Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli+mieleeni,+että+viime+viikolla+näin+kaupan+pihassa+semmoisen,+siinä+oli+yksi+tuoli+ja+ihan+virtaviivaiseti+ympäriinsä+peltillä+katettu.
Semmosta+en+ole+ennen+nähnyt,+en+tiedä+mikä+on+viralliselta+nimeltään.
06.11.2017 16:12
Sama+kampehan+niissä+suurinpiirtein+on,+ekologisuudesta+vaan+voutetaan,+ihan+kuin+haluttaisiin+häyvyttää+tietyt+tosiasiat.
VTT+on+tutkinut:+kotimaisista+jätteistä+tehdyllä+biodieseliä+käyttävällä+autolla+hiilidioksiidipäästöt+ovat+17g/km+ja+sähköautolla+28g/km+keskimääräisen+sähköntuotannon+mukaan+mitattuna.
06.11.2017 16:07
Eikö+siis+tulevaisuudessa+lapsella+enää+ole+isää+ja+äitiä,+onko+vaan+henkilöitä.
Kyllä+mennään+nyt+ihan+oikeasti+liian+pitkälle.
Ja+kuitenkin,+naiset+synnyttävät+yhä+vieläkin.+Miehet+eivät.
Eiköhän+tämä+sukupuolivouhotus+ole+jo+mennyt+järjettömyyksiin.
Enää+ei+edes+yhtäkään+tvsarjaa+tehdä,+etteikö+puolet+ole+homo/lesbojuttua.
Onko+tosiaan+puolet+kansasta+homoja+ja+lesboja.
Minun+puolestani+poikkeavat+saavat+elää+kuin+haluavat.+Työelämässä+olen+työtä+tehnyt+myös+heidän+kanssaan,+ihmisinä+ovat+aivan+jees,+mutta+tämä+tuputus.
Jonain+päivänä+tämäkin+vouhotus++tulee+tiensä+päähän.
04.11.2017 23:00
Tuota+en+kyllä+usko,+jos+tiedät+tuollaista+olevan,+Sinun+pitäisi+siihen+puuttua+heti.
04.11.2017 22:44
Totta,+en+uskokaan+että+olet+aloituksen+takana.
Niinkuin+sanoin,+olen+yrittänyt+kesän+jälkeen+tulla+tänne+juttelemaan,+kuin+ennenkin.
Nyt+täällä+on+ihan+hullua+menoa.+En+tiedä+miten+tähän+järkeä+saisi.
No+tein+itse+joitain+erilaisia+aloituksia,+ihan+kivasti+ne+kiinnostikin.
Tiedostan+kyllä,+että+olen+kai+jossain+määirin+erilainen.
En+todellakaan+halua+arvuutella+mitåån.
04.11.2017 22:04
Periaattesta+ei+pitäisi+voida.+mutta+jos+omainen+tietää+tunnusluvat+joilla+pääsee+ihmisen+tileihin+kuka+estää.
04.11.2017 21:25
Oikeasti+taisi+olla+kysymys+yhden+presidenttiehdokkaan+mollaamisesta.
Mollaaminenhan+on+muotia+täällä+nykyään.
04.11.2017 20:38
Jaa-a+mene+ja+tiedä.+Kun+tuo+kesäni+loppui+ja+rupesin+tänne+palstalle+tulemaan,+enemmän+,huomasin,+että+alvariinsa+vaan+näitä+mollaamisaloituksia+oli,+kuin+sieniä+sateella.
En+nyt+kyllä+ihan+usko,+että+itse+tällaisen+tekisivät,+noh,+H:sta+nyt+vielä+voisin+pitkin+hampain+uskoakin+mutten+korppiksesta.
No+lienen+kai+näistä+kaikenmaailman+koukeroista+ulkona,+kuin+lumiokko,+sen+verran+suoraviivainen+olen.
04.11.2017 20:20
Aika+rankkaa+pelleilyä.
Ymmärrän+tilanteen+olleen+sellainen,+että+se+piti+ottaa+tosissaan.
04.11.2017 19:52
Itse+olet+kuukkeli.
04.11.2017 19:27
Tarkoittanet+sitä,+että+pelko+eteentulevissa+vaaratilanteissa,+saa+aikaan+adrenaliiniryöpyn+ja+herättää+meissä+´´taistele+tai+pakene´´+reaktion.
Tuli+mieleen+tuosta+pistoolista,+kerran+lähdimme,+muistaakseni+olimme+Lappeenrannassa,+leirintäalueelta+kaupungille.
Päätimme+oikaista,+siinä+oli+pieni+aita,+menimme+yli.
Yth´äkkiä+pyssynpiippu+osoitti+meitä+päähän.+Alue+oli+armeijan+hallussa.
Juuri+sillä+kohtaa+ei+ollut+mitään+kylttiä+ja+aita+oli+matala.
No+puhumalla+siitä+selvittiin.
