Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sterssistä+en+tiiä,+mutta+stressiä+hoidetaan+usein++levolla.
22.11.2017 15:40
ehdottomasti+muovi+on+mukavampi,+ei+kopise+ja+on+lämmin.+tietysti+muovejakin+on+monenlaisia,+mutta+tämä+on+minun+kokemukseni.
22.11.2017 15:39
minulla+oli+ns.+viikonloppuisä,+viikot+töissä+toisella+paikkakunnalla+ja+viikonloppuna+kävi+kotona+perheen+luona.+tuohon+aikaan+lauantaikin+oli+työpäivä+ja+vuosilomat+lyhyitä,+joten+tuon+takia+jäin+aika+vieraaksi+isän+kanssa,+aikaa+yhdessä+olemiseen+kun+ei+juuri+ollut.+isä+oli+sellanen+auktoriteetti+jolla+meitä+lapsia+peloteltiin+olemaan+kiltisti,+tai+ei+hyvää+seuraa+kun+isä+kotiin+tulee.+aikuisena+kun+kävin+vanhempieni+luona,+vetäytyi+isä+usein+toiseen+huoneeseen+omiin+oloihinsa,+eikä+huomioinut+minua+tai+lapsiani.+vasta+äitini+kuoleman+jälkeen+alkoi+isä+hakeutua+lapsiensa+seuraan,+tunsi+itsensä+varmaan+yksinäiseksi.+siinä+vaiheessa+ei+sitten+enää+kovin+vahvaa+suhdetta+saatu+syntymään,+mutta+tutustuin+kuitenkin+niiden+vuosien+aikana+enemmän+isääni.+suuri+kiitos+on+isälle+annettava+siitä,+että+hän+duunaripalkallaan+koulutti+kaikki+lapsensa+ammattiin,+eikä+meidän+lapsien+tarvinnut+velalla+kouluja+käydä.
22.11.2017 12:41
onneksi+ei+tarvitse+nuoruuteen+palata,+ohi+on+ruuhkavuodet+kiireineen+ja+uraputkineen,+hyvä+niin.+nyt+saa+olla+laiskana+ihan+itse+antamallansa+luvalla,+eikä+ole+kenellekään+siitä+tilivelvollinen.+sääliksi+käy+niitä+jotka+nuoruuteen+halajavat,+nyt+eletään+parasta+aikaa+ilman+suuria+odotuksia+ja+suorituspaineita.tietenkin+mielessä+joskus+käy+"pelko"+sairastumisesta+ja+kunnon+huononemisesta,+mutta+niitä+on+turha+etukäteen+surra+ja+sillä+nyt+vielä+tervettä+elämäänsä+pilata.+nautin+niin+kauan+kuin+se+on+mahdollista,+tiedostan+kyllä+että+tämä+saattaa+päättyä+koska+tahansa,+mutta+aika+aikaansa+kutakin.
22.11.2017 12:29
en+ole+lääkevastainen,+mutta+en+tiedä+miten+tilanteeseen+suhtautuisin+kun+en+ole+vielä+mitään+lääkkeitä+tarvinnut,+olen+siis+toistaiseksi+hyvässä+kunnossa.+en+varmaankaan+pelkän+elämän+pitkittämisen+vuoksi+lääkettä+söisi,+mutta+jos+se+jotenkin+parantaa+oloa+niin+sitten.+eutanasian+kannalla+olen+ehdottomasti,+mutta+tuskin+sitä+meillä+hyväksytään,+niin+paljon+"asiantuntijat"+ovat+sitä+vastaan.+herää+mieleeni+kysymys,+kuka+voi+olla+eutanasian+asiantuntija+jos+ei+ole+sitä+itse+kokenut?
20.11.2017 11:31
no+jopas,+ei+päätä+eikä+häntää+tässä+aloituksessa.
19.11.2017 19:39
ei+vie.+juon+usein+kahvia+vielä+puolen+yön+aikaan+ja+nukkumaan+hiukan+ennen+yhtä.+hyvin+nukuttaa+aamuyhdeksään+saakka,+jopa.
