Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aberkios
profiilit
Aberkios
Aberkios
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
1122
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ymmärrä,+miten+"ajojahtio"+Korhosta+vastaan+olisi+tässä+jokin+vaihtoehto.+Ja+miten+näitä+palstoja+lukiessa+voisi+sen+torituomioistuimen+unohtaa?+Näiden+palstojen+Laajasaloa+koskeva+"keskustelu"+kun+on+lähes+pelkkää+torituomioistuinta.+Sille+rikollinen+on+jo+selvillä+ja+tuomiokin+osapuilleen.+
Kannattaisi+miettiä,+kuka+sitä+kritiikkiä+yrittää+tukahduttaa.+Siksi+kysyinkin+edellisessä+kommentissani,+että+kenelle+olit+osoittanut+kysymyksesi:+"+Miksi+tästä+asiasta+ei+saisi+keskustella+julkisesti?"
Minä+en+ainakaan+ole+ollut+kieltämässä+keskustelua,+minähän+tässä+olen+asiasta+keskustellut+kaiken+aikaa+ja+monessa+ketjussa!+Olen+kylläkin+peräänkuuluttanut+asiallista+ja+asiantuntevaa+keskustelua,+sillä+palstan+korhos-kiimaisilla+kirjoittajilla+mopo+keulii+jatkuvasti.+
Olisin+toivonut,+että+koko+keissin+alkuunpanijakin+olisi+tehnyt+homman+alusta+asti+asiallisesti.+Mutta+kyseisen+ihmistyypin+tuntien+ajatuskin+on,+totta+kai,+kuolleena+syntynyt.+Mutta+juuri+nämä+korhos-kiimaiset+eivät+halua,+että+heidän+keskusteluunsa+tuodaan+mitään+heidän+torituomioistuimensa+toimintaa+häiritsevää.+Kuten+Suomen+lain+ja+säädösten+noudattamisen+vaatimuksia.+
Selviä+osoituksia+tästä+ovat+Pe.kun+ja+qwertyilijan+kommentit+tuolla+edellä.+Ensimmäinen+nimittelee+trolliksi+ja+vääristelee+motiivejani,+toinen+puolestaan+uhkailee+lisäävänsä+paskan+heittoa,+jos+en+lakkaa+puolustamasta+oikeudellista+asian+käsittelyä.+Ja+yhtenä+mukana+komppaa,+totta+kai,+eräskin+mummomuori!
Minusta+se+"kaikenlainen+kritiikki"+on+juuri+ongelma.+Asiallinen+kritiikki+ja+kirjoittelu+ei+sitä+ole.+Mutta+tämänkin+foorumin+omistaja+jatkaa+p*skalehdessään+"törsääjäpiispa+sitä+ja+tätä"+-kirjoittelua.+Kuten+"Tässä+on+törsääjäpiispan+hemmottelema+rakas:+Taina+on+julkkispsykologi".++Itse+jutusta+käy+sittemmin+ilmi,+että+tämä+"hemmoteltu+rakas+`julkkispsykologi´"+on+Laajasalon+oma+vaimo!+Lehdessä+jopa+ihmetellään+sitä,+että+Laajasalo+ei+tuo+vaimoaan+julkisuuteen!+Ihan+tässä+täytyy+kuvaajien+kaduilla+jaagailla,+jotta+saadaan+kuvia+lehteen+ja+lööppeihin.
Tässä+samassa+hengessä+käydään+myös+näiden+ketjujen+keskustelu.+Pariskunnalla+on+kolme+lasta.+Olen+melko+varma,+että+vaimon+psykologin+taidoille+tulee+tarvetta+myös+perhepiirissä.
Ilmeisesti+kyseisen+lehden+lööpistä+otettu+juoru+on+aikaansaanut+palstalle+myös+oman+ketjun,++jossa+väitetään+Laajasalon+pettävän+vaimoaan,+sillä+kukapa+nyt+vaimolleen+kukkia+ostaisi,+saati+häntä+mukanaan+kuljettaisi+ja+sviittiin+majoittaisi!