04.11.2017 18:57
Kuule+emäntäriepu,+minusta+tuo+miehes+tarkoitti+sitä,+ettei+varis+ole+joutsen+:)
04.11.2017 18:51
Niin+v..........aa,+ettei+sanotuksi+saa.
Tuommoinen+toisten+mollaaminen+ja+panettelu.
Jos+puntariin+pantaisi,+toiselle+puolelle+haukutut+ja+toiselle+haukkujat,+mitenköhän+vaaka+kallistuisi.
04.11.2017 18:03
Minäkään+en+tapa,+hätistän+pois.
Mutta+kyllä+se+kyynpelko+niin+syvällä+ihmisissä+istuu,+että+toiset+ihan+hermostuu+kyyn+nähdessään.
Minä+aina+sanon+mökillä+lapsille,+että+kun+menette+noita+polkuja+paikasta+toiseen+katsokaa+jalkoihinne,+voi+olla+kärmeitä.
04.11.2017 17:31
Onko+noin+aataminaikuisia+hoitopaikkoja+vielä,+ettei+iltaviiniä+voi+ottaa,+jos+kerran++ihminen+haluaa.
Ei+ihan+heti+tule+mieleen+onko+edes+mitään+lääkitystä,+jota+lasi+viiniä+haittaisi.
Uudenaikainen+hoito+on+potilaslähtöistä+ja+ottaa+huomioon+potilaan+tavat+ja+tottumukset.
04.11.2017 17:27
Pelko+on+ihmisen+ensimmäinen+vihollinen.+Jos+aina+on+jäytävä+pelko+päällä+se+tuhoaa+ihmismielen.+Vie+kaiken+ilon+elämästä.
Siksipä+ole+omalta+kohdaltani+jättänyt+turhan+pelkäämisen.
Jos+joskus,+joku+pelko+alkaa+kasvamaan,+selvitän+sen+juuret+itselleni,+myös+eri+vaihtoehdot+mihin+se+voi+johtaa.
Ihmisen+pitäisi+käsitellä+elämänsä+solmut,+silloin,+kun+ne+yllättää,+jos+mahdollista,+yksin+tai+toisen+kanssa,+mikä+hyvältä+tuntuu.
Vain+siten+pääsee+eteenpäin+ja+voi+nauttia+päivistään.
04.11.2017 17:23
Kävin+mökillä+tarkistus+reissulla,+ei+olekuin+20+km+väliä+ja+kotona+on+vaan+aurausvalleissa+lunta,+seillä+oli+paikoin+jäätä+ja+sohjoo+kylätiellä.+Pihatie+ja+piha+lumen+peitossa+ja+metsässäkin+aikamoisia+lumiläiskiä.+Tihkusadetta.
Tässä+kuuntelen+tuota+entisten+nuorten+sävellahjaa.
Kahvit+keitin+ja+söin+itse+leivottua+mustikkapiirasta.+Mutikat+itse+poimittuja.
04.11.2017 16:39
Ei+se+kahvimainos+mua+ärsytä,+ByggMag+vai+mikä+se+nyt+on+ärsyttää.+Ihan+rasistinen,+naisia+syrjivä,+en+ikinä+mene+tollaseen+kauppaan.
Tietäsivät+vaan,+kuin+monta+tuhatta+mäkin+olen+viime+vuosina+rautakauppaan+kantanut,+eivät+noin+typeriä+mainoksia+tekisi.
Se+on+ihan+se+silmälasikaupan+mainos,+missä+se+ukko+´´luulee´´+karvalakkia+kissaksi+ja+lopussa+näytetään,+kuin+sen+karvalakin+näköinen+kissä+melkein+itvistää.+Tosin+viimeisestä+versiosta+oli+kissa+jätetty+pois,+sääli.+alkuperäinen+mainos+oli+parempi.
04.11.2017 16:34
Aikonaan,+kun+sen+pulsaattorikoneen+sain,+se+tuli+tosi+tarpeeseen.+Miksei+se+ihan+käyttökelpoinen+peli+ole+vieläkin,+vähän+enemmän+touhua+vaatii.
On+sitä+nykyään+paljon+miessinkkuja,+jotka+itse+pyykkinsä+pesee.+Velikin+asuu+yksin,+sillä+on+äiteltä+jäänyt+pesukone+käytössä.
Äitellä+oli+joskus+mökillä+sellainen+pikkupyykkäri.+Kuin+neliön+muitoinen+laatikko.+Siinä+täytyi+käsin+vääntää+koneesta+pois+pesun+jälkeen.++Näyttää+olevan+kotitila+kellarissa,+en+tiedä+vieläkö+toimisi.
04.11.2017 16:21
Joo,+se+nuorten+idoli+Robin+oli+hieno+pukuineen.
Ne+vaatteet+muakin+kiinnostaa+ja+kuinka+ne+sopii+kantajalleen.
03.11.2017 20:12
159 / 191