Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>+Kuka+sinulle+antoi+luvan+avioitua+uudestaan+Savis+?+<<+Jumala+!+Koska+eihän+hylätty+kait+on+tarkoitus+raakasti+rangaista+uudestaan+?+Onko+sulla+sellainen+Jumala+??+Koska+lyö+lyöty.+Sairas+On+sun+jumala+sitten+mitä+olet+luuloissa+kehittänyt+itselle.+Näytä+nyt+se+paikka+Pyhässä+Raamatussa,+joka+sano+että+hyljätty+ei+saa+mennä+uudestaan+naimisiin+?
23.10.2018 23:14
En+tiedä+mikään+muu+juhla+joka+vie+avioeroon+niin+paljon+kun+sikailua+ja+irstas+juhla+kun+pikkujoulujuhla+joka+saa+työkaverit+oudossa+olosuhteessa+käyttäytymään+epänormaalisti+kun+viina+tulee+mukaan+kuvaan.
23.10.2018 23:02
Kaikki+menestyvät+tiet+vie+Roomaan+.+Ja+sen+sai+Håkanin+ystävä+ja+Kollega+kun+jätti+Livets+Ord,,+tuo+Ulf+Ekman+joka+kaikki+tietää+että+halusi+saavuttaa+suurempaa+valaistus+kun+mitä+livets+ord+pystyi+antamaan+!+Nyt+hän+ratsastaa+ekumenian+hevosella+kohti+Roomaan..
23.10.2018 07:58
Kaikki+meidän+tulis+nöyrtyä+ja+ryömiä+kynnysmaton+alle+ja+aina+välillä+raotta+sen+ja+kysyä+.+Kultaseni+anteeksi.+Saanko+puhutella.+Oletko+jo+oppinut+oma+läksysi+ja+alkanut+seuraa+Pyhä+Raamattua+?
23.10.2018 07:49
No+ei+voi+odottaa+muuta+kun+lisä+sekoa+katastrofia+ja+kaaosta+uuskarismaattisen+likaisen+armon+peitten+joka+ja+johon+jokainen+syntinen+halua+peta+kun+eivät+halua+tehdä+täyttä+totta+vaan+ratsastaa+uuskarismaattista+hevosella+kohti+helvettiä.+Olen+huolissaan+Johannasta+todella+koska+näin+monta+vuotta+uskonnollinen+ja+tietää+että+tulis+tehdä+parannusta+mutta+rahat+ei+riittää+siihen+vaan+mennareitten+parissa+voi+elää+armossa+eikä+tarvi+koskaan+tehdä+parannusta+joka+ei+maistu+sellaiselle+joka+on+harjaantunut+ja+tottunut+elää+uskovana+luxus+elämä.++Tulemme+lukemaan+lisä+sekoilua+pahasta+laatua..+Olen+surullinen+että+hän+opettaa+niin+monille+esimerkkiä+tuossa+satunnallisissa+hengessä+joka+saa+uuskarismaattisissa+piireissä+ja+opettaa+uuskarrikkomaatista+oppia+miten+tulis+pysyä+syntisenä+feikkiarmon+alla+ettei+hukkaa+heidän+jeesusta+!
21.10.2018 07:54
Jatkaakaa+vaan+uhramaan+!+uskonparat+.+<minua+ette+saa+mukaan+tekemään+<Jumala+vihaiseksi
21.10.2018 02:21
Se+on+ikävä+että+uuskarismaattiset+eivät+näe+miten+hirveässä+exytyksissä+he+ovat+ja+johdattaa+muitakin+niin+kuin+>Jippu+siihen+helvetin+tielle+jossa+monilla+on++alzheimerin+
tautia+ja+kaksisuuntaista+mielialahäiriötä.
15.10.2018 12:05
Ensin+tulisi+saada+Pyhän+Hengen+kaste+missä+Jeesus+sua+kastaa+!+Ja+kun+olet+Uusi+ihminen+Kristuksen+kaltainen+voit+alkaa+pyhittyä+!!