30.01.2018 08:32
"Ovatko+Laajasalon+"talousepäselvyydet"+millaista+kokoluokkaa?+Millaisissa+rahamäärissä+piispan+virkaa+hoidettaessa+noin+yleensä+liikutaan?"<
Ei+ole+kyse+piispan+rahankäytöstä,+vaan+kirkkoherra+Laajasalon+rahankäytöstä.+Mutta+jos+jutun+otsikoi+"Piispan+rahankäytössä+epäselvyyksiä",+niin+onhan+se+paljon+mehukkaampi+otsikko+ja+lööppi+kuin+"Kirkkoherran+rahankäytössä+epäselvyyksiä".+Tai+"Törsääjäpiispa"+versus+"Törsääjäpappi".+Eikö+totta?
+Kirkkoherra+Laajasalon+luottokortin+käytön+kulut++ovat+Helsingin+seurakuntayhtymän+ilmoituksen+mukaan+olleet+"tehtävät+huomioon+ottaen+samaa+kokoluokkaa+kuin+muidenkin+kirkkoherrojen,+noin+7000+euroa+vuodessa".
Korhonen+oli+piispanvaalin+hävinneen+Hallamaan+vaalipäälikkö.+Korhonen+aloitti+tutkinnan+heti+hävityn+piispanvaalin+jälkeisenä+päivänä,+"Koska+halusin+tutustua+Laajasaloon".+Hänen+päätöksensä+syy+-+ei+tietenkään+-+ollut+kosto,+"Hiilamon+tai+minun+motiiveihin+keskittyminen+vie+sivuun+itse+asiasta".+
Mutta+tämä+ei+estä+Korhosta+vihjailemasta+Hiilamon+motiiveista+tämän+yritettyä+hillitä+Korhosen+tutkimusvimmaa.++Korhonen:+"Hiilamo+itse+kannatti+piispaksi+Laajasaloa+ja+antoi+tälle+julkisen+tukensa+olematta+vaalissa+äänioikeutettu."
http://jukkarelander.puheenvuoro.uusisuomi.fi/249411-korhosen-neljas-ristiretki
29.01.2018 23:23
Ja+kissa+meni+puuhun+ja+koira+koppiinsa.
29.01.2018 16:49
Keneltä+tuota+kysyt?+Kysytkö+kirjoittajalta,+joka+uhkaa,+että+jos+puolustaa+asioiden+laillisuuteen+perustuvaa+tutkintaa+torituomioistuimen+sijaan,+niin+tämän+seurauksena+kohteen+niskaan+tullaan+kaatamaan+"lisää+paskaa"?
29.01.2018 16:44
Totesinkin,+että+veikkaan+noin+käyvän.++Täällä+valtaosa+kun+on+taputellut+asian+kasaan+sillä+viisin,+että+Laajasalo+on+tehnyt+rikoksia+ihan+määrättömästi+ja+"päätyönään",+ja+pitäisi+sen+vuoksi+panna+vankilaan+ja+erottaa+viroistaan.+Niistäkin+joissa+ei+ole+ollut+enää+aikoihin.+
Kaikkein+naurettavimpia+ovat+nuo+kehäpäätelmät.+Ensin+vaaditaan,+että+nämä+"ihan+varmasti+tehdyt+rikokset"+on+välittömästi+tutkittava.+No,+sitten+kun+asiassa+päätösvaltainen+kirkon+elin+on+laittanut+asiat+omassa+hallinnossaan+tutkintaan,+niin+tämä+korhos-kiimainen+kööri+huutaa,+että+nonni,+olihan+se+rikollinen+kun+asiaa+oikein+tutkitaan.++Ei+tutkittaisi,+jos+Laajasalo+ei+olisi+syyllinen.+Voi+tätä+järjen+valon+kirkkautta!
