Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M52Hki
profiilit
M52Hki
M52Hki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä/minulla+kanssa+hiipunut+halukkuus+iän+myötä,siis+ei+pelkästään+muhkeamuotoiseen+vaimoon,vaan+ihan+runkkaamiseenkin+;+(
Vaimolle+olen+jo+pitkään+vihjaillut,ja+kertonut+suoraankin+ajatuksestani+vanhemmasta+miehestä+meille+yhteiseksi+kaveriksi/tuttavaksi,katsoisi+sitten+miten+pitkälle+tuttavuus+etenisi,(oma+toiveeni+tietysti,että+mies+olisi+kookkaammalla/paksummalla+ja+kestävällä+varustettu,kun+tuo+oma+on+vaatimatonta+kokoa+ja+onnetonta+kestoa😪)+ja+että+tuttavuus+etenisi+seksinkin+puolelle+ja+olisi+pitkäkestoinen...+siis+ei+mtn+kokeiluja/+syrjähyppyjä,vaan+vakio’suhde’,ja+siksi+tietysti+edellytys,että+mies+olisi+siisti,+SINKKU+tai+leski,ei+ukm/suhteessa+ja+hesasta😉pohtii+53ukm...+vaimo+45...
18.05.2019 14:22
Mutta+jos+pitäisi+löytää+siisti,SINKKU,+65
paksulla+varustettu+pappa+Hesasta,jonka+silmää+pulleammat+muodot+hivelee,niin+eipä+ole+löytynyt+kaveriksi/’perhetutuksi’
06.05.2019 15:07
Toivottavasti+niiden+ohessa+myös+nahkapuvut+ja+-asut...😉?
T.+LeatherLoverHki
04.05.2019 08:56
Täytyykös+se+ukolle+sitten+mummo+olla?+Olen+kyllä+jo+pitkään+pohtinut+vanhempaa++65+sinkkua+Hesalais+miestä+kaveriksi,ja+jos+siisti,miellyttävä+ja+ok,+tutustuttaa+myös+pulleamuotoiseen+vaimoonikin+;+)++Tavallaan+’perhetutuksi’...+Eikä+ollenkaan+haitaisi,jos+olisi+kyseessä+viriili,ehkäpä+paksupatukkainen+pappa,jolla+pilkettä+silmäkulmassa,ja+jos+pulleat+muodot+miellyttää,mielellään+lähempääkin+tutustumista+vaimoon+ajan+kanssa...
Pohtii+53+ukm+Hesasta...
03.05.2019 13:04
En+nyt+välttämättä+ymmärtänyt+aloitusta...
Siis+käytätkö+itse,vai+haluatko,että+ne+on+naisen+jalassa+ja+nainen+nauttii+ja+kiihottuu+siitä?
Olen+myös++50+ja+hesalainen+ukm,ja+naisten+korkkarit,+pitkävartiset+nahka-+ja+kumisaappaat+kiihottaa,vaimoni+tietää+sen,ja+on+myös+suostunut+laittamaan+jalkaansa+ja+pitämään+niitä+sänky/seksitouhuissa+(+kuten+myös+nahka-+ja+pvc-asuja)+vaikka+ei+niistä+varmaankaan+muuta+kiksejä,kun+minun+kiihottumiseni,saa...
03.05.2019 10:07
Tai+jos+vanh.+Hesalaismiehellä+olisi+runsas+valikoima+KIILTÄVIÄ+kumi-,miksei+myös+nahkasaappaita+mahd.+pitkillä+varsilla(38)
no,miksei+nilkkuri/kalossikin?+Ja+saada+houkuteltua+muhkeamuot.++40v+vaimo+katsomaan+ja+sovittamaan+”ostoaikeissa”....
Mielellään+tulisin+yksinkin+katsomaan+saapastouhujasi+;+)++Muu+nahka&kumi+++
03.05.2019 09:34
Kyllähän+yhdessä+ollaan+hankittu+leluja,jotka+sopivat+yhdessä+käytettäviksi,sekä+toki+kummankin+soolorunkkailuun!
-Tottakai+😉
23.04.2019 07:57
Eihän+täällä+mitään+näytä+tapahtuvan...+ei+kommentteja/mielipiteitä...
