Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>>Jeesus+ei+tullut+kumoa+maan+lakia+ja+profeettoja,+joten+kymmenenkäskyn+laki+on+voimassa+myöskin+Uudessaliitossa+sydämissämme.<<<+siis+missäkö+maassa+on+tällainen+Laki+voimassa+että+joudutaan+vankilaan+tai+joutuu+maksamaan+sakkoja++jos+ei+pitää+sapattia?+kirjoitit+nimittäin+?+>>>+Jeesus+ei+tullut+kumoa+maan+lakia+ja+profeettoja,+<<<+mikä+maa+espanja+turkki+vai+mikä+maa?+Ei+edes+Israelissa+joutuu+vankilaan+jos+ei+pidä+sapattia?
17.09.2017 12:45
>>>>+Kaikki+entinen+on+mennyt<<<<+Ootko+nyt+varma+sitten+edes+sitä+että+Uudestisyntyminen+kuuluu+tähän+aikaan+?+Kun+pistit+tuon>>>Kaikki+entinen+on+mennyt<<<<+sinne+Taivaaseen+?+Paratiisi+ollaan+me+ihmiset+mokanneet,,,+niin+Taivaaseen+sun+täytyy+tyytyä.
16.09.2017 22:31
Pyhä+Raamattu+puhuu+ihan+selvästi+että+Kristus+.net+on+lain+orjuudessa!+Kerro+miksi+tuossa+sanotaan+meille+että+EI+LAIN+ALLA+??+ONKO+VAKAVA+PAIKKA+SUN+MIELESTÄ+Kristus.net+ETTEI+OLE+LAIN+ALLA+--->+Gal. 5:18
Mutta+jos+te+olette+Hengen+kuljetettavina,+niin+ette+ole+lain+alla+????????????????????????????????????
16.09.2017 20:44
Et+ole+uhrannut+eläin+ja+ruokauhreja,+vaikka+laki+ne+määrää+niille+jotka+halua+sapatti+pitää+!
Et+varmaan+ole+kivittänyt+jotka+on+työtä+tehnyt+sapatissa++ja+jäänyt+kiinni+,+vaikka+laki+senkin+määrää+!
Saatko+siis+ITSE+tehdä+syntiä+tahallasi,+sillä+hyvin+tiedät+nämäkin+asiat+laista+!
Onko+siis+KOKO+laki+voimassa+?
Eikä+pieninkään+piirto+katoa,+joten+sinun+on+lain+mukaan+toimittava+ja+uhrattava+eläin,+juoma+ja+ruokauhreja+sapattina+!
Sinä+ITSE+sanoit,+että+lain+noudattaminen+on+sinulle+helppoa+ja+ilo+!
Ei+taidakkaan+olla+helppoa+eikä+ilo+?
16.09.2017 20:32
sanansuojassa+,+mitä+muuta+voi+sanoa+siihen+että+aamen+?+Ja+eihän+nyt+kukaan+järkevä+uskova+voi+ajatella+jäädä+lihan+synnin+ja+percelen+vanki+siinä+orjuudessa+jossa+Paavali+oli+Room+7-ssa+vaikka+sitä+miten+ylistetään+että+se+on+oikea+uskova+tila?+Ole+siunattu+!!+Hieno+ja+valaiseva+kirjoitus+sinulta+!
16.09.2017 19:55
Kun+laki+julistetaan+,+niin+tulee+oikea+Herätys+!
16.09.2017 13:32
Miten+on+sun+isäsi+vointi+?
16.09.2017 13:29
Mä+vielä+vaan+rukoilen+sun+puolesta+teh+24+ja+sun+isäsi+puolesta+!
16.09.2017 04:47
On+hienoa+lukea+että+olet+saanut+Jumalalta+viisauden+kääntää+selkä+tuollaisen+seurakunnalle+joka+pyörii+uuskarismaattisessa+voimassa.+Tietysti+tuntuu+kurjalta+olla+yksin+ja+kokea+olevan+hyljätty+!+Rukoilen+sun+puolesta+että+saat+kokea+että+et+ole+yksin+vaikka+ihmiset+ovat+hyljänneet+sua+!
