMENTTISSA+ENNUSTETTIIN+TULEVASTA+KASTEESTA+JOKA+PELASTAA+!!!++>>>+Matteuksen+evankeliumi:3:11+Minä+kastan+teidät+vedellä+parannukseen,+mutta+se,+joka+minun+jäljessäni+tulee,+on+minua+väkevämpi,+jonka+kenkiäkään+minä+en+ole+kelvollinen+kantamaan;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.