Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10896

1. Jännä+juttu+!+Olin+samassa+kokouksessa+kun+sinä+ja+X-vaimo+sai+silloin+kosketus+Jumalalta+siinä+kokouksessa+joka+sitten+ei+kumminkaan+lähtenyt+seuramaan+Jeesusta+koska+oli+jo+jättänyt+englannissa+Jumala+ja+halusi+olla+vapaa+viinan+ja+miesten+kanssa+ja+ystävien+kanssa.+Minä+olin+jo+ehtinyt+olla+muutama+vuotta+uskossa+ja+elimme+vapaus-vallankumoutus++jossa+menestysteologia+rantautui+tämän+ihmeellinen+vapakasvatus+teologian+kanssa,,,+jossa+piti+olla+niin+vapaa+että+sai+vetää+viina+ja+käydä+vieraissa+niin+paljon+kuin+sielu+sietää+ja+ymmärrän+hyvin+ettei+sulle+sanottu+te+parannusta+niin+kuin+ei+minullekaan.+Vaan+julistettiin+armoa+ja+armoa.+Mutta+en+uskonut+ettei+ihminen+voi+päästä+vapaaksi+synneistä,,+kunhan+sen+avun+pyytää+yhtä+sinnikkäästi+kun+Pietari+ja+Paavali+ja+myöskin+opetti..+Toivon+ja+rukoilen+että+Jumalan+Pyhä+vastaa+sinun+rukouksiin+ja+vapauttaa+sinua+kuolemalla+Kasteen+hautaan+jossa+jää+kaikki+sun+lihasi+jossa+synti+asuu+ja+saat+nousta+Jeesuksessa+kuolemasta+ja+huomaa+että+kaikki+on+jäänyt+taakse+ja+sanot+Paavalin+kanssa+kaikki+minä+voin+Hänessä+joka+minua+vahvistaa+!!+Ristillä+on+sun+paikka+!!
  2. Voi+voi+sua+onneton+!+Jos+joku+olisi+kertonut+sulle+Evankeliumia+ihan+alkumetrillä+.+Et+olisit+tarvinnut+käydä+noin+kovan+koulun+vain+nähdäkseen+että+synti+hallitsee+sinua+ja+siitä+on+pästettävä+eroon+että+sinä+hallitsee+synnin.++>>>+Oletko+synnin+orja+??+Et+tarvi+olla+opettaa+Pyhä+Henki+meille.Katsokaa+ja+ihmetelkää+mitä+Pyhä+Raamattu+kirjoittaa+meille+!!Jumalan+välikappaleet:+veri+ja+risti.+Jeesuksen+veri+puhdistaa+meidät+kaikesta+synnistä,+se+on+asetettu+kaikkien+tekosyntiemme+anteeksisaamisen+välineeksi.Risti+on+Jumalan+keino,+jolla+hän+vapauttaa+meidät+synnin+olemuksesta+ja+vie+uuteen+elämään+Kristuksen+kanssa.+Olemme+Adamin+lapsia+ja+meillä+on+syntinen+luonto.+Room.5:19.Ei+opeta,+että+olemme+vain+syntisiä+tekojemme+vuoksi,+vaan+että+teemme+synnin+tekoja,+KOSKA+OLEMME+OLEMUKSELTAMME+SYNTISIÄ!+Syntyperä+ratkaisee.+Periydymme+Adamista,+teen+syntiä+koska+olen+lähtöisin+saastuneesta+suvusta.+Joutunut+harhaan+Jumalan+alkuperäisestä+tarkoituksesta.+Ihmiskunnalla+on+langennut+luonto.+Vapautus+synnin+orjuudesta+tapahtuu+kuolemassa.+Olimme+kätkettyinä+Kristukseen,+kun+hän+kuoli+ristillä,+niin+me+kaikki+kuolimme.+Meidät+naulittiin+ristille+Jeesuksen+kanssa.+2+Kor.5:14.Olemme+tulleet+yhdeksi+hänen+kanssaan.+Hän+kätki+minut+kuolemaansa+ja+samoin+ylösnousemukseensa.+1.+Kor+1:30.+Koko+Adamin+suku+on+kuollut+Jumalan+silmissä.+Synnin+ruumis+on+kukistettu.+Kaikki+mitä+ensimmäisessä+Adamissa+oli+pantiin+Jeesuksen+päälle+ja+hän+teki+siitä+lopun.+Jeesus+on+uuden+suvun+pää,+meillä+on+yhteys+hänen+kanssaan.+Se+alkoi+ylösnousemuksessa+ja+päättyy+iankaikkiseen+elämään.+Tämä+on+meidän+tietoomme+ne+saatettu+ja+saamme+sen+uskossa+omistaa.+Kun+olemme+kätketty+Kristukseen,+meillä+on+hänen+luontonsa+ja+saamme+muuttua+armossaan+Hänen+kuvansa+kaltaiseksi.
  3. Oletko+synnin+orja+??+Et+tarvi+olla+opettaa+Pyhä+Henki+meille.Katsokaa+ja+ihmetelkää+mitä+Pyhä+Sana+opettaa+meille+!!Jumalan+välikappaleet:+veri+ja+risti.+Jeesuksen+veri+puhdistaa+meidät+kaikesta+synnistä,+se+on+asetettu+kaikkien+tekosyntiemme+anteeksisaamisen+välineeksi.Risti+on+Jumalan+keino,+jolla+hän+vapauttaa+meidät+synnin+olemuksesta+ja+vie+uuteen+elämään+Kristuksen+kanssa.+Olemme+Adamin+lapsia+ja+meillä+on+syntinen+luonto.+Room.5:19.Ei+opeta,+että+olemme+vain+syntisiä+tekojemme+vuoksi,+vaan+että+teemme+synnin+tekoja,+KOSKA+OLEMME+OLEMUKSELTAMME+SYNTISIÄ!+Syntyperä+ratkaisee.+Periydymme+Adamista,+teen+syntiä+koska+olen+lähtöisin+saastuneesta+suvusta.+Joutunut+harhaan+Jumalan+alkuperäisestä+tarkoituksesta.+Ihmiskunnalla+on+langennut+luonto.+Vapautus+synnin+orjuudesta+tapahtuu+kuolemassa.+Olimme+kätkettyinä+Kristukseen,+kun+hän+kuoli+ristillä,+niin+me+kaikki+kuolimme.+Meidät+naulittiin+ristille+Jeesuksen+kanssa.+2+Kor.5:14.Olemme+tulleet+yhdeksi+hänen+kanssaan.+Hän+kätki+minut+kuolemaansa+ja+samoin+ylösnousemukseensa.+1.+Kor+1:30.+Koko+Adamin+suku+on+kuollut+Jumalan+silmissä.+Synnin+ruumis+on+kukistettu.+Kaikki+mitä+ensimmäisessä+Adamissa+oli+pantiin+Jeesuksen+päälle+ja+hän+teki+siitä+lopun.+Jeesus+on+uuden+suvun+pää,+meillä+on+yhteys+hänen+kanssaan.+Se+alkoi+ylösnousemuksessa+ja+päättyy+iankaikkiseen+elämään.+Tämä+on+meidän+tietoomme+ne+saatettu+ja+saamme+sen+uskossa+omistaa.+Kun+olemme+kätketty+Kristukseen,+meillä+on+hänen+luontonsa+ja+saamme+muuttua+armossaan+Hänen+kuvansa+kaltaiseksi.