Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+tuota+palstaviljelyä+jo+nyt.+Siinäkin+pikkukaupungissa+missä+asun.
Myös+kattopuutarhoista+on+ollut+juttua.+Voi+kyllä+olla,+että+isommissa+kaupungeissa+ei+onnistu+ilman+laadun+takia+ainakaan+kovin+hyvin.
14.08.2018 14:52
Kuten+esim.+ruuan+haaskaaminen.+Ostetaan+enemmän,+kuin+käytetään,+sitten+heitetään+pilaantuneena+roskiin+puhumattakaan+päivämääriin+tuijottamisesta,+heitetään+täysin+käyttökelpoista+roskiin.
Ihminen+pärjää+hyvin+ihan+perusruualla,+ei+tarvitse+rekoilla,+laivoilla+ja+lentokoneilla+vetää+kaikkenlaista+evästä+ulkomailta.
14.08.2018 14:20
Ihmettelin+esimerkiksi+Tampereen+kaupungista+kuvia+viime+vapun+jälkeen.
Järkyttävää.
Ihan+roskisten+viereenkin+oli+heitelty.
Mielestäni+asian++ajaminen+nuorten+mieliin,+pitäisi+alkaa+jo+päiväkodista.
Saattaaha+olla,+että+asia+tulevaisuudessa+on+elämän+ja+kuolema+kysymys.
13.08.2018 20:46
Te+kaksi+edellistä,+onko+noin?
No,+kyllä+surullisena+katson+joskus+tienvarsia,+miksi+roskaa+on+siellä+täällä.
Mielestäni+tämä+on+asia,+johon+pitäisi+tarttua+ensimmäisillä+luokilla+lasten,+että+sen+voisi+ajaa+pienestä+pitäen+tajuntaan.
Täällä+maalla+kun+kesät+olen+ja+nuoria+sukulaisia+kavereineen+käy,+olen+tehnyt+selväksi,+että+roskata+ei,+kaikille+jätteille+on+paikkansa+ja+olen+huomannut,+että+nuoret+ovat+hyvinkin+valveutuneita+asiassa.
13.08.2018 20:14
Todella+Ancie,+kaikki+liittyy+kaikkeen.
Tieliikenteestä,+eli+meiltä+tavallisilta+kulkijoilta+säästetään+sen+verran+(päästöjä),+mitä+Helsinki-Vantaan+lentokentän+laajennus+maksaa+ja+kuluttaa.
13.08.2018 20:01
Mielipiteesi+on,+kuin+itse+olisin+ne+kirjoittanut,+en+vaan+osaa+yhtä+hyvin+noita+lauseita+tuottaa.
13.08.2018 19:57
Mielestäni+nykyään+ei+ole+enää+noin,+ainakaan+suurimmalla+osalla+ihmisistä.+Mielestäni+ihmise+alkavat+olla++aika+valveutuneita+kierrätyksen+suhteen.
En+usko+tuohon+geenijuttuunkaan.
Minun+mielestäni+kysymys+on+tiedon+lisääntymisestä.+Myös+nykyaikana+on+paljon+materiaaleja+käytössä,+mitä+ei+tunnettu+ennen.
Nyt+käytetään+paljon+kaikkea+sellaista,+joka+vaatii+huomiomme+käytön+osalta+suhteessa+luontoon+ja+elintilaamme.
Myös+ihmisten+lisääntyminen+kaikkialla+maailmassa+asettaa+uusia+haasteita.
13.08.2018 19:52
Kyllä+täällä+keski-Suomen+reunamailla+on+heikkoa+sadetta+tullut+koko+iltapäivä+ja+pienen+tauon+jälkeen+taas+äsken.
Minäkin+kuulin+tuota+muurahaisjuttua,+aattelin+vaan,+että+onko+tuokin+tarpeellista+muka.
Saas+nähdä+selkeneekö+taivas+yhtään,+että+noita+tähdenlentoja+näkisi.
12.08.2018 19:47
Täällä+ainakin+on+täysi+kesä.+Järvivesikin+niin+lämmintä,+ettei+ikinä+ennen+tähän+aikaan+kesästä.
Syksy+on+sitten,+kun+kurjet+lähtevät.
