Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seuraan+taas+koko+ajan.
Näin+maallikon+silmin+ajattelen,+että+kuvittelin+Ranskan+olevan+kevyempi+vastus,+mutta+ei+se+niin+olekaan.
19.05.2019 22:31
Totta+ei+ole+vielä+verenimijöitä.+Rauhassa+saa+saunastakin+vilvoitella.
Järveen+en+vielä+uskaltautunut.
Olen+tullut+vanhemmiten+varovaisemmaksi,+kun+olen+yksin.
Kunhan+nuorta+sukupolvea+tulee,+menen+kyllä+saunasta+järveen,+vahtivat+muoria.
19.05.2019 00:12
Juurikin+näin.+On+se+surullistA,+että+EU-kansalaiset+tällaisetakin+joutuvat+maksamaan.
18.05.2019 23:39
Aloittaja+puhuu+täyttä+totta.+Olen+tuota+strasbourgin+rekkarallia+ihmetellyt.
Lisäksihän+siellä+mepit+lentelee+sinne+koneilla+ja+jotkut+kuulemma+autoilla.
Kimppakyyti+on+kuulemma+tuntematon+käsite.
18.05.2019 22:07
Ihanaa.+23+astetta,+aurinko+paistaa+ja+linnut+laulaa.
´´Kukkakärpänen´´+pisti+vissiin+päivällä,+kun+asioilla+kiertelin.+Tuli+ostettua+muutamat+kukat.
Vaan,+kun+alamökillä+istuin+sohvalle,+pisiti+joku+jalkapohjaan.+Oli+puoliksi+pyörtynyt+mehiläinen.
Vein+sen+terassin+laidalle,+kyllä+se+siitä+lähti.+Pisto+oli+aika+mieto.
Soutelemassakin+kävin+toista+tuntia+ja+uskollinen+ystäväni+Niilo-kissa+odotteli+rannalla+sen+aikaa+ja+taas+yhdesssä+mentiin.
Tänään+on+tullut+touhuttua+yhtä+ja+toista+ja+kaikenmoista.
Vajaa+pari+viikkoo+sitten+laitoin+uuden+ajokorttihakemuksen,+oli+jo+tullut+uusi+kortti,+kun+kotona+poikkesin.
Kävin+myös+EU-äänestämässä.
18.05.2019 20:03
Pessimisti,+ihan+selvästi.
17.05.2019 22:23
Siis,+jos+syö+paljon+vihanneksia+varsinkin+vihreitä,+joissa+on+K-vitamiinia,+niin+se+´´paksuntaa´´+verta.
Jos+on+vakavasti+sairas,+kasvisten+syönnillä/+syömättömyydellä,+ei+pysy+säätelemään+veren+ohuutta/paksuutta.
Se+ei+käytännössä+ole+mahdollista.
17.05.2019 19:04
Hyvä+kommentti!
17.05.2019 16:05
Tänne+hyökkäsi+takatalvi+kaksi+kertaa+tänä+keväänä,+no+nyt+on+lokosat+olot.
Penkkiä+hioin+auringossa,+kun+aattelin,+jos+saisi+D-vitamiinia+samalla.
Vaan+niin+kuuma+tuli,+että+piti+penkki+siirtää+varjoon.
Pitänee+mennä+jatkamaan+hommaa.
17.05.2019 15:41
Bessie.
Nykyään+puusta+voidaan+valmistaa+melkein+mitä+vaan.+Kunhan+saataisiin+käyttöön.
Tässä+muutamia+innovaatioita:
https://www.apu.fi/artikkelit/suomalainen-metsateollisuus-tuottaa-innovaatioita-keittiotarvikkeista-vaatteisiin
17.05.2019 15:36
Yhteen+pötköön+kirjoitit,+´´+joo+mutta+kyllä+on+ihan+turha+kertoa+että+dipiini+on+orionin+tai+ratiofarman.´´
Kun+täällä+kukaan+ei+puhunut+dipiinistä+ja+ratiofarmia+ei+maininnut+muut+kuin+minä,+tulkitsin+ilman+muuta,+että+puhuit+mainitsemastani+lääkkeestä.
Olet+oikeassa+ymmärryksessäni+on+kyllä+vikaa,+en+näet+oikein+ymmärrä+pötkökirjoitusta,+huutamista+ja+vanhempien+ihmisten+vähättelyä.
17.05.2019 14:39
Tuo+vastaukseni+oli+tarkoitettu+Bessielle.+(tuo+anonyymijuttu+vähän+sekoittaa)
17.05.2019 14:26
Joka+on+välinpitämäön,+laiska,+itsekäs,+ahne+on+sitä+myös+ko.+raporttien+jälkeen.
Raportteja+voi+ja+pitääkin+tietysti+tehdä+päivänpolttavista+asioista,+mutta+tämäkin+asia+on+globaali,+joten+asian+käsittely+pitäisi+mielestäni+olla+jotain+muuta,+kun+tavallisten+ihmisten+pelottelua.
Valitettavasti+tuota+tietämä'ttömyyttä+on+maailmalla+paljon+enemmän,+kuin+meillä.
Suomi+on+pitkä+maa,+jossa+on+paljon+harvaan-asuttua+aluetta.
