Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minullakaan+ei+ole+kantaa+puoleen+eikä+toiseen,+mutta+jos+laki+hyväksytään,+peräänkuuluttaisin+sitä,+että+väärinkäytöksien+mahdollisuus+kyettäisiin+eliminoimaan+pois.
Ja+myös+sitä,+että+toimenpiteeseen+osallivat+ovat+siinä+vapaasta+tahdostaan.
Monen+kuolinvuoteen+ääressä+olen+ollut.+Useimmat+lähtevät+rauhallisesti.+Hiipuvat+pois,+ovat+ikäänkuin+jo+tavoittamattomissa,+siis+pois,+ennenkuin+elintoiminnot+loppuvat.
Jotkut+lähtevät+silmänräpäyksessä+ja+sitten+on+niitä,+jotka+ovat+kipu-+ja/tai+rauhoittavien+lääkkeiden+vaikutuksessa.
Ne+joita+lääkkeiden+vaikutukset+eivät+saavuta+ovat+surullisia+lähtöjä.
Onneksi+nykyään+asiaan+on+alettu+kiinnittämään+entistä+enemmän+huomiota+ja+käyttöön+on+tullut+tuo+aienminkin+mainitsemani+sedaatio.
18.10.2017 16:06
Kun+edellinen+kissani+meni+kissojen+taivaaseen,+minulle+kaupattiin+koiraa.
Söpö+koirahan+se,+miniällä+nykyään.
Vaan+minä+olen+myös+kissaihminen+viimesen+päälle,+kissa+sen+olla+pitää.
17.10.2017 22:18
Kuolivat+siellä+missä+elivätkin.
Eipä+muuta+kivunlievitystä+juuri+ollut,+kuin+paloviina.
Ehkäpä+lopun+ajan+kivun+pelko+juontaa+sieltä+juurensa.
Kuitenkin+nykyään+kivun+hoitoon+on+alettu+kiinnittämään+huomiota+ja+se+on+edennyt+isoin+askelin.
Hoitohan+laadullisesti+ei+ole+tasalaatuista+eri+paikoissa.
17.10.2017 20:54
En+minä+jankutuksessa+ole+vielä+lähelläkään+Sinun+jankutuksiesi+määrää.
17.10.2017 19:22
Älä+valehtele,+kun+katsoo+noita+Sinun+lirkkumusaketjujasi,+et+muuta+teekään,+kun+unelmoit.
17.10.2017 17:53
Juuh,+potilaan+toivomuksesta+eutanasiaan+päädytään+ja+lääkärihän+sen+toteuttaa+(jos+siis+laki+tulee).
Sanoinkin,+että+´´kuvitelkaa+itsenne´´.
17.10.2017 17:17
Minä+en+viitsi+vanhoja+juttuja+kaivella.
17.10.2017 17:13
Kertovat+ne+entiset+presidentitkin,+miten+´´tavis´´oloista+ovat+lähtöisin.
Itsehän+nuo+ovat+sopeutumiseläkelakinsa+laatineet,+ei+niitä+varmaan+hevin+muuteta.
Mielestäni,+sen+pitäisi+olla+määräaikainen,+jonka+jälkeen+siirtyy+tavalliselle+työttömyyskorvaukselle+säädetyssä+järjestyksessä,+ellei+ole+työtä+saanut.
Jokainen+eduskuntaan+pyrkivä+tietää+kyllä,+että+pesti+on+4+vuotta,+ellei+uudelleen+valita.+Yleensä+ne+valitaan+uudelleen,+jotka+ovat+ammattilaisuutensa+näyttäneet.
Määräaikaisia+ne+ovat+työtkin+monilla+tänään.
17.10.2017 17:02
No+se+on+sitä+haihattelua.
Vain+ihminen+itse+pystyy+arvioimaan,+ovatko+hänen+unelma+realistisia+vai+eivät.
Unelmoida+voi+vaikka+300+huoneen+linnasta+ja+silti+tietää,+että+se+ei+milloinkaan+toteudu.
Kyllä+moni+unelmoi+isosta+lottovoitostakin,+tietäen,+että+se+on+hyvin+epätodennäköistä.
