Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joku+kirjoitti+>>>>+Imarobot+
12.6.2018+16:31
Hellarithan+voi+perustaa+ikioman+forkan+mihin+muut+ei+pääse.+<<<<+
Oliskohan+se+Hillsongforkka+??+Missä+vallitsee+kirkon+henki+?+Vai+meniskö+edelleen+uuskarisma+toronton+hengellä+kun+nytkin+??
22.06.2018 23:29
Vai+hankimaan+Raamattua?+Kehotti+??+Olis+kehoinut+hankimaan+Elämä+tekemällä+parannusta+synneistä+,+Niin+olisi+ollut+Jumalan+mielen+mukaisen+ja+suosiossa.+Nyt+oli+ihmisten+mielistyjä..
22.06.2018 21:40
Ei+mikään+ihme+kun+Prisma+komeilee+vapamuurarien+kolmio+logolla+ja+näyttää+kaikille+veljille+mikä+voima+siellä+ohjaa..
22.06.2018 21:22
Ei+ainakaan+Nä+uskonnolliset+uskarismaattiset+on+voinut+syntyä+ylhältä+koskaan+koska+niin+saastainen+linja+pitävät+ja+opettavat.
22.06.2018 21:06
Niin+kuin+kirjoitit+>>>+Osa+siis+elää+ja+tekeekin+näin,+mutta+eivätkö+he+lue+mitä+tässäkin+kohtaa+sanotaan?+On+mahdotonta+heitä,+jotka+alati+luopuvat+Herrasta+uudistaa+taas+parannukseen.+<<<
He+eivät+uskaltaa+kohdata+tuon+paikkaan+koska+se+aiheuttaisi+sitä+että+he+joutuisivat+luopua+synneistä+josta+herkutellaan+tänä+päivänä+ja+siloin+joutuisivat+synnitöntä+kohti.+He+ovat+vuosia+vastustelleet+että+tuomitsen+syntiä+Jumalan+kanssa.+Puhumatta+että+he+jaksaisivat+kohdata+te+parannusta+elämässä.
15.06.2018 09:19
Kristuksen+Lain+kautta+jossa+sanotaan+Rakasta+Lähimmäinen+täytämme+Kristuksen+Laki+ja+Mooseksen+Laki.+Täytä+sinäkin+Laki+sinä+joka+olet+lain+alla+ettet+kuolee+ikuisesti..
14.06.2018 07:23
Mutta+herjaajat+ja+pilkkaajat+kertovat+minulle+etten+silloin+tarvitsen+Jeesusta+enää+jos+tulen+samanlaiseksi+synnitön+kuin+Hän+On+tässä+ajassa?+Hups+hejjaa+miten+pimeydessä+he+elävät+nä+rienaajat.+
Katsos+jos+tulen+ihan+samanlaiseksi+Ristinkuoleman+kautta+ja+Ristinkuoleman+Veri+minut+puhdistaa+sellaiseksi+Kuin+Hän+ON+niin+se+merkitsee+että+jos+uudestaan+teen+syntiä+mun+puolesta+tulis+pystyttää+uusi+Risti+ja+se+on+mahdotonta+niin+kuin+tiedetään.+Siis+tarvitsen+niin+paljon+enemän+Ristin+Herra+jos+tulen+samanlaiseksi+kuin+Hän+etten+enää+lankeaa.
14.06.2018 07:04
Mutta+en+tule+sanomaan+Jumalalle+ei+kiitos+jos+Hän+päättää+ja+on+päättänyt+tehdä+minut+synnitön+tässä+ajassa+että+saamme+olla+samanlaisia+synnittömiä+kuin+Hän+on+tässä+ajassa+!!+>>>
1.+Joh.+4:17+
Näin+on+rakkaus+tullut+täydelliseksi+meissä,+että+meillä+olisi+turva+tuomiopäivänä;+sillä+sellainen+kuin+hän+on,+sellaisia+mekin+olemme+tässä+maailmassa
14.06.2018 06:57
Aivan+monet+ovat+ymmärtäneet+että+meitä+on+kutsuttu+Pyhitykseen+ja+Puhistukseen+kohti+Taivaassa+missä+olemme+viimeistään+synnittömiä..
