Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
totta+puhut,+käyty+on:)
13.11.2017 12:43
kävin+täyttämässä+50+vuotta+Balilla.+Kuta+Beachilla+vierailin+uteliaisuuttani+ja+sinne+ei+tee+mieli,+mutta+muuten+lähtisin+Balille+koska+tahansa.+matka+on+pitkä,+mutta+niin+on+moneen+muuhunkin+paikkaan.+siihen+aikaan+oli+mentävä+Tukholman+kautta,+lentoaika+Tukholmasta+16+tuntia+++välilasku+ja+tankkaus.+hindulaisuus+leimaa+ihanasti+Balin+kulttuuria+ja+arkielämää,+kiireetöntä,+kaunista,+toiset+huomioonottavaa.+siihen+aikaan+siellä+oli+vielä+hyvin+turvallista,+niinkuin+tietysti+monessa+muussakin+paikassa.+nykyaikana+ei+ole+turvallista+oikein+missään.
13.11.2017 12:36
paras+matkailupaikka+meillä+on+Ahvenanmaa,+ehdottomasti.+tästä+älähtävät+hurri-viholliset,+mutta+ei+haittaa,+antaa+tulla+vaan.+ehkä+juuri+tuon+hurrivihan+vuoksi+on+Ahvenanmaa+saanut+olla+rauhassa+liialta+turismilta,+ainakin+mannersuomalaisten+osalta+ja+siksi+säilyttänyt+ainutlaatuisuutensa.+kyllä+minäkin+aloittajan+kanssa+pk-seutua+hehkutan,+siellä+riittää+katsottavaa+ja+tekemistä+pidemmäksikin+aikaa+tai+useammalle+käyntikerralle.+Helsinki+on+paljon+muutakin+kuin+jonkun+tuossa+aikaisemmin+mainitsema+kivikaupunki,+mutta+jos+ei+käy+rautatieaseman+tai+stokkan++korttelia+pidemmällä,+niin+kyllä+Helsinki+kiviseltä+tuntuu.
13.11.2017 12:12
hämärä+ei+haittaa,+mutta+sateesta+en+tykkää.+ja+välillä+on+mukavaa+jäädä+viettämään+laiskaa+pirttipäivää+kun+ei+ulos+tee+mieli,+kesällä+tulee+huono+omatunto+jos+itseään+sisällä+hautoo.+kun+on+eläkkeellä+ehtii+ulos+päivällä,+ei+tarvitse+pimeässä+tarpoa.+tuon+kaamoksen+haluaisin+minäkin+kokea,+yöttömästä+yöstä+en+niinkään+piittaa.
13.11.2017 10:34
minäkin+tykkään+joulusta+ja+sen+laittamisesta.+joulu+on+minulla+mielessä+ympäri+vuoden+sillä+tavalla,+että+kun+löydän+jollekin+joululahjaksi+sopivaa+vaikkapa+tammikuussa,+niin+ostan+sen.+lahjat+on+usein+hankittu+ja+kudottavat+kudottu+jo+ennen+joulukuun+alkua.+sitten+on+aikaa+muille+jouluhommille+kun+ei+tarvitse+lahjoja+murehtia.+monille+lahjojen+hankinta+on+kamalan+vastenmielistä+puuhaa,+mutta+minä+tykkään+lahjoja+antaa+ja+yhtälailla+myös+saada.+meillä+ei+lahjat+ole+koskaan+olleet+kalliita,+mutta+ajatuksella+hankittuja.+joulun+mollaajat+pitävät+usein+kovaa+ääntä+joulun+turhuudesta,+mutta+eihän+se+heiltä+pois+ole+jos+me+joulusta+tykkäävät+sitä+laitetaan+ja+siitä+nautitaan.
12.11.2017 23:11
vahinko+ettei+vesisänkyjä+ole+enää+myynnissä,+niissä+oli+patja+joka+antoi+periksi+tarvittavista+kohdin,+todella+mukava+nukkua,+oli+kuin+pilvellä+olisi+nukkunut.+veden+määrällä+sai+säänneltyä+pehmeyttä+ja+lämmitystä+myös+sai+säädeltyä+oman+mieltymyksen+mukaan.
10.11.2017 21:12
köysirata+on+aika+huikea+kokemus,+samaten+ne+kuumaisemat.+silloin+kun+kävin,+ei+tuullut+eikä+ollut+muutenkaan+kylmä+ilma+vaikka+oli+maaliskuu.
09.11.2017 15:08
torakoiden+esiintyminen+riippuu+varmaan+hotellista.+olen+ollut+kerran++Playa+de+las+Americasissa+eikä+hotellissani+ollut+torakoita,+mutta+niiden+sijaan+brittieläkeläisiä+jotka+melusivat+ja+ryyppäsivät+yötä+myöten.+muutenkin+paikka+on+surkea+turisteille+rakennettu+mesta,+mutta+pääsi+onneksi+saarta+kiertämään+ja+Teidellä+käymään+ettei+tarvinnut+koko+aikaa+Americasissa+olla.+siellä+ei+ollut++mitään+tekemistä+tai+katsottavaa.
09.11.2017 12:45
Muslimimaat+joissa+olen+käynyt+ovat+poissa+suosikkilistaltani+ja+myös+käymättömät,+USA+ja+sen+asukkaiden+itseriittoisuus,+Narva+oli+aika+ankea+eikä+tuo+Lappikaan+kovasti+kutsu+käymään.