17.10.2017 16:44
Nykyään,+jos+kaikki+kivun+hoidon+keinot+ovat+käytetty,+eikä+mikään+helpota,+käytetään+myös+sedaatiota,+eli+tajunnan+heikentämistä.
17.10.2017 16:38
Kun+olimme+maalla,+niin+minä+vaan+kutsuin,+Niilo,+mennään,+mennään,+vaikka+kissa+oli+unessa,+venytteli+ja+nousi.
´´Ihme+kissa´´+sanoivat+muut,+seuraa+sua,+kuin+koira.
No+kellon+ympäri+ollaan+toistemme+saavutettavissa+vaikkei+aina+näköpiirissä,+siinä+on+hyvä+yhteys+syntynyt.
Joku+löytänyt+aikoinaan+surkeassa+kunnossa+metsästä+harhailemasta,+vei+sitten+eläinhoitolaan.+Siellä+oli+10+kuukautta,+ei+kukaan+ollut+huolinut.
Minä+otin+ja+ihanan+kaverin+sainkin.
17.10.2017 16:15
Sama+meno+se+näyttää+olevan+Tampereellakin,+ilmankos+se+Lyly+ja+Vapaavuori+niin+kaveeraa.
17.10.2017 16:03
Kuvitelkaa+itsenne+sairaan+viereen,+ojentaisitteko+omasta+kädestään+hänelle+tappavan+maljan,+pistäisittekö+piikin+hänen+suoneensa,+joka+olisi+tappava.
Kuinka+moni+oikeasti+tekisi+sen?
Jos+eutanasia+hyväksytään,+myös+sen+antajien+pitää+olla+vapaaehtoisia,+ei+niin,+että+jokainen+lääkäri+sitten+on+velvollinen+sen+antamaan.
17.10.2017 15:56
Eikö+tavoitteen+asettamisen+pohjalla+ole+kuitenkin+aina+unelma,+haave,+jostain+paremmasta.+Jos+vaikka+haluaa+omakotitalon,+eikö+siitä+ensin+unelmoida.
Toinen+asia+en+se,+kuka+siihen+sitkeäasti+pyrkii,+kuka+taas+vaan+haihattelee.
Kaikkihan+alkaa+ajatuksesta.
Ei+sellaista+ihmistä+ole+olemassakaan,+jolla+ei+koskaan+olisi/olisi+ollut+unelmia,++tajuaa+sen+tai+sitten+ei.
17.10.2017 15:49
Siinä+välissä+on,+ei+kiinnosta/+en+halua/+en+välitä+ajatella/+olen+vain+tai+sitten+nukun.
17.10.2017 15:38
Olen+maatilalta+kotoisin,+joten+kaikenlaiset+elämet+kuuluivat+luonnollisena+osana+elämään+ja+näin+myös+naapureissa.
Nyt+minulla+on+kissa,+puolet+vuodesta,+kun+elämme+maalla+kissakin+pääsee+ulos.
Sopeutuu+hyvin+kyllä+taas+kaupunkihuusholliinkin.
Kesäisin+on+myös+useita+koiria+samoissa+porukoissa.
16.10.2017 21:29
Eikös+orava+ollut+joskus+jonkun+pankinkin+tunnuksessa.
16.10.2017 18:44
En+ole+nähnyt+aloitustasi,+en+ehtinyt+eilen+palstalle.
Aloituksesi+olisi+kyllä+kiinnostanut.
Minä+en+noista+poistojutuista+mitään+oikein+tiedä,+mutta+eikös+se+robottikin+niitä+poistele,+vai+onko+se+aina+joku+henkilö.
16.10.2017 15:47
Olisihan+se+hyvä,+jos+edes+ammattilaiset+osaisivat+Suomen+kieltä.
Kun+television+tekstityksessäkin++on+niin+kieli,-++kuin+asiavirheitä.+Samoin+lehdissä.
Ja+tuo+saman+sanan+änkkääminen+joka+väliin+häiritsee+usein+itse+asiaa.
Jatkuvasti+tulee+kielenkäyttöön+englannista+väännettyjä+uusiosanoja,++vaikka+olisi+ihan+hyvä+suomen+kielen+sana+olemassa.
16.10.2017 15:38
Tuo+kuulostaa+jo+huomattavasti+paremmalta.
16.10.2017 15:31
169 / 191