14.04.2019 10:38
Mun+45v+vaimo+sanoi+jo+20v+sitten,että+hänellä+’aina+märkänä’...+mennyt+vaan+vaimolla+’lelutteluksi’,kun+oma+vaatimaton+14/4,5+ja+’yhdynnän’+kesto+n.10nen+työntöä+:+(
Mulla+onkin+jo+pitempään+pyörinyt+mielessä,että+jos+Hesasta+löytyisi+siisti,sinkku,+paksupatukkainen++65+’setä’+mulle+kaveriksi,ja+jos+ok,ja+synkkaa,tutustuttaisin+pikkuhiljaa+myös+pulleaan+vaimoonikin...+toiveena+toki+pitkä+vakiystävyyys/’suhde’+ja+kyläilyt+miehen+luona...
07.04.2019 10:58
Kyllä+kelpaisit+minullekkin😉vaimon+kanssa+ollut+aika+hiljaista+sillä+saralla...
Jos+vaikka+otat+suoraan+yhteyttä???
(nimim.atsuomi24.fi)
02.04.2019 12:06
Kiva+kun+vastasit,mutta+kaukana+tosiaan+olet...+Hesasta+vastaavaa+setää...?.?
Ja+kauakeijo+työntelee+vaan+omaansa!
02.04.2019 08:55
Vai+ennakoitko+kirjoituksellasi+nyt+eilen(24.3)+tullutta+Tom+of+Finland+leffaa?
Kyllä+minua+on+pienen(53)+ikäni+himottaneet+’tomppamaiset’+miehet+nahkasaappaissa!,ei+kai+ne+kiiltävät+kontiotkaan+este+toiminnalle+olisi,kun+vaan+nahkat+kohdallaan!+15/16+vuotiaana+tällaisen+itseäni+3/4kymmentä+vuotta+vanhemman+nahkamiehen+tapasin+Kalle-lehden+ilmoituksen+kautta(oli+mun+eka+seksikokemus),sen+jälkeen+olen+aika+ajoin+kissojen+ja+koirien+kanssa+etsien,ilmoitellen+tällaista+vanhempaa+’tomppaa’+etsinyt,
Ihan+turhaan,vaikka+luulisi+Helsingistä+nyt+löytyvän...
25.03.2019 11:40
En+nyt+lainaamaan,mutta+jos+Hgistä+löytyisi+siisti,SINKKU/leski,paksuvarust.+yli+60v+mies+alkuun+mulle+kaveriksi,jos+ok+ja+synkkaa,voisinpa+tutustuttaa+pulleaan+vaimoonikin...+Ajatuksena+tuttavuudesta+kehittyvä+vuosia+kestävä+ystävyys,johon+seksikin+kuuluu+;+)
Itsellä+vaatimaton,nopeasti+laukeava,siitä+varmaankin+kehkeytynyt+ajatuskin,eli+olisi+tuttavalle+tarvetta+;+)
25.03.2019 11:14
Min
10.02.2019 10:22
Etpä+vastannut+tiedusteluihini,+etkä+ole+kyllä+postiakaan+laittanut...
24.01.2019 12:46
Missäpäin+haaveilet,N+vai+M?
23.01.2019 08:39
Kun+nyt+tuli+tuolla+nimmarilla,
[email protected]
22.01.2019 23:50
Mitenhän+sinuun+saisi+yhteyden?,+voitaisiin+jutella+aiheesta+lisää,ehkä+kehitelläkkin+ajatusta...
Olen+se+53v+jolla+pullea+vaimo,tuo+alistettavana+olokin+mietityttänyt+usein+;+)
22.01.2019 23:48
Miksi+'vikat'+pikkujoulut?+No+joulunpunanen+nahkahame,+korkkarit+ym.,kyllä+se+ainakin+minua+sopivasti+härnäisi...😘
Jos+oikea+'nahkatyttö'+olet,voisit+kirjoitella+suoraankin...😉?
22.12.2018 09:52
Eipä+löydy+kiinnostunutta+siistiä+miestä+:+(
Jos,laita+postia+suoraan+;+)
Treffeissä+sama+tunnus...
21.12.2018 11:27
3 / 12