Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Vai+hankimaan+Raamattua?+Kehotti+??+Olis+kehoinut+hankimaan+Elämä+tekemällä+parannusta+synneistä+,+Niin+olisi+ollut+Jumalan+mielen+mukaisen+ja+suosiossa.+Nyt+oli+ihmisten+mielistyjä..
  2. Maryn+profetia+osui+näköjään+nappiin+torvensoittajaan+ja+tuollainen+hän+juuri+oli+kun+hän+mielisteli+rasvailla+puheilla+naisia+Petri+Paavolan+foorumissa+aikoinaan+kun+sairastaa+ihmisriipuvuvuudesta+ja+täytyy+saada+ihisiä+hyväksymään+hänet+hinnalla+millä+hyvänsä.+Ja+aina+saa+"+ystäviä"+kun+mielistelee+rasvaisella+lihaisella+rakkaudella+kuulijakunta+mikä+on+niin+suosittu+väärässä+hengessä+nykyään.+Elikkä+Mary+sanoi+osuvasti+>>+"Mielistelijät,+j+a+pilkaajat+ovat+johdattaneet+Jumalan+pyhiä+hänestä+pois."Älä+erehdy+tekemään+sitä;+Jumalaa+ei+voi+pilkata,+sinä+ymmärrät+jos+avaat+korvasti+ja+kuuntelet+minua.Tämä+on+Herran+sanoma+seurakunnille,+varo+vääriä+profettoja,+jotka+seisovat+minun+pyhässä+paikassani+ja+pettävät+ihmisiä+kauniilla+puheillaan.+VOI+MAA,+MINUT+PYHÄT+IHMISENI!+Ovat+nukkuneet+väärän+opin+ääreen.HERÄTKÄÄ+!Kaikki+Jumalattomuus+on+syntiä,+puhdistautukaa+niin+lihan,+kuin+Hengen+puolesta."Pyhät+profettani+elivät+pyhää+elämää,+mutta+te+olett+kapinoineet+minun+Pyhyyttäni+vastaan.Te+ette+kuulleet+minun+palvelioitteni+ja+pofetoitteni+sanoja,+vaan+teissä+on+lähtenyt+kirousta+siunauksen+sijaan,+vielä+te+kieltäydytte+palamsata+luokseni,+ja+katumasta+syntejänne.Te+olette+tehneet+syntiä,+ja+asettaneet+itsenne+sairauden+ja+kuleman+siteisiin.Te+olette+tehneet+väärin+ja+sitoutuneet+vääryyteen.+Olette+poikenneet+käskyistäni;Jos+te+palaisitte+ja+katuisitte+ja+teette+parannuksen,+jos+kunnioitatte+minua+vanhurkauden+hedelmillä.