14.06.2018 06:54
Kirkko+ja+vääryys+on+saatana+antanut+ja+tässä+sitä+sanotaan+ihan+suoraan..+>>
3.+Moos.+6:2+
"Jos+joku+tekee+rikkomuksen+ja+on+uskoton+Herraa+kohtaan+kieltämällä+saaneensa+lähimmäiseltään,+mitä+tämä+on+hänen+haltuunsa+antanut+tai+hänen+hoitoonsa+uskonut,+tahi+mitä+hän+itse+on+väkisin+ottanut+tai+vääryydellä+anastanut+lähimmäiseltään,+
3.+Moos.+6:4+
niin+hän,+jos+hän+näin+on+rikkonut+ja+tullut+vikapääksi,+antakoon+takaisin,+mitä+hän+väkisin+on+ottanut+tai+vääryydellä+anastanut,+tahi+mitä+hänen+haltuunsa+oli+uskottu,+tahi+kadotetun+esineen,+jonka+hän+oli+löytänyt,+
Jes.+59:3+
Sillä+teidän+kätenne+ovat+tahratut+verellä+ja+sormenne+vääryydellä;+teidän+huulenne+puhuvat+valhetta,+teidän+kielenne+latelee+petosta.+
Jer.+17:11+
Peltokana,+joka+hautoo,+mitä+ei+ole+muninut,+on+se,+joka+hankkii+rikkautta+vääryydellä;+päiviensä+puolivälissä+hänen+täytyy+se+jättää,+ja+hänen+loppunsa+on+houkan+loppu."+
Miika+3:10+
rakennatte+Siionia+veritöillä+ja+Jerusalemia+vääryydellä.+
Mal.+2:16+
Sillä+minä+vihaan+hylkäämistä,+sanoo+Herra,+Israelin+Jumala,+ja+sitä,+joka+verhoaa+vaatteensa+vääryydellä,+sanoo+Herra+Sebaot.+Siis+ottakaa+vaari+hengestänne+älkääkä+olko+uskottomat.+
2.+Kor.+6:14+
Älkää+antautuko+kantamaan+vierasta+iestä+yhdessä+uskottomien+kanssa;+sillä+mitä+yhteistä+on+vanhurskaudella+ja+vääryydellä?+Tai+mitä+yhteyttä+on+valkeudella+ja+pimeydellä?
14.06.2018 06:25
Hyvin+tarkka+olet+mummikainuusta+!!+kirjoitit+hyvin+>>>.+Kehui+Tiaista+Jumalan+mieheksi+ja+kuinkas+kävikään?+Majailee+epämääräisten+heppujen+kanssa,+kuten+Hilvo.+En+kehoita+ketään+kuuntelemaan+Mikon+opetuksia,+vaikka+ne+tuntuisivat+kuinka+oikealla.+Jos+hän+kuuntelee+uskonsanan+opetuksia,+kohta+hän+myöskin+julkisesti+opettaa+niitä.+Nyt+ne+ovat+vielä+<<<
Timo+ei+ole+pyytänyt+julkisesti+että+vei+kuulijakunta+metsään+kehuttu+homo+Tiainen.+Milloin+Jumala+on+alkanut+käyttää+homoja+?????+Karismaattisuus+on+sokea+kuin+pilkkopimeässä+hapuileva.....
11.06.2018 07:09
Sellaista+tuo+uuskarismaattisuus+teettä.+Teettää+uskovia+täysin+sokeita+tuo+henki...+Että+uskovat+valheisiin+tai+rakastuu+valheisiin+kun+ei+rakastuu+totuuteen..
11.06.2018 07:05
Tiedän+että+uuskarismaattiset+hermostuu+kun+Herra+on+poistanut+saarikalle+näyttävällä+tavalla+ja+näyttänyt+meille+miten+vaarallinen+on+tuo,>>+uskon+sanan+>+menestysteologia+!!+Ei+sitä+tarvitse+suomenta.+Ota+tai+jätä..