Sitten+jotkut+valopäät+riekkuvat+siitä,+että+kirkko+on+päättänyt+tehdä+omistamassaan+virka-asunnossa+kalliin+remontin.+Jos+kirkon+hallinnossa+on+näin+päätetty,+niin+se+on+sen+päätös.+Vai+onko+joku+siinä+uskossa,+että+Laajasalo+on+itse+tilannut+tämän+remontin+seurakuntayhtymän+omistamaan+ja+edelleen+kirkkohallitukselle+vuokrattavaan+kirkon+virka-asuntoon?+
Kyseessä+on+siis+Helsingin+seurakuntayhtymän+omistama+virka-asunto.+Päätös+remontista+on+tehty+yhtymän+hallinnossa.+Yhtymän+kiinteistöjohtajan+mukaan+asunnossa+on+asuttu+20+vuotta,+joten+oli+aika+tehdä+remontti.+Kiinteistöjohtaja+Kai+Heinosen+mukaan+kyse+on+tavanomaisesta+remontista,+joka+tehtäisiin,+vaikka+asuntoon+muuttaisi+joku+muu+kuin+piispa.+
"Mitään+pröystäilevää+ei+sinne+ole+tulossa+eikä+tähän+liity+dramatiikkaa.+Laajasalo+ei+myöskään+ole+osallistunut+remontista+päättämiseen",+toteaa+kiinteistöjohtaja+Heinonen.
29.01.2018 16:33
Suomen+äänioikeutetuista+4,75+%+kannatti+Huhtasaaren+valintaa.+Vau,+mikä+suosio!+Kyllä+oli+lähellä!
29.01.2018 12:02
Minä+veikkaan,+ettei+tule+yhtään+rikosnimikettä.+Joten+vaikea+nähdä+rikosoikeudellisia+seuraamuksiakaan.
Varoitus+voisi+tällaisessa+tapauksessa+tulla+kyseeseen,+mutta+kun+henkilö+ei+enää+ole+seurakuntayhtymän+palveluksessa,+niin+ei+oikein+voi+antaa+sitäkään.+Että+sellainen+tapaus!
29.01.2018 11:49
Korhonen+totesi+MTV:n+aamu-TV:ssä+"Jos+kunnan+luottamuselimissä+joku+luottamushenkilö+lähtisi+selvittämään+näitä+asioita,+niin+kukaan+ei+ihmettelisi".
-+No+varmaan+ihmettelisi,+eikä+asia+jäisi+ihmettelyn+asteille.+Tästä+kommentista+käy+selkeästi+ilmi,+että+Korhosella+ei+ole+mitään+käsitystä+myöskään+kunnallishallinnosta,
Korhonen+on+myös+todennut:"Pidin+luonnollisena+etenemisjärjestyksenä,+että+piispa+saa+kysymykset+vastattavikseen+ensimmäisenä,+ja+vastauksia+voimme+käsitellä+luottamuselimissä+aikanaan."
-+Näin+toimii+vain+asioista+tietämätön,+lainkäyttöön+tottumaton+tai+tyhmä.+Tyhmä+siinä+tapauksessa,+että+hän+on+tiennyt+miten+kuuluu+menetellä,+mutta+menetteli+niin+kuin+menetteli.+Oman+agendansa+huumassa+ja+koston+vimmassa+Korhonen+vaaransi+koko+tutkinnan+ja+asian+jatkokäsittelyn.+
Mutta+eiväthän+tätä+ymmärrä+Korhos-kiimassa+kirjoittavat+palstalaiset,+kun+eivät+itsekään++lainkäytöstä+ja+julkishallinnosta+mitään+ymmärrä.+Mutta+silloin+ei+pitäisi+myöskään+hyökätä+asioista+perillä+olevia+vastaan,+saati+nimitellä+trolleiksi.
Korhonen+on+toiminut+kuten+elämäntapa-korhoset+Helsingin+eläinsuojeluyhdistyksessä.+Se+lafka+on+saatu+keskinäisillä+oikeusjutuilla+ihan+sekaisin,+ja+toiminta+halvaannutettua.+Riidellään,+tapellaan,+uhkaillaan+ja+nostetaan+oikeusjuttuja+vuoronperään.+Korhonen+on+kostoretkensä+häsläämisellä+tehnyt+Helsingin+hiippakunnasta+Hesy+kakkosen.+Hesy+on+vuosien+mittaan+saanut+miljoonien+edestä+lahjoituksia,+mutta+kyseisen+hurlumhein+takia+lahjoitukset+ja+perinnöt+ovat+merkittävästi+vähentyneet.+Nyt+kirkosta+eroamisia+pannaan+yksinomaan+Laajasalon+syyksi.+Satun+tietämään,+että+moni+on+lähtenyt+myös+Korhosen+takia.+Mikä+on+helppo+uskoa.
