Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
saviseutulainen+suostut+siis+pysymään+valheessa+?+No+saat+uskosi+mukaan+-->+synti+!+Mutta+minä+uskon+että+jokainen+tekee+Jeesus+valehtelijaksi+jos+väittämme+että+meillä+on+syntiä+ja+senjälkeen+että+meidän+tulis+pysyä+synnissä.+Joo+kyllä+ihan+oikein+että+jokaisen+alku+on+synnissä+mutta+missäkö+lukee+Pyhässä+Raamatussa+että+meidän+tulis+pysyä+synnissä?+Eikö+koko+Pyhä+Raamatun+linja+on+että+meidän+tulis+pyrkiä+synnistä+eroon+Jumalan+avulla+!!
03.10.2017 22:38
saviseutulainen?+Tarkoitatko+suostua+olemaan+syntinen+loppuun+asti?+Suvakki-syntinen+??+selainenko+??
03.10.2017 20:06
On+se+ikävä+kuulla+!!+---->+Helluntaikirkot+eivät+voi+tehdä+mitään+parannusta+sillä+niiden+johto+on+siirtynyt+ihmisille,+jotka+eivät+ole+edes+uudestisyntyneet,+myös+homoille,+lesboille+ja+luopioille+on+avautunut+helluntaikirkon+johtotehtävät+??
03.10.2017 19:56
Vastasit+aivan+tyhjentävästi+!+Tu+pois+valheesta+ja+rosenqvistin+oppeista+niin+saat+silmät+auki+missä+mennään+ja+mitä+Pyhä+Henki+opettaa+ja+näytää+Tie+joka+ei+ole+saasteen+peitossa+suressa+feikkiarmossa+tai+ehkä+sä+niin+opettelet+tai+ajattelet+kun+et+muuta+tee+kun+postitat+muitten+opetukset+??
03.10.2017 19:15
Ja+minä+olen+sitä+mieltä+että+sun+täytyisi+miettiä+saviseutulainen+että+voisko+olla+niin+että+Kristus+on+skitsofreeninen+tänä+päivänä+kun+on+ottanut+sisään+itsessään+lihallisia+ihmisiä+jolla+on+jopa+percelen+henkiä+lihassa??+Vai+olisko+se+valhe+koko+oppi+saada+ihmisiä+uskomaan+valheen+ja+saada+uskon+valheen+mukaan+,,+elikkä+niittää+sen+muka+mitä+uskoo+??
03.10.2017 16:58
Eikö+ole+jännä+Jabin+että+paljon+uuskarismaattiset+ovat+puhuneet+että+hän+on+tulossa+oletteko+valmiita??+Ja+kun+hän+tule+ei+Isän+Nimessä+>>+Jeesus<<+vaan+omassa+Nimessä+niin+silloin+te+otatte+hänet+vastaan..+Noin+olen+miettinyt+???+Joh. 5:43
Minä+olen+tullut+Isäni+nimessä,+ja+te+ette+ota+minua+vastaan;+jos+toinen+tulee+omassa+nimessään,+niin+hänet+te+otatte+vastaan.
01.10.2017 23:43
Niin+!+Onhan+aina+se+oikea+siemen+joka+jo+on+tullut+se+mistä+puhutaan+tuossa+1. Joh. 3:9
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.
01.10.2017 23:38
Niin+niin+Jabin+!!+Mutta+kun+monet+judaistit+odottavat+toinen+siemen+!!+Oliko+se+toinen+Elia+vai+kuka+ja+kenestä+vanhan+liiton+puolelta+josta+väänetään+niin+ettei+se+ollutkaan+Jeesus+se+siemen..+No+kumminkin+niin+voi+kauhea+kun+aloittaja+ei+enää+on+sanakaan+laittanut+tänne+vai+olenko+missannut+jotain?+Ei+kait+hänet+on+nyt+kivitetty+että+sapattilaki+olis+täydellinen+?
01.10.2017 12:03
Ja+tuossa+tapauksessa+mitä+nyt+otin+esiin+niin+tiedän+että+nainen+siinä+avioliitossa+kokee+itseä+niin+Jumalallinen+uskovainen+joka+nuo+Hengelliset+asiat+ymmärtää+ja+opettaa+toisillekin.+Mutta+hän+olisi+voinut+armahtaa+ja+antaa+anteeksi+syrjähypystä+niin+olisi+ollut+aarre+taivassa+odottamassa+!+nyt+en+tiedä+miten+hänelle+loppujen+lopuksi+käy+tuon+kovuuden+kautta+kun+Jumala+vertaa+avioeron+ottaminen+tappamiseen+Vanhassa+Liitossa+ja+vihaa+hylkäämistä+!!
30.09.2017 21:02
Nostin+asia+esiin+koska+ei+aina+tulee+ajatelleeksi+että+syrjähypyn+tekijä+on+pakotettu+tekemään+niin+ja+väärin+kovuuden+takia.+Ei+muuta+!!+Voidaan+vain+kuvitella+mitä+Paavali+olis+joutunut+tekemään+jos+olis+ollut+vaimo+ja+olis+joutunut+samaan+tilanteeseen?+No+siihen+aika+olis+voinut+ottaa+sivuvaimo+ja+päästä+puristuksista!!+Ja+antaa+kova+vaimon+pitää+omat+kotkotukset+!!+Tämä+on+yleisempi+ongelma+mitä+voisit+luulla.+Ja+siinä+on+se+olemassa+myös+mitä+Paavali+tuo+esiin+Room++7+että+on+voimaton+lihan+himolle+joka+vie...
