Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pakko+tunnustaa,+etten+vieläkään+ymmärrä+tuota.+minulla+ainakin+on+mainosten+esto-ohjelma+käytössä,+joten+sivulla+ei+mainoksia+näy+ja+silloin+kun+ei+esto-ohjelmaa+vielä+ollut,+en+koskaan+mennyt+mainostajien+sivuille.
07.01.2019 18:43
mitä+tarkoitat+mainostajilla,+en+ole+huomannut+että+tanne+mainostajat+kirjoittelisi?
07.01.2019 16:00
toki+palautuskulut+on+tuotteiden+hinnassa,+mutta+minulle+tuote+maksaa+ihan+saman+verran+kuin+niillekin+jotka+sen+paikanpäältä+hakevat,+eikä+minulle+kerry+kuluja+jos+tuotteen+palautan.+
sehän+on+valintakysymys+minkälaisen+asuinpaikan+itselleen+valitsee+ja+saa+palvelut+sen+mukaan.+tsadilaisten+slummien+palveluista+en+tiedä+kun+en+ole+afrikassa+käynyt,+mutta+oman+asuinpaikkani+palvelut+ovat+mainiot+ja+uskon+että+pysyvätkin+sellaisina+kun+väkimäärä+ei+vähene.
20.09.2018 23:28
kyllä+uurnalehdossa+on+kukkasia+ja+kivet,+haudat+vain+pienempiä+kuin+arkkuhaudat.+muistolehto+on+erikseen,+siellä+ei+ole+kiviä+eikä+kukkasia,+sinne+tuhkat+laitetaan+ilman+merkittyä+paikkaa.
20.09.2018 20:19
tuhkaus+ja+tuhkat+muistolehtoon,+mitään+kiveä+tai+pystiä+en+halua.+kuolemani+jälkeen+en+kukkia+tarvitse.
20.09.2018 20:17
ostan+sekä+kaupasta+että+netistä.+useasti+olen+niin+"laiska"+etten+viitsi+lähteä+kauppoja+kiertelemään,+joten+netistä+on+helppoa+tilata+suoraan+kotisohvalta.+aina+netistä+osto+ei+mene+nappiin,+mutta+palauttaminen++on+helppoa+ja+ilmaista,+joten+siitä+ei+ole+vaivaa+läheskään+niin+paljoa+kuin+kaupoissakiertelystä.toki+kauppojakin+on+toisinaan+kiva+kierrellä+vaikka+vain+ajankuluksi.+kenkiäkin+uskallan+määrättyjä+merkkejä+netistä+tilata,+ja+onhan+niissäkin+palautusoikeus,+joten+hutiostoksia+ei+tarvitse+pitää.+olen+siitä+onnellisessa+asemassa,+että+sekä+postin+virkaa+hoitava+kioski+että+k-supermarket+johon+voi+myös+paketin+saada,+ovat+hyvin+lähllä,+joten+paketin+hakeminen+ja+palauttaminen+on+hyvin+helppoa.+välillä+maksan+luottokortilla,+välillä+laskulla,+riippuu+verkkokaupasta+josta+tilaan.
20.09.2018 20:14
minulla+kaikki+mahdollinen+e-laskuna.+pankista+tulee+sähköpostiini+viesti+kun+on+tullut+e-lasku+hyväksyttäväksi.+mitään+ei+mene+maksuun+ilman+hyväksyntääni,+mutta+mitään+ei+myöskään+unohdu+maksamatta+kun+saan+laskusta+verkkopankilta+ilmoituksen.+verkkopankista+pääsee+myös+katsomaan+laskun+sisällön+joko+pankin+arkistosta+tai+laskuttajan+sivulta,+ja+voi+sieltä+myös+tulostaa,+mutta+en+ole+katsonut+aiheelliseksi+tulostaa+kun+ovat+siellä+arkistossa.+ne+harvat+paperilaskut+jotka+vielä+saan,+laitan+maksuun+heti+samantien,+tai+siis+verkkopankkiin+odottamaan+eräpäivää.+paperilaskut+turhaa+roskaa,+en+ymmärrä+miksi+niitä+joku+haluaa+ja+säilyttääkin+vielä+pitkään.
17.09.2018 10:01
en+ihan+ymmärtänyt+tarkoitatko+väsymisellä+sitä+että+nukuttaa,+vai+sitä+että+et+jaksa+tehdä+kaikkea.+uskoisin+että+ikä+vaikuttaa+kumpaankin,+sekä+jaksamiseen+että+unen+tarpeeseen.+
olen+usein+kuullut+väitettävän+että+ikäihmiset+eivät+nuku+yhtä+pitkiä+yöunia+kuin+nuoremmat,+ainakin+heräävät+hyvin+aikaisin,+mutta+kohdallani+tuo+ei+ainakaan+pidä+paikkaansa,+en+ehkä+ole+vielä+riittävän+vanha.+olen+illanvirkku+ja+aamuntorkku+kuten+olen+aina+ollut,+harvoja+poikkeuksia+lukuunottamatta++menen+nukkumaan+saman+vuorokauden+puolella+jona+aamulla+myöhään+herään.
mitä+taas+tulee+jaksamiseen,+niin+olen+hyväksynyt+sen+etten+enää+jaksa+kaikkea+samalla+"raivolla"+mitä+nuorempana+ja+on+tehtäviä+joita+en+jaksa+lainkaan.