Olen+useita+kertoja+todennut,+että+olen+alusta+lähtien+halunnut,+että+talousepäselvyydet+selvitetään.+Mutta+kun+näiden+toimien+suorittamista+säätelevät+sellaiset+asiat+kuin+Suomen+laki+ja+asianomaista+hallintoa+ohjaavat+säännöt.+Ei+Helsingin+seurkuntayhtymä+tai+hiippakunta+ole+mikään+punakaarti+taikka+Hesy,+vaikka+jotkut+tuntuvat+niin+ajattelevan.
Siis+oikeudenkäytön+puolustaminen+"paisuttaa+juttua+ja+kaataa+lisää+paskaa+Teemun+niskaan"!
Tziisus,+mikä+aivopieru!
29.01.2018 08:04
Väittäisinpä,+että+Korhosen+selvitykset+on+selvitetty.+Hänhän+ei+ensinnäkään+kavereihinsa+koske,+ja+muihinkin+vain+jos+nämä+asettuvat+hänen+kavereidensa+tielle!+
Ihmettelen+syvästi,+jos+Korhosen+ura+jatkuu+hiippakuntavaltuuston+puheenjohtajana.+Hän+on+aloittanut+valtuuston+johdossa+jo+2010,+mutta+vieläkään+hänellä+ei+ole+harmainta+hajua+kirkon+hallintoelinten+toiminnasta.
29.01.2018 03:10
eitarvitseollake:+"Ahtisaari+ei+muuten+ollut+kansanedustaja+ollenkaan,+ja+silti+valittiin.">
-+Ei+ollut+Koivistokaan.+Siitä+huolimatta+oli+yhden+hallituksen+valtiovarainministeri+ja+kahden+pääministeri.+Ja+kaksi+kautta+presidenttinä.
a-teisti:+"Ehdokkaaksi+Ahtisaari+tuli+valitsijayhdistyksen+kautta,+hän+ei+siis+ollut+puolueen+asettama+ehdokas."<
-+Kyllä+Ahtisaari+oli+puolueensa+(SDP)+asettama+ehdokas,+mutta+esivaalin+äänestys+oli+avoin+kaikille+äänestysikäisille.+Puoluejohto+halusi+tiputtaa+Kalevi+Sorsan+presidenttiehdokkuuden+syrjästä.+Siksi+järjestettiin+kaikille+avoin+esivaali.+Esivaalissa+oli+vain+kaksi+ehdokasta,+Martti+Ahtisaari+ja+Kalevi+Sorsa.
+Ahtisaarella+oli+vahva+kannatus+kansan+keskuudessa,+Sorsalla+ei+niinkään.+Sorsan+valintaa++kannatettiin+pääasiassa+puolueväen+keskuudessa,+joka+katsoi,+että+Sorsa+oli+presidenttiytensä+"ansainnut",+kansan+keskuudessa+hänet+puolestaan+nähtiin+valtapeleissä+"ryvettyneenä".+Puoluejohto+pelkäsi+demarien+hyvin+alkaneen+presidenttitien+katkeavan,+siksi+haluttiin+hyvä+ehdokas+politiikan+ulkopuolelta.+Lasse+Lehtinen+"löysi"+Martti+Ahtisaaren,+joka+suostui+ehdokasehdokkaaksi.+
Jatkomahdollisuutensa+Ahtisaari+sössi+omalla+päättämättömyydellään,+mutta+syytti+puoluetta+ja+puolueen+uutta+ehdokasta,+Tarja+Halosta,+vehkeilystä.+Siitä+lähtien+suhteet+sekä+puolueeseen+että+Haloseen+ovat+olleet+tulehtuneet.
29.01.2018 02:55
Ei,+vaan+olen+olosuhteitten+pakosta+"joutunut"+kommentoimaan+monessa+ketjussa.+Olen+vastannut+kysymykseen+laajemmin+"Kuka+tahrasi+ja+kuka+puhdisti?"+-ketjussa.+
Herää+kysymys,+että+onko+tämä+asia+kuitenkaan+kaikkien+tästä+keissistä+luotujen+ketjujen+väärti,+eikö+vähempikin+riittäisi?