11.06.2018 07:03
Maryn+profetia+osui+näköjään+nappiin+torvensoittajaan+ja+tuollainen+hän+juuri+oli+kun+hän+mielisteli+rasvailla+puheilla+naisia+Petri+Paavolan+foorumissa+aikoinaan+kun+sairastaa+ihmisriipuvuvuudesta+ja+täytyy+saada+ihisiä+hyväksymään+hänet+hinnalla+millä+hyvänsä.+Ja+aina+saa+"+ystäviä"+kun+mielistelee+rasvaisella+lihaisella+rakkaudella+kuulijakunta+mikä+on+niin+suosittu+väärässä+hengessä+nykyään.+Elikkä+Mary+sanoi+osuvasti+>>+"Mielistelijät,+j+a+pilkaajat+ovat+johdattaneet+Jumalan+pyhiä+hänestä+pois."
Älä+erehdy+tekemään+sitä;+Jumalaa+ei+voi+pilkata,+sinä+ymmärrät+jos+avaat+korvasti+ja+kuuntelet+minua.
Tämä+on+Herran+sanoma+seurakunnille,+varo+vääriä+profettoja,+jotka+seisovat+minun+pyhässä+paikassani+ja+pettävät+ihmisiä+kauniilla+puheillaan.+
VOI+MAA,+MINUT+PYHÄT+IHMISENI!+Ovat+nukkuneet+väärän+opin+ääreen.HERÄTKÄÄ+!Kaikki+Jumalattomuus+on+syntiä,+puhdistautukaa+niin+lihan,+kuin+Hengen+puolesta.
"Pyhät+profettani+elivät+pyhää+elämää,+mutta+te+olett+kapinoineet+minun+Pyhyyttäni+vastaan.
Te+ette+kuulleet+minun+palvelioitteni+ja+pofetoitteni+sanoja,+vaan+teissä+on+lähtenyt+kirousta+siunauksen+sijaan,+vielä+te+kieltäydytte+palamsata+luokseni,+ja+katumasta+syntejänne.
Te+olette+tehneet+syntiä,+ja+asettaneet+itsenne+sairauden+ja+kuleman+siteisiin.
Te+olette+tehneet+väärin+ja+sitoutuneet+vääryyteen.+Olette+poikenneet+käskyistäni;
Jos+te+palaisitte+ja+katuisitte+ja+teette+parannuksen,+jos+kunnioitatte+minua+vanhurkauden+hedelmillä.
11.06.2018 06:57
Kun+me+ollaan+tullut+tähän+aikaan+kun+William+Booth+profetoi+että+tulisi.++että+synnistä+ei+saa+puhua+ja+parannuksesta+ja+synnistä+niin+kuin+torveensoittaja+on+osoittanut+kovilla+hyöksillä+meitä+vastaan+jo+10+v+ja+ei+meinaa+sitä+tehdä+parannusta.++Ei+ole+Jumalan+pelkoa+ja+hirveä+tule+olemaan+loppu+jos+ei+parannusta+sitä+ennen+tekee..
10.06.2018 09:26
Olen+sama+mieltä+kun+Rakas+Doctoria+joka+on+tehnyt+hyviä+diagnoosia+jo+vuosia+uuskarismaattisten+iljettävä+exytyksestä..
10.06.2018 08:52
Synninsuvakilla+on+koreat+hatut+päässä+ettei+katse+osuisi+ihmiseen+vaan+hattuihin,,+sitä+harrastetaan+yliopiliisten+herrojen+piireissä+missä+ulkokuori+on+tehty+viimestelyn+kautta+lähes+täydellinen..
10.06.2018 08:49
No+sen+takia+poisti+Herra+saasta+uskon+sanan..+Ja+sen+muka+tuo+saarikalle+!!
10.06.2018 08:44
Kuules+uuskarismaattinen.+!+Höpö+höpö...Et+ole+lukenut+Pyhä+Raamattu+että+tietäisit+milloin+sarvipää+Herra+puhu+sinulle.+Jätä+nyt+tuollaisia+ajatuksia+ja+varoita+exytyksestä+ettet+joudu+itse+niitten+mukaan+Hesekielin+kirjan+ja+opetuksien+mukaan+joka+varoittaa+sua+ettet+jättäisi+varoittamatta+ketään+exytyksestä..
10.06.2018 08:41
Ei+tullut+uskon+sanan+laajentamisesta+mitään.+Mutta+One+Way+laajentaa+!!
10.06.2018 02:41
520 / 545