16.09.2017 04:32
>>>sanansuojassa+
15.9.2017+7:09
Uusi
En+ole+kenenkään+puolella,+enkä+ketään+vastaan,+mutta+savis,+olit+kyllä+kirjoittanut+monia+tärkeitä+lauseita,<<<
Voimme+vain+olla+sen+minkä+Jumala+luo+meissä+ja+siitä+me+kiittäämme+Herra+yhdessä+!!+Ole+siunattu+!!!
16.09.2017 04:22
Aivan+näin+viisaudentie+!+Lihassa+asuu+synnin+ja+jotkut+ovat+päättäneet+antavan+lihan+mieli+hallitsemaan+loppuun+asti+ja+uskovat+että+joutuvat+pysymään+lihassa+loppuun+asti.+Se+on+tervemeno+sitten+näille,+koska+mitä+kylvää+uskon+kautta+omaan+lihalliseen+mieleen+sellaista+oppia,+niin+silloin+niittää+myöskin+sen+hedelmä+!+Karmeeta+!!
16.09.2017 04:19
>>>++lain+orjuuteen.++<<<+Ei+onnistuu+!!+Niin+typeriä+emme+ole,+että+palamme+Egyptiin+lain+orjuuteen,+kun+meitä+on+maksettu+irti+kovalla+hinnalla.+Jeesuksen+kalliilla+Verellä+Ristin+kuoleman+kautta+!!+!
16.09.2017 04:02
Siis+Oikea++Herätys+saa+aikaan+vainoa.+Toinen+puuttuu+aina+jos+toinen+puuttuu.+Siis+ei+ole+ollut+Herätystä+sadan+vuoden+aikana+suomessa+!
15.09.2017 21:25
Tai+oikestaan+on+odotettavissa+että+tämä+maailma+vihaa+totuuden+ja+on+ihan+luonnollista+että+vääryys+vallitsee+palstan+ylläpidossa+!!
15.09.2017 16:41
Anteeksi+!!!+Piti+olla+--->+Ihmettelen+että+tuo+Lässyn+lässyn+teksti+saa+olla+ja+mun+totuuden+teksti+ei+saa+olla!
15.09.2017 16:39
Ihme+meininki+tässä+palstalla+??+Oliko+mun+teksti+liian+paljastava?+Missä+nykyään+mennän+ja+miten+on+alettu+vääristellä+totuuden?+Ihan+niinkuin+tuo+kirkkojen+opettajana+Rosenius?+Ihmettelen+että+tuo+Lässyn+lässyn+teksti+saa+olla+ja+mun+totuuden+teksti+saa+olla!+Mutta+se+sano+mulle+paljon+mikä+voima+mulla+on+vastaassa+joka+rakastaa+lihan+synnin+joka+on+heille+heikkous,+vajavuus,+rikkinäisyys+ja+epätäydellisyys.+Lässyn+lässyä+liperaalista+kirkon+laulua+tuo+Rosenius+opettaa+!
15.09.2017 16:38
Säälin+Kristitty+net+joka+on+jäänyt+lain+orjuuteen+!+----->+Room.+7:14+
Sillä+me+tiedämme,+että+laki+on+hengellinen,+mutta+minä+olen+lihallinen,+myyty+synnin+alaisuuteen.
Me+olemme+vapaita!++Ostettu+Jeesuksen+kalliilla+Verellä+vapaaksi+synnin+ja+percelen+orjuudesta+->+Room. 7:3
Sentähden+hän+saa+avionrikkojan+nimen,+jos+miehensä+eläessä+antautuu+toiselle+miehelle;+mutta+jos+mies+kuolee,+on+hän+vapaa+siitä+laista,+niin+ettei+hän+ole+avionrikkoja,+jos+menee+toiselle+miehelle.+
1. Kor. 7:22
Sillä+joka+orjana+on+kutsuttu+Herrassa,+on+Herran+vapaa;+samoin+vapaana+kutsuttu+on+Kristuksen+orja.