08.11.2017 21:42
ei+tosiaankaan+ollut+perustelu,+kunhan+kommentoin+tarkoituksella,+ettei+toinen+ole+saman+rikoksen+tehdessään+sen+syyttömämpi+kuin+toinenkaan.++älä+tee+kommenteista+vääriä+johtopäätöksiä,+en+sanallakaan+puolustanut+rikoksentekijöitä!
08.11.2017 19:02
tuskin+sitä+monella+nyt+niin+kvoasti+pollottaisi+vaikka+sukkahousuissa+kulkisikin,+sen+verran+pienet+on...............
08.11.2017 16:48
jokainen+autoilija+on+varmasti+syyllistynyt+tuohon+rikokseen,+kaikki+vain+eivät+joudu+kiinni+ja+saa+rangaistusta.
08.11.2017 16:41
siinä+on+laulaja+joka+osaa+ääntänsä+käyttää,+hieno+suoritus!
08.11.2017 10:01
paras+laulaja+mitä+täältä+löytyy,+vaan+mistä+saadaan+samantasoinen+biisi,+siinä+pulma.
07.11.2017 23:27
hyvä+valinta+laulajaksi,+on+kokemusta+esiintyä+isoilla+areenoilla,+on+kielitaitoinen,++osaa+esiintyä+ja+ennen+kaikkea+on+valtavan+hyvä+ääni+ja+osaa+sitä+käyttää.+täytyy+toivoa+että+osattaisiin+tehdä+hyvä+biisi+jossa+Saara+voisi+taitonsa+näyttää,+mutta+valitettavasti+on+vaikea+uskoa+että+niin+käy.+nyt+ei+euroviisuissa+pärjääminen+ole+ainakaan+laulajasta+kiinni.+en+jaksa+ymmärtää+niitä+ihmisiä+jotka+häntä+inhoavat,+eivät+ilmeisesti+ole+kovin+musikaalisia+vaan+muut++musiikkiin+kuulumattomat+asiat+huomioidaan+ihan+suotta.+jos+laulajan+pitää+heidän+mielestään+olla+hetero,+niin+hyvin+montaa++kuuluisaa+artistia+vaille+olisi+maailma+jäänyt.
07.11.2017 19:28
kyllä+on+elähtäneen+näköinen+huumeidenkäyttäjä,+kaukana+on+ne+ajat+kun+oli+vielä+karismaa+ja+ulkonäköä.
07.11.2017 17:32
tuo+pankkien+toiminta+onkin+mielenkiintoista.+halusin+alkuvuodesta+lopettaa+Nordean+tilini+kun+olin+siirtynyt+toisen+pankin+asiakkaaksi+jo+muutama+vuosi+sitten,+mutta+Nordeaan+oli+jäänyt+tili+ja+sinne+muutama+kymppi+rahaa.+en+löytänyt+lähistöltä+yhtään+konttoria+jossa+olisi+käsitelty+rahaa,+siis+siirretty+Nordean+tililtä+toisen+pankin+tilille,+verkkopankkitunnuksia+minulla+ei+enää+Nordeaan+ollut,+joten+en+voinut+siirtoa+itse+tehdä.+jäin+ihmettelemään+mitä+ne+asiakaspalvelijat+siellä+Nordean+konttoreissa+tekee,+isommissa+konttoreissa+niitä+on+"looseissaan"+toistakymmentä,+kun+ei+raha-asioita+voi+konttorissa+hoitaa.+tuntuu+todella+oudolta+ettei+pankissa+käsitellä+rahaa,+mutta+suurin+osa+Nordean+konttoreista+on+sellaisia.+niitä+veropakolaisiako+ja+niiden+asioita+siellä+hoidellaan+kun+pienen+ihmisen+raha-asiat+on+jätetty+väliin.+Nordean+chat-palvelijakaan+ei+osannut+neuvoa+minua+sellaiseen+konttoriin+jossa+olisin+saanut+asiani+hoidettua+ja+lopuksi+tein+nykyiselle+pankille+valtuutuksen+Nordean+tilin+lopetukseen+ja+sain+hoidettua+asian+sitä+kautta.+Nordea+teki+sitten+vielä+pienen+ryöstön+ja+veloitti+tilin+lopettamisesta+8+euroo.
07.11.2017 17:26
ihan+pinnistelemällä+ja+tietentahtoen+en+hyviä+töitä+tee,+niitä+tulee+tehtyä+kun+kohdalle+osuu+sopiva+tilaisuus,+enkä+niitä+mitenkään+hyviksi+töiksi+noteeraa,+pikemminkin+kuuluu+hyvään+käytökseen+ja+toisten+huomioonottamiseen.
06.11.2017 20:18
vain+saunaolut+pari+kertaa+viikossa,+muuten+alkoholinkäyttö+todella+vähäistä.+nyt+en+suoraltakädeltä+muista+milloin+olen+muuta+ottanut+kuin+saunaoluen.+mielestäni+on+hiukan+säälittävää+että+pitää+vanhetessaan+alkaa+alkoholia+enemmän+käyttämään,+muutenkin+kun+vanhuuttamme+rappeudutaan+niin+alkoholi+vielä+lisää+tuota+rapautumista.
06.11.2017 20:15
mitä+ihmeen+rehvastelua+jos+kangasta+tarvii?????+ja+kai+sitä+saa+kysellä+hyvälaatuista,+huonoa+kun+on+kaupan+jokapuolella.
06.11.2017 14:57
28 / 32