Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Me+Jumalan+Seurakunnassa+etsitään+Jumalauus+joka+annetaan+Armosta+toiset+etsii+armon+että+saa+jatkaa+synneissä..++Joku+kysyi+miten+montaa+me+olemme+!+Pieni+joukko+olemme+mutta+se+ei+ole+väliä+..+Jos+haluaisin+kuulua+isoon+joukkoon+niin+liittyisin+ekumenian+ta+muslimien+joukkoon.Tärkein+on+Laatu+eikä+määrä..
  2. Up+uppis..
  3. Room.+13:10+Rakkaus+ei+tee+lähimmäiselle+mitään+pahaa.+Sentähden+on+rakkaus+lain+täyttymys.+Huomaatko+että+Kun+Jeesus+sanoi+että+se+on+täytetty+niin+se+tarkoittaa+kaikki+myös+laki..+Tämä+joka+Laki+teki+Ristillä+oli+Rakkaus..+Ota+sitä+vastaan..++Nyt+eletään+aika+jolloin+on+Armo+että+Laki+on+Täytetty+ja+voidaan+siirtyä+siihen+Täyttämällä+Laki.++Mutta+siihen+tarvita+Usko+joka+sinulta+puuttuu..+Nimittäin+Jeesuksen+Usko..++Matt.+5:43+Te+olette+kuulleet+sanotuksi:+'Rakasta+lähimmäistäsi+ja+vihaa+vihollistasi'.+Matt.+19:19+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi',+ja:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'".+Matt.+22:37+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"'Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi'.+Matt.+22:39+Toinen,+tämän+vertainen,+on:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Mark.+12:30+ja+rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+mielestäsi+ja+kaikesta+voimastasi'.+Mark.+12:31+Toinen+on+tämä:+'Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi'.+Ei+ole+mitään+käskyä,+suurempaa+kuin+nämä."+Luuk.+10:27+Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Joh.+14:24+Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.+Room.+13:9+Sillä+nämä:+"Älä+tee+huorin,+älä+tapa,+älä+varasta,+älä+himoitse",+ja+mikä+muu+käsky+tahansa,+ne+sisältyvät+kaikki+tähän+sanaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+2.+Kor.+11:11+Minkätähden?+Senkötähden,+etten+muka+rakasta+teitä?+Jumala+tietää+sen.+Gal.+5:14+Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi".+Jaak.+2:8+Vaan+jos+täytätte+kuninkaallisen+lain+Raamatun+mukaan:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi",+niin+te+hyvin+teette;
  4. Radiopookiyksilaumasta++vastasi+hyvin+aloittajalle+!!!+5.9.2018+21:16Aina+edellisen+tooraväännön+kääntyessä+toorauskovia+vastaan+alkaa+uusi+threadi.+Ja+kuten+aloituksesta+näkyy,+nauha+on+taas+kelattu+alkuun+ja+samaa+itsestäänselvyyttä+jauhetaan+loputtomiin.Mitä+Jeesus+tarkoitti+ristillä+huutaessaan+"Se+on+täytetty"?Todella+moneen+otteeseen+aiemmissa+thredeissa+on+ylläolevaan+vastattu,mutta+se,+että+laki+on+täytetty+ja+se+sisältyy+kokonaisuudessaan+kaksoiskäskyyn,+ei+lakiuskovat+tahdo+(tai+pysty)+ymmärtää.Kun+otetaan+esiin+paavalin+kirjeitä,+esim+galatalaisille+niin+laillisilta+on+tullut+jopa+heittoja,+että+paavali+laukoi+omia+mielipiteitään,jotka+eivät+ole+Jumalan+sanaa..+Lakiuskovat+vaativat+noudattamaan+lakia,mutta+itse+eivät+uhraa,koska+ei+ole+temppeliä+ja+eivät+lain+mukaan+rankaise,koska+suomen+laki+kieltää+monet+Mooseksen+lain+rangaistukset.+Eli+suomen+laki+ajaa+heidän+jumalansa+yli,+eikä+kykene+järjestämään+uhripaikkaa+vaikka+niitä+vaatiikin.Eli+he+eivät+palvele+jumalaansa+jota+väittävät+palvelevansa+ja+niinpä+jäljelle+jäävä+palvelus+koostuu+enimmäkseen+sapatin+kiivailusta+ja+pyrkimyksestä+pakottaa+Kristuksessa+vapaat+noudattamaan+heidän+raskasta+iestään.+Mikään+keino+ei+näytä+olevan+pois+suljettu,+kuten+tämäkin+threadi+alusta+osoittaa,haukutaan+ensimmäisenä+helluntalaiset,mikä+on+hieman+koomista,kun+ollaan+heidän+foorumiinsa+tultu+kiihkoilemaan.Kaikki+uudestisyntyneet+Herrassa+Jeesuksessa+vapaat,+älkää+antako+antako+lainkiivailijoiden+horjuttaa+rauhaanne+Herrassa.+Hän+on+lain+täyttänyt+ja+Hänessä+mekin+saamme+saman+vanhurskauden+ilman+tekoja,yksin+armosta.Toki+uusi+elämä,ilo+ja+rauha+vaikuttavat+tekojakin,mutta+teoilla+emme+voi+paikkaamme+taivaassa+ansaita+tai+pitää.+Rauhasta+käsin,+vapaana+Mooseksen+lain+iestä+saamme+kulkea+Herran+askelissa+tehden+niitä+Jumalan+tekoja,joita+Hän+polkumme+varrelle+on+valmistanut.+Lakiuskovilta+haluaisin+mieluusti+kuulla+henkilökohtaisia+uudestisyntymis+kokemuksia.
  5. ups+uppista..
  6. Julistiko+Jeesus+teille+väärin+???+19+Eikö+Mooses+ole+antanut+teille+lakia?+Ja+kukaan+teistä+ei+lakia+täytä.+Miksi+tavoittelette+minua+tappaaksenne?"20+Kansa+vastasi:+"Sinussa+on+riivaaja;+kuka+sinua+tavoittelee+tappaaksensa?"21+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Yhden+teon+minä+tein,+ja+te+kaikki+kummastelette.22+Mooses+antoi+teille+ympärileikkauksen-ei+niin,+että+se+olisi+Moosekselta,+vaan+se+on+isiltä-ja+sapattinakin+te+ympärileikkaatte+ihmisen.23+Sentähden:+jos+ihminen+saa+ympärileikkauksen+sapattina,+ettei+Mooseksen+lakia+rikottaisi,+miksi+te+olette+vihoissanne+minulle+siitä,+että+minä+tein+koko+ihmisen+terveeksi+sapattina?24+Älkää+tuomitko+näön+mukaan,+vaan+tuomitkaa+oikea+tuomio."