netmissionin forkka loppuu
netmissionin forkka loppuu
133
2660
Vastaukset
- JOOLIAIKAKIN
eihän siellä ole ollut aikoihin enää yhtään mitään
- jojojoo
kyllä tosi asia on ei siellä ole ollut aikoihin enää yhtään mitään
- Mössönsössö
No, mutta onhan siellä ollut ilmastonmuutosta, kasvisruokaa ja kaanaankieltä.
- juurakko2
halle sanos reijori
- halletsille
hallet sille ja aurinkolaist
- oikeapäätösd
viisas päätös.
Tuli jo aikoja sitten tiensä päähän. Hieman pidemmälle kantoi Netmissionin siivet, kuin mainostamansa WinCapitan.
Helluntailaisjohtaja sai vankeustuomionsa ja suuri määrä helluntailaisia menetti rahansa.
Hyvä jos mainostoimistonsa nyt kaatuisikin kokonaan ja Reijohan on perustanutkin nyt oman WinCapitansa.- pisnismies
OneCoin vai Club Orenda?
- kaikkiajallaan
Netmission ei lopu, vain keskustelufoorumi loppuu.
- 375w
Siellä viimeiset kehuu toisiaan.
- rotatkolaivasta
viisaammat lähti jo ajat sitten
- SietääTodellaVaroa
Kyllä. Ja tämäkin lähtö yritettiin estää, joka tietenkin oli laitonta. Hellareille Suomen laki ei paljon merkitse. Siis todellakin: jos joku haluaa poistua foorumilta jolla kirjoilla (sama pätee kirkkokuntiin ja seurakuntiin) hänen pyyntönsä on toteutettava välittömästi, edes kysymättä syitä, tai yrittämättä painostaa henkilöä jäämään. Netmisiossa näin ei ainakaan tuolloin, vuosia sitten (n. 2011) toimittu.
Foorumilaisille myös valehdeltiin jatkuvasti, mm. siitä, että foorumin softa olisi korjattu ja uusittu. Todellisuudessa rahat menivät ihan muualle. Kaikki kirjoittajien tiedot olivat levinneet ulkopuolisille tahoille, mahd. monien joutuessa jopa hengenvaaraan.
Kun itse vapauduin Netmissionista, jonka koin todellakin demoniseksi saitiksi, en sen sivustoja ole sen jälkeen, vuosiin edes avannut. Mahd. kerran parissa vuodessa olen ehkä pinnallisesti kurkistanut sen joitain kirjoituksia. Edes tätä ei pitäisi noin rikollisen ja olemattomasti tietoturvatun saitin kohdalla tehdä.
- harmitus
Harmi kun se juuri on saatu puhtaimmilleen tetehokkaan modetuksen ansiosta.
- dffdd
Homot päästettiin hillumaan siellä.
- Stadilainen
Forkka? Eikö fyrkka?
- dorkka
Foorumi on keskustelupalsta.
- SiitäPuheMistäPuutos
Käyttävät slangia, kun eivät uskalla sanoa suoraan, että raha on loppu...
- Leevi-
pelkästään modethan siellä on pitkään keskenään keskustelleet ja kalman haju levisi eetteriin jo kauan aikaa sitten kun kaikki yritettiin mielipiteineen tasapäistää
- Viimeisetveneet
Teistä melkeinpä onnistuu tunnistamaan kuka täällä sappeaan purkaa.
- Katsausnetmissioniin
Keskustelupalstat ovat kuolevaa kansanperinnettä, joku vielä yrittää tekohengityksen turvin pysyä pinnalla, kulttuuri tältä osin on muuttunut aika rajusti. Mitä nyt tähän Netmissionin keskustelufoorumiin tulee, ymmärtääkseni ihan järkevät ihmiset etupäässä kirjoittivat, tosin trollaustakin esiintyi.
- ExForkkalainen
Vieläkö Hugo B kirjoitteli siellä? Lämminsydäminen mies. Entä Vastis ja KTS? Hengellisten foorumeiden parhaimmistoa. Terveisiä heille, missä lienevät.
🦆🦆🦆- Dglggtv
Hugo trollasi siellä loppuun asti modejen suojeluksessa.
- Huono_pr
Tuo olikin asia jota todella ihmettelin.
Kuka tahansa muu sai kenkää persuksiin mutta huuko sai jatkaa ja jatkaa.
Jokin salainen sopimus siellä taustalla vaikutti.
Itse lopetin siellä kirjoittamisen juuri tuon räikeän epäsuhteen vuoksi.
Se oli rpeen oma juttu ja linjaus. - Fkggkdoz
Mikä se sellainen salainen sopimus olisi voinut olla ?
Suklaata Jannelle ? - TerveisiiHugolle
Dglggtv kirjoitti:
Hugo ei ole varsinainen trolli vaan pikemminkin leikkisä, oman huumorin omaava. Tällaiset leikkisät ihmiset voivat ikäänkuin huumorilla puolitrollata, sillä tietyt asiat vaativat älykkyyttä ymmärtää.
Todellinen trollaus on muuta, huijausta.
Jos jollain on persoonallinen ja ehkä voimakaskin tapa ilmaista ajatuksiaan, tyhmempi luulee häntä trolliksi vaikka kyseessä on vain oma älynpuutos.
Kaikki he / me, joiden juttui ei aina tajuu, emme itse kuitenkaan välttämäti olla trollei. - Gkgkfkd
Hahhah, taidat olla rolli ite
- pääpensaaseen
Gkgkfkd kirjoitti:
Hahhah, taidat olla rolli ite
r4olli mikä rolli
- mollitrolli
Huono_pr kirjoitti:
Tuo olikin asia jota todella ihmettelin.
Kuka tahansa muu sai kenkää persuksiin mutta huuko sai jatkaa ja jatkaa.
Jokin salainen sopimus siellä taustalla vaikutti.
Itse lopetin siellä kirjoittamisen juuri tuon räikeän epäsuhteen vuoksi.
Se oli rpeen oma juttu ja linjaus.joo siinä oli linjaus mitä ei voinu ku ihmetellä. Niitä sääntöjä ei kohta oo ku nettiavaruudessa!
- jklhfds
Dglggtv kirjoitti:
pahin trolli oli natanael eli ennenkin siellä häiriköinyt pelle ja surkimus
- ujklot
Dglggtv kirjoitti:
natanael sai bannit trollaamisesta eli ennenkin siellä häiriköinyt pelle ja surkimus
- Vastis777
Minä itse olen siellä missä Herra minua pitää.
Ps. 32:4
4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
1 Minä olen se mies, joka olen kurjuutta nähnyt hänen vihastuksensa vitsan alla.
2 Minut hän on johdattanut ja kuljettanut pimeyteen eikä valkeuteen.
3 Juuri minua vastaan hän kääntää kätensä, yhäti, kaiken päivää.
7 Hän on tehnyt muurin minun ympärilleni, niin etten pääse ulos, on pannut minut raskaisiin vaskikahleisiin.
8 Vaikka minä huudan ja parun, hän vaientaa minun rukoukseni.
9 Hakatuista kivistä hän on tehnyt minun teilleni muurin, on mutkistanut minun polkuni.
Joten Jumalan KÄSI on raskaana päälläni, ja pakottaa minut olemaan YKSIN!
joten mitä teen!
en mttää sillä, en voi mitään tehdä!
Joten täällä Kallion kolossa odotan kunnes, saan:
Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
no sama se
ja lisää kahvia. - Sofffiina
Vastis777 kirjoitti:
Minä itse olen siellä missä Herra minua pitää.
Ps. 32:4
4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
1 Minä olen se mies, joka olen kurjuutta nähnyt hänen vihastuksensa vitsan alla.
2 Minut hän on johdattanut ja kuljettanut pimeyteen eikä valkeuteen.
3 Juuri minua vastaan hän kääntää kätensä, yhäti, kaiken päivää.
7 Hän on tehnyt muurin minun ympärilleni, niin etten pääse ulos, on pannut minut raskaisiin vaskikahleisiin.
8 Vaikka minä huudan ja parun, hän vaientaa minun rukoukseni.
9 Hakatuista kivistä hän on tehnyt minun teilleni muurin, on mutkistanut minun polkuni.
Joten Jumalan KÄSI on raskaana päälläni, ja pakottaa minut olemaan YKSIN!
joten mitä teen!
en mttää sillä, en voi mitään tehdä!
