Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhan+Liiton+aikana+eivät+tienneet+uudesta+Liitosta+ollenkaan+että+
Messias+oli+tulossa+ja+saisivat+Jeesuksen+Veri+joka+pesee+paremmin+kuin+eläin+verta..
22.09.2018 23:42
Rakasta+sinäkin+lähimmästäsi+.+Äläkä+tapa+sitä+kun+hän+ei+pidä+Toora.+Me+ollaan+nyt+Uudessa+Liitossa+missä+Toora+on+täytetty.+Ja+sinäkin+saat+rakastaa+lähimmästäsi+ja+täyttää+sitä+kautta+koko+Tooran.+
Jeesus+teki+sen+!!
+Mt+5:17+"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan.+En+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+toteuttamaan.+18+Totisesti:+laista+ei+häviä+yksikään+kirjain,+ei+pieninkään+piirto,+ennen+kuin+taivas+ja+maa+katoavat,+ennen+kuin+kaikki+on+tapahtunut.
+Ja+jeesus+toteutti+sen+rakastamalla+Lähimmäinen+niin+paljon+että+Hän+kuoli+sen+puolesta,,+nimittäin+kaikki+ja+sen+kautta+täytti+laki.
22.09.2018 23:37
Ef.
1:23+joka+on+hänen+ruumiinsa,+hänen+täyteytensä,+joka+kaikki+kaikissa+täyttää.
4:10+Hän,+joka+on+astunut+alas,+on+se,+joka+myös+astui+ylös,+kaikkia+taivaita+ylemmäksi,+täyttääkseen+kaikki.+
Uskotko+vai+luuletko+vain+Toraisti+että+sä+uskot?+Onko+nyt+sitten+niin+mukava+olla+judaisti+joka+menettää+kaiken+kun+pakotat+muut+lain+alle+muuta+kautta+kun+Rakastamalla+kaikki+ihmisiä+joka+ei+ole+mahdollista+muuten+kun+olla+Kristuksessa+ja+yhtyä+Hänen+Rakkauteen+joka+sanoi+antakaa+heille+anteeksi+Isä+koska+he+eivät+tiedä+mitä+tekevät+ja+ajattelevat+!!
22.09.2018 16:29
Galatalaiskirje:
3:12+Mutta+laki+ei+perustaudu+uskoon,+vaan:+"Joka+ne+täyttää,+on+niistä+elävä."+
IHANAA+ON+ELÄVÄ+LAISTA+.+EIKÖ+OLE+UPEA+MINÄ+ELÄÄN+LAISTA+KOSKA+NOUDATAN+KOKO+MOOSEKSEN+LAKIA...….+NOUDATTAMALLA+KRISTUKSEN+LAKI+..
5:3+Ja+minä+todistan+taas+jokaiselle+ihmiselle,+joka+ympärileikkauttaa+itsensä,+että+hän+on+velvollinen+täyttämään+kaiken+lain.+MINÄ+OLEN+ITSENI+YMPÄRILEIKANNUT+LAIN+KAUTTA+NOUDATAMALLA+LAKIA+JA+RAKASTA+LÄHIMMÄINEN+EI+TIETYSTI+FYYSISESTI+VAAN+HENGELLISESTI+NIINKUIN+OLEMME+HENGELLISIÄ+!!!
22.09.2018 16:19
10:5+Kirjoittaahan+Mooses+siitä+vanhurskaudesta,+joka+laista+tulee,+että+ihminen,+joka+sen+täyttää,+on+siitä+elävä.+-->>+ELÄVÄÄ
IHANAAAAA+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikö+ole+ihanaaa+!!!!+Laista+on+elättävä.+Minä+tahdon+antaa+sullekin+Toraisti+ELÄMÄ+.+Rakastaa+ja+Rakastaa+Lähimmäinen+ja+toisianne+niin+saat+Elämä+siitä+Laista+Mooseksen+Laista..+
13:8+Älkää+olko+kenellekään+mitään+velkaa,+muuta+kuin+että+toisianne+rakastatte;+sillä+joka+toistansa+rakastaa,+se+on+lain+täyttänyt.
