Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kannattaisi+puhua+asiasta,+josta+ei+tiedä+yhtään+mitään.
Vakavalla+asialla+leikittely+on+suorastaan+vastenmielistä.
25.11.2018 23:00
Se+ei+sitten+ollut+suklaapukki.
Mitähän+se+joulupukinmuori+sanoisi+noista+hämäristä+nurkkauksista.
Aurinkoinen+paisteli+tänään,+huomiseksi+tarjoilivat+pari+senttiä+lunta+nuo+meteorologit.
Nykyään+sentään+se+pukkikaan+enää+tarvitse+Punakuonoa,+kun+kopterillakin+voi+tulla.
25.11.2018 18:14
Kaikki+puolueet+osaavat+populismin,+jos+he+katsovat+siitä+olevan+hyötyä+äänten+kalastelussa.
25.11.2018 15:44
Ensiksikin,+onnittelut+valinnasta,+olet+varmaan+paikkasi+ansainnut,+koska++olet+valittu.
Kyräilijöitä+riittä+aina.+Usein+on+takana+kateus.+Ei+kannata+välittää.
Onko+Sinulla+valokuvia,+mukavista+muistoista.+
Itse+vaikka+en+alakuloa+koekaan,+katselen+joskus+vanhoja+kuvia,+jotka+herättävät+mukavia+muistoja.
Huomaa+kuinka+endorfiini+alkaa+erittyä+ja+kiva+olo+lisääntyy.
25.11.2018 15:30
Noin+päin+en+ole+tullut+asiaa+ajattelleeksi,+ehkä+siksi,+kun+itse+en+koe+niin.
Hyvä,+että+tulee+esiin+erilaisia+näkökulmia,+se+avaa+aina+ymmärrystä+lisää.
25.11.2018 15:10
Olen+ikäni+ollut+tuo+monisuorittaja.+Jo+työssä+joutui+hajoittamaan+toimintaa+ja+keskittymistä+eri+suuntiin.
Kaipa+tuohon+tottui+niin,+ettei+sitä+minään+ole+pitänyt.
Noh,+sitten,+meitähän+70+molemmin+puolin+syntyi+oikein+joukolla,+entä+nyt,+kuluerä,+yhteiskuntajäte+(karrikointia).
Jospa+nyt+joukolla+rupeaisivat+lapsia+tekemään+samaan+aikaan,+kun+lisääntyvä+tekniikka+auttamattomasti+vähentää+työpaikkoja+enemmän,+kuin+niitä+syntyy,+niin+miksiköhän+heitä+70+vuoden+kuluttua+nimiteltäisiin.
25.11.2018 14:51
Kiitos!
24.11.2018 20:41
Ohoo,+sain+juuri+tekstarin.+Minusta+tulee+ensi+kesänä+isomummu+(jos+kaikki+menee+normaalisti),
siitä+sukulaisesta+tykkään+varmasti.
24.11.2018 20:26
Tässä+ei+ainakaan+tarroista+puhuta+mitään.
https://www.astiataivas.fi/arabian-pohjamerkinnat
24.11.2018 20:11
Se+on+juuri+noin,+kun+lopussa+arveletkin.
Sinusta+säteilevä+energia+on+muuttunut,+vapautunut,+kun+työstressi+ja+kiire+on+loppunut.
Toiset+aistivat+sen,+vaikkeivat+sitä+ymmärtäisikään.
Eli+olet+muuttunut+helpommin+lähestyttäväksi.
24.11.2018 17:03
Ja+miksi+Sinä+tänne+uutisia+luet?
Sinä+itse+teet+aloituksia+aina+ja+jatkuvasti+runoiluista+musiikkeineen,+enemmän,+kuin+kukaan+toinen+yhdestä+aihepiiristä.
Miksi+siis+aina+jaksat+syyttää+toisia+siitä,+mitä+itse+teet.
24.11.2018 16:46
Kuulehan+nyt+herra+H,+Sinähän+se+taidatkin+olla,+joka+tässä+lääkäriä+tarvitsee.
Vaikka+eipä+pohjattomaan+ilkeylyyn+taida+lääkettä+olla.
24.11.2018 16:29
Hyvä,+että+kuitenkin+lähdit+liikkeelle.
Sanoit,+että+parissa+päivässä+menee+ohi+ja+kuitenkin+pelottaa+jääkö+se+päälle.
Onko+luottoystävää,+kenelle+voisit+vaikka+soittaa.
Luetko,+piirrätkö,+laulatko,+voi+yrittää+hallita+ajatuksiaan+suuntaamalla+ne+johonkin+toimintaan,+minkä+kokee+jaksavansa.