Joten täällä Kallion kolossa odotan kunnes, saan:
Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
no sama se
ja lisää kahvia.Hei Vastis. 🙂
Siinähän sinä!
Missä ovat Hugo ja KTS? 🐧🐾🐧 - haisuli
Fkggkdoz kirjoitti:
Mikä se sellainen salainen sopimus olisi voinut olla ?
Suklaata Jannelle ?parfyymiä naislle joita vedätti siellä
- woewoe
TerveisiiHugolle kirjoitti:
Hugo ei ole varsinainen trolli vaan pikemminkin leikkisä, oman huumorin omaava. Tällaiset leikkisät ihmiset voivat ikäänkuin huumorilla puolitrollata, sillä tietyt asiat vaativat älykkyyttä ymmärtää.
Todellinen trollaus on muuta, huijausta.
Jos jollain on persoonallinen ja ehkä voimakaskin tapa ilmaista ajatuksiaan, tyhmempi luulee häntä trolliksi vaikka kyseessä on vain oma älynpuutos.
Kaikki he / me, joiden juttui ei aina tajuu, emme itse kuitenkaan välttämäti olla trollei.Ongelma on usein juuri siinä, etteivät aivot raksuta samaan tahtiin. Huumori on erityisen vaikea laji, koska netissä ei näe pilkettä toisen silmässä. Hugo oli hauska sanataituri silloin kun ei vetänyt täysin överiksi.
- Voivoivoi
Pilkkaamisessa ei ole mitään hauskaa.
Sama vitsi toistettuna tuhat kertaa osoittaa, että kirjoittajalla on pahoja ongelmia.
- jojojoo
noinhan se oli
- Kauanhellari
Taitaa olla ohi keskustelufoorumit, ihan sama on nyt Suomi24-palstat. Porukat siirtyneet muualle, facebook-ryhmiin, nuoret omiinsa.
- nysse
Nysse on loppu. Oli siellä paljon hyvääkin asiaa. R.I.P
- EivätTahdoTehdäPara
Luuk. 21:
5 Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän:
6 "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta".
Missä on tänäpäivänä temppeli tahi sen rakennukset ?
"kaikille" on päivän selvää että länsimuuri, itkumuuri on oikealla paikalla jopa kivett, nyt jompi kumpi on väärässä, maailman "tiede"miehet tai Jeesus, Jumalan Kaikkivaltiaan, Herran Sebbaotin Poika.
Itse olen ollut aina ja, Jumala Kaikkivaltias, suokoon, etttä olen loppuun asti, Samaa mieltä ja sama asenne, Kuin Jeesuksella.
no, sama se.
koko luku sopii netmössöön.
Joten, suuresti ihhmettelen, mksi Herra salli, tämän pas-aputken olla auki!
Joten ilollani ei ole rajoja tästä mitä nytt sitten kaikille, joilla on korva kuulla, oli selvää.
Ne modet, joilla oli arka tunto Jumalan edessä, PAKENI sieltä, ne jotka viivyttelivät pelatiin ulos, IIiikk hiiri!
Totuudella ei ollut heille merkitystä, ja oikeus oli heille akuhistus!
Se on sitten karseaa, kauheaa katseltavaa, kun Herra pesee omansa, ne jotka sen sallivat...
no sama se.
12 Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.
13 Ja näin te joudutte todistamaan.
16 Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
17 ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
Kävin "omassa" seurakunnass, heitä nuhtelemassa, mikä oli vastaanotto?
Eräs henkilö kaivoi puhelimen ja oli soittamassa ROOMALAISEN sotilaan, se on Poliisin poistamaan minut Herran Huonneesta!
ttoki, heidän onnkeksi, kaksi viisasta naista sen esti ja mies vielä pyrki jottain sooloilemaan.
Olisi PITÄNYT ärsyttää sitä miestä, lisää, mutta tilanne tuli ja meni, nopeasti jotten olisi ollut opetttavaista katsoa, miten kukin taho olisi "toiminut".
Eli, Totisesti, totisesti, aika on lähellä!
Siis Ajattetlkaa, uskovat, joilla vielä on edes hitunen, "uskoa, ja rakkautta" totuuteen!
Suomessa, ollaan seurakunnis valmiit luovuttamaan, "väärä-uskoiset" poliisin käsiin!
no sama se.
Vuosiin ei ole ollut, mitään, ei ketään uskon veljeä/sisarta, ei uskon yhtetyttä, ei paikkaa missä olla ja tulla!
Kiitos tästä hiirelle jja valhellisille opeille. IIkk Hiiri!
Kuka sitten on OSALLINEN laittomuuteen saa siittä palkan ja se palkka päivä ei ole kaukana.
Itseäni harmittta ja kauhisttuttaa katsoa, kuinka kauan yksi säi kestää, ja kuinka kauan jaksan taistetella yksin.
no sama se..
Kunhan saan pian voittopalkinnon!
no se ja sama..
Se kaikki mitä aloin ja sanoin, mössössä, siis päälinjat, ja kuten tiedätte, erottin selvästi ne mitkä ovatt omaa tulkinttaani sekä ne mitkä ovat selvästi Jumalan!
jatkoin tätä hetken Puimatantereella ja taas kuten, Herrani on minulle antanut,
Olen yksin ja kaikki hylkää minut!
Ymmärtäkää ja käsittäkää, tänäpäivänä, Suomen "uskovat" ovat valmiit luovuttamaan, omat veljet kuolemaan jos ovat totuuden puolella kaikkea pahuuttta ja jumalattomuuttta vastaan ja sen julkituovat!
Mutta en minä ole yksin, Totuus, Jumala Kaikkiavalias, Herra Sebaot on kanssani.
ja rukoilen vain ja yksin Eliaan ja Jeremiaa rukousta!
"JO Riitttä Herra, ota minun sieluni!"
EN TAHDO enää elää!
Joten, Jumala tekee mittä tekee ja voin vain toivoa että Jumala Kuulee minua ja ottaa kotiin.
Eräs mössön "mode", ISONEN, oli sitä mieltä, ettten vielä pääse kotiin SILLÄ en ole ansainnut pelastusta!
Hänelle, nainen, iisebeblin hengessä, sanoin silloin ja sanon nyt,"Enkä sitä ikinä ansaitse"
eni wei, iisebell, on siitä ajasta, jolloin sitä aloin esille tuoda nyt, hyvin vahva ja voi hyvin!
Eräs Jumalan palvelija sanoi:" naiset ovat syy, miksi Jumala tuhoaa koko maailman tulella.
eli Ilmestyskirja.
Kuitettnkin on paljon naisia, jotka eivät ole iisebelin hengessä, eikä opeta mitä Bileam ja Nikoliittai opetti.
Kauhulla katselen, missä ajassa olemme!!
eli "seuraava ISO jutttu seurakunnassa on:
HE eivät tahdo tehdä parannusta joten Herra antaa, laittaa heidät sairas vuoteella, ja siellä he huutavat, noitia ja velhoja.. MUTTA EIVÄT tee parannusta!
ja siitä seuraa:
16 Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan,
17 ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden.
23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.
etttekö te helvettin iditootit, ei hullut, vaan typerykset idoiootit, imbesillit!
katso wikinää!
Ettekö näe että AIKA ON EDESSÄ!
Kenelle Herra PUHUU!
kaikki seurakunnat saavat tuntea,!
no sama se.
alkuperiänen ja aitto Vastavoima!- ValheiksiTodistetut
Tosiaankin, foorumi Puimatanner jota valheellisesti mainostettiin muka yhteiskristilliseksi!
Jo aloituspäivänä sen helluntaihenki tuli ilmeiseksi: luterilaisten uskoa ja pappeja pilkattiin herjaavin pilakuvin ja kun tästä valitti, valittaja bannattiin!
Mitään yhteiskristillistä ei ollut, klassisen kristinuskon edustajat savustettiin heti ensipäivinä ulos. Vain helluntailahko oppeineen kelpasi.
Huijausta oli Puimatanner, valhetta jo ennenkuin syntyikään.
- Toteutui
Eikö siellä joku uhannut foorumin sulkemisella, jos anten trollaus ei lopu?
- valtavaauhoa-tuhoa
lähinnä uhosi
- Eväitäelämään
Surkuhupaisaa tämä kurnutus ja jurputus. Kyllä mössössä uskoisin monen saaneen hyviä eväitä uskonelämään, joten ollaan siitä kiitollista Taivaan Isälle, älkää nyt enää kompuroiko lillukanvarsissa.
