Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Huomaan+että+saatana+viha+tämän+totuuden+ja+on+lähtenyt+pilkkamaan+liikkeelle+jos+saisi+silleen+viety+uskovaiset+harhaan+edelleen+että+voi+jatkaa+syntisenä+haisevan+armon+peiton+alla+mukamassa+turvassa..
  2. Tämäkin+kommentti+sitten+sääntöjen+vastainen+kun+en+pystynyt+Toora+8+palstaan+laittaa+??>>+kirjoitit+Sinulla+'Savis'+ei+ole+enää+uhria+syntiesi+sovitukseksi+syntiesi+takia.+Nämä+Raamatun+jakeet+koskevat+sinua:"Jokainen,+joka+tekee+syntiä,+syyllistyy+laittomuuteen,+sillä+synti+merkitsee+Jumalan+lain+rikkomista."+(1+Joh+3:4)"Jos+me+näet+teemme+syntiä+ehdoin+tahdoin,+senkin+jälkeen,+kun+olemme+oppineet+tuntemaan+totuuden,+ei+ole+enää+mitään+uhria+syntiemme+sovitukseksi.+Ei+ole+muuta+kuin+kauhea+tuomion+odotus+ja+ahnas+tuli,+joka+nielee+Jumalaa+uhmaavat.+Jos+joku+kieltää+Mooseksen+lain,+hänet+tuomitaan+säälittä+kuolemaan;+siihen+riittää+kahden+tai+kolmen+todistajan+sana.+"+(Hep+10:26-28)"Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.+Minä+sanon+teille:+ellette+te+noudata+Jumalan+tahtoa+paljon+paremmin+kuin+lainopettajat+ja+fariseukset,+te+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan.+"+(Matt+5:19,20)"Niin+minä+sain+kuulla+Herran+Sebaotin+sanat:+--+Tietäkää:+tämä+synti+jää+sovittamatta+aina+kuolemaanne+saakka.+Näin+sanoo+Jumala,+Herra+Sebaot."+(Jes+22:14)++<<+No+kova+oli+sun+tuomiisi+Perkelen+avulla.+Mutta+tiedätkö+että+mun+Puolustaja+Pyhä+Henki++sanoo+sinulle+Täytä+sinäkin+koko+Laki+niin+kuin+Savis+niin+saat+elää+minun+kanssa+Taivaassa+!!+Ala+nyt+noudata+Laki+ja+Käsky+joka+Jeesus+Kristus+joka+Uhrattiin+sinunkin+puolesta+ja+se+pitäisi+riittä+sullekin+niin+kuin+Pyhä+Raamattu+sanoo.+Ala+nyt+noudata+sen+käskysanan+joka+Jeesus+käski+sua+.+Rakasta+Lähimmäinen+niin+täytät+koko+Laki..++Minä+noudatan+koko+laki+sen+kautta+!!+:+)+:++)+:+++)
  3. Tottakai+noudamme+Mooseksen+koko+Lakia+Kristitty+Net+Eikä+pelleilään+kuin+sinä,,,+joka+noudattaa+vain+osa+lakia.++Siis+ala+Rakastaa+Lähimmäinen+että+täytät+koko+Lakia+siitä+saat+Elää+laista+Pyhä+Raamattu+opettaa.+Miksi+et+täytä+Lakia+kun+siihen+on+sinulle+annettu+mahdollisuus+Uskoa+?+Mikset+Usko+Jeesuksen.+Eivät+he+perivät+Jumalan+Valtakunnan+jotka+eivät+Usko+Jeesukseen..JA+TÄSSÄ+OHJE+MITEN+RAKASTA+JUMALA+JA+JEESUS..Matt.+5:43+Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+Matt.+19:19+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+Matt.+22:37+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+Matt.+22:39+Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Mark.+12:30+ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+Mark.+12:31+Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+Luuk.+10:27+Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Joh.+14:24+Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+Room.+13:9+Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+2.+Kor.+11:11+Minkätähden?+Senkötähden,+etten+muka+rakasta+teitä?+Jumala+tietää+sen.+Gal.+5:14+Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Jaak.+2:8+Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
  4. niinkuinsanotaan+kirjoitti+hyvin+!!+>>>+Mikä+on+tärkeää,+on+että+kyseessä+ei+ole+se+liitto+jonka+Jumala+teki+israelilaisten+kanssa,+ja+jonka+he+rikkoivat.+Siksi+on+turhaa+sanoa+että+liitto+on+sama+tai+edes+uudistettu,+koska+uudistaa+tarkoittaa+että+sama+liitto+olisi+pantu+uudestaan+voimaan.+Lehtitilauksen+uudistaminen+tarkoittaa+että+Savon+sanomat+tulevat+tulevaisuudessakin,+eikä+esim.+Huvudstadsbladet.Kyseessä+on+siis+uusi+liitto.Toinen+tärkeä+asia+on+että+ei+enää+tarvitse+opettaa+tooraa+sellaisille+,+jotka+ovat+uudessa+liitossa.Se+merkitsee+että+Kristitty.net+tekee+turhaa+työtä+sanoessaan:+Opi+tuntemaan+toora!He+kaikki+tuntevat,+ei+tooraa,+vaan+Herran+pienimmästä+suurinpaan.++Vanhentunut+on+Vanhaksi+tullut+.++Vanha+kitto+on+vain+varjo+enää.+ajanut+oma+hyvä+asia+mutta+ei++hyödytä+mitään+enää.+Uusi+Laki+on+tullut+Kristuksen+Laki+jonka+kautta+noudatan+koko++Mooseksen+Lakia+Rakastamalla+Lähimmäinen+!!