+Oletko+täyttänyt+Lain+Rakas+Toraisti+joka+minua+vihaat+ja+ole+lausunut+minulle+kadotusTuomio+??+Minä+en+uskaltaisi+koska+pelkään+Jumala+ja+että+Hän+antaa+minulle+sama+Tuomio+!!!
22.09.2018 16:11
Jeesus+vastaa+teille+Toraistit+näin+>>>+Matteuksen+evankeliumi:
3:15+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Salli+nyt;+sillä+näin+meidän+sopii+täyttää+kaikki+vanhurskaus."+Silloin+hän+salli+sen+hänelle.+
5:17+Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään.
22.09.2018 16:01
HYVÄ+MAUNO+MATTILA+,,+KIITTÄÄN+JUMALA+SINUSTA+JOKA+ON+PALJASTANUT+MITÄ+UUSKARISMAATTIA+ON+JA+NYT+HE+HYÖKKÄVÄT+JULMASTI+VALHEEN+KAUTTA+MITÄ+NE+RAKENTAA+SIITÄ+AJASTA+MISSÄ+OLIT+HEIDÄN+KANSSA+SILLOIN+KUN+SULLA+OLI+SAMA+VALHEEN+HENKI+KUN+HEILLÄ+ON+JA+TÄSTÄ+TUOKIN+KIRJOITTAJA+KIRJOITTAA+JONKA+SIUNAAN+---->+Tehkää.parannus+
12.7.2016+14:11
Tämä+vanhahko+ketju+on+mitä+ilmeisimmin+kaivettu+esiin+tarkoituksena+mustamaalata+aidosti+ja+julkisesti+parannuksen+tehnyttä+veljeämme+Mauno+Mattilaa.+Takana+ovat+selvästi+ne,+jotka+ovat+loukkaantuneet+totuudesta,+jonka+MM+sanoo+nykyisestä+uuskarismaattisesta+harhasta,+menestysteologiasta,+yms.+
Mauno+Mattilan+panettelijat+saisivat+kyllä+tehdä+itsekin+parannuksen+Herran+ja+seurakunnan+edessä+harhoistaan!+Jos+kalastelette+toisen+anteeksi+saatuja+syntejä,+niin+joudutte+siitä+tuomiolle.+
Jeesuksen+veri+riittää+meidän+syntiemme+sovitukseksi,+kun+olemme+saaneet+parannuksen+armon!
22.09.2018 15:36
Toraistit+eivät+kestä'+että+noudatan+koko+Mooseksen+Laki+rakastamalla+Lähimmäinen+niin+kuin+Jeesus+meitä+Oikeita+uskovia+käskee+tekemään..
21.09.2018 13:44
Sotajalalla+ovat+ja+ensin+lausuivat+kadotustuomio+ja+sitten+sulkivat+minut+ulos+Toora+8++ketjusta+että+tuli+vain+apina+vastaan+kun+yritin+lähettää+tuon+kommenttin+joka+just+lähetin+tässä+ketjussa..
21.09.2018 13:21
Sinä+olet+pahasti+ottanut+Kadotustuomarin+virka+-->+Ja+et+sitten+pelkää+Jumala+yhtään.+Kannattaa+mennä+lääkärille+hakemaan+diapam+niin+loppuelämä+menee+sitten+paremmin..+En+näe+muuta+ratkaisua+sinulle+koska+Pyhä+Raamattu+sano+että+sitä+vastataan+sinulle+ainoastaan+mitä+olet+kylvänyt+itselle+--->+
MITEN+NIIN+ETTEI++MÄ+TÄYTÄN+KOKO+LAKI+SENKIN+VALEHTELIJA+JA+VALE+TUOMARIA?+
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;+
Kommentoi
7+VASTAUSTA:
Uusi
sdf+
20.9.2018+21:04
Sinä+olet+Mooseksen+lain+kieltäjä+ja+lain+käskyjen+kumoajan.+Olet+sen+takia+matkalla+helvettiin.+Jumalan+Sana+on+tässä+asiassa+hyvin+selvä.+Miten+sinä+enää+voisit+välttää+kadotustuomion?+Et+mitenkään.