- exmössöliini
Aika moni tuli siellä pahasti rikotuksi. Jotkut typerien kirjoittajien vuoksi. Toiset tiukasti sääntöjä lukevien modejen ja jotkut hämärien hellarioppien vuoksi.
Foorumilla oli muutama ammattikiusaaja, jotka osasivat muotoilla sanansa niin, että jotkut jopa aamenesivat. - Kuka_muu
exmössöliini kirjoitti:
Aika moni tuli siellä pahasti rikotuksi. Jotkut typerien kirjoittajien vuoksi. Toiset tiukasti sääntöjä lukevien modejen ja jotkut hämärien hellarioppien vuoksi.
Foorumilla oli muutama ammattikiusaaja, jotka osasivat muotoilla sanansa niin, että jotkut jopa aamenesivat.Nyt kun se on loppu voit varmaan nimetä nämä ammattikiusaajat.
- itikka
Netmissionin säännöt voisi kiteyttää näin, Jeesuksen sanoja lainaten:
1. siivilöi hyttyset
2. niele kamelit - Itikka2
3. Aamenna trollien jutuille.
- Aurinkovoimaa
exmössöliini kirjoitti:
Foorumilla oli muutama ammattikiusaaja, jotka osasivat muotoilla sanansa niin, että jotkut jopa aamenesivat.Erään tällaisen kaksinaamaisen uhriutujan muistan, kirjoitteli joltain aurinkorannikolta.
Vittumainen vinoilija ja jos hälle vastasi samalla mitalla, uhriutui, pillahti itkuun ja valitti modeille, että tuo sano mulle pahasti! Varsinainen pelle, mieheksi.
Luterilainen kertoi olevansa, vaikkei tuntenut edes kirkon oppia. - käviuudestikasteella
Aurinkovoimaa kirjoitti:
Erään tällaisen kaksinaamaisen uhriutujan muistan, kirjoitteli joltain aurinkorannikolta.
Vittumainen vinoilija ja jos hälle vastasi samalla mitalla, uhriutui, pillahti itkuun ja valitti modeille, että tuo sano mulle pahasti! Varsinainen pelle, mieheksi.
Luterilainen kertoi olevansa, vaikkei tuntenut edes kirkon oppia.myöhemmin kävi aikuisten kasteella mutta luonne jäi pysyväksi tällä haavoittuneella bambilla
- soltero
Aurinkovoimaa kirjoitti:
Erään tällaisen kaksinaamaisen uhriutujan muistan, kirjoitteli joltain aurinkorannikolta.
Luterilainen kertoi olevansa, vaikkei tuntenut edes kirkon oppia.se kaksinaamaisen uhriutuja oli soltero
- korsi_
Kuka_muu kirjoitti:
Nyt kun se on loppu voit varmaan nimetä nämä ammattikiusaajat.
Yksi ammattikiusaajista oli vanha nainen joka riiteli kaikkien kanssa.
Laitteli välillä raamatunlauseita ja kirjoitteli muka hengellisiä. Sitten se taas puukotti ja ilkeili. - zetorman
korsi_ kirjoitti:
Yksi ammattikiusaajista oli vanha nainen joka riiteli kaikkien kanssa.
Laitteli välillä raamatunlauseita ja kirjoitteli muka hengellisiä. Sitten se taas puukotti ja ilkeili.Eräs tyyppi uhkaili siellä vuosien mittaan.
- teeskentelijöitäkin
tekopyhiä siellä oli osa
- Heb1215
Olisi järkevää suitsia näppistään mitä katkeruutta levittää ympärilleen, ettei mikään katkeruuden juuri pääse leviämään. Kun ollaan Kristuksessa meidät tunnistaa puheesta että olemme hänen seuraajiaan ja kuljemme Hänen kanssaan.
Siunausta!- niinkös
Jaa että täälläkään ei saa sanoa mitä ajattelee?? Ei kaikki vähemmän mielevä palaute ole katkeruutta. Mutta "katkeruuden juuri" termiä voi käyttää yrittämään taas kerran tukkia suut.
Kaikki missä ei ole Jumalan siunausta, loppuu.
- Zumo
"Kaikki missä ei ole Jumalan siunausta, loppuu. "
Ei lopu.
Jehovan todistajat on siitä hyvä esimerkki.
Mormonit toinen.
Islami kolmas. - profetiaaymmärtäväiille
Profetia:
HelluntaiKIRKKO
- kirkollistuu
- islamisoituu
- ottaa vastaan eksytyksen (valitutkin eksyvät)
- eivät tee parannusta - NetmissioninUhrit
Huomenta, KTS! Tuolla edellä kyselin, onko sinua näkynyt. 🦊
Vuosien saatossa Netmission toimi monissa kohdin rikollisesti, mielivaltaisesti ja vastoin hyviä tapoja.
Johtoporras ei vähääkään piitannut siitä, etteivät rikostensa uhreina kyseessä olleet mitkään elottomat nickit vaan huijaus-uskontonsa uhreina: elävät ihmiset.
Harhaoppinsa mukaisesti nuo rikolliset sitten uskottelevat itselleen oikopolun anteeksiantoon, kuitenkaan, vastoin Jeesuksen omaa oppia, selvittämättä asioita uhriensa kanssa.
- MaailmaMuuttuuEskoseni
Mikäs helluntaifoorumi oli se yksi, lähinnä naisten ylläpitämä? Olivat enemmänkin nk. helluntaikansaa.
Aivan mahdotonta joukkoa. Sekaantuivat foorumistien yksityisiin, henk.koht. asioihin. Minua painostettiin eroamaan luterilaisesta kirkosta, selitettiin, että muka kumarran antikristusta.
Siellä julkisilla sivuilla lukivat luterilaisen pappi Roseniuksen hartauskirjaa, suljetuilla sivuilla herjasivat luterilaisia.
Sain todella käsityksen Helluntaikansan väestä. Juuri siksi sinne kirjoittauduinkin koska halusin selvittää tämän, olemmeko edelleen samassa uskossa, minä ja Helluntaikansa.
Emme ole. Meissä on eri henki.- jephep
Helluntaikansan tulisikin uskonuudistuksessa levosta käsin uskon kuuliaisuudessa syödä enemmän suklaata saaden lisää voitelua Pyhän Hengen kasteesta, jonka merkkinä on kielilläpuhuminen tämän Pyhän Hengen armotalouskauden pakanoiden ajan loppuhetkissä antikristuksen vihan ajan ukkosen jyrinän jo kuuluessa taivaanrannalla.
- HyvääAamuyötä
jephep kirjoitti:
Helluntaikansan tulisikin uskonuudistuksessa levosta käsin uskon kuuliaisuudessa syödä enemmän suklaata saaden lisää voitelua Pyhän Hengen kasteesta, jonka merkkinä on kielilläpuhuminen tämän Pyhän Hengen armotalouskauden pakanoiden ajan loppuhetkissä antikristuksen vihan ajan ukkosen jyrinän jo kuuluessa taivaanrannalla.
Hugo?
- Rclgkxk
HyvääAamuyötä kirjoitti:
Hugo?
Hugo se, vaan jaksaa trollailla ja pilkata.
Onko nyt hyvä mieli, kun on yksi foorumi lisää kiinni? - antenhuuko
Rclgkxk kirjoitti:
Hugo se, vaan jaksaa trollailla ja pilkata.
Onko nyt hyvä mieli, kun on yksi foorumi lisää kiinni?Anna sinäkin elämäsi ehdoitta Jeesukselle syöden suussa sulavaa suklaata jakaen naisille parfyymia ja tunteita sekä tuoksuja, ja jos henkesi janoaa Pyhän Hengen kastetta, niin ota vain vastaan tämä Herran armolahja, ja saat ylistää Jeesusta uusin kielin.
- Fkgkrscsx
Just tuollaista pöljää tekstiä Hugo suolti vuodesta toiseen Jannen ja modejen suojeluksessa.
Ensin mainittu on kiusankappale ja mielenterveysongelmainen, jälkimmäiset umpisokeita, lahjottuja tai kiristyksen uhreja.
Osa foorumilaisista piti tekstejä hauskoina. Ehkä muutama soutaja pudonnut heilläkin veneestä.
