- Voihan helkkari viellä odotellaan noita siirtojuttuja,onpahan odottavan aika pitkä
- Noniin nyt on siirtotapit tilattu ne siirtää homman 15cm eteen päin ja pitäisi olla helppo asentaa
- No kohta helpottaa
- Olen saannut monta hyvää vinkkiä juurikin motoorg foorumilta joten ei niinkään huono paikka hakea neuvoja
- Juu kyllä tuolla on kiva ajella mutta nivusiin käy kun ilmanpaine painaa polvia ulos perhana siitäköhän se tyttöpyörä nimitys tuolla Hawkilla olis Spiritiin kuuluvat siirtotapit ne on just noi 400e mutta ei se hinta nyt tärkein kriteeri ole niinkuin kirjoitinkin niin huonoja(halpoja)ei kannata ostaa
- Nyt on Bemari vaihtunut takaisin HONDA shadow:iin 750cc Black Spirit ja 5000km takana . Ei ole kaduttanut toi vaihto pienempään tämä HONDA on ruisku ja jos siististi ajaa niin kulutus on alle 4l km yksi päällä matka pyöränä bemu oli parempi mutta aion reissata pitkiäkin matkoja tuolla Hondalla
- Ajan itsekkin nahkapuku päällä mutta näillä helteillä ei voi ajaa niin kovaa et siitä olis apua tuntuu et pelkkä t paitakin on liikaa
- Tuo kaatuminen ei aina johdu itsestä eli tälle mamman pojalle nuo suojat on tärkeitä
- Kiitos asiallisesta vastauksesta äreenvanha oon itsekkin melko vanha 70v. Kun ei millään viitsisi hankkia erillaisia virikkeitä et saisi kokemusta niin siksi kysely Visiiri tai tuulensuoja tulisi 750 Shadowsiin niin jospa CUSTOM motoristit kertois vähän kokemuksista niin sitten voisi itse hankkia kokemusta sen tuulensuoja asennosta
- MMM juu niin viisasta
- Toi on niiiin totta sit viellä katutyöt
- Kappas kiva lukea asiallisia vastauksia
- Hyvin mahdut ja on kelpo kulkine vaikka pitemmällekin matkalle itsellä on 750cc mutta kaverilla on ollut tuo 600 eikä löytänyt muuta moitittavaa kuin tankin koko ymmärtääkseni on alle 10L
- Juu on matala mutta se ei haittaa vaati vain totuttelua Bemarin jälkeen ja kulutus on 4l luokkaa100km joten tankillisella ajaa noin 300km joten käy hyvin reissupyöräksi Bemarin jälkeen on vähän tuulisellapa mut ei haittaa sekään.
- Kiitti vastauksesta jutustelua Noissa ei sit mitään teknistä eroa ole,vai onko
- Siis modaamaan
- Juu ja joutuuhan tuota viellä korvaamaan et on mieleinen
- No en nyt sanois laiskaksi tämä minun vehje otti 160h suht rivakkaan ei kyllä Bemarille pärjää mutta ohitukset onnistui hyvin ja piti Motarilla 120km vaivatta voi olla kun on uusi peli niin on tiukempi kone
- Vissiin Bemari
- Ja mikähän on HONDA SHADOWS:sa vikana olisi kiva tietä kun Nelari vaihtui 750 Black spirit hondaan