Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+liian+voimakas+Sana+toraisteille+7+Mutta+jos+tietäisitte,+mitä+tämä+on:+'Laupeutta+minä+tahdon+enkä+uhria',+niin+te+ette+tuomitsisi+syyttömiä.+koska+se+viittaa+siihen+Laupeuden+Rakasta+Vihollinen+niin+täytätte+Koko+Lain.+Siis+savis+noudattaa+tän+Laupeuden+kautta+koko+Lain+.+Ei+jäänyt+muuta+vaihtoehtoja+ja+selityksiä+ja+asetta+Pyhän+Raamatun+vastaan+heille+kun+julistaa+minulle+kadotustuomio..
18.09.2018 05:34
Huomaan+että+saatana+viha+tämän+totuuden+ja+on+lähtenyt+pilkkamaan+liikkeelle+jos+saisi+silleen+viety+uskovaiset+harhaan+edelleen+että+voi+jatkaa+syntisenä+haisevan+armon+peiton+alla+mukamassa+turvassa..
18.09.2018 05:16
Mutta+oikeesti+??+Kuka+usko+että+voi+olla+100+%+ja+pästä+Taivaaseen+!+Nosta+käsiä+??+Siis+et+tarvi+tehdä+synnistä+Parannus+et+tarvi+Pyhittyä+?+Olet+siis+kutsuttu+saastaisuuteen+?
17.09.2018 18:49
>>capiche+kirjoitti+
16.9.2018+12:53
SyntinenLahjaVanhurskas+kirjoitti:+
Hei+kristityt,+tulkaa+lukeen!+Tässä+on+nyt+sitä+itteään!+Helluntailaista+oppia+puhtaimmillaan.+
Näytä+lisää+
Ei+ole+minun+helluntailaista+oppiani.+Eikä+muidenkaan+tuntemieni+hellareiden.+Ikävää,+jos+kristitty+ei+ymmärrä+kristinuskon+perusasioita+1)+ihminen+on+aina+syntinen+2)+hän+pelastuu+vain+Jeesuksen+sovitustyön+kautta+tulevan+lahjavanhurskauden+kautta.<<
Onko+Hän+ilmestynyt+sun+elämässä+niin+kuin+tässä+ON+KIRJOITETTU+vai+oletko+vielä+Isästä+perkeleestä.
1.+Joh.+3:5+
Ja+te+tiedätte+hänen+ilmestyneen+ottamaan+pois+synnit;+ja+hänessä+ei+ole+syntiä.+
1.+Joh.+3:6+
Kuka+ikinä+hänessä+pysyy,+hän+ei+tee+syntiä;+kuka+ikinä+syntiä+tekee,+hän+ei+ole+häntä+nähnyt+eikä+häntä+tuntenut.+
1.+Joh.+3:8+
Joka+syntiä+tekee,+se+on+perkeleestä,+sillä+perkele+on+tehnyt+syntiä+alusta+asti.+Sitä+varten+Jumalan+Poika+ilmestyi,+että+hän+tekisi+tyhjäksi+perkeleen+teot.+
1.+Joh.+3:9+
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.+
1.+Joh.+5:18+
Me+tiedämme,+ettei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä;+vaan+Jumalasta+syntynyt+pitää+itsestänsä+vaarin,+eikä+häneen+ryhdy+se+paha.
17.09.2018 18:15
Ei+ne+ole+pelkkä+uskon+tekoja,+vaan+ihan+tavallisia+Rakkauden+tekoja+Lähimmäisten+varten.+Jeesus+antoi+esimerkki+Laupias+samarialaisten+kautta+!!
17.09.2018 16:59
17.9.2018+14:59
Kerro+missä+kohtaa+Raamattua+sanotaan,+että+saa+syödä+saastaista+ja+häpäistä+sapatin+kunhan+vain+rakastaa+lähimmäistä?++
Miksi+saisi++syödä+saastaista+ja+häpäistä+sapatin+?+Kun+nimenoman+Rakastat+Lähimmäinen+niin+et+tee+noin+!!++Ei+ole+ohitustie.+Täytetty+on+Huusi+Jeesus+Ristillä+!!
17.09.2018 16:40
Tämäkin+kommentti+sitten+sääntöjen+vastainen+kun+en+pystynyt+Toora+8+palstaan+laittaa+??