- harriveijonen
NETMISSIONIN KESKUSTELUFOORUMI SULJETTIIN
Paras keskustelufoorumi suljettiin. Syy ei käynyt selville, mutta epäilen, että syynsä oli siinäkin, kun Helluntaikirkon oppeja paremmat keskustelut tulivat helluntailaisten tietoon kuten nyt minun keskusteluni. http://wwnet.fi/users/veijone/ - Someuhkahallitsijoille
Nykyisessä Suomen ilmastossa ei sallita vapaata keskustelua ja mielipiteitä. Niitä on vaikea joidenkin tahojen hallita.
- kuoliossa
se saitti on nyt kuollut ja kuopattu.
- Uhri.itsekin
Jumala vastasi Netmissionin uhrien rukouksiin.
- ilmankatkeruutta
Paras kristillinen foorumi mitä on koskaan ollut.
- Nipa59
Oli hyvä saitti kaikille jotka osasivat kirjoittaa ja kommunikoida asiallisesti ja sivistyneesti. Eipä koskaan meikäläistä bannattu eikä viestejä poisteltu.
- Sääntöseppo
tai mielistellä ja alistua mielivaltaiseen sääntöjen tulkintaan
Poistettu, sääntönumero 5 tai 15 tai ihan mikä vaan
- meruit_mortem
Harmi sinänsä että loppui, mutta foorumin, joka ei saa vaiennettua kyynisintä ja ilkeintä Jumalanpilkkaajaa mitä maa päällään kantaa siitä huolimatta että vuosikausia siitä on varoitettu kymmenien eri uskovien toimesta, tuleekin kaatua sillä se on tuon rienan ja pilkan kantaja ja eteenpäin levittäjä.
Joten kaiketi hyvin ansaittu kuolema.
Olisi toki ollut vältettävissä ihan alle 90 pisteen äo:lla.- mistäsokeusjohtui
just ja täsmälleen noin
- Santeri75
Mitähän se Hugo maksoi tai millä se kiristi Jannea ja muita, että sai vuosikaudet kirjoitella kaikenlaista paskaa.
- neureetikotjotamassa
neuroottiset modet siellä juhli keskenään.
- minimerkki
Sontapuhetta, modet olivat ihan normaaleita ihmisiä jotka tekivät vapaaehtoistyötä. Mutta eihän kaikille sovi mikään, syytä pitää kaivaa oikein tikulla joka paikasta.
- tämän_toimeksisaaneena
Herra käski minua kirjoittamaa Netmissionin keskustelupalstalle muutamia kommentteja Raamattua siteeraten. Ylläpito ei pitänyt kaikista kirjoituksista, vaan poistivat niitä ja antoivat minulle myös varoituksia.
Sen jälkeen Herran käskystä lähetin viestejä suoraan ylläpitäjille, jotka suuttuivat saamista viesteistä ja julkaisivat keskustelufoorumissa minua koskevan nuhtelun. Sitten Herra käski lähettämään ylläpitäjille viestejä, jossa heille luettiin tuomioita. Minun käyttäjätunnukseni otettiin pois käytöstä.
Ei kestänyt pitkään, kun kuulin, että keskustelufoorumin tietojärjestelmään oli tehty tietomurto ja käyttäjien tiedot salasanoineen oli varastettu. Joku kertoi, että olivat foorumi oli järjestänyt rahankeräyksen, jotta he saisivat hankittua paremman järjestelmä, mutta ilmeisesti eivät saaneet rahaa järjestelmän hankintaa varten. Pian sen jälkeen foorumi suljettiin kokonaan.
Tämä oli Jumalan rangaistus keskustelufoorumille, joka yritti estää Raamatullisen tiedon jakamisen. Ylläpitäjät saavat aikanaan ne henkilökohtaiset tuomiot, jotka heille Herran käskystä annoin.- tämän_toimeksisaaneena
Oikeaisen sen verran, että erehdyksessä sekoitin Netmissionin keskustelupalstan erääseen toiseen hengelliseen keskustelupalstaan. Viestini ei koske Netmissionia. Olen pahoillani.
- EräsMissiooninUhri
tämän_toimeksisaaneena kirjoitti:
Oikeaisen sen verran, että erehdyksessä sekoitin Netmissionin keskustelupalstan erääseen toiseen hengelliseen keskustelupalstaan. Viestini ei koske Netmissionia. Olen pahoillani.
Viestisi koskee kylläkin myös Netmissiota. Tietoni mukaan, 2010-luvun alulla juuri noin tapahtui myös Netmissiossa kait peräti muutamankin kerran ja se suljettiin ja omistaja vaihtui.
Koskaan asiaa ei rehellisesti selvitetty, tapahtumat vain lakaistiin maton alle ja uusi foorum jatkoi, omine laittomuuksineen. - nimimerkki45
Isohöpöhöpö!
- ferg52
EräsMissiooninUhri kirjoitti:
Viestisi koskee kylläkin myös Netmissiota. Tietoni mukaan, 2010-luvun alulla juuri noin tapahtui myös Netmissiossa kait peräti muutamankin kerran ja se suljettiin ja omistaja vaihtui.
Koskaan asiaa ei rehellisesti selvitetty, tapahtumat vain lakaistiin maton alle ja uusi foorum jatkoi, omine laittomuuksineen.Tietomurrot ovat todella hankalia rekisteröityneille käyttäjille. Moni käyttää samoja salasanoja ja kertoo vielä sen lisäksi sähköpostiosoitteenkin ym. henkilötietoja. Ne päätyvät vääriin käsiin ja vahingon korjaaminen on työlästä. Jos foorumi on yrittänyt salailla tietomurtoa, niin käyttäjät eivät edes osaa vaihtaa salasanoja, kun tietomurto on tapahtunut.
Nykyään on myös sellaista, että tietomurrot eivät tule aina edes esille. Hakkeri saa keskustelupalstan palvelimen haltuunsa ja voi yrittää syöttää viruksia käyttäjien koneille.
- minimerkki
höpöhöpö...
- narsistithelvet
Isä meidän
"Herra Sebaot, syökse Netmission taikahuntuineen ja koko Helluntaihuijarikirkko Helvettiin!"
Amen - LopettakaaJoJauhaminen
Miksi enää vatvoa koko asiaa kun se on loppunut.
Antakaa kuolleelle hautalepo jo.- MenkääIhmeessäPaskalle
Onpa Netmissiolla kova hätä.
- KukaOnIsäsi
Syynä todennäköisesti helluntaikirkkoa kohdistuva kritiikki, jota helluntaikansalaiset ovat esittäneet. Nyt on viimeiset vaiheet ajaa kirkkoon seurakuntia ja siksi kritiikki pitää vaientaa.
Tässä tammikuun Ristin Kansa -lehdessä on painavaa sanaa helluntaikirkosta, johon kannattaa perehtyä.
http://helluntaikansa.fi/wp-content/uploads/1-2018.pdf - lopunalku
juristen
Totuus vapauttaa
Netmissionissa ei saanut kirjoittaa kaikkea Raamatun totuutta, vaan siellä ihmisten laatimat säännöt ohittavat sekä Suomen lain salliman sanan vapauden että Jumalan sanassa olevan totuuden esille tuomisen.
1. Timoteuskirje 2 (NOVUM)
Jumala, 4 "joka tahtoo, kaikkien ihmisten pelastuvan ja totuuden tuntemiseen tulevan."
Ps. 115:3
"Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee."
Ps. 135:6
"Kaiken, mitä Herra tahtoo, hän tekee, sekä taivaassa että maassa, merissä ja kaikissa syvyyksissä;"
Netmissionissa tahdotaan siis salata edelleenkin se ihmisiltä piiloteltu 'OKKULTISTINEN' salaisuus, että Jumala tahtoo kaikkien ihmisten pelastuvan ja Jumala myös tekee kaiken, mitä ikinä tahtoo!
Jumala sanoo AMEN vain ihmisille antamilleen lupauksille, ei meitä vastaan kirjoitetulle sanalle;
2. Kor. 1:20
"Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä »on»; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden »amen», Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme."
Ymmärrätkö sinä .- eihyvänenaika
voi unitaariparkaa kun ei saa millään julistustaan läpi, vaikka yritys on kova ja loppumaton.