Jos+ilta+pelottaa,+ei+kannata+mennä+sänkyyn+pyörimään,+jos+ei+unta+saa.
Olisiko+radio-ohjelmissa+jotain+kiintoisaa,+sen+kuuntelu+ei+vaadi+paljon+voimia,+mutta+voi+auttaa+ajatusten+kiinnitymistä+muuhun,+kun+kurjaan+oloon.
24.11.2018 15:41
Se+kasvu+saattaa+tökkiä,+ei+saada+akkuihin+tarvittavia+ainehia+tarpeeksi+nopeasti.
Kustannukset,+niin,+valtiolta+jää+polttoaineitten+veroja+saamatta,+niin+että+se+kyllä+jossain+tulee+näkymään+tavallisen+tallaajan+kukkarossa.
24.11.2018 15:17
Niin+se+vaan+on,+että+niin+ne+ovat+kaikki+eläimet+tapetut,+ennenkuin+niitä+syömme.
Vielä+kamalanpaa,+kun+syömme+noita+kasveja+ihan+elävinä.
24.11.2018 15:09
Pojantytär+on+yrittänyt+mua+facebookiin,+mutta+en+ole+suostunut.
Lapset+oppivat+noita+eri+kieliäkin+sujuvasti,+mikä+on+tulevaisuuden+kannalta+hieno+asia.
24.11.2018 13:39
Suomessa+on+yksityisteitä+454+000km,+joiden+hoidon+ja+kunnostuksen+maksavat+tieosakkaat.
24.11.2018 13:23
Lapsena+olin+tekemisissä,+serkkujen,+setien+ja+tätien+kanssa,+niiden,+joiden+kanssa+asuttiin+lähimailla+toisistamme.+Muuta+sukua+näki+satunnaisesti.+Pitkin+maailmaahan+joitain+pikkuserkkuja+on,+en+tiedä+niistä+tarkalleen,+en+ole+edes+nähnyt.
Sittemmin+yhteydet+ovat+katkenneet+välimatkojan+pidentyessä+ja+elämätilanteiden+muuttuessa.
Ei+mitään+ketään+vastaan,+ihan+hyvin+voisin+olla+tekemisissäkin,+jos+kohdalle+sattuu.
Lähiomaisten+kanssa+olen+tiiviissä+yhteydessä,+jotka+ovat+myös+maailmani+tärkein+asia.
Yhden+sukuhaaran+sukukokoukseen+tulee+kutsu+joka+vuosi,+sen+haaran+sukututkimuspaperit+minullakin+on+1700-luvuta+asti.+Ei+ole+tullut+tapaamisissa+käytyä.
24.11.2018 13:15
Ei+mikään+noista+ole+osunut+kohdalle.+On+ollut+muunlaisia+murheita+aikanaan.
Esim.+7v+kulkea+pussipimeellä+kouluun+osaksi+korpitietä+6km+yksin.
Kotona+ei+sähköä,+ei+juoksevaa+vettä.
Tiet+lunta+polviin+asti,+mutta+mentävä+oli.
Kaikki+taudit+sairastettiin,+ei+rokoteltu,+eikä+paljon+kunnanlääkäriä+nähty.
Mutta+monilla+oli+suurinpiirtein+samoin,+se+oli+tavallista+elämää,+eikä+muuta+kaivannutkaan.
Ihan+hyväksi+sen+koki.+Perustarpeet+oli+saatavilla.
Sitten,+kun+aloitteli+omaa+elämäänsä,+omien+siipien+varassa,+pysyi+hoikkana,+kun+toisinaan+vaivasi+ruokapulakin.
Näin+se+menee,+joka+ajalla+on+omat+puutteensa+ja+huolensa.+Ajan+erilaisuuden+vuoksi,+ei+voi+verrata.+Kaikilla+on+kaikesta+henkilökohtainen+kokemus.
Ei+ole+tuota+homehelvettiä+osunut+onneksi+läheistenkään+kohdalle.+Voin+vain+kuvitella+miten+lohduttoman+kamalaa+se+on,+varsinkin,+kun+ainakaan+alkuaikoina+sitä+ei+edes+otettu+todesta.
Työttömyyttäkään+ei+ole+osunut+kohdalle.+(riippuu+ammatinvalinnasta)+Lapsenlapsetkin+kaikki,+joko+töissä+tai+opiskelemassa.
24.11.2018 13:04
Pojantyttären+rappusille+tuli+jäpittämään+kissa,+eikä+lähtenyt+minnekään.
Otti+sen+sisälle+ja+laittoi+kuvan+kanssa+naamakirjaan,+aika+pian+kissa+pääsi+kotiinsa.
23.11.2018 23:41
51 / 191