28.01.2018 17:50
Sijoittumista+5:n+joukkoon+parhaimmillaan+(lue+pahimmillaan)+veikkaan+Huhtasaarelle.+
1.+Niinistö,+2.+Haavisto,+3.+Väyrynen,+4,+Haatainen,+5,+&+6.+Huhtasaari+tai+Vanhanen,+7.+Kyllönen,+8.+Torvalds.
Veikkaan,+että+kepulaisten+äänestysuskollisuus+vie+Vanhasen+ohi+Huhtasaaresta.
28.01.2018 17:36
Tässä+tapauksessa+ei+tulle+kyseeseen+erottaminen+sen+paremmin+papin+kuin+piispankaan+virasta,+Kirkkoherran+virastahan+Laajasalo+on+jo+eronnut,+joten+siitä+ei+enää+voi+erottaa.
Jäljellä+olisi+enää++piispan+virasta+erottaminen.+Mikä+ei+nyt+käytettävissä+olevilla+tiedoilla+tule++kyseeseen.+Ja+tuskin+piilossakaan+on+enää+asioita,+jotka+erottamiseen+riittäisivät.
Ensinnäkin+on+vaikea+nähdä,+mistä+rikoksesta+olisi+kyse,+eli+mikä+olisi+se+soveltuva+rikosnimike.+Toiseksi+piispan+virasta+erottamiseksi+pitäisi+olla+sellainen+kyseisessä+virassa+tehty+virkarikos+tai+virassa,+tai+ennen+sen+vastaanottamista+tehty+muu+rikos,+joka+riittäisi+täyttämään+irtisanomisperusteen.+Viraltapano+voisi+tulla+kyseeseen+liitännäistuomiona+aiemmin+tehdystä+rikoksesta.+Mikään+näistä+ei+tule+tässä+keississä+täyttymään.+Sanokaa+minun+sanoneen.
Sillä+ei+taida+pappina+"firman+piikkiin"+ostetut+kokikset+ja+kuninkaan+sviitissä+yöpymiset+tähän+ihan+riittää!
28.01.2018 17:22
he-ma:+"Toivottavasti+VTV+tarkistaa+tämän+jälkeen+tilit+ihan+oikeasti."<
Missä+ominaisuudessa+Valtiontalouden+tarkastusvirasto+tarkastaisi+Ev.lut.seurakunnan+tilejä??
27.01.2018 21:05
Et+ehkä+hoksannut,+mutta+minä+en+kommentoinut+"niitä+5+riviä+tekstiä",+vaan+kommentoin+kolmea+ensimmäistä+riviä.+Siis+sitä+faktaa,+että+valikoidusti+puututaan+joihinkin+kokisostoihin,+ottaen+ne+tikunnokkaan,+mutta+samat+tahot+eivät+perään+kysele,+jos+joku+piispa+kantaa+kassikaupalla+alkoholijuomia+kotiinsa+tai+kittaa+niitä+kaksin+käsin+ravintolassa+"firman+piikkiin".+
En+siis+kommentoinut+lopun+lipomisjuttuja+lainkaan,+vaan+jätin+ne+omaan+arvoonsa.+Minä+siis+mielestäsi+kommentoin+silloinkin,+kun+en+kommentoi.+Ei+täällä+kukaan+muukaan+kommentoi+toisen+viestejä+kokonaisuudessaan.
Jos+jossakin+näit+minun+niitä+ihan+oikeasti+kommentoivan,+niin+en+voi+auttaa.+Todellisuudessa++näin+ei+tapahtunut.
27.01.2018 19:51
Ja+mikähän+siinä+on+ala-arvoista?
27.01.2018 18:31
Ehkä+joskus+vielä+ymmärrät!
27.01.2018 18:29
Eikö+nimenomaan+uskovaisen+pitäisi+ymmärtää?+Puolustan+Laajasalon+oikeutta+tulla+oikein+kohdelluksi,+en+hänen+mahdollisia+väärintekemisiään.+Olen+liki+kymmenen+kertaa+kommenttieni+yhteydessä+todennut,+että+nämä+asiat+tulee+selvittää,+mutta+oikealla+tavalla.++Korhosen+tapa+ei+ole+oikea,+"sen+nyt++järki-ihminen+näkkee+ottallaankin",+kuten+fiksulla+mummollani+oli+tapana+sanoa.