- ota_koppi
nythän tänne vapautuu osaavia ja kokeneita moderaattoreita jolloin saadaan täällä huone järjestykseen
- fhdhthj
Ei onnistu.
Täällä säännöt ei ole numeroitu.
- markku.lievonen
Ihan yleisesti. Kokonaisuuden hahmottaen ja huomioiden, niin tänä aikana erikoisesti JUMALA ottaa ja poistaa ihmiseltä nämä ihmisen kyhäämät "tukiverkostot",joiden kautta hänen ei tarvitse luottaa TODELLISESTI kaikkivaltiaaseen JUMALAAN. Uskonnollinen elämä eletään näiden puolueiden ja foorumien siivittämänä / tuella.
Niin, lie monelle ihmiselle melkoinen yllätys kun JUMALA poistaa näitä tukipilareita. On vain kaksi eri vaihtoehtoa. Alkaa elämään 100% JUMALAN ilmoitusten varassa ja luottaen niihin eli uskoa miten JUMALA on aikuisen oikeesti kaikkivatias ja siten pitää huolen valitustaan / johon on tehnyt uskon.
Se toinen vaihtoehto on paljastava eli se paljastaa läpikotoisin ettei ole koskaan edes uskonut JUMALAA kaikkivaltiaaksi ja siten on kokonaan ulkona uskovan elä'mästä / tilasta. Niin, tieto / teoriataso esim. puolueen vaikutus arjen pyörityksessä on monelle ihmiselle tuttua,mutta ei uskon tasoista. Vastakun tämä tieto muuttuu todellisuudeksi / kokemukseksi,niin tässä tilassa ihminen mahdollistuu havainnoimaan mikä todellinen vaikutus, jollain puolueella tai foorumilla oli ajatusmaailmaansa.
Niin, taho, joka on tuhoon tuomittu, niin ihmisen ei tule turvautua siihen. KAIKKI uskonnollliset puolueet foorumeineen on tuhoon tuomittu, juuri puolueelllisuutensa tähden. Ei etsitä totuutta salatuimpaan saakka, vaan on rajoitettu ihmisopin tasolle.
Niin, samansuuntainen kokemus kuin sodan läpikäyneillä ihmisillä. Sodan juulmuuksien keskellä ei kuulemma ole ollut muuta turvaa kuin rukous JUMALAN puoleen. Niin, melkoinen kokemus ja tila ihmisessä. - Hyviä_ideoita
Sääntö numero 26:
Sääntösuojasääntö.
Kirjoittaja ei saa keskustella aiemmista tai myöhemmistä säännöistä julkisesti. Eikä lausua niistä sanaakaan.
27: Sääntötarkennus
Kirjoittajat ovat sääntöjä varten. On myös kiellettyä sanoa että kirjoittaja ja säännöt olisivat erimieltä. - sääntöjavääntö
Onko mielivaltaisuus sääntöjä parempi vaihtoehto, säännöt kun annetaan näkyviin jokainen voi itse niiden kehysten sisällä toimia niin ei tule yllätyksiä, täällä perin erikoista kritiikkiä Netmissionin keskustelufoorumiin liittyen.
- vääntöjasääntö
foorumin johtamisessa on jotain pahasti vialla, jos on tarve jatkuvasti huomautella säännöistä.
- sääntöjavääntö
Eikö ole paljon vialla jos normisäännöt eivät mene perille. On nähtävissä että elämän turhauttamat ihmiset oksentavat pahaa oloaan palstoilla toisten niskaan ja vielä uhriutuen.
- vääntöjasääntö
sääntöjavääntö kirjoitti:
Eikö ole paljon vialla jos normisäännöt eivät mene perille. On nähtävissä että elämän turhauttamat ihmiset oksentavat pahaa oloaan palstoilla toisten niskaan ja vielä uhriutuen.
en tiedä yhtään muuta foorumia, jossa mode olisi jatkuvasti estänyt keskusteluja viestejä leikkelemällä
poistettu, sääntö numero 5
rbee - capiche
sääntöjavääntö kirjoitti:
Todellakin. Onnistuin keskustelemaan Netmissionissakin ilman bannia, vaikka sanon sanottavani joskus reippaastikin. Siellä käytiin aikanaan paljon hyviä ja joskus tiukkojakin keskusteluja.
En ymmärrä palstoilla uhriutumista. Eihän kenenkään ole pakko hengailla missään jos ei miellytä. Saa tulla ja mennä vapaasti. Mutta onhan se tietenkin vaivalloista, kun pitää lähdettyään etsiä uusi uhriutumispaikka.:)
Vai että uuskarismattisten foorumi loppui nyt sitten. No oli se aikakin. Niin paljon paha se sai aikaan..
- Lo_noppui
Vieläkö sääntömaakari ihmettelee miksi asiaa puidaan.
Mahtaa harmittaa kun ei pääse enää sääntöviidakon taakse suojaan.
Sääntö 15
Sääntö 5
Sääntö 7
Sääntö 26
edit Rbee
Lisäsääntöjä keksitään tarvittaessa ja huvikseen jos ei kirjoittelu lopu.
No, loppui.- loppuloppu
se on ollut tosi voimallinen voorumi kun se vielä kuoltuaankin puhuttaa
- valitsenimimerkki1
Joo tuo oli väärä suunta.
Mutta ehkä ei muuhun kyetty. Ymmärrän se siltä kannalta.
- luuserifoorumi
luuserifoorumi koko elinikänsä ja varsinaiset pellet johtamassa
- Pellenpeloton
varsinaiset pellet siellä, muut pellet täällä?
- ÄäniKorvessa
90-luvulla tuolla kyseisellä foorumilla oli paljon torontolaisuuden kannattajia. Mikähän tyyppi se Reijokin oikein oli kun sai jonkun ns. paremman paikan helluntaiorganisaatiossa kaveri katos kuin pieru saharaan sieltä.
Huolestuttavaa kehitysuuntausta, kun eu:sta tulee tälläisiä päätöksiä...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201806052200994196_ul.shtml
Tuleeko helluntailaisten hyväksyä/tunnustaa homoliitot vai puhua heistä ei-pariskuntana kun se ei ole raamatunmukainen suhdemuoto? Tuleeko helluntailaisten tunnustaa eu:n määräysvalta?
Alanenpaan Arto otti kantaa saalemin toimintaa mutta sitten poisti videon. Tottahan se oli vaikka ei maininnutkaan nimiä mutta selvästi Yrjölän Mikan toiminnasta siinä puhuttiin. - Killuntai_herkko
Kai se nyt puhuttaa kun se oli ainoa helluntailaisten foorumi ja sitten tuli helluntaikirkko ja heti alkoi työn alasajo.
Kirkko ajaa samalla tapaa alas kaiken muunkin helluntailaisuuden mihin vain pääsee käsiksi.
Eli ensin ottaa nimiinsä, sitten piilottaa ihmisiltä ja lopuksi lopettaa sen koska ihmiset ei käytä. - perustankouuden
En ymmärrä miksi lopettaa paikka jossa helluntailaiset voivat keskustella ajankohtaisista asioista, toki sijaa oli muillekin ja yleensä ne muut siellä häiriköivät ( ei tietenkään kaikki) jos häirikköjä nyt metsästetään näin jälkikäteen. Perushellari oli vakaa kirjoittaja näin sen näen.
saasta tulisi loppuakin. Koska ei olla kutsuttu ruotsalaisen saastaan henkeen vaan Pyhä Henkeen ja puhtauteen. Reijo Ruotsalainen joka ei tunnustanut minulle että olisi edes uuskarismaattinen henki joka oli valtanut koko foorumin vastusti ja vastustaa kaikki hyvä. Ei vääryydellä elämänsä rikastuttaa..
- sandlia
Ikävä juttu kuitenkin tuo netmissionin lopetus.
- Imarobot
Hellarithan voi perustaa ikioman forkan mihin muut ei pääse.
- lynksi
No eipä yllättänyt forkan lopetus. Kovin kummalliseksi oli modetus siellä muuttunut lähtöni jälkeen. Oman modetukseni koitin pitää niin oikeudenmukaisena kuin se vain oli mahdollista. Siksi tämä vallalla ollut modetustyyli ihmeellisine sensurointisääntöineen oli aivan käsittämätöntä. Hyvät kirjoittajat lähtivät yksi toisensa jälkeen pois. Taisin olla ainut viestintäalan ammattilainen moderaattorien keskuudessa. Eipä silti, että sitä kukaan olisi minään pitänyt.
