Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+onhan+ihminen+ottanut+mehiläisetkin+tarhaukseen+saadakseen+hunajaa.
21.09.2017 22:32
Siinä+olet+kyllä+niin+heevetin+oikeassa,+ei+minusta+siihen+ole.+Nyt+kylllä+vapautitut+nauruhermoni.
21.09.2017 21:47
Ajattelinkin+näitä+entisajan+lähetyksiä.+Eriasia+on+kai+nämä+nykyajan+´´putoukset´´.
21.09.2017 21:26
Totta,+se+ei+ole+villitys,+kyllä+se+on+ihan+tulevaisuutta.
Syömmehän+nytkin+eläinperäistä+proteiinia.+Olemme+vaan+tottuneet+tiettyihin+eläimiin.+Oudommat+saa+meidät+sekoittamaan+asioita.
Mitä+eroa+on+siinä+noin+periaatteessa+syömmekö+sikaa+vai+heinäsirkkaa?+Vain+se,+mihin+olemme+tottuneet.
21.09.2017 21:18
Nyt+kun+muistelen,+olen+tainnut+nähdä+tuon+kuvan,+siitä+lienee+muistikuvanikin.
21.09.2017 20:31
Voi+se+olla+tietysti+noin,+on+vaan+mielikuva,+että+jotkut+musiikkijututkin+olisivat+olleet+spontaaneja.+Mutta+en+todellakaan+tiedä+varmaksi.+Liekö+mielikuva+vanhoista+elokuvista.
21.09.2017 20:09
Muistui+mieleeni+joku+ohjelma,+jossa+hienosto++söi+joitain+muurahaisia.
Oli+kovin+hienoa+ja+maksoi+maltaita.
21.09.2017 20:05
Nyt+tuli+kyllä+isot+naurut.+Päivän+paras.
Liekö+hällä+s:n+sijaan+tullut+ännä.
21.09.2017 20:03
Ei+montaa+vuotta+ole+tämä+vehje+mulla+edes+ollut.+Ihan+jonkun+kerran+olen+jossain+muualla+kommentoinut+.+Kun+sattumalta+löysin+tämän+palstan+se+alkoi+kiinnostaa,+koska+oli+ikäisistäni+kyse.
Tosin,+kun+aloin+kommentoida,+heti+hyökättiin+kimppuun.+(nykyään,+kun+olen+vuosien+myötä+eri+kirjoittajien+tyyleihin+tutustunut,+tiedän+kyllä+mistä+ilkeilyt+tulivat)
Mutta,+kun+aihe+on+vapaa,+niin+näin,+kun+vielä+mökillä+olen,+olen+ulkona+paljon,+niin+ainakin+täällä+eilen+kurkien+muutto+alkoi.+Samoin+tänään+monta+auraa+meni.+Se+saa+aina+mieleni+hetkeksi+haikeaksi.
Järvellekin+lähdin,+no+1,2kg+hauki+uistimeeni+tarttui.
Lämmittelin+ensin+alamökkiä,+kun+viikonlopuksi+porukkaa+tulossa.+Kissaystäväni+koko+ajan+mukana+ja+kun+olin+järvellä+rannalla+odotteli+ja+yhdessä+taas+tultiin+ylös.
21.09.2017 19:09
Noh,+miten+terävä+on+Sinun+kynäsi,+kun+tällä+palstalla+kommentoit?
21.09.2017 18:57
Kyllä+oli+juuri+juttu,+että+Suomi+tulkitsee+EU-direktiiviä+eri+tavalla+ja+sallii+hyönteisten+hyödyntämisen+ravintona.
En+nyt+kyllä+heti+tältä+istumalta+söisi,+mutta+jos+nälänhätä+tulisi,+eikä+muuta+olisi,+varmaan+söisin.
Kertovat,+että+ääriolosuhteissa,+kun+on+hengissäselviämisestä+ollut+kyse,+ovat+syöneet+ihmislihaakin.+(luultavasti+itse+mieluummin+kuolisin)
21.09.2017 18:55
Käsittääkseni+siihen+aikaan+oli+suoria+lähetyksiä+enemmän+kuin+nykyään.
Enpä+tuota+varmaksi+mene+sanomaan.
