Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Avioliittoja+on+historia+saatossa+ollut+monenmoisia,+kovin+on+käytännöt+vaihdelleet.
Jossain+on+joskus+ollut+jotain+ryhmäliittojakin,+liekö+sitten+miksi+kutsutun.
Kirkollinen+vihkiminen+nyt+on+verrattain+´´uusi´´+juttu.++En+tiedä+miksi+siitä+nyt+on+pitänyt+nostaa+tällainen+meteli.
Eletty+on+ennen+kirkollisia+vihkimisseremonioitakin.
16.11.2017 17:31
Myös+se+on+mottoni,+että+ihminen+pystyy+mihin+vaan+,+kun+vaan+ryhtyy+ja+alkaa.
16.11.2017 17:12
Voi+hirmu,+ihan+havahduin,+kuvittelin+olevan+vielä+enemmän+aikaa,+kuin+viisi+viikkoa.
Täytyypä+sähköpostia+miniälle+laittaa.
Jotain+pientä+olen+jälkipolville+hankkinut,+tykkään+ostella+pikkuhiljaa,+inhoan+viime+tipassa+tukka+putkella+juoksua.
Pojan+synttärilahjan+hain+äsken+liikkeestä.
Tuumin,+että+itsenäisyyspäivänä+voisi+valonauhan+laittaa+ikkunaan.
Mulla+on+tässä+pienen+nurmen+ja+muutaman+ison+puun+takana+samansuuntainen+kerrostalo,+Näen+suoraan+monta+valonauhaa+joulun+aikaan.
Joulurauha+alkakoon+vaan+minunkin+puolestani,+vaikka+minulla+täällä+aina+on+rauha.
Sehän+jatkuu+niin,+että+ihmisillä+hyvä+tahto.
16.11.2017 16:45
En+kuleksi+pimeässä+enää+edes+autolla,+kun+ei+tarvitse.
Jos+kulkisin,+niin+laittaisin+heijastimen.+Autossa+on+vanhastaan+yhdet+huomioliivit.
Lehdessä+oli+kuva,+kun+oli+tehty+epoletit+tuosta+heijastavasta+langasta,+jonka+taikurikin+mainitsi.
16.11.2017 16:30
En+tiedä+mikä+tuollainen+tekniikka+olisi,+jolla+kotikonstein+voisi+siirtää+omia+juttujaan.+
Joskus+muistan+jotain+merkkejä+silittämällä+siirtäneeni+kankaalle.
Torilla+oli+kerran+sellainen,+että+sai+valita+eläinkuvan+kansiosta+ja+hänellä+oli+joku+prässi,+millä+siirsi++kuvan+t-paitaan.
Tänään+oli+lehdessä+valokuvaliikkeen+mainos,+että+nyt+saa+omat+kuvat+mukeihin.
16.11.2017 16:18
Ehkäpä+se+oli+ennen+niin,+että+ei+ainakaan+maalla+ollut+mitään+rotukoiria.+Sekarotuisia+olivat,+niin+olivat+terveitä.
Mitä+kissoihin+tulee,+nyt+niitä+asustelee+kerrostaloissa,+eivät+saa+luontaista+ruokaa+eli+hiiriä.
Mun+kissa,+kun+syö+noita+nappuloita,+niin+kesällä,+kun+saa+olla+vapaasti+maalla,+niitä+kuluu+kolmas+osa+siitä+mitä+talvella.
Hiiriä+jahtaa+kaiken+kesää.
15.11.2017 21:13
Tamper+lopetti+koiraveron,+taisi+olla+viimeinen+paikka,+missä+se+oli+vielä.
15.11.2017 20:03
Joo,+ja+nykyään+jalostetuilla+roduilla+on+usein+sairauksia.
Pojan+nyt+io+pois+mennyt+lassie+sairasti+haimaa+monta+vuotta.+Lääkkeet+maksoi+100+euroo/kk.
Pojantyttären+toisella+koiralla+on+joku+allergia,+saa+jotain+hoitoo.
Rokotukset+pitää+hoitaa.
Miniäni+tuttavan+kissa+sairastui+eikä+apua+ollut+saatavissa.+Lääkäri+oli+sanonut,+että+markettiruuat+syynä,+kissa,+kun+on+lihansyöjä.+Niissähän+on+enimmäkseen+sekoitettu+viljoja,+joita+kissa+ei+tarvitse.
Kyllä+lemmikin+otto+pitäisi+aina+perusteellisesti+harkita,+vastuullisesti.