Pitäisikö+esim.+pohjois-Suomessa+kävellä+esim.+50+km+kauppaan+ja+kantaa+vielä+ruokakassit+kotiin.+Onko+se+realistista.
17.05.2019 14:24
Kyllä+se+kuuluu,+eikä+ole+mitään+dipiiniä+vaan+felodipiiniä.
clopidogrel+(jota+täällä+ei+edes+mainittu)+ja+marevan+ovat+eri+lääkkeitä,+kumpikin+ehkäisevät+veren+hyytymistä.
Tiedoksi:+Me+täällä+päätämme+ihan+itse+mitä+kerromme.
17.05.2019 14:12
Varjelkoon,+johan+Sinä+paistut+tuommoisiin+lukemiin.
Täällä+pitäisi+iltapäivällä+olla+19+noin+luonnossa.+Se+riittää+minulle.
Hiki+tuli+äskenkin,+kun+talvirenkaita+pesin.+
Olen+ootellut+koska+koivunlehdet+alkaisivat+olla+sitä+kokoa,+että+saisi+saunavihdan+tehtyä.
17.05.2019 13:11
Sydän-+ja+verisuonitaudit+vaikuttavat+toisiinsa.
Ketjua+uudelleenkaan+lukiessani+en+ymmärtänyt+mitä+tarkoitat+sanomalla+´´sydäntautilääkkeitä+sekaisin+verenpainelääkkeiden+kanssa´´+tarkentaisitko?
Minun+havaintoni+mukaan+jokainen+ymmärsi+mistä+alueesta+puhui+vai+jäikö+minulta+jotain+huomaamatta.
Kuten+varmaan+tiedät,+lääkekulujen+vähentämiseksi+luotiin+systeemi,+että+apteekki+voi+vaihtaa+tuotteen+halvempaan+versioon,+jos+asiakas+haluaa.
Vaihtotuotteet+ovat+yleensä+Ratiopharmin.
Me+tavalliset+kuluttajat,+emme+pysty+vaikuttamaan+siihen+kuka+minkäkin+lääkeyrityksen+omista+tai+ostaa+tai+kellä+on+määräysvalta+missäkin.
+Mainitsit,+että+pitäisi+keskittyä+aiheeseen.
Aihe+oli+verenpainetauti,+ei+Marokon+omegaryöstöt,+ei+Länsi-saharan+pakolaisten+ruoka,+eikä+Ratiopharmin+omistussuhteet.
17.05.2019 13:05
No+mitä+ruokaan+tulee,+paljolti+on+kysymys+myös+siitä,+kasvatetaanko+se+syöjien+lähellä,+vai+jossain+huitsin+nevadassa.
Onko+pakko+olla+hedelmätiskitkin+väärällään+kaikenmaailman+tuotteita,+joista+ei+edes+nimeä+tiedä.
Kerrostaloasujakaan+ei+voi+valita+yksin+lämmitysmuotoaan+ja+ilman+hiilijalanjälkeä+ei+isoja+muutoksia+tehdä+mihinkään.
Mitä+liikenteeseen+tulee,+niin+kaikki+raportin+laatijat+ilmeisesti+ovat+varakkaita+ja+asuvat+siellä+kehä+kolmosen+itämeren+puolella.
Tällaisissa+raporteissa+olisi+myös+se+puoli+asiasta+hyvä+muistaa,+että+herkemmille+ihmisille+saattavat+tuottaa+ahdistusta.
Realismia+kehiin.+Emme+me+tavalliset+pulliaiset+niitä+pahimpia+kuitenkaan+ole.
Uskon,+että+suomalaset+ainakin+keskimäärin+tekevät+parhaansa.
Itse+olen+pieni+kulutuksinen+ja+tasinkoa+saan+noista+pystyssä+olevista+hiilinieluista.+:)
17.05.2019 12:35
Noinhan+sen+pitäisi+mennä,+mutta+pallon+päällä+on+paljon+ihmisiä,+jotka+eivät+moisesta+asiasta+ole+edes+tietoisia.
Resurssien+mukaan+pitäisi+osallistua+ja+toimia+realiteetit+huomioon+ottaen.
Eniten+risoo+nuo,+jotka+tietävät+asian+ja+joilla+olisi+mahdollisuus+vaikuttaa,+niin+ei+välitetä.+Tarkoitan+näitä+tiettyjä+maita.
16.05.2019 23:11
Omega+ei+ole+lääkeaine.
Vihreät+kasvikset+sisältävät+K-vitamiinia,+jos+sitä+saa+liikaa+pitää+Marevan-annosta+nostaa.
Kyse+on+just+siitä+tasapainon+hakemisesta+veren+hyytymisessä.
16.05.2019 23:05
On+tullut+luettua+tuokin+juttu+ja+monta+muuta+juttua+sen+lisäksi.
Myös+EU:n+ravintoturvallisuuden+elimen+EFSA:n+juttua.
Ei+ne+asiat+niin+yksioikoisia+ole.
Omegoja+on+tosin+paljon+tutkittu+ja+uutta+tulee+jatkuvasti.+Myös+ristiriitaista+tietoa.
Minulla+ei+ole+tapana+naulata+mielipiteitäni+yhteen+totuuteen.+Yritän+tarkastella+asioita+monelta+kantilta.
(En+syö+Omegoita.)
16.05.2019 22:40
3 / 191