Noh, aikansa kutakin... nyt oli forkan vuoro. Terveisiä tutuille, jos joku tunnisti.- nostaa
Kukas se kissanhännän..
- JumalajaVastavoimaHahah
Totta, totisesti, kissa oli/on monesti, ei aina, rehellinen ja oikeuden mukainen.
sitten sielä oli muutama muu, mutta, yleensä, eli lähes kaikki olivat sitten, miten sen kauniisti sanoisi.
Perkeleen lapsia tahi nopeasti menossa siihen suuntaa.
no, sama se!
Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä Vastavoima on edelleen elossa!
ja, hodarin ja hodarissa kauhua tuottava NIMIMERKKI:
Vastavoima oli syy banniin!
miten, vapaamuurarin lapsi, eroaa afrikan noita-tohtorien kohtalosta?
no sama se.
eli jos pelkkä nimimerkki on heille bannin arvoinen, eli Vastavoima, tuottaa heille tuskaa ja kauhau ja pelkoa, mitä mahtaa olla, kun Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, on "käynnyt" kylässä!
Joten uskovat, uskokaa, se mitä Jeesus sanoi.
no sama se ja lisää kahvia ja ei pullaa.
joten, kissa oli ja on "hyvä" palvelija.
"Oikeutta minä rakastan"
- Huugovoorumi
sen hugo trollin esiintymislavahan toi foorumi vain oli pitkän aikaa.
- lynksi
Niin, se Hugo... Tapasin hänet aikoinaan muutaman kerran henkilökohtaisesti miiteissä ja konffassa. Persoonana hän oli mitä mainioin kaveri ja mukavaa juttuseuraa. Mutta mutta... kun hän nimimerkin takaa aloitti forkalla verbaalisen tykityksensä loukkaantui moni häneen. Ja vaikka häntä kuinka yritti suitsia ei se johtanut ainakaan hyvään lopputulokseen. Välillä aina pannari heilahti, mutta sama meno jatkui kun siitä vapaus koitti. Hugo jakoi mielipiteet vahvasti puoleen tai toiseen, mutta ketään hän ei kylmäksi jättänyt.
- eräs.kukkanen
Minullakin oli lynxistä hyviä kokemuksia vaikka lähdinkin sieltä juuri noiden ME-henkisten modejen takia. Kun hellareille merkitsi enemmän me-henki kuin Jumalan Hengen yhteys niin siinä väkisin yhteys kärsi. EIhän mikään lahko voi loputtomasti väittää että vain me-hengen omaavat ovat pelastuneita. Siihen ylpeyteen lankesi tämäkin lahko ja sen seuraukset näkyy nyt kaikkialla.
siunausta kaikille bannatuille. varsinkin tavallisille bannatuille. - näinsemeneeookoo
eräs.kukkanen kirjoitti:
Minullakin oli lynxistä hyviä kokemuksia vaikka lähdinkin sieltä juuri noiden ME-henkisten modejen takia. Kun hellareille merkitsi enemmän me-henki kuin Jumalan Hengen yhteys niin siinä väkisin yhteys kärsi. EIhän mikään lahko voi loputtomasti väittää että vain me-hengen omaavat ovat pelastuneita. Siihen ylpeyteen lankesi tämäkin lahko ja sen seuraukset näkyy nyt kaikkialla.
siunausta kaikille bannatuille. varsinkin tavallisille bannatuille.helluntaissa eikä missään vapaan suunnan seurakunnissa ei ole koskaan ollut sitä henkeä että vain me pelastutaan, eli älä puhu luulojasi varsinkaan kun ovat ihan vääriä.
- yksjakaks
Tutustuin minäkin forkkaan mutta en huomannut että olisi se henki että vain ylläpitäjien omaksuma usko eli helluntailaisuus olisi pelastava usko. Ei kannata kasvottomanakaan antaa väärää todistusta sillä kaikki tämä mitä kirjoitamme voi olla meidän ja Jumalan välissä eräänä tärkeänä päivänä.
- Ei.kukkanen
"kaikki ei-karismaattiset joutuu hevettiin" - ReijoR
Tuollainen oli sitä me-henkisyyttä - lynksi
Niin se syy forkan sulkemiseen. Forkka suljettiin siksi ettei sen osalta voitu täyttää 25.5.2018 voimaan astuneen EU:n tietosuoja-asetuksen asettamia vaatimuksia.
Valistuneena arvauksena esitän ettei esim. forkan moderaattoreiden toiminta ollut uuden asetuksen mukaista. Yhtenä esimerkkinä palautepuolen viestien sensuroiminen, mitä ei käsittääkseni saa missään tapauksessa tehdä. Siinä ei voi vedota forkan sääntöihinkään jos ne ovat tietosuoja-asetuksen vastaisia.
Ehkäpä forkka joskus taas avautuu, mutta silloin moderaattoreiden tulee toimia uuden asetuksen vaatimuksien mukaisesti.- exsipo
Palautteen sensuroiminen oli se syy miksi minä lähdin. Se oli jo tosi törkeetä.
Joku kirjoitti >>>> Imarobot
12.6.2018 16:31
Hellarithan voi perustaa ikioman forkan mihin muut ei pääse. <<<<
Oliskohan se Hillsongforkka ?? Missä vallitsee kirkon henki ? Vai meniskö edelleen uuskarisma toronton hengellä kun nytkin ??Netmission on kuollut.
Minä ja Sohviina tanssimme sen haudan päällä.- Santeri75
Mihinkä, Hugo, se turhislössin kolmas jäsen unohtui?
- lynksi
Netmission ei ole kuollut eikä sen tarvitsekaan kuolla. Vain forkka on lakannut olemasta. Toistaiseksi. Jahka forkan pyörittäjäporukka lopulta ymmärtää mitä uusi EU:n tietosuoja-asetus käytännössä sen osalta tarkoittaa ja myös toimivat sen mukaan voi forkka taas aloittaa toimintansa.
- JumalallaEiOleTek.Oikeu
Uusi, uljaan maailman säädös, jos viittaa. "laki 13"
sanoo ettei saakopioda eikä lainata, toisen omistuksessa olevaa tekstiä, ellei ole saanut lupaa tahi jotain.
joten ei muuta kuin tutkimaan, kuka ja kenellä on Oikeudet, esin uuteen Raamattuun.
Jumalalla sitä oikeutta ei enää ole.
joten suomeksi, Raamattua ei saa lainata jos sen omistajat eivät sitä tahdo, ja jos lainaat, menet suorinta tietä vankilaan :)
Joten, vielä on päivää jäljellä, mutta yö tulee ja silloin KUKAAN ei voi enää työtä tehdä.
mutta se ei ole eikä tule meille, yllätyksenä.
Daniel:
Muuttaa ajat, ja lait ja "säädöksen". - Kalenterit
JumalallaEiOleTek.Oikeu kirjoitti:
Uusi, uljaan maailman säädös, jos viittaa. "laki 13"
sanoo ettei saakopioda eikä lainata, toisen omistuksessa olevaa tekstiä, ellei ole saanut lupaa tahi jotain.
joten ei muuta kuin tutkimaan, kuka ja kenellä on Oikeudet, esin uuteen Raamattuun.
Jumalalla sitä oikeutta ei enää ole.
joten suomeksi, Raamattua ei saa lainata jos sen omistajat eivät sitä tahdo, ja jos lainaat, menet suorinta tietä vankilaan :)
Joten, vielä on päivää jäljellä, mutta yö tulee ja silloin KUKAAN ei voi enää työtä tehdä.
mutta se ei ole eikä tule meille, yllätyksenä.
Daniel:
Muuttaa ajat, ja lait ja "säädöksen".>>>>>>>>>>>>>>Daniel: Muuttaa ajat, ja lait ja "säädöksen". <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
https://journal.fi/tt/article/view/58226/26853
"...Qumranin kirjasto Fragmenttien palapelistä valoa juutalaisuuden historiaan Hanne von Weissenberg & Juhana Saukkonen.....