Miten+niin+Mooseksen+Lain+kieltäjä+kun+Rakastan+Kaikki+Lait+kun+Pyhässä+Raamatussa+sanotaan+että+saan+Elää+niistä+koska+Kristuksen+avulla+saan+noudattaa+koko+Laki+Kristuksen+Lain+kautta+kun+noudatan+Kristuksen+Laki.
+-->8+Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
9+mutta+jos+te+henkilöön+katsotte,+niin+teette+syntiä,+ja+laki+näyttää+teille,+että+olette+lainrikkojia.
10+Sillä+joka+pitää+koko+lain,+mutta+rikkoo+yhtä+kohtaa+vastaan,+se+on+syypää+kaikissa+kohdin.
11+Sillä+hän,+joka+on+sanonut:+"Älä+tee+huorin",+on+myös+sanonut:+"Älä+tapa";+jos+et+teekään+huorin,+mutta+tapat,+olet+lainrikkoja.
12+Puhukaa+niin+ja+tehkää+niin+kuin+ne,+jotka+vapauden+laki+on+tuomitseva.
13+Sillä+tuomio+on+laupeudeton+sille,+joka+ei+ole+laupeutta+tehnyt;+laupeudelle+tuomio+koituu+kerskaukseksi.
21.09.2018 13:18
No+tätä+olisin+voinut+Proferata+että+kun+peli+on+pelattu+ja+on+annettu+minulle+iankaikkisen+tuomion+ja+lausunnut+minulle+iankaikkisen+tuomion+niin+kuin+Laki+sinulta+vaati+ja+Pyhä+Raamattu+ja+Jumala+on+sinua+vastaan+niin+alat+valehdella+ja+vääristellä+jopa+Pyhä+Raamattu+!!+Tällä+tavalla+--->niinpäniiin+
20.9.2018+5:29
Lähimmäisen+rakastaminen+ei+täytä+koko+lakia.+Mistä+ihmeestä+sellaista+luulet?+Et+voi+vääristellä+yhtä+jaetta+sen+alkuperäisen+tarkoituksen+vastaisesti.+Ei+se+kumoa+muita+lain+käskyjä.+
Sinulla+on+ihan+oma+harhaoppi,+joka+näyttää+olevan+helluntailaisten+keskuudessa+muodissa.+Perusta+oma+lahko.+Voit+olla+varma,+että+sen+lahkon+harhaopeilla+ei+taivaan+portit+aukene.+Paavali+kirjeiden+ja+muunkin+Raamatun+vääristely+on+syntiä,+josta+menettää+pelastuksensa.+Sitähän+sinä+onneton+koko+ajan+teet,+kuten+näyttää+moni+muukin+hellari+tekevän+Suomi24:lla.+Pietarin+sanoilla+sanon+nyt+itsekin,+että+olet+kadotuksen+lapsi:
"Näinhän+myös+rakas+veljemme+Paavali+on+hänelle+annetun+viisauden+mukaisesti+teille+kirjoittanut.+Samaa+hän+sanoo+kaikissa+kirjeissään,+joissa+puhuu+näistä+asioista.+Niissä+tosin+on+yhtä+ja+toista+vaikeatajuista,+mitä+tietämättömät+ja+haihattelevat+ihmiset+omaksi+tuhokseen+vääristelevät+niin+kuin+kaikkia+muitakin+pyhiä+kirjoituksia.+"+(2+Piet+3:15,16)+<<<
MITEN+NIIN+ETTEI+TÄYTÄ+KOKO+LAKI+SENKIN+VALEHTELIJA++VALE+TUOMARIA?++
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
20.09.2018 20:50
Tuo+au+oli+Ruotsinkieli+!!+Olisin+tietysti+pitänyt+sen+kertoa+!!+Mutta+Totuus+on+se+että+saatana+viha+tämän+kaltaista+totuus+joka+vie+kohti+kristuksen+salaisuus+joka+on+niiin++suuuuri+!!!!