14.10.2018 23:10
HYVIN+KIRJOITIT+!!!+>>+kaminakuumaksi+
13.10.2018+12:23
Uusi
Jumalan+Sanan+mukaan,+se+mikä+tapauhtui+israelilaisille,+on+esikuva.+
Sanassa+on+kirjoitettu:+"minä+en+tahdo,+veljet,+pitää+teitä+tietämättöminä+siitä,+että+isämme+olivat+kaikki+pilven+alla+ja+kulkivat+kaikki+meren+läpi+ja+saivat+kaikki+kasteen+Moosekseen+pilvessä+ja+meressä"
Siis+israelilaiset+lähtivät+Egyptin+orjuudesta+karitsan+veren+turvin.+Tämä+on+Uudessa+liitossa+uskoon+tulo.+Israelin+lähdöstä+on+kirjoitettu:+pilvenpatsas+siirtyi+heidän+edeltänsä+ja+asettui+heidän+taaksensa+ja+tuli+egyptiläisten+joukon+ja+Israelin+joukon+väliin;+ja+pilvi+oli+pimeä+noille+ja+valaisi+yön+näille.+Pilvi+on+kuva+Pyhän+Hengen+kasteesta.+Pyhä+Henki+valaiseen+ja+johdattaa+Jeesuksen+omia.
Sen+jälkeen+israelilaset+saapuvat+Punaisen+Meren+rannalle:+Mutta+israelilaiset+kulkivat+kuivaa+myöten+meren+poikki,+ja+vesi+oli+heillä+muurina+sekä+oikealla+että+vasemmalla+puolella.+Niin+Herra+pelasti+Israelin+sinä+päivänä+egyptiläisten+käsistä,+ja+Israel+näki+egyptiläiset+kuolleina+meren+rannalla.+
Meren+poikki+kulkiessaan+israelilaiset+jättivät+lopullisesti+taakseen+Egytin+orjuuden+ja+epäjumalat.+"Herra+pelasti+Israelin+sinä+päivänä+egyptiläisten+käsistä".+Meren+poikki+kulkeminen+on+kuva+Jeesuksen+seuraajien+vesikasteesta.+
SIIS+JO+VANHAN+TESTAMENTTISSA+ENNUSTETTIIN+TULEVASTA+KASTEESTA+JOKA+PELASTAA+!!!++>>>+Matteuksen+evankeliumi:
3:11+Minä+kastan+teidät+vedellä+parannukseen,+mutta+se,+joka+minun+jäljessäni+tulee,+on+minua+väkevämpi,+jonka+kenkiäkään+minä+en+ole+kelvollinen+kantamaan;+hän+kastaa+teidät+Pyhällä+Hengellä+ja+tulella.
14.10.2018 08:00
aivan+!+OVELA+ON+EKSYTYS+JA+VAIN+HENKIEN+EROTTAMISARMOLAHJALLA+ON+HAVAITTAVISSA+HENGEN+JOKA+OHJAA+BONKKEN+JA+MIKÄ+MONI+VANHAT+USKOVAISET+SANOVAT+että+HIERTÄÄ+JA+HÄIRITSEE+JA+AHISTAA
.+
Anteeksi+caps+lock+jäi+päälle+!!
13.10.2018 07:13
miikanaahum+Kirjoitti+>>
12.10.2018+22:54
Uusi
Raamattu+kertoo,+että+kaste+on+hyvän+omantunnon+pyytämistä,+ja+yksikään+ei+uudestisynny+kun+hänet+kastetaan+kristillisesti,+kun+ihminen+ei+uudestisynny+edes+kun+tulee+uskoon,+vaan+uskoontulon+jälkeen+Jumala+uudestisynnyttää+ihmisen,+kun+tämä+on+hengellisesti+riittävän+kypsä.+<<
Niinpä+??+Vesikaste+on+vertauskuva+Siitä+kasteesta+jossa+Jeesus+kastaa+sinua+Pyhässä+Hengessä+ja+Tulella,+Se+kaste+josta+saatana+ei+halua+pauhua+ja+ylistää+!!+Se+pelastava+Kaste+!!!
