Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu,+samanlailla+ajateltiin,+tuo+mielipiteesi+ei+ollut+silloin+vielä+minun+näytöllä,+kun+tuon+omani+kirjoitin.+(+siis+tuo+klo+19,22)
27.08.2017 19:56
Jos+useammalla+ihmisellä+on+samantapainen+mielipide,+se+ei+ole+mitään+kopiointia.
Se+vaan+on+jokaisen+oma+mielipide.+Ei+se,+että+ajattelee+samoin,+kun+joku+toinen+mielipiteen+arvoa+vähennä.
27.08.2017 19:26
Näköjään+siinä+oli+useitakin+pieniä+totuuden+siemeniä.+siemeniä.
Sillä+kohtaa,+kun+kirjoitit+Tuhnut+....+ja+vielä+isolla+kirjaimella+aattelin,+että+mikäs+juttu+tää+on.
Hyvin+kirjoitettu+juttuhan+tuo+on,+palat+nivottu+mukavasti+yhteen.
27.08.2017 13:55
Jaajaa,+ajatteleeko+aloittaja,+että+sitten+kun+hänen+aikansa+tulee,+menee+ja+kaivaa+haudan+itselleen+ja+käy+odottamaan+noutajaa.
Se+lienee+ainoa+tapa+päästä+hautaan,+ilman+toisten+apua.
Entä+jos+jonain+päivänä+itse+jäät+eläkkeelle,+mistä+kertyvät+eläkerahat,+kun+ette+lapsiakaan+enää+tee.++Ja+kun+ei+tule+kansaa+lisää,+niin+siinähän+ihmettelet+mistä+hoitoa+saa.
Vaan+aattelitko,+että+sitten+kun+hoitoa+itse+tarvitset,+siellä+ulkomailla,+siellä+sitä+löytyy.
Se+on+täällä+Suomessa+niin+surkeaa,+että+kun+on+viis+koiraa+ja+kuus+kännykkää+on+kovasti+köyhä.
27.08.2017 12:54
Riippuu+tietysti+siitä,+millainen+koira+tai+millainen+vauva.
Vieläköhän+sitä+lapsenlapsen+lapsen+näkee.+Kaksi+olisi+jo+hyvinkin+tekoiässä,+muttei+näy,+eikä+kuulu.
Koiria+kyllä+täällä+mökkimaisemissa+vilisee.
27.08.2017 12:29
Skitsofreniaan+sairastutaan+yleensä+nuorena+tai+keski-iässä.
Paranoidisin+muoto+on+yleisin.+
Vanhoilla+ihmisillä+monet+dementiaa+aiheuttavat+sairaudet,+saattavat+aiheuttaa+harhaluuloisuutta.
26.08.2017 20:52
Niin,+kyllä+ihmetellä+täytyy,+miksi+jotkut+vain+haluavat+sulkea+silmänsä+tosiasioilta.
Ehkä+se+on+sitä+ajattelua,+ettei+minun+kohdalle+tapahdu+tuollaista,+eikä+osata+ajatella+nenäänsä+pidemmälle.
Ullan+teksti+on+myös+helppolukuista.+Ei+ole+turhaa+kiemuraa,+eikä+kiihkoa.
26.08.2017 19:56
Kyllä+esim.+skitsofreenikot+voivat+olla+älykkäitäkin+ja+akuuttien+vaiheiden+välillä+myös+työkykyisiä.
Yleensä+ottaen+eri+mielensairauksien+oireilu+eri+ihmisillä+vaihtelee+paljonkin.
Osalla+tosiaan+lievittyy,+iän+myötä,+jotkut+kantavat+sairautta+ikänsä.
Mikäli+ihminen+tiedostaa+oman+sairautensa,+ennuste+on+huomattavasti+parempi.
26.08.2017 19:41
Eikös+nykyään+myydä+jotain+tekonurmee,+eiks+semmottesta+voisi+laittaa+palasen+päälle.
26.08.2017 17:03
On+saatu+sellaisia+tutkimustuloksia,+että+masennusta+sairastavilla+on+havaittu+korkeita+tulehdusarvoja.+(Haastattelu+Lääkärit-ohjelmassa.)
26.08.2017 16:59
Huomioni+kiinnittyi+tuohon,+kun+aloituksessa+sanoit+monikossa+´sairaalajaksoja´+ymmärsin+,+että+on+vakavammasta+tilasta+kysymys.
Niinkuin+joku+jo+mainitsikin,+tietyistä+tiloista+voi+parantua+ja+hoidoilla+voidaan+auttaa+elämään+normaalimmin,+mutta+se+on+täyttä+työtä+niin+itselle,+kuin+läheisillekin.
26.08.2017 16:56
Tuli+mieleen,+että+jos+vaikka+ehdottaisit+yhdessä+asumista,+ihan+omillaan+elämistä+alkuun.
Ilman+naimisiin+menoa.
Nykyään,+kun+se+on+ihan+luonnollista,+niin+ylipäätään+´´koeaika´´+ei+varmaankaan+olisi+huono+asia.
26.08.2017 16:14
Taitaa+olla+kysymys+siitä+ns.+luopumisen+tuskasta.
Eikös+ensin+tutkita,+onko+jotain+vääryyttä+tapahtunut+ja+sitten+vasta+päätetään+syyttämisestä+ja+mennään+tai+ei+mennä+oikeuteen.
26.08.2017 15:33
Tässä+lienee+kysymys+vanhemman+huolesta,+eikä+niinkään+´´käden+pyytämisestä+´´+ja+huoli+on+aiheellinen.
Psyykkinen+sairaus+ei+koskaan+kosketa+vain+kyseistä+henkilöä,+vaan+koko+perhettä,++olevaa+ja+tulevaa.
26.08.2017 14:57
Mielensairauksissahan+on+parempia+ja+huonompia+joksoja.+Onko+mahdollisesti+niin,+että+on+parenpi+jakso+menossa+ja+nuori+uskoo,+että+ongelmat+ovat+poistuneet.
Ota+fakta+tietoa+ko.+sairaudesta+ja+yritä+saada+nuori+tutustumaan+siihen.+Rakkaushan+on+tunnetusti+sokea.
Voitko+jotain+keinoa+käyttää+asian+pitkittämiseen,+jos+totuus+sitten+ehtisi+valjeta.
26.08.2017 14:35
Mulle+laittamasi+kommentit+on+näköjään+poistettu.
Ihan+mielivaltaista+touhua+tuo+poistelu+näyttää+olevan.
19.08.2017 13:37
Niin+olin+kyllä+vähän+ihmeissäni,+kun++en+öölle+edes+osoittanut+mitään+kommenttia.
19.08.2017 13:24
Vanha+kotimainen+elokuva+on,+mikä+shemeikasta+kertoo,+siinä+se+on++nimenomaan+karjalainen.
Täyteläinen+runo+tuo.+Monisanainen.
18.08.2017 22:56
Mitäköhän+minä+olen+muka+alkanut.+
Palomalle+tässä+kommenttia+laitoin,+Hunkin+jälkeen,+ihan+vaan+jutustellakseni.
En+kyllä+ymmärrä+ollenkaan.
18.08.2017 21:39
Enpä+tiedä+olisiko+tuollainen+tutkimus+kovinkaan+merkittävä,+mutta++pidä+nyt+varasi+kuitenkin,+kun+sinne+kylille+lähdet,+jos+vaikka+tulee+tunkua.
18.08.2017 20:58
179 / 191