Historiallinen tausta...................Palestiinaa 170 -luvulla eKr. hallinnut syyrialainen seleukidikuningas Antiokus IV Epifanes loukkasi juutalaisten uskonnollisia tunteita astumalla Jerusalemin temppelin kaikkeinpyhimpään ja pystyttämällä
sinne patsaan Zeukselle. Lisäksi hän määräsi juutalaiset uhraamaan pakanallisia uhreja. Seurauksena oli kapina. Kapinaliikkeen johtajat olivat makkabilaissuvun jäseniä. Kapina päättyi voitokkaasti 169 eKr., jolloin Jerusalem vapautettiin ja seleukidien saastuttama temppeli vihittiin uudelleen käyttöön. Makkabilaissuvun seuraajista, hasmonilaisista, tuli hallitsijoita.
Vuonna 153 eKr. hasmonilaishallitsija Jonatan otti itselleen kuninkuuden lisäksi myös ylipapin arvonimen. Tätä eivät kaikki juutalaiset voineet hyväksyä. Jonatan ei kuulunut oikeaan, papilliseen Saadokin sukuun. Lisäksi maallisen ja uskonnollisen vallan yhdistäminen oli hurskaimmista juutalaisista pyhäinhäväistystä.
Qumranin yhteisöön vetäytyneet olivat niitä, jotka vastustivat Jerusalemissa vallitsevaa tilannetta. Qumranilaiset joutuivat konfliktiin Jerusalemin papiston ja johtoryhmien kanssa. Erimielisyyttä aiheuttivat mm. kiistat lain oikeasta tulkinnasta (halaka) ja oikeasta kalenterista. Jerusalemissa oli käytössä kuun liikkeisiin perustuva kalenterijärjestelmä. Qumranin yhteisö taas piti oikeaoppisempana 364- päiväistä aurinkokalenteria......"
Dan.7: 25. "Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.." . Muuttuneissa olusuhteissa puhjenneiden kapinoiden seurauksena ristiin naulittiin satoja muutosten vastustajia. Kun kalenteri muutettiin, tapahtui muutos myös lakisäädösten ( "Mooseksen laki " ) määräämien uhrien ja juhlien tapahtuma aikoihin.
( Lainausta kirjasta : QUMRAN Kuolleen meren löydöt 1950-luvun tutkimuksessa --WSOY 1960 -- sivulta 126-128. )
"Saadokin jälkeläiset olivat tuoneet Qumranin pakkosiirtolaan myös pyhän ajanlaskun. Tämä ajanlasku oli vanhaa israelilaista perua, joka taas puolestaan nojautui egyptiläiseen aurinkokalenteriin. Qumranin kalenterin mukaan vuodessa oli 364 päivää, jotka sisälsivät tasan 52 seitsenpäiväistä viikkoa. Jokaisessa kuussa oli kolmekymmentä päivää ja lisäksi oli neljä ylimääräistä päivää, jotka oli pantu 13-viikkoisten vuosineljänneksien loppuun.Tällä kalenterilla oli se verraton etu, että siinä jokainen vuoden päivä tuli aina yhden ja saman viikonpäivän kohdalle.....
Vuosi alkoi näin aina keskiviikkona, samoin vuosineljänneksien ensimmäinen päivä. Siitä seurasi myös, että määrätyille vuoden päiville tulevat juhlat sattuivat myös aina samoille viikonpäiville, niin ettei juhlaa tarvinnut koskaan siirtää sopimattoman viikonpäivän vuoksi. Juuri juhlan siirtämistä tavalla tai toisella pidettiin pahana. Mutta tähän siirtämiseen
jouduttiin, jos omaksuttiin uusi, hellenistinen ajanlasku, jonka mukaan vuoteen tuli 354 päivää ynnä 30 päivån karkauskuukausi............Ajanlaskuasiaa käsittelevät myös Qumranin neljännestä
luolasta tavatut kolme katkelmaa ennen tuntemattomasta Palvelusvuorojen kirjasta.
Kirjassa yhdistetään pyhään ajanlaskuun Jerusalemin temppelin 24 pappisosaston viikoittaiset palvelusvuorot ( 1. Aik. 24: 1 ss). Kuuden vuoden kuluessa 24 viikon palvelusvuorosarja ehtii toistua tasan kolmetoista kertaa, minkä jälkeen sama kolmentoista kerran kierto alkaa uudelleen vuoden ensimmäisestä viikosta niin kuin kuusi vuotta aikaisemmin. Samalla kolmessa vuodessa tasoihin päässeet pyhä kalenteri ja yleiskalenteri kohtaavat toisensa toisen kerran (kolme kertaa 364 päivää = kolme kertaa 354 päivää. ynnä karkauskuukauden 30 päivää). Tämä otetaan Palvelusvuorojen kirjassa myös huomioon. Sen laskut on toimitettu Qumranin papiston avuksi .juhlakalenterin tarkkaa noudattamista varten. Saadokin pojat tahtoivat autiomaassa hoitaa tämänkin pappistoimensa matemaattisen täsmällisesti..." - JumalanAika
Kalenterit kirjoitti:
>>>>>>>>>>>>>>Daniel: Muuttaa ajat, ja lait ja "säädöksen". <<<<<<<<<<<<<<<<<<<
https://journal.fi/tt/article/view/58226/26853
"...Qumranin kirjasto Fragmenttien palapelistä valoa juutalaisuuden historiaan Hanne von Weissenberg & Juhana Saukkonen.....
Historiallinen tausta...................Palestiinaa 170 -luvulla eKr. hallinnut syyrialainen seleukidikuningas Antiokus IV Epifanes loukkasi juutalaisten uskonnollisia tunteita astumalla Jerusalemin temppelin kaikkeinpyhimpään ja pystyttämällä
sinne patsaan Zeukselle. Lisäksi hän määräsi juutalaiset uhraamaan pakanallisia uhreja. Seurauksena oli kapina. Kapinaliikkeen johtajat olivat makkabilaissuvun jäseniä. Kapina päättyi voitokkaasti 169 eKr., jolloin Jerusalem vapautettiin ja seleukidien saastuttama temppeli vihittiin uudelleen käyttöön. Makkabilaissuvun seuraajista, hasmonilaisista, tuli hallitsijoita.
Vuonna 153 eKr. hasmonilaishallitsija Jonatan otti itselleen kuninkuuden lisäksi myös ylipapin arvonimen. Tätä eivät kaikki juutalaiset voineet hyväksyä. Jonatan ei kuulunut oikeaan, papilliseen Saadokin sukuun. Lisäksi maallisen ja uskonnollisen vallan yhdistäminen oli hurskaimmista juutalaisista pyhäinhäväistystä.
Qumranin yhteisöön vetäytyneet olivat niitä, jotka vastustivat Jerusalemissa vallitsevaa tilannetta. Qumranilaiset joutuivat konfliktiin Jerusalemin papiston ja johtoryhmien kanssa. Erimielisyyttä aiheuttivat mm. kiistat lain oikeasta tulkinnasta (halaka) ja oikeasta kalenterista. Jerusalemissa oli käytössä kuun liikkeisiin perustuva kalenterijärjestelmä. Qumranin yhteisö taas piti oikeaoppisempana 364- päiväistä aurinkokalenteria......"
Dan.7: 25. "Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.." . Muuttuneissa olusuhteissa puhjenneiden kapinoiden seurauksena ristiin naulittiin satoja muutosten vastustajia. Kun kalenteri muutettiin, tapahtui muutos myös lakisäädösten ( "Mooseksen laki " ) määräämien uhrien ja juhlien tapahtuma aikoihin.
( Lainausta kirjasta : QUMRAN Kuolleen meren löydöt 1950-luvun tutkimuksessa --WSOY 1960 -- sivulta 126-128. )
"Saadokin jälkeläiset olivat tuoneet Qumranin pakkosiirtolaan myös pyhän ajanlaskun. Tämä ajanlasku oli vanhaa israelilaista perua, joka taas puolestaan nojautui egyptiläiseen aurinkokalenteriin. Qumranin kalenterin mukaan vuodessa oli 364 päivää, jotka sisälsivät tasan 52 seitsenpäiväistä viikkoa. Jokaisessa kuussa oli kolmekymmentä päivää ja lisäksi oli neljä ylimääräistä päivää, jotka oli pantu 13-viikkoisten vuosineljänneksien loppuun.Tällä kalenterilla oli se verraton etu, että siinä jokainen vuoden päivä tuli aina yhden ja saman viikonpäivän kohdalle.....