21.09.2017 18:49
Meillä+eka+radio+oli+sellaisella+isolla+patterilla+toimiva.+Se+oli+isän+kamarissa+visusti.+Sitten,+kun+isä+oli+kokouksissaan+tai+matkoillaan,+me+rynnättiin+radiota+kuunteleen.
Muistan+tuon+kahdeksan+kärjessä,+lauantain+toivotut,+jotka+tulee+vieläkin+ja+kaleidoskooppi.
Joku+kysyi+tuosta+Markus-sedän+p.......lla+jutusta.+Muistelen,+että+se+olisi+mennyt+niin,+että+mikrofonin+piti+olla+kiinni,+eikä+se+ollutkaan+ja+tokaisu+tuli+eetteriin.
21.09.2017 14:34
Kotona+istun+koivet+jalkatuolilla.
Sen+mitä+täällä+mökillä+katson,+makaan+tai+olen+sängyllä+puoli-istuvassa+asennossa.
Kotona+pidän+yhtä+TVtä,+kun+ei+ole+muita+katsojia,+kun+minä.
Täällä+mökillä+on+2+vanhassa+mökissä,+1+uudessa+mökissä+ja+1+pikkumökissä.
Mitä+saunaan+tulee,+minun+mielestäni+se+on+rauhoittumisen+paikka.
En+ikinä+veisi+sinne+telkkareita+enkä+mitään+muitakaan+vempaimia.
20.09.2017 17:58
Pari+viikkoa+sitten,kun+oli+tulossa+suojatien+kohdalle,+missä+toisella+puolen+mäenpäällä+koulu.+Puiden+välistä+tulee+hiekkapolku,+josta+lapset+kulkevat.
Osaan+varoa+paikkaa,+enkä+suotta.
Sieltä+laski+pyörällä+noin+10-12vuotias+poika+kovaa+vauhtia+kummallekaan+puolelle+katsomatta+ja+tien+yli.
Nopeuteni+oli+noin+15km+tunnissa.+Entä+jos+paikalle+olisi+osunut+joku+kovempaa+ajanut.
Ajattelin+vain,+että+vieläkö+kouluissa+opetetaan+liikennekasvatusta.
Itse+muistan+sen+liikennelaulun+ja+elokuvan+mitä+näytettiin.
20.09.2017 13:59
Kuvasta+tulin+mieleen+taannoin+tullut+sarja,+kun+ajoivat+lähi-idässä+amerikkalaiset,+pitkin+järkyttäviä+vuoristoteitä.
Kerran,+kun+olin+kääntymässä+tänne+kylätielle,+vasemmalle,+oli+rekka+ihan+takana.
Samalla+hetkellä+näin,+kun+takaa+lähti+auto+ohitukseen.
Mielessä+välähti,+kumpi+tapahtuu,+onko+rekka+päällä+vai+henkilöauto+kyljessä.
Painoin+kaasua,+ehdin+juuri+alta+pois+sivutielle.
20.09.2017 12:10
Noh,+enhän+minä+niin+väittänytkään,+totesin+vain,+etten+allekirjoita+viimeistä+lausettasi.
Tässä,+kun+katselen+tuota+butjettihöpinää,+ei+siellä+kyllä+eläkeläisille+juurikaan+mitään+ole+tarjota,+melkein+sivuutetaan+koko+porukka.
Samaa+kissanhännän+vetoa+vuosikymmenestä+toiseen.
20.09.2017 12:04
Tällä+hetkellä+en+kanna+murhetta+enkä+huolta,+kaikki+on+hyvin.
Siihenhän+riittää+silmänräpays,+kun+niitä+yht´äkkiä+voi+ollakin.
19.09.2017 23:48
En+allekirjoita+tuota+viimeistä+lausettasi.
Kyllä+eläkeläisillä+on+paljonkin+arvoa,+sitä+vaan+ei+haluta+nähdä.
Jos+kaikki+se+työ,+mitä+eläkeläiset+tekevät+eri+saroilla+ja+ihan+ilman,+yht´äkkiä+lakkaisi,+tämä+maa+olisi+kusessa.
19.09.2017 16:23
Monasti+on+tälläkin+palstalla+tuota+onnellisuutta+pohdittu.
Yksi+ajatus+tuossa+siitä+putkahti+mieleen,+että+on+iso+onnen+palanen,+kun+ei+ole+huolia,+eikä+murheita+kannettavana.
19.09.2017 15:10
174 / 191