>>+kirjoitit+Sinulla+'Savis'+ei+ole+enää+uhria+syntiesi+sovitukseksi+syntiesi+takia.+Nämä+Raamatun+jakeet+koskevat+sinua:
"Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista."+(1+Joh+3:4)
"Jos+me+näet+teemme+syntiä+ehdoin+tahdoin,+senkin+jälkeen,+kun+olemme+oppineet+tuntemaan+totuuden,+ei+ole+enää+mitään+uhria+syntiemme+sovitukseksi.+Ei+ole+muuta+kuin+kauhea+tuomion+odotus+ja+ahnas+tuli,+joka+nielee+Jumalaa+uhmaavat.+Jos+joku+kieltää+Mooseksen+lain,+hänet+tuomitaan+säälittä+kuolemaan;+siihen+riittää+kahden+tai+kolmen+todistajan+sana.+"+(Hep+10:26-28)
"Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+"+(Matt+5:19,20)
"Niin+minä+sain+kuulla+Herran+Sebaotin+sanat:+--+Tietäkää:+tämä+synti+jää+sovittamatta+aina+kuolemaanne+saakka.+Näin+sanoo+Jumala,+Herra+Sebaot."+(Jes+22:14)++<<+
No+kova+oli+sun+tuomiisi+Perkelen+avulla.+Mutta+tiedätkö+että+mun+Puolustaja+Pyhä+Henki++sanoo+sinulle+Täytä+sinäkin+koko+Laki+niin+kuin+Savis+niin+saat+elää+minun+kanssa+Taivaassa+!!+
Ala+nyt+noudata+Laki+ja+Käsky+joka+Jeesus+Kristus+joka+Uhrattiin+sinunkin+puolesta+ja+se+pitäisi+riittä+sullekin+niin+kuin+Pyhä+Raamattu+sanoo.+Ala+nyt+noudata+sen+käskysanan+joka+Jeesus+käski+sua+.+Rakasta+Lähimmäinen+niin+täytät+koko+Laki..++Minä+noudatan+koko+laki+sen+kautta+!!+:+)+:++)+:+++)
17.09.2018 14:45
Hienoa+Jumalamme-kanssamme++!!+Kirjoitit+hyvin+paitsi+että+ei+me+tuota+saimme+uskontulossa+vaan+kun+meitä+kastetaan+Jeesukseen+!+Pyhässä+Hengessä+ja+tulessa+!!+
Tälleen+Jeesus+kastaa+meitä+ja+silloin+saamme+juuri+tuo+mistä+kirjoitit.+Ole+siunattu+!!++Tiit+3+!!
17.09.2018 14:28
100+%+syntinen+pääsee+taivaaseen+?+Silloin+kyllä+pääsee+hema+sinne+!+En+sellaiseen+Taivaaseen+haluan.+Kaikki+puheet+Puhdistumisesta+ja+te+parannus+on+yhtä+tyhjä+jos+muka+sun+väite+pitää+paikkansa.+Tarkista+nyt+sun+väite+Jumalan+Valossa+Pyhässä+Raamatussa+!!
17.09.2018 14:17
Riittääkö+että+julistaa+niin+kuin+Patrick+julistaa+että+olen+vanhurskautettu+homo+tai+vanhurskautettu+syntinen+??
16.09.2018 10:28
>>>+Tämä_on_Jumalan_Sanaa++kirjoittaa++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
14.9.2018+18:33
Tämä+ei+pidä+alkuunkaan+paikkansa.+Et+täytä+koko+lakia,+jos+et+rakasta+Jumalaa+enemmän+kuin+lähimmäistäsi+ja+eniten+kuin+mitään+muuta.+Jumalan+rakastaminen+on+sitä,+että+noudattaa+kaikkia+lain+käskyjä.+Tätä+sinä+et+tee,+vaan+olet+tehnyt+oman+harhaoppisi+siitä,+että+<<<+
No+kyllä+se+vaan+pidä+paikkansa+koska+rakastan+niin+paljon+Jumala+että+teen+tuon+yhden+Hänen+käskynsä+mukaan+ja+tottelen+noudatan+ja+täytän+kaikki+nuo+Lain+vaatimukset+ja+koko+Laki.+Tottele+,,+Te+sinäkin+parannus+ettet+sä+joudut+tilille+että+täytät+vain+osa..
15.09.2018 18:52
Täytä+Laki+ja+profeetat+yhdellä+käskysanalla.+Rakasta+Lähimmäinen+!!+Onko+liian+vaikea+??