Helteistä+en+tykkää,+kun+ei+jaksa+tehdä+mitään+muuta,+kun+järvessä+ravata.
12.08.2018 19:42
Siellä+torillako+se+Sinun+ruokasi+kasvaa?
12.08.2018 16:57
Hmm...+Aika+kyyninen+näkemys+suomalaisuudesta.+Liekö+pilke+silmäkulmassa+tehty.
Asioilla+lienee+aina+kaksi+puolta.
Kun+katselee+vaikkapa+tv-ohjelmia+maailmalta,+havaitsee,+että+samallaisia+ne+ovat+ihmisten+ilot,+surut+ja+kaikenlaiset+toimet+joka+puolella,+niin+hyvät,+kuin+pahat.
Mitä+sitten+tulee+mainittuihin+lapsiin+ja+eläimiin.+Mielestäni+vertaus+ontuu.
Itse+en+kyllä+jättäisi+hoidotta+kumpaakaan.
12.08.2018 16:52
Riittää,+kun+vaihtaa+joka+toinen+vuosi+ja+joka+toinen+pintamullan.
Itse+teen+näin.
12.08.2018 16:31
Monta+kertaa+olen+yrittänyt+vastata,+yhteys+jatkuvasti+poikki..
Saas+nähdä+,+miten+nyt.
Olen+keski-Suomessa,+tarkemmin+sanottuna+Jämsässä.
Toki+jo+on+ilma+rauhoittunut.+Kovin+hyvää+teki+sade,+enemmänkin+olisi+saanut+tulla.
Haa,+kerrakin+oli+jotakin+mitä+toiset+kadehti.
Olenpa+kadehtinut+itsekin+tuota+asiaa,+kun+toisaalla+on+satanut,+täällä+ei.
03.08.2018 01:05
Jee,+minäkin+olen+ollut+kade+sateista.+Nyt+osui+kohdalle,+monta+päivää+olen+kytännyt.
02.08.2018 22:20
Paljon+en+ole+ehtinyt+asiaan+perehtyä,+mutta+uutisista+kuulin,+kuinka+Aalto+ja+Andersson+ovat+hymistelleet+asian+tienoilta.
Sen+sanon,+että+olen+ihan+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa.
02.08.2018 22:06
Ukkonen+alkoi+klo+18,+kolmas+sadekuuro,+ihanaaa.+
Ei+ole+sadekuurot+tänne+osuneet+miesmuistiin,+lämpötila+laski+12+astetta.+Päivällä+mittari+näytti+32+plussaa.
Nautin+tästä+sateesta.+Ovi+on+auki+terassille,+että+oikein+kuulen,+kun+vettä+tulee.
02.08.2018 21:44
Chevrolet+BelAir+vm+1960,+sen+hienompaa+autoa+ei+ole+tehty.
Myöskin+Cryslerillä+on+upeita+autoja,+esim.+tuo+poikani+avoauto+jolla+pojanpoika+juuri+ilalla+lähti.
28.07.2018 00:14
Minä+ymmärsin+asian+niin,+ettei+kyse+ole+koivujen+istuttamisesta,+vaan+koivun+luontaisesta+lisääntymisestä.
Muoveista+ollaan+taas+palaamassa+puuhun.
26.07.2018 17:34
Kuulin+tuossa+tiedotusvälineestä,+että+Suomen+metsäpalot+ovat+hanskassa+ja+apua+riittäisi+jo+Ruotsiinkin.
26.07.2018 15:14
Ihmisellä+on+kahdenlaisia+hikirauhasia.+Pieniä+on+kaikkialla+ja+ne+erittävät+pääasiassa+vettä,+suolaa+ja+joitain+muista+aineita+on+vain+vähän,+se+ei+haise.
Suuria+hikirauhasia+on+esim.+juuri+kainaloissa,+jotka+erittävät+myös+hajua.+Pistävä+hienhaju+saattaa+johtua+esim.+jostain+lääkkeestä.+Ja+jo+mainittu+bakteerien+toiminta+tuottaa+hajua.
Hikoilu+säätelee+kehon+lämpötilaa.
26.07.2018 11:56
68 / 191