Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Upo+se+oli+mullakin+ja+tarpeen+oli.+Ei+ollut+vielä+sellaisia+kertakäyttövaippoja,+kun+nykyään+ja+vaikka+olisi+ollutkin,+ei+olisi+ollut+varaa+niitä+ostaa.
Sideharsoja+piti+pestä+vauvaa+varten+ja+sitä+pyykkiä+riitti.
02.11.2017 00:00
Ennen+oli+melkeimpä+vaan+nahkaremmejä+kelloissa,+sittemmin+yleistyi+metallirannekkeet.
Mulla+on+ollut+tuo+Leijona-rannekello,+empä+tiedä,+saattaa+se+jonkun+laatikon+uumenissa+olla+vieläkin.
Olen+joskus+ostanut+tuollaisen+halvan+taskukellon,+se+on+sen+mallinen,+kun+ennenvanhaan+oli+miehillä+vitjoissa.
Ihmisillä+on+varmaan+paljon+juuri+kelloja,+joilla+on+tuota+tunnearvoa,+niinkuin+tuolla+omallani,+minkä+aloituksessa+mainitsin.
01.11.2017 23:55
Muista+äitellä+olleen+sellaisen,+puukehykset+ja+lasinen+aaltolevy+siinä.
Pulsaattorikone+oli+se+ensimmäinen+pesukone,+mikä+nuorena+oli+itselläkin.
Nykyään+mökillä+ihan+nyrkkipyykkinä+kesällä+pesen+toisinaan+pikkupyykkiä.
01.11.2017 23:41
Rupesi+ihan+naurattamaan+oma+kirjoitukseni,+kun+sen+sanoit,+hullusti+kirjoitin.
01.11.2017 22:59
Metsänvihreäkin+on+hieno+väri,+mutta+en+kyllä+samettipeitteellä+loikoilisi,+siirtäisin+siksi+aikaa+sivuun.
01.11.2017 22:52
Ykskaks+muistin,+että+tuon+kaulakellon+ostin+Neuvostoliiton+reissulta+nuoruudessani.
01.11.2017 22:40
Sehän+tässä+eläkeläisolossa+niin+mukavaa+onkin,+kun+ei+tarvitse+kellon+mukaan+kulkea+pää+kolmantena+jalkana.
01.11.2017 21:11
Muutama+kymmenen+vuotta+sitten+noin+osin+huumorilla+sanoen,+potilaat+olivat+vain+jalka,+käsi,+sappirakko,+keuhkot+siinä+ja+siinä+huoneessa.
Nykyään+on+alettu+oivaltamaan+ja+myös+tutkimaan+mielen+vaikutusta+ihmisen+fyysiseen+terveyteen.+Mutta+kuten+kaikessa,+myös+vastustusta+oli+alkuun.
Enää+sitä+ei+kukaan+kiellä.
Ennen+ei+tunnettu+psykosomaattisia+oireita,+oli+vain+luulotautisia+ja+hulluja.
Kyllä+sanotaan+syöpäsolujen+esiasteita+ihmisellä+olevan,+jotka+ei+välttämättä+koskaan+kehity+syöväksi.+Niistä+käytettiin+ainakin+ennen+ilmaisua+´´in+situ-solut.´´
01.11.2017 20:43
Eipä+ole+paljon+käsitöitä+enää+tullut+tehtyä.
Nuorempana+tein+esim.+kanavatöitä,+sitten+tein+sohvatyynyn+päällisiä+sellaisella+neulalla,+säkkikankaalle,+johon+tuli+maitoliima+taa.+Äiti+teki+ruusuryijyn+ja+punahilkka+ja+susi+ryijyn+samalla+tekniikalla,+siinä+minäkin+pikkutyttönä+välillä+niitä+pistelin.
Samoin,+kun+äite+kutoi+mattoa+kangaspuilla,+kyllä+siinä+mukana+piti+lointa+välillä+lyödä.
Tuossa+se+on+seinälläni+se+susi+ja+punahilkka.
01.11.2017 20:29
Ainakin+tunnearvoa+löytyy+noista+vanhoista+kelloista.
Muistui+mieleeni,+että+minulla+on+joskus+ollut+kaulakello,+sellainen+ketjussa+oleva,+enpäs+yhtään+tiedä,+mihin+sekin+on+joutunut.
01.11.2017 20:24
Oletkin+eka,+joka+kertoo+käkikellon+olevan.
Mulla+on+mökilläkin+känny+usein+sisällä,+kun+oon+ulkosalla+tai+jossain+laukussa+tai+repussa+tai+taskussa+tai+toisessa+mökissä,++silloin+kyllä+rannekello+on+hyvä,+se+kun+on+aina+lähellä,+ei+tarvi,+kun+kerran+päivässä+ranteeseen+laittaa.
Useamman+kerran+ole+toisten+puhelimella+etsinyt+omani.
01.11.2017 20:20
Sametti+on+kaunis+materiaali.+Esim.+viininpunainen+olisi+varmasti+hieno,+riippuen+muusta+sisustuksesta.
01.11.2017 19:06
Tuo+kellomerkki+on+minulle+outo.
Isot+numerot+ovat+kyllä+hyvät,+näkee+ilman+silmälaseja.
Muistan+tuon+seinäkellon,+missä+nuo+punnukset+ovat+kävynmuotoiset.
01.11.2017 18:59
Eikös+se+tuo+kultasepänkin+homma+ole+aikamoista+tarkkuutta+vaativaa,+luulisin?
01.11.2017 15:50
Ei+kiinnosta+pätkän+vertaa,+ei+ole+vielä+tähän+ikään+mennessä+kiinnostanut,+tuskin+kiinnostamaan+tulee+tästä+eteenkään+päin.
Mun+elämäni+ei+tule+siitä+köyhemmäksi,+eikä+rikkaammaksi+mitä+jotkut+muut+tienaa.
01.11.2017 15:44
Ihanan+tarina,+ei+ihme,+että+tunnet+kellon+olevan+erityinen,+sitä+se+todella+on.
Tuo+mies+oli+todellinen+herrasmies.
01.11.2017 14:43
Ei+ole+minun+nuorisoni+vielä+mitään+älykellosta+virkanneet,+kai+sekin+aika+tulee.
Näin,+kun+eläkkeellä+on,+ei+sen+ajan+yleensä+ole+niin+tarkkaa.
Silloin+vaan,+jos+on+joku+aika+tilattuna+jonnekin.
Noita+´´laatikkokelloja´´+minullakin+on+jokunen,+myös+edesmenneiltä+jääneitä.
01.11.2017 14:41
Täällä+paistaa+ihan+siniseltä+taivaalta.
Katson+tässä+toisella+silmällä+tuota+kotimaista+vanhaa+filmiä,+sitten+ajattelin+kävellä+kauppaan.
01.11.2017 13:52
Varmaan+ihana+tuo+punnuskello.
Tuo+auringonvalolla+lataantuva+kello+on+minulle+uutta.+Satutko+tietämään+missä+valmistettu?
01.11.2017 13:44
No+monenmoista+kelloa+teillä.
Itsellä+oli+joskus+sellainen+vedettävä+herästyskello,+jossa+päällä+ne+´´nuijat´´+jotka+sai+aikaan+hitonmoisen+metelin.+Kyllä+heräsi.
Nuo+digikellot+ovat+vallanneet+alaa+kellojen+maailmassa.
01.11.2017 13:41
161 / 191