14.09.2018 17:49
sdf+?+Siis+tarkoitatko+että+huudat+Jeesukselle+meillä+on+Mooses+ja+Profeetat+etkä+te+niin+kuin+Hän+käske+sinua+täytä+Laki+ja+profeetat+yhdellä+käskysanalla.+Taidat+olla+hassu+fariseus+joka+saivartelet+kuin+käärme+paratisissa…
14.09.2018 07:37
Tottakai+noudamme+Mooseksen+koko+Lakia+Kristitty+Net+Eikä+pelleilään+kuin+sinä,,,
+joka+noudattaa+vain+osa+lakia.++Siis+ala+Rakastaa+Lähimmäinen+että+täytät+koko+Lakia+siitä+saat+Elää+laista+Pyhä+Raamattu+opettaa.+Miksi+et+täytä+Lakia+kun+siihen+on+sinulle+annettu+mahdollisuus+Uskoa+?+Mikset+Usko+Jeesuksen.+Eivät+he+perivät+Jumalan+Valtakunnan+jotka+eivät+Usko+Jeesukseen..
JA+TÄSSÄ+OHJE+MITEN+RAKASTA+JUMALA+JA+JEESUS..
Matt.+5:43+
Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+
Matt.+19:19+
'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+
Matt.+22:37+
Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+
Matt.+22:39+
Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+
Mark.+12:30+
ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+
Mark.+12:31+
Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+
Luuk.+10:27+
Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Joh.+14:24+
Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+
Room.+13:9+
Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
2.+Kor.+11:11+
Minkätähden?+Senkötähden,+etten+muka+rakasta+teitä?+Jumala+tietää+sen.+
Gal.+5:14+
Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+
Jaak.+2:8+
Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
13.09.2018 18:48
Siis+Whats+app+!!+:+)+:++)+:+++)
12.09.2018 08:02
Olen+myös+tosi+kiitollinen+Jumalalle+sinusta+ja+sun+terveestä+linjasta.+Vaikka+et+littyisi+meidän+Seurakuntaan+!!+Jos+sinulla+on+Watch+Upp+sovellusus+puhelimessa+niin+voimme+rukoilla+aamuisin+ja+iltaisin+Lauanatai+ja+Sunnuntai+meidän+Ryhmässä+niin+kuin+me+nytkin+teemme.+
Voisit+liittyä+meidän+Pyhän+Suomen+Seurakunnan+rukousryhmään+ja+kaikki+muut+innokkaat+mukaan+rukoilemaan+!!
12.09.2018 07:57
Ups+uppista+!!+Miten+hienoa+on+saada+tehdä+Jumala+iloinen+ja+pitää+Hänen+Käskyjä+!!
12.09.2018 02:08
Armostako+olet+loukkannut+Lakiin,,syntiin+ja+saatanan+luokse+??+Etkö+pelkä+ollenkaan+Jumala+joka+piti+uhrata+Poikansa+että+vapautuisit+Laista+???
12.09.2018 01:53
niinkuinsanotaan+kirjoitti+hyvin+!!+>>>+
Mikä+on+tärkeää,+on+että+kyseessä+ei+ole+se+liitto+jonka+Jumala+teki+israelilaisten+kanssa,+ja+jonka+he+rikkoivat.+Siksi+on+turhaa+sanoa+että+liitto+on+sama+tai+edes+uudistettu,+koska+uudistaa+tarkoittaa+että+sama+liitto+olisi+pantu+uudestaan+voimaan.+Lehtitilauksen+uudistaminen+tarkoittaa+että+Savon+sanomat+tulevat+tulevaisuudessakin,+eikä+esim.+Huvudstadsbladet.
Kyseessä+on+siis+uusi+liitto.
Toinen+tärkeä+asia+on+että+ei+enää+tarvitse+opettaa+tooraa+sellaisille+,+jotka+ovat+uudessa+liitossa.
Se+merkitsee+että+Kristitty.net+tekee+turhaa+työtä+sanoessaan:+Opi+tuntemaan+toora!
He+kaikki+tuntevat,+ei+tooraa,+vaan+Herran+pienimmästä+suurinpaan.++
Vanhentunut+on+Vanhaksi+tullut+.++Vanha+kitto+on+vain+varjo+enää.+ajanut+oma+hyvä+asia+mutta+ei++hyödytä+mitään+enää.+Uusi+Laki+on+tullut+Kristuksen+Laki+jonka+kautta+noudatan+koko++Mooseksen+Lakia+Rakastamalla+Lähimmäinen+!!
11.09.2018 02:05
Sen+takia+Tuomitsemme+sellaista+koska+ei+Jeesus+saanut+opetuslapset+siihen+hurmostilaan+ja+kaatuilivat+ja+örisi+pitkään+Lattia+nykien+kuin+mielisairas.+Jos+näytät+missä+Pyhässä+Raamatussa+Jeesus+piti+sellaisia+kokouksia+kuin+Niilo+Ylivainio+??+Silloin+minäkin+haluan+seurata+Jeesus+sellaisiin+kokouksiin..
10.09.2018 15:05
509 / 545