20.09.2018 19:41
up+aupsis+että+ihan+100%++syntinen+pääsee+perille+??+Ja+Jeesus+jäi+siis+työttömäksi+joka+on+tullut+ottamaan+pois+tuon+100+prossa..
20.09.2018 05:48
Joo+!!!+Olet+seurannut+mua+pitkään+ja+haukkunut+minua+että+varoitan+synneistä.+Haukut+mua+siitä+että+en+lopettaa+varoittamaan+synneistä+joka+ja+jossa+itse+elät+ja+siitä+muka+mun+pitäisi+tehdä+parannus.+Mutta+koska+Pyhä+Raamattu+käske+meidän+rakastaa+lähimmäinen+varoittaa+jos+näemme+syntiä,,+niin+kuin+sinä+teet,,+niin+varoitan+sua+mitä+vakavimmin+että+te+parannus.+Saatanakin+myös+minua+nimittäin+syytää+että+mä+teen+paha+kun+varoitan+synneistä..
20.09.2018 05:45
ONKO+???+Tosiaan+sinun+Raakastama+Laki+joka+sinä+Rakastat+enempä+kuin+Jeesus+suurempi+kuin+nämät+käskyt+Jeesuksen+Laki+sinulle+??+--->+Joh.+14:24+
Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+
NÄETKÖ+Sdf,,
+ISÄN+SANOJA,,+SANOO+JEESUS+
Siis+??+senkö+takia+että+pidän+Isän/Jeesuksen+käskyä+Rakasta+Lähimmäinen+niin+noudan/täytän+/suoritan+koko+Lain+haluat+minua+Tappaa/Tuomita+Iankaikkisen+kadotuksen--->+Joh.+7:19+
Eikö+Mooses+ole+antanut+teille+lakia?+Ja+kukaan+teistä+ei+lakia+täytä.+Miksi+tavoittelette+minua+tappaaksenne?"
20.09.2018 04:25
Savis+
18.9.2018+11:24
Jos+olisit+vain+tuominnut+mitä+sanoin+ja+vielä+lausut+väärä+tuomio+niin+sulle+olis+käynyt+hyvin+mutta+ikävä+kyllä+lausut+iankaikkinen+kadotustuomio+raivoissaan+kun+paukut+loppui..+>>+Tämä_on_Jumalan_Sanaa+
18.9.2018+5:47
Sinä+Savis+vääristelet+Raamattua+koko+ajan.+
Raamattu+ilmoittaa,+ettei+ole+Golgatan+uhria+niillä,+jotka+koko+ajan+tahallaan+kieltävät+Mooseksen+lain+ja+tekevät+syntiä.+Jeesus+armahtaa+vain+ne,+jotka+ovat+tehneet+parannuksen+lain+rikkomisesta.+Mutta+jos+ei+halua+alistua+noudattamaan+lain+kaikkia+käskyjä,+niin+se+on+lihallista+vihollisuutta+Jumalaa+vastaan.+
Sinulla+Savis,+ei+ole+enää+Jeesuksen+antamaan+uhria,+koska+koko+ajan+olet+lihallisesti+vastustanut+Jumalaa+ja+tehnyt+syntiä.+Sinun+armonaikasi+on+päättynyt+ja+sinulla+ei+ole+enää+syntiesi+sovitusta.