Vuosi alkoi näin aina keskiviikkona, samoin vuosineljänneksien ensimmäinen päivä. Siitä seurasi myös, että määrätyille vuoden päiville tulevat juhlat sattuivat myös aina samoille viikonpäiville, niin ettei juhlaa tarvinnut koskaan siirtää sopimattoman viikonpäivän vuoksi. Juuri juhlan siirtämistä tavalla tai toisella pidettiin pahana. Mutta tähän siirtämiseen
jouduttiin, jos omaksuttiin uusi, hellenistinen ajanlasku, jonka mukaan vuoteen tuli 354 päivää ynnä 30 päivån karkauskuukausi............Ajanlaskuasiaa käsittelevät myös Qumranin neljännestä
luolasta tavatut kolme katkelmaa ennen tuntemattomasta Palvelusvuorojen kirjasta.
Kirjassa yhdistetään pyhään ajanlaskuun Jerusalemin temppelin 24 pappisosaston viikoittaiset palvelusvuorot ( 1. Aik. 24: 1 ss). Kuuden vuoden kuluessa 24 viikon palvelusvuorosarja ehtii toistua tasan kolmetoista kertaa, minkä jälkeen sama kolmentoista kerran kierto alkaa uudelleen vuoden ensimmäisestä viikosta niin kuin kuusi vuotta aikaisemmin. Samalla kolmessa vuodessa tasoihin päässeet pyhä kalenteri ja yleiskalenteri kohtaavat toisensa toisen kerran (kolme kertaa 364 päivää = kolme kertaa 354 päivää. ynnä karkauskuukauden 30 päivää). Tämä otetaan Palvelusvuorojen kirjassa myös huomioon. Sen laskut on toimitettu Qumranin papiston avuksi .juhlakalenterin tarkkaa noudattamista varten. Saadokin pojat tahtoivat autiomaassa hoitaa tämänkin pappistoimensa matemaattisen täsmällisesti..."joo
Onhan niitä.
Jeesus sanoi että lopunaikana on samanlainen tilanne kuin Nooan aikana.
Joten nooan aikana, juotiin, naitiin ja oli paljon väkivaltaa ja muuta pahaa, sekä geeni-manipulaatiota.
Nyt tätä geeni-manipulaatioita ei ole ollut, ennen meidän aikaa.
Joten, Nooan aikaiset tapahtuvat ovat vasta nyt uudelleen mahdollista.
sillä Herra ei salli että perkele, itse vaikuttaa siihen mutta Jumala salli että ihminen voi sen tehdä.
Suomessa ja jenkeissä, varmaankin, on paöljon "profeettoja" jotka ovat ennustaneet loppua, vuoden ja päivän ja jopa tunnin tarkkuudella.
Joten se ei "toimi", ellei muut "osat" ole samalla esillä.
ja nyt ne ovat.
mutta sama se.
Nainen ei tule mieheksi eikä perkele jumalaksi.
joten turhaa he työtä tekevät.
- jussi1239
Sä sitt puhut harvinaisen paljon paskaa.
Kellään ei oo copyrightia Raamattuun. - Vihtapuhti
Vastavoiman ajatuksenjuoksu on sellaista, ettei sitä muut ymmärrä.
- SanojaEiTarvita
Näin se saattaa olla :)
Mutta olen varma että Jumala antaa minulle tavan "puhua" ja "selittää" asiat että kaikki ymmärtävät.
ja kukaan ei voi sanoa, nyt en ymmärrä :)
mutta, toki vielä jaksatte hetken odottaa, sillä Henki minussa sanoo, että aikani on tullut :)
ja voi voi ja voi, suomea ja suomen kanssaa, kun heille "puhun".
- JumalanViha888
Kenellä on Raamatun tekijänoikeudet?
"Tekijänoikeuden omistaja on tekijä. Tekijöihin luetaan myös kääntäjät. Tekijänoikeus on voimassa 70 vuotta tekijän kuolemasta, joten suuri osa suojattujen teosten oikeudenomistajista on käytännössä tekijöiden lapsia ja lastenlapsia. Kustantajilla on oikeus teoksiin siinä laajuudessa kuin ne ovat sen tekijöiltä hankkineet. Teosto on eräänlainen agentuuri, jolle lukuisat säveltäjät ja kustantajat ovat luovuttaneet oikeuden välittää omistamiensa sävellysten esitysoikeuksia."
---
Kuka omistaa Raamatun?
Mitä tekemistä tällä sitten on uskonnonvapauden kanssa?
Perustuslakivaliokunnan lausunnossa todetaan, että ”esityksen perusteluista ilmenevänä sääntelyn tarkoituksena on siirtää musiikin esittäminen jumalanpalveluksessa tekijänoikeuden piiriin. Sääntely ei säännöksen sanamuodon perusteella kuitenkaan rajaudu jumalanpalvelusmusiikkiin vaan kattaa musiikkiteosten lisäksi muidenkin teosten esittämisen jumalanpalveluksessa. Ehdotuksen vaikutukset riippuvat tältä osin siitä, missä määrin kunkin uskonnollisen yhteisön jumalanpalveluksissa esitettävät tekstit tai esimerkiksi saarnat ovat tekijänoikeuslaissa tarkoitettuja teoksia.”
Raamattu on aivan varmasti kirjallinen teos. Sen tekijänoikeus alkuperäisessä muodossa ei enää ole voimassa, koska viimeisimmänkin profeetan kuolemasta on tullut kuluneeksi yli 70 vuotta. Samoin on käynyt Agricolan suomennokselle, mutta nykyisen, vuoden 1992 raamatunkäännöksen tekijänoikeudet kuuluvat kääntäjille ja kirkolle. Vastaavan ruotsinkielisen käännöksen oikeudenomistajat lienevät Ruotsissa.
Yksi tekijän yksinoikeuksista on oikeus julkiseen esittämiseen. Oikeus Raamatun julkiseen esittämiseen on Suomen evankelis-luterilaisella kirkolla tai kääntäjillä, riippuen siitä mitä on aikanaan sovittu. Periaatteessa kirkko voisi kieltää muita yhteisöjä käyttämästä tilaisuuksissaan raamatunsuomennosta. Näillä olisi tietysti mahdollisuus turvautua vuoden 1776 vanhaan kirkkoraamattuun, joka on vapaa, tai teettää omat käännöksensä, mutta tältä osin tekijänoikeus ja uskonnonvapaus ovat potentiaalisesti ristiriidassa keskenään..
---
http://sakasti.evl.fi/sakasti.nsf/sp?open&cid=Content3C3AEE
Kirkon omistamat tekijänoikeudet
---
http://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/html/finnish/1992/Raamattu.html
Tekijänoikeudet
Tämä raamatunkäännös on Kirkon keskusrahaston omistama. Teksti on tarkoitettu tutkimus-, opetus-, ja opiskelukäyttöön. Tekstin saa hakea itselle, mutta kopioiminen ja edelleen levittäminen on ehdottomasti kielletty. Muuta kuin henkilökohtaista tutkimuskäyttöä varten tarvitaan erillinen lupa kirkon keskusrahastolta.
---
Nyt en löytänyt sitä linkkiä missä on tämä on "lakina".
Joten, jos kirkko vielä enemmän saa, "ei uskovia" jäseniä kirkko-hallitukseen, he, kaiken maailman ateisit ja muut kummajaiset voivat päättää kuka saa Raamattua kopioda ja levittää.
toki voin olla väärässä, mutta tähän se menee.
eli yö tulee ja kukaan ei voi työtä tehdä. - IsoRahaOstaa
Mitä sitten tulee tähän uutteen laki ESITYKSEEN, (EU. 13) joka on ensimmäisen äänestyksen mukaan "voittanut", niin sitä ei vielä tiedä kukaan.
se on joidenkin "asian-tuntijoiden mukaan, sanan vapauden ja kaiken sen oheisen loppu.
eli ei saa edes viitata, mihinkää, joka on tekijäoikeuksien alla.
jos esim joku iso raha ostaa tekijäoikeudet, ei voi muuta kuin valittaa.
mutta, se ei vielä ole voimassa joten jos kansa eli eu-kansalaiset valittavat, saattaa olla että se ei mene läpi, mutta, he, jotka sitä ajavat, eivät luovuta, vaan tulevat uudelleen jollakin tavalla esille. kuten meidän oman sipilä.
mutta, sama se.
Me jotka uskomme Pääsemme pian Kotiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631251Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87692- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37579Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot120534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523