30.09.2017 18:27
Miten+nyt+tuntuu+kun+ei+saa+ottaa+vanha+aatu+mukaan+Uuden+Aadamin>>>+Jeesuksen+Kristukseen+!+Häneesä+ei+voi+olla+sun+lihasi+enää,,+koska+silloin+et+ole+päässyt+kristuksessa.+Varo+ettet+huijaa+iteäsi+feikkiopilla...
30.09.2017 03:10
Hyvin+sopii+saviseululaisen+Pyhä+Raamatun+ilmoitus+tähän+sinulle+Kristitty.+Net+!
29.09.2017 20:37
>>>+Kristitty.net+
29.9.2017+11:23
Ei+tietenkään+tarvitse.+Siksi+meillä+ei+ole+mitään+tekosyytä+olla+viettämättä+sapattia.++<<<+Miksi+et+sitten+pidä+sapatti+laki+???+sä+vaan+ajattelet+että+pidät+sapatti+mutt+vedät+Jumalan+hirveä+kadotuksen+viha+sun+päälle+kun+et+toimi+niin+kuin+sapattilaki+vaati+sinusta+!!!+
3. Moos. 26:14
Mutta+jos+te+ette+kuule+minua+ettekä+pidä+kaikkia+näitä+käskyjä,+
3. Moos. 26:15
vaan+hylkäätte+halpana+minun+ohjeeni+ja+teidän+sielunne+vieroo+minun+säädöksiäni,+niin+ettette+pidä+kaikkia+minun+käskyjäni,+vaan+rikotte+minun+liittoni,
Montako+sä+olet+sitten+tappanut+jotka+eivät+pidä+sapatti+kun+niitä+Mooseksen+Lain+muka+pitää+kivittä?+Niin+on+säädetty!!+2. Moos. 31:14
Siis+pitäkää+sapatti,+sillä+se+on+teille+pyhä.+Joka+sen+rikkoo,+rangaistakoon+kuolemalla;+sillä+kuka+ikinä+silloin+työtä+tekee,+hävitettäköön+kansastansa.
29.09.2017 18:07
Jos+joku+on+Kristuksessa+niin+hän+on+uusi+luomus+!!
Ette+kai+vaan+ootte+vieneet+teidän+vanha+Aatami+Kristukseen!+No+se+ei+ole+mahdollista+vaikka+monet+Uskovaiset+niin+ajattelee++että+silleen+se+toimii!
+Kaikki+vanha+aatu+on+mennyt+,,+ja+Uusi+Aadam+on+sijaan+tullut!+
Siis+liha+on+mennyt+ja+Hengellinen+on+sijaan+tullut
29.09.2017 17:55
Judaistit+eivät+ymmärrä+että+ei+voi+olla+monta+liittoja+voimassa+päällekkäin+koska+silloin+toinen+liitto+kumoa+toinen+liitto+ja+sentakia+meillä+on+niin+errittäin+hyvä+UUsi+Liitto+missä+ollaan+paitsi+judaistit+jotka+jäivät+Vanhan+liittoon..
28.09.2017 04:09
Silti+sapatti+palvotaan+niin+että+Jeesuksen+ohi+pistetään+sapatti+ja+Jeesuksen+muistotilaisuuden+ohi+eihän+leipä+ja+viini+joka+viikko+nautitaan+?+Mutta+sapatti+kyllä+ja+se+sanoo+mulle+että+epäjumala+täytyy+judaistit+palvoa+millä+hinnalla+hyvänsä..
27.09.2017 20:43
Kristiity+.+net+tuo+oli+aliarvoista+puolustus+koska+en+pidä+Mooseksen+Lakia+niin+kuin+sinä+!
27.09.2017 18:02
Siis+epäjumala+sapatti+pitää+palvoa+Jeesuksen+sijaan+!!+Hassu+juttu+sanon+minä!+Vai+onko+sapatti+Jeesus?
27.09.2017 16:36
Aivan+!+En+näe+että+tuhlaajapoika+olisi+langennut+uudestaan+kun+oli+mennyt+kotiin+Isän+luokse.+Löydättekö+Teidän+Pyhissä+Raamatuissa+että+tuhlaajapoika+palaa+sikakaukaloihin+??
27.09.2017 16:32
>>>+Kristitty.net+
27.9.2017+11:21
En+vietä+sapattia+adventistien+säännöillä.+Vietän+sitä+niin+kuin+Mooseksen+laissa+on+säädetty,+en+seuraa+mitään+juutalaisten+perinnäissääntöjä.+<<<
Montako+sä+olet+sitten+tappanut+jotka+eivät+pidä+sapatti+kun+niitä+Mooseksen+Lain+muka+pitää+kivittä?+Niin+on+säädetty!!++2. Moos. 31:14
Siis+pitäkää+sapatti,+sillä+se+on+teille+pyhä.+Joka+sen+rikkoo,+rangaistakoon+kuolemalla;+sillä+kuka+ikinä+silloin+työtä+tekee,+hävitettäköön+kansastansa.
27.09.2017 16:19
540 / 545