15.09.2017 03:02
.Milloin+sinusta+on+tullut+Jumala+joka+näkee+mun+sydämen+kun+sanot+että+on+täysin+turha+ja+katteeton+anteeksipyyntö?++Onneksi+et+ole+mun+Jumalani,+vaan+pelkkä+syyttäjä+joka+halua+sen+olla+niin+kuin+saa+sen+aina+näyttämään+sun+väännöllä+missä+olet+tullut+ammattilainen+ja+jossa+olet+harjaantunut+vuosien+varrella+..+
Olis+taas+syytä+harkita+pyytä+minulta+anteeksi+!!+
+Silti+vaikka+mulla+on+huono+muisti+niin+ei+se+muutu+miksikään+että+Paavali+tunnusti+että+Hän+oli+ihan+erilainen+ja+vapaa+lihasta+sen+jälkeen+kun+oli+saanut+Voiton+yli+lihan+ja+oli+ihan+eri+kun+sun+antikristillisen+opetuksen+joka+sä+tarjoat+meille+että+meidän+tulis+lihassa+jäädä+..+Jää+vaan+sie+synnin+ja+lihan+alaisuudessa+myyty+minut+on+ostettu+vapaaksi+Jeesuksen+Kallilla+Verellä..+siellä+on+jäänyt+rakas+vaahto+lihallinen+kuin+mikä+säälin+!+--->+
Room.+7:14+
Sillä+me+tiedämme,+että+laki+on+hengellinen,+mutta+minä+olen+lihallinen,+myyty+synnin+alaisuuteen.
Mutta+me+olemme+nuo+jotka+ovat+vapaat+lihasta+joka+Uskoo+sen+että+se+on+kuollut+ja+haudattu+kuoleman+haudassa+--->+Room. 7:3
Sentähden+hän+saa+avionrikkojan+nimen,+jos+miehensä+eläessä+antautuu+toiselle+miehelle;+mutta+jos+mies+kuolee,+on+hän+vapaa+siitä+laista,+niin+ettei+hän+ole+avionrikkoja,+jos+menee+toiselle+miehelle.+
1. Kor. 7:22
Sillä+joka+orjana+on+kutsuttu+Herrassa,+on+Herran+vapaa;+samoin+vapaana+kutsuttu+on+Kristuksen+orja.
15.09.2017 02:53
Rakas+joka+Jeesus+Rakastaa+!!+Siis+>>>+Jumala+EI+POISTA+OMAA+TAHTOAMME+!!!+<<<+En+ole+niin+sanonutkaan+että+Jumala+poistaa+Tahtomme+ja+tekee+meidät+robotiksi+?+Vaan+sanon+että+kaikki+entinen+on+mennyt+ja+Uusi+on+sijaan+tullut+niin+että+kaikessa+minä+voin+noudata+Hänen+Tahtoa+niin+kuin+Paavali+sanoi+Room+8+kun+liha+oli+mennyt!+Koska+Jumala+minua+vahvistaa!+Ja+kumma+juttu+ensin+pyydetään+että+pyydä+anteeksi+ja+kun+pyydetään+anteeksi+niin+irvaillaan+anteeksi+pyynnölle.+.+Vaarallinen+tie+olet+ottanut+!+Ehkä+olis+syytä+nyt+sitten+miettiä+että+olisko+sun+vuoroa+pyytää+anteeksi?
14.09.2017 20:46
Rakas+jonka+Rakastan+mutta+jonka+Jeesus+rakastaa+niiiin+paljon+enemmän+!+:+)+
Ihmeellistä+on+Hänen+Voima+joka+siirsi+kasteen+hautaan+meidän+sisällä+oleva+liha+ettei+me+tarvi+olla+ohjattuna+sisäisestä+synnistä+joka+asuu+lihassa+joka+niin+moni+rakastaa+niin+paljon+ettei+he+voivat+ottaa+vastaan+ajatuksen+että+Jeesus+kuoletti+meidän+liha+Ristillä!+No+jokainen+joutuu+pitämään+lihansa+sen+muka+kun+ajattelee+että+niin+on+tarkoitettu+eikä+lue+Pyhä+Raamattu+!!+OLIMME+>>>+4+Niin,+veljeni,+teidätkin+on+kuoletettu+laista+Kristuksen+ruumiin+kautta,+tullaksenne+toisen+omiksi,+hänen,+joka+on+kuolleista+herätetty,+että+me+kantaisimme+hedelmää+Jumalalle.
5+Sillä+kun+olimme+lihan+vallassa,+niin+synnin+himot,+jotka+laki+herättää,+vaikuttivat+meidän+jäsenissämme,+niin+että+me+kannoimme+hedelmää+kuolemalle,
13.09.2017 21:34
542 / 545