"Niin+minä+sain+kuulla+Herran+Sebaotin+sanat:+--+Tietäkää:+tämä+synti+jää+sovittamatta+aina+kuolemaanne+saakka.+Näin+sanoo+Jumala,+Herra+Sebaot."+(Jes+22:14)+<<
Vääristelet+taas+mun+sanomia.+Katso+nyt+--->+olen+koko+ajan+sanonut+että+haluan,+pidän+,+suoritan+,+noudan+Täyttämällä+Koko+laki+koska+Rakastan+niin+paljon+Jumala+etten+uskalla+muuta+tehdä+ja+sen+vuoksi+teen+niin+kuin+Jeesus+on+käskenyt+.+rakastan+vihollinen+enkä+tapa+sen+niin+kuin+Jeesus+käskee+että+täytä+koko+Laki+rakastamalla+lähimmäinen..+Hän+avasi+tämän+Täyttämällä+Ristillä+tämän+käskysanalla+kuolemalla+Lähimmäisten+puolesta+!!+Se+oli+suurin+Rakkaus+Lähimmäisten+puolesta+!+Kristuksessa+voimme+seuraa+Häntä+ja+Rakastaa+Lähimmäinen+näin+!!+
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2+VASTAUSTA:
sdf+
18.9.2018+12:18
Sinä+Savis+olet+kiero+Raamatun+vääristelijä.+
Sinä+kumoat+lain+väittämällä,+että+lähimmäisen+rakastaminen+on+sama+asia+kuin+koko+lain+täyttäminen.+Lähimmäisen+rakastaminen+tietenkin+täyttää+lain+käskyn,+mutta+se+ei+täytä+kaikkia+käskyjä,+eikä+voikaan+täyttää,+koska+Jeesus+sanoi,+ettei+yksikään+lain+käsky+kumoudu.+Raamattu+käskee+rakastaa+Jumalaa+enemmän+kuin+lähimmäistä.+Sen+takia+jos+ohitat+käskyn+rakastaa+eniten+Jumalaa+rakastamalla+lähimmäistä,+rikot+lakia+vastaan+ja+Jumalan+tahtoa+vastaan.+
Tämä+johdosta,+sinua+Savis+kutsutaan+Jeesuksen+valtakunnassa+vähäisimmäksi,+mikä+tarkoittaa+samaa+asiaa+kuin+helvetin+oma+ja+kadotuksen+lapsi.+Jos+joku+on+niin+typerä,+että+uskoo+Savista,+hän+ansaitsee+tuomion+helvettiin.
OLET+YLITTÄNYT+MIELETTÖMYYDEN+RAJA+??????+Oletko+seonnut+lopullisesti+ja+ei+ole+ollenkaan+iankaiikisen+kuoleman+pelkkoa+kun+ei+kukaan+uskaltanut+Pyhässä+Raamatussa+lausua+iankainen+tuomio+mutta+nyt+toistuvasti+lausut+?+
MINÄ+ARMAHDAN+SUA+JA+ANNAN+SULLE+ANTEEKSI+MUTTA+LUE+NYT+TARKASTI+MIKÄ+TIE+OLE+T+VALINNUT+---->+27+Mutta+teille,+jotka+kuulette,+minä+sanon:+rakastakaa+vihollisianne,+tehkää+hyvää+niille,+jotka+teitä+vihaavat,
28+siunatkaa+niitä,+jotka+teitä+kiroavat,+rukoilkaa+niiden+edestä,+jotka+teitä+parjaavat.
29+Jos+joku+lyö+sinua+poskelle,+tarjoa+hänelle+toinenkin,+ja+jos+joku+ottaa+sinulta+vaipan,+älä+häneltä+kiellä+ihokastasikaan.
30+Anna+jokaiselle,+joka+sinulta+anoo,+äläkä+vaadi+takaisin+siltä,+joka+sinun+omaasi+ottaa.
31+Ja+niinkuin+te+tahdotte+ihmisten+teille+tekevän,+niin+tehkää+tekin+heille.
32+Ja+jos+te+rakastatte+niitä,+jotka+teitä+rakastavat,+mitä+kiitosta+teille+siitä+tulee?+Rakastavathan+syntisetkin+niitä,+jotka+heitä+rakastavat.
33+Ja+jos+teette+hyvää+niille,+jotka+teille+hyvää+tekevät,+mitä+kiitosta+teille+siitä+tulee?+Niinhän+syntisetkin+tekevät.
34+Ja+jos+te+lainaatte+niille,+joilta+toivotte+saavanne+takaisin,+mitä+kiitosta+teille+siitä+tulee?+Syntisetkin+lainaavat+syntisille+saadakseen+saman+verran+takaisin.
35+Vaan+rakastakaa+vihollisianne+ja+tehkää+hyvää+ja+lainatkaa,+toivomatta+saavanne+mitään+takaisin;+niin+teidän+palkkanne+on+oleva+suuri,+ja+te+tulette+Korkeimman+lapsiksi,+sillä+hän+on+hyvä+kiittämättömille+ja+pahoille.