15.11.2017 19:38
Tuota+minäkin+olen+ihmetellyt,+kun+saattaa+olla+montakin+eläintä+ja+sitten+valitetaan+köyhyyttä.
Laman+myötä+sai+lukea,+miten+eläinten+heitteillejättö+ja+huono+hoito+ovat+lisääntyneet.
Voisi+ajatella,+että+ei+olla+tarpeeksi+perehdytty+eläimen+tarpeisiin,+kun+se+otetaan.
Toki+yksi+eläin+ystävänä+saattaa+olla+ihan+terveydelle+hyväksi+yksinäiselle,+muttei+laumaa+tartte+ottaa,+jos+ei+ole+varaa.
15.11.2017 17:43
Tein+jokus+nuorena+sellaisia,+niitä+sanottiin+kuultokuviksi.
Ensi+virkattiin+joku+aihe,+joka+sitten+pingotettiin+puukehyksiin.+Laitettiin+esim.+ikkunan+eteen+tai+lasioven+eteen+roikkumaan.
15.11.2017 17:31
Täälläpäin+en+ole+tuollaista+naisten+iltaa+huomannut+olevan.+Idea+on+hyvä.
Tuo+tonttuovi+tuntuu+nyt+olevan+tämän+joulun+´´hitti.´´
Muistin,+että+joskus+kerroit+askarrelleesi+nukkekotia.
Tuossa+lehdessä+oli+nukkekotiasiaa.+Tikkuaskeista+teko-ohjeet+pienelle+kirjoituspöydällekin.
Siitten+siinä+oli+näin:+Maria+Malmströn+on+kirjoittanut+neljä+nukkekoteihin+inspiroivaa+teosta.
15.11.2017 16:51
En+ole+häntä+sanonut+´´säälittäväksi+reppanaksi´´+niinkuin+Sinä+asian+väänsit.
Jos+et+sanomaani+ymmärrä,+se+on+Sinun+päänsärkysi.
15.11.2017 16:44
Tätähän+se.
Eräs+mummo+kerrankin+haukkui+huoriksi+ja+varkaiksi+kaikki+huoneessaan+käyneet+hoitajat,+no+sieltä+patjan+altahan+ne+rahat+löytyivät.
15.11.2017 16:15
Tuo+rautalankaverkko+on+hyvä+ajatus.
Tuli+mieleeni,+että+mulla+on+vanhaa+kanaverkkoa+varastossa.+Kenties+sitä+voisi+käyttää,+kun+laitan+usiampaan+kertaan+päällekkäin.
15.11.2017 15:39
Tuo+patjanrungon+idea+on+hyvä,+hienoa+kun+löytyy+luovuutta.
Jossain+iltaledessä+oli+taannoin+kuva,+kun+joku+oli+tehnyt+kuormalavoista+pienen+liiterin.
15.11.2017 15:37
Millaisia+värejä+siinä+on?
Tuossa+lehtikuvassa+jota+katselin+oli+vaan+valkoinen+ja+vaaleanpunainen.
15.11.2017 15:34
att/xx9/teretule,+minussa+herättää+lähinnä+säälin+tunnetta.
Joskus,+kun+yön+tunnit+eivät+vielä+ole+olleet+kovin+pitkällä,+on+pilkahtanut+ihan+hyviäkin+kommentteja.++Ikävä+kyllä+harvoin.
Kertonut+vaimonsa+kuolleen,+lieneekö+yksinäisyyttä?+Jotkut+vanhat+muistot+kai+vaivaavat,+purkaen+pahaa+oloaan+tänne.
No+tämä+vain+arvailua.
15.11.2017 15:29
Niimpä,+mikä+lie+osaa+ihmisistä+vaivata,+kun+jatkuvasti+pitää+olla+ilkeilemässä+johonkin+suuntaan.
14.11.2017 23:22
Miksei+sitä+kelmuakin+voisi+ajatella,+tuli+mieleen,+että+lähtisikö+folio+irti+paremmin,+en+ole+kokeillut+muuta+kunhan+funtsin.
Ainahan+voi+ideoida+lisää.
14.11.2017 23:09
Minä+olen+ottanut+yhden+eli+sikainfluenssarokotteen.
Influenssan+olen+kerran+sairastanut,+olikohan+joskuns+80-luvulla,+se+oli+se+Victoriaksi+nimetty.
14.11.2017 22:58
153 / 191