Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jos+en+tietäisi+omaa+ikääni,+niin+tuskin+osaisin+sitä+arvioida+sen+paremmin+kuin+muidenkaan+ikää..............ja+mitä+sillä+iällä+itseasiassa+on+väliä????????????
23.10.2017 20:17
laittaisin+sinne+nykyiset+poliittiset+päättäjät,+saisivat+sitten+aikojen+kuluttua+ihmetellä+mitä+tuli+tehtyä..........................
22.10.2017 22:24
Ottamatta+kantaa+Haavistoon+mitenkään+totean,+että+tuskinpa+presidentin+pestiin+mitään+koulutusvaatimusta+on,+sehän+ei+todellakaan+ole+valtion+virka+eikä+sitä+siis+sääntele+virkamieslaki+tai+muutkaan+valtion+virkamiesten+oikeuksia+ja+velvollisuuksia+koskevat+säännökset+ja+määräykset,+esim.+vuosilomalaki+tai+virkaehtosopimus.
22.10.2017 18:22
Karkkipäivää+ei+minulla+ole+ja+siksi+tulee+herkuteltua+varmaan+liian+usein.+Erikoisherkkuni+on+valkosuklaarusinat,+voi+että......................
22.10.2017 18:10
eikö+täällä+saakaan+uudet+kommentoida?????
22.10.2017 14:50
Minä+tykkään+taas+saunoa+nimenomaan+yksin,+se+on+jotenkin+ihan+harras+toimitus.+Yksin+saunoessa+saa+rauhoittua+ja+ajatus+kulkee+minne+kulkee+ja+mieli+lepää.+Asunnossa+sähkösauna+ja+siitä+saa+juuri+sopivat+löylyt+kun+ei+liian+kuumaksi+lämmitä,+jolloin+tulee+mukavasti+kosteutta+löylyvedestä.+Saunassa+on+mukavasti+myös+tilaa+heittää+lauteille+pitkäkseen+kun+saunassa+ei+ole+muita.+En+ole+koskaan+tykännyt+saunoa+muiden+kanssa,+siinä+ei+saa+mieli+samaa+lepoa+kuin+yksin+saunoen.+En+kaipaa+saunassa+puhekumppania,+hiljaisuus+on+minulle+paras+saunakumppani.+Ja+sitten+parvekkeelle+vilvoittelemaan,+oli+kesä+tai+talvi.
21.10.2017 22:45
Allekirjoitin+eutanasiaa+koskevan+kansalaisaloitteen+ja+kannatan+eutanasiaa+yhä+silloin+kun+mitään+parantumisen+eteen+ei+ole+enää+tehtävissä,+edessä+varma+kivulias+kuolema++ja+sairas+sitä+haluaa.
16.10.2017 20:04
32 / 32