13.10.2018 06:53
Kyllä+se+Pyhän+Hengen+Kaste+mikä+Jeesus+kastaa+sinua+Hänen+Kuolemansa+Ristillä+ja+Kasteen+Hautaan+sun+vanha+elämä+luonto+ja+mieli+jää+ja+uusi+on+sitten+sijaan+tullut+kun+sä+Hänessä+saat+nousta+kuolemasta+yhdessä+Hänen+kanssa+kun+Hän+nousi+Kuolemasta+Haudassa+ja+sinä+saat+alkaa+Elää+ei+oma+elämä+vaan+Hänen+Elämä+saat+ja+niin+tunnet+että+olet+kuollut+vaikka+Eläät+!!+Kuolema+on+minulle+Voitto+aina+!!+Se+Kaste+pelastaa+sinua+!!+Elikkä+Ristinkuolema+!!+Se+katkera+malja+!!!
12.10.2018 03:00
Hyvä+Pointti+!+Jos+emme+ole+Kristuksen+Tuoksu+eikä+vaellamme+niin+kuin+Hän+vaelsi+vaikka+me+puhumme+että+ollaan+kristuksessa+ja+Kristus+on+meissä+niin+me+huijaamme+itseämme+ja+totuus+ei+ole+meissä+vaikka+miten+yritämme+vakuuttaa+toisia+ja+itsemme+.+Itse+petos.
12.10.2018 02:51
>>>+Room+3:31+Kumoammeko+me+siis+lain+vetoamalla+uskoon?+Emme+suinkaan,+me+päinvastoin+vahvistamme+sen+mitä+laki+sanoo.+<<<+Vaikea+sinulla+sdf,,++on+taistella+vastaan+SE+ON+TÄYTETTY+JOKA+KRISTUS+HUUTA+SINULLE+!!+Katsos+näin+Hän+vahvisti+Laki+ja+sai+aikaan+että+Uusi+Laki+on+sijaan+tullut+meille+joka+täyttää+Mooseksen+Lakia+yhdellä+käskysanalla+koska+me+Rakastamme+Jumala+niin+paljon+enemmän+kuin+sinä+sdf+että+me+noudamme+Koko+Mooseksen+Laki+Rakastamalla+lähimmäinen+ja+sä+et+sille+mitään+mahda+että+näin+Jeesus+kumosi+vahvistamalla+lakia+!!+Siis+oma+Lain+Kautta+!!+Milloin+sä+alat+vihollinen+Rakastaa+sdf+että+saisit+noudatettu+koko+Mooseksen+lakia+==+!!!
12.10.2018 02:32
>>+Miten+selität+Jeesuksen+sanat+vuorisaarnassa,+että+hän+ei+tullut+kumoamaan+lakia+ja+että+laista+ei+katoa+pieninkään+piirto?+<<+Selitän+sen+niin+kuin+Jeesus+HUUSI+SINULLE+--->>
SE+ON+TÄYTETTY+!!+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11.10.2018 08:38
Suomen+Laki+,+Mooseksen+Lakia+vai+Jeesuksen+Kristuksen+Lakia+??++Mikä+näistä+lakia+tarkoitit+?
11.10.2018 08:27
Kuka+uskaltaa+tunnustaa+että+meni+omassa+lihassa+ja+omasta+halusta+ilman+että+kyseli+Luvan+Jeesusta+Kristusta+että+tahtoiko+Hän+että+sinä+menit+saamaan+vierasta+tulta+sydämeen+???+Ei+kait+sä+niin+hassu+olit+??+En+nauraa+yhtään+vaan+itken+!!
10.10.2018 12:58
Kerro+mitä+sun+mielestä+on+Kuninkaallisen+Laki+?++Ja+miksi+meidän+tulis+täytä+Laki+?+Mikä+Laki+sun+mielestä+ja+mitä+se+tarkoittaa..+Voeläkö+Toraistit+minua+tuomitsee+helvettiin+??
08.10.2018 04:37
Bonkke+on+yhä+vaarallinen+ja+kannattaa+karta+!
07.10.2018 22:46
Sorry+Esa+Heiskan+Elämä+se+piti+olla+tietysti+!!
01.10.2018 07:33
506 / 545