36+Olkaa+armahtavaiset,+niinkuin+teidän+Isänne+on+armahtavainen.
37+Älkääkä+tuomitko,+niin+ei+teitäkään+tuomita;+älkää+kadotustuomiota+lausuko,+niin+ei+teillekään+kadotustuomiota+lausuta.+Antakaa+anteeksi,+niin+teillekin+anteeksi+annetaan.
ONKO+Sinun+Laki+Sdf+suurempi+kuin+nämät+sanat+jotka+Jeesus+lausuu?+Tuomitko+hänetkin+???
Ja+onko+sun+Laki+suurempi+kuin+nämät+Jeesuksen+omat+sanat+Rakasta+Vihollinen+niin+täytät+Laki+??
Matt.+5:43+
Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+
Matt.+19:19+
'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+
Matt.+22:37+
Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+
Matt.+22:39+
Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+
Mark.+12:30+
ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+
Mark.+12:31+
Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä.
20.09.2018 04:11
Älä+sano+tule+uudestisyntymään+kun+et+tiedä+mitä+se+on.+Sano+mieluummin+uskoon+mutta+mihin+uskoon+kysyn+minä+!!!
19.09.2018 20:32
Jos+olisit+vain+tuominnut+mitä+sanoin+ja+vielä+lausut+väärä+tuomio+niin+sulle+olis+käynyt+hyvin+mutta+ikävä+kyllä+lausut+iankaikkinen+kadotustuomio+raivoissaan+kun+paukut+loppui..++>>+Tämä_on_Jumalan_Sanaa+
18.9.2018+5:47
Sinä+Savis+vääristelet+Raamattua+koko+ajan.+
Raamattu+ilmoittaa,+ettei+ole+Golgatan+uhria+niillä,+jotka+koko+ajan+tahallaan+kieltävät+Mooseksen+lain+ja+tekevät+syntiä.+Jeesus+armahtaa+vain+ne,+jotka+ovat+tehneet+parannuksen+lain+rikkomisesta.+Mutta+jos+ei+halua+alistua+noudattamaan+lain+kaikkia+käskyjä,+niin+se+on+lihallista+vihollisuutta+Jumalaa+vastaan.+
Sinulla+Savis,+ei+ole+enää+Jeesuksen+antamaan+uhria,+koska+koko+ajan+olet+lihallisesti+vastustanut+Jumalaa+ja+tehnyt+syntiä.+Sinun+armonaikasi+on+päättynyt+ja+sinulla+ei+ole+enää+syntiesi+sovitusta.
"Niin+minä+sain+kuulla+Herran+Sebaotin+sanat:+--+Tietäkää:+tämä+synti+jää+sovittamatta+aina+kuolemaanne+saakka.+Näin+sanoo+Jumala,+Herra+Sebaot."+(Jes+22:14)+<<
Vääristelet+taas+mun+sanomia.+Katso+nyt+--->+olen+koko+ajan+sanonut+että+haluan,+pidän+,+suoritan+,+noudan++Täyttämällä+Koko+laki+koska+Rakastan+niin+paljon+Jumala+etten+uskalla+muuta+tehdä+ja+sen+vuoksi+teen+niin+kuin+Jeesus+on+käskenyt+.+rakastan+vihollinen+enkä+tapa+sen+niin+kuin+Jeesus+käskee+että+täytä+koko+Laki+rakastamalla+lähimmäinen..++Hän+avasi+tämän+Täyttämällä+Ristillä+tämän+käskysanalla+kuolemalla+Lähimmäisten+puolesta+!!+Se+oli+suurin+Rakkaus+Lähimmäisten+puolesta+!+Kristuksessa+voimme+seuraa+Häntä+ja+Rakastaa+Lähimmäinen+näin+!!