19.11.2017 16:26
käsittämätön+ajatuksenjuoksu,+mutta+siitä+onneksi+kärsit+sinä+eniten,+ei+kanssakulkijasi.
18.11.2017 14:49
Tellukka;+et+ilmeisesti+ole+lukutaitoinen,+kerroin+että+nyt+kun+on+pimeä+aika+on+minulla+valkoinen+takki+ja+talvisemmat+ovat+värikkäitä+ja+niissä+on+heijastin.
18.11.2017 09:44
munat+kylmään+veteen+ja+keitän+6+minuuttia,+tulee+minulle+sopivan+"kovia".+lötköstä+keltuaisesta+en+tykkää,+eikä+sitä+oikein+voi+siivuttaa+leivän+päälle.+syön+munia+siis+pääasiassa+leivän+kanssa,+ellen+sitten+wok-vihannesten+seurana,+kumpikin+toimii+minulle+hyvin.+kesällä+laitan+munan+puolikkaille+Kallen-kaviaaria+ja+tuoretta+tilliä,+hyvää+uusien+perunoiden+kanssa.+harvemmin+tulee+munia+paistettua+tai+laitettua+munakasta,+pääasiassa+syön+niitä+keitettynä+ja+tottakai+käytän+ruoanlaittoon+ja+leivontaan.
18.11.2017 00:01
mistähän+se+johtuu,+että+suomalaiset+pitää+pimeällä+mustia+vaatteita,+ankea+yhdistelmä?+minulla+on+nyt+valkoinen+takki,+näkyy+ilman+heijastintakin+ja+talvisemmat+takit+ovat+värikkäitä+ja+niissä+on+heijastimet.
17.11.2017 23:48
piti+olla+siis+ET...
15.11.2017 18:40
en+taida+olla+mieleltäsi+ihan+terve......................
15.11.2017 18:40
kaikki+täällä+puskista+huutelee,+et+sinäkään+täällä+omalla+nimelläsi+esiinny!!!!!+joten+hillitsehän+itsesi,+kuvottavaa+käytöstä.
15.11.2017 14:40
uskallan+olla+eri+mieltä,+jokaisellahan+on+täällä+oikeus+kommentoida+toisen+aloitusta,+ei+pidä+olla+liian+arkanahkainen,+ken+leikkiin+ryhtyy+se+leikin+kestäköön...............
15.11.2017 11:00
ei+kai+täällä+nyt+yhtä+nimimerkkiä+aleta+mestaamaan,+alhaista+touhua!
15.11.2017 10:34
mökkiä+olen+minäkin+Ahvenanmaalta+vuokrannut.+tosin+olen+ollut+myös+teltalla+siellä+pyörämatkoilla+nuorempana+ja+muutaman+kerran+myös+hotellilomalla.
13.11.2017 23:42
keittelen+puuroja+ja+vellejä+niin+harvoin+ettei+kannata+kerroskattilaa+hankkia,+vaikka+voisihan+sillä+juureksia+ja+perunoitakin+kypsentää,+mutta+ei+ole+minulle+tarpeellinen+kapistus.
13.11.2017 23:39
maitoa+ja+voita+käytän+ruoanlaitossa,+en+juotavaksi+enkä+leivän+päälle.+jos+maitoa+jää+ruoanlaitosta+olen+ottanut+tavaksi+pakastaa+loput,+ei+tarvitse+hukkaan+laittaa,+sillä+maitoa+en+juo.+maito+ei+kärsi+pakastamisesta,+voi+hyvin+käyttää+seuraavalla+kerralla+kun+maitoruokaa+tekee.+kiehumaito+on+oiva+"keksintö"+puuroihin+ja+velleihin,+ei+tarvitse+olla+kokoaikaa+hämmentämässä.
13.11.2017 22:31
samaa+huvia+minäkin+harrastin+tyttärenpoikien+kanssa+silloin+kun+olivat+pieniä,+nyt+ovat+jo+teini-ikäisiä
13.11.2017 15:28
27 / 32