Korhonen+on+moneen+kertaan+todennut:+"Motiiveja+koskeva+keskustelu+sivuuttaa+itse+asian."+Ja+edelleen:+"Hiilamon+tai+minun+motiivien+pohdinta+vie+huomion+sivuun+tosiseikoista."+
Samaan+aikaan+Korhonen+kuitenkin+heittää+varjon+Hiilamon+motiivien+ylle,+onhan+tämä+mm.+mennyt+antamaan+julkisen+tukensa+Laajasalolle+"olematta+vaalissa+äänioikeutettu".+Ja+"pyrkii+kaikin+tavoin+estämään+asian+tutkimisen".+Näin+Korhonen+tuo+ilmi+kantansa,+että+Hiilamon+motiivit+ovat+vähintäänkin+epäilyttävät.+Hän+itse+on+asiassa+pahuuden+paljastaja,+Hiilamo+pimittäjä,+Mutta+sillä,+että+hän+itse+on+toiminut+hävineen+ehdokkaan+vaalipäällikkönä+-+ei+tietenkään+-+ole+mitään+merkitystä.
"Hiippakuntavaltuuston+esityslistan+laatii+tuomiokapituli.+Valtuusto+voi+alistaa+itselleen+myös+muuta+päätöksentekoa."+En+ole+kovin+paljon+perehtynyt+kirkollishallintoon+(enkä+perehdy),+joten+tiedossani+ei+ole,+voiko+hiippakuntavaltuusto+jossakin+vaiheessa+tulla+alistamisen+kautta+myös+tämän+asian+käsittelijäksi.+
Jos+näin+kävisi,+niin+viimeistään+silloin+Korhosen+huseeraaminen+muodostuisi+hiippakuntavaltuustolle+ongelmaksi.+Onhan+sen+oma+puheenjohtaja+sissaroinut+asian+kimpussa+jo+pitkän+tovin.+Tällöin+tulisivat+kyseeseen+myös+Korhosen+motiivit.+Vähintäänkin+Korhosen+tulisi+jäävätä+itsensä+asian+käsittelystä.
Se+ainakin+on+varmaa,+että+Korhosen+puolivillainen+Laajasalon+"kuuleminen"+ei+tässä+aikuisten+todellisuudessa+voi+toimia+kuulemisena,+vaikka+Korhosen+omasta+kommentista+päätellen+hän+itse+niin+-+ilmiselvästi+-+luulee:+"Pidin+luonnollisena+etenemisjärjestyksenä,+että+piispa+saa+kysymykset+vastattavikseen+ensimmäisenä,+ja+vastauksia+voimme+käsitellä+luottamuselimissä+aikanaan."+Luulisi+hiippakunnan+hallinnossa+korvien+punoittavan!
Korhonen+siis+luulee,+että+HÄN+voisi+valtuustolta+salaa+ikään+kuin+etukäteen+kuulla+asianosaista,+jolloin+tämän+antama+vastine+olisi+odottamassa+asian+mahdollista+käsittelyä,+sitten+joskus.+Kaiketi+jopa+tehdä+päätöksensä+sen+pohjalta.+Tekisi+mieli+päättää+kommenttini+johonkin+toiveikkaaseen+ja+kohottavaan.+Ei+pysty,+"liian+hapokasta".+Siksi+ainoastaan+retorinen+kysymys:+mitä+aineita+tämä+ihminen+oikeen+vetää?
27.01.2018 18:27
Sitähän+seurakuntayhtymä+yrittää+juuri+selvittää.+Kunhan+saa+Korhosen+häsläämiseltä+työrauhan!
27.01.2018 12:01
"Matti+Nissinen+erotettiin+valtakunnan+syyttäjän+virasta+sillä+perusteella+miltä+asia+näyttää!+Rikehän+itsessään+oli+mitätön+taloudellisen+hyödyn+kannalta."<
On+syytä+muistaa,+että+Nissinen+oli+aiemmin+tuomittu+rikoksesta,+mikä+ei+näytä+hyvältä+kun+kyseessä+on+sentään+valtakunnansyyttäjä!+Odottivat+ilmeisesti,+että+Nissinen+hoksaisi+itse+erota.+Kun+ei+hoksannut,+niin+erotettiin.
27.01.2018 11:58
33 / 57