18.09.2018 11:24
>>>+Tooralla+ja+lakikirjalla+on+kiva+hakata+lähimmäisiä+päähän.+<<<+Aivan+näin+ja+sentakia+kun+eivät+voi+puolustaa+itseään+mitenkään+Pyhä+Raamattua+vastaan+ovat+lähdetty+lausumaan+kadotustuomio+minulle+Toraistiketjussa+8+..++siis+Laupeutta+vastaan+hyökätään+kadotustuomiolla..+Tämän+vastaan>>+Tooralla+ja+lakikirjalla+on+kiva+hakata+lähimmäisiä+päähän.+<<+On+ne+vaan+rohkeita+!!+Mitä+kylvävät+myöskin+he+niittävät+on+kirjoitettu+!!!
18.09.2018 05:47
Toraistit+kirjoittaa+>>>+
Tämä_on_Jumalan_Sanaa+
15.9.2018+20:21
Sinussa+on+lihallinen+antikristuksen+henki,+koska+et+halua+alistua+noudattamaan+Mooseksen+lakia,+mikä+on+vihollisuutta+Kristusta+vastaan.+Lain+vastustaminen+ei+ole+vanhurskautta+eikä+tietenkään+mitenkään+Jumalalle+mieleen.+Pyhästä+Hengestä+täyttynyt+tulee+Kristuksen+kaltaiseksi+ja+alkaa+noudattamaa+lakia,+koska+Kristuskin+noudatti+lakia.+Jolla+ei+ole+Kristuksen+Henkeä,+hän+ei+ole+Jumalan+oma,+kuten+et+ole+sen+takia+sinäkään.
"Lihan+pyrkimykset+sotivat+Jumalaa+vastaan,+sillä+ne+eivät+alistu+Jumalan+lakiin+eivätkä+voikaan+alistua.+Ne,+jotka+elävät+turmeltuneen+luontonsa+mukaisesti,+eivät+voi+olla+Jumalalle+mieleen.+Te+ette+kuitenkaan+elä+oman+luontonne+vaan+Hengen+alaisina,+jos+kerran+Jumalan+Henki+asuu+teissä.+Mutta+se,+jolla+ei+ole+Kristuksen+Henkeä,+ei+ole+hänen+omansa."+(Room+8:7-9)
"Ei+Jumala+hyväksy+vanhurskaiksi+niitä,+jotka+vain+kuulevat+lain+sanoja,+vaan+vanhurskaiksi+julistetaan+ne,+jotka+myös+noudattavat+lakia."+(Room+2:13)
Sinulla+'Savis'+ei+ole+enää+uhria+syntiesi+sovitukseksi+syntiesi+takia.+Nämä+Raamatun+jakeet+koskevat+sinua:
"Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista."+(1+Joh+3:4)
"Jos+me+näet+teemme+syntiä+ehdoin+tahdoin,+senkin+jälkeen,+kun+olemme+oppineet+tuntemaan+totuuden,+ei+ole+enää+mitään+uhria+syntiemme+sovitukseksi.+Ei+ole+muuta+kuin+kauhea+tuomion+odotus+ja+ahnas+tuli,+joka+nielee+Jumalaa+uhmaavat.+Jos+joku+kieltää+Mooseksen+lain,+hänet+tuomitaan+säälittä+kuolemaan;+siihen+riittää+kahden+tai+kolmen+todistajan+sana.+"+(Hep+10:26-28)
"Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+"+(Matt+5:19,20)
"Niin+minä+sain+kuulla+Herran+Sebaotin+sanat:+--+Tietäkää:+tämä+synti+jää+sovittamatta+aina+kuolemaanne+saakka.+Näin+sanoo+Jumala,+Herra+Sebaot."+(Jes+22:14)+
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyvin+vastaa+nikki+>>>
mielipiteeni+
15.9.2018+20:31
Edellisen+kirjoittajan+mukaan+ei+ole+uhria+Saviksen+edestä!
Miksi+hän+sitä+tarvitsisi,+koska+tuo+uhri+on+jo+annettu!
Pahempaa+se+on+toraisteille,+jotka+väittävät+uhraavansa,+mutta+heillä+ei+ole+uhria+eikä+edes+temppeliä!
18.09.2018 05:38
508 / 545