16.09.2018 19:25
minulla+ei+ole+älypuhelinta+ja+tuskin+ihan+lähiaikoina+sellaista+hankinkaan.+kun+olin+vielä+työssä+oli+minulla+työnantajan+alypuhelin+enkä+siinä+mitään+erikoista+hankaluuttaa+käytössä+kokenut,+oli+win,+mutta+en+ole+huomannut+eläkkeellä+alypuhelinta+tarvitsevani.+läppärillä+ja+tavallisella+kännykällä+pärjään+erinomaisesti,+tosin+on+minulla+tablettikin+matkoja+varten,+se+on+android,+ja+hiukan+outo+käyttää.
16.09.2018 14:59
taitaa+olla+henkisesti+keskenkasvuinen+tämä+ns.+uusiovaimo,+kun+ei+ole+älynnyt+että+miehen+ottaessaan+hän+ottaa+myös+miehen+entisen+elämän+ihmiset+elämäänsä.+olen+useammassa+ns.+uusioperheessä+seurannut+miten+miehen+lapset+ensimmäisestä+liitosta+ovat+uuden+vaimon+mielestä+vanhanaikaisesti+sanottuna+kuin+hyyryläislapsia,+niitä+ei+tarvitse+sietää+eikä+niiden+eteen+tehdä+mitään.+täytyy+ihmetellä+miten+mies,+siis+lasten+isä,+sietää+moista+menettelyä,+luulisi+että+lapset+ovat+eronkin+jälkeen+rakkaita+ja+ex-puolisoilla+tahtoo+väkisinkin+olla+yhteisiä+asioita+lasten+asioissa+eikä+niitä+tulee+uuden+puolison+sabotoida.
15.09.2018 16:36
toivottavasti+ei+ainakaan+kukaan+noista+jo+aikaa+sitten+naamansa+loppuun+kuluttaneista+leppilammista,+salmisista,+pimiöistä+ja+vastaavista.+uusia+naamoja+kaivataan,+nuo+vanhat+on+jo+niin+nähty.
13.09.2018 15:03
ns.+talviaika+on+se+oikea+auringonaika+johon+nyt+kohta+taas+siirrytään,+joten+kesäaika+on+keksitty+juttu.+minulle+tosin+ihan+sama+missä+ne+kellonviisarit+on,+kuuntelen+kroppaani+ja+kun+väsyttää+niin+nukun+ja+kun+ei+väsytä+niin+valvon.
13.09.2018 15:00
kyllä+tänne+voi+ihan+vapaasti+kirjoittaa+kirjautuneenakin,+niin+minä+teen.+jos+tarkoitat+vapauden+menettämisellä+sitä,+ettei+kirjautuneena+uskalla+kaikenlaista+paskaa+tänne+laukoa,+niin+siinä+tapauksessa+kirjautumispakko+on+erinomainen+asia.
11.09.2018 19:12
sain+tänään+vihdoin+uuden+liukuoven+makkariin,+vanha+meni+valmistajan+piikkiin,+uudehkossa+talossa+kun+asun.+kiva+saada+asiat+kotona+pikkuhiljaa+kuntoon+rakentajan+kanssa,+takuukorjaukset+kestäneet+turhan+pitkään.+tänään+tuli+ovesta+hyvä+mieli,+kivat+"pojat"+vielä+asentajina,+niin+mikäpä+tässä+ollessa.
07.09.2018 22:22
en+ole+lukenut+tuosta+väsymysoireyhtymästä,+joten+siitä+en+tiedä+sanoa+mitään,+mutta+fibromyalgiasta+ja+homeoireista+tiedän+sen+verran,+ettei+niitä+sopisi+alentuvasti+muotioireiksi+nimitellä.+tuttavapiirissäni+sairastetaan+kumpaakin+ja+siinä+on+kyllä+muoti+kaukana+kun+fibromyalgiasta+tai+homeoireista+kärsii.+ns.+uudet+sairaudet+tulevat+ilmi+tutkimusmenetelmien+edistyessä+ja+siksi+niitä+sitten+aletaan+ikäänkuin+yht'äkkiä+löytämään+runsaasti,+vaikka+niitä+on+jo+kauan+sairastettu,+mutta+ei+tunnistettu.
06.09.2018 12:59
jos+on+niin+pieni+eläke+ettei+mene+kuin+kunnallisveroa,+onko+silloin+tosiaan+varaa+teettää+kotitalousvähennykseen+oikeuttavia+töitä+vieraalla?+olen+pari+kertaa+viime+vuosina+pesettänyt+asuntoni+ikkunat+ja+parvekelasit+firmalla.+minusta+hinta+ei+ollut+mikään+yltiökallis,+maksoi+hiukan+alle+150+€,+hommaan+kului+aikaa+melkein+5+tuntia+ja+työn+jälki+oli+erinomaista.
04.09.2018 15:43
olenko+muuta+väittänyt?
03.09.2018 08:57
eläkkeellehän+ei+ole+mitään+yhtä+lakisääteistä+maksupäivää.+minä+saan+eläkkeeni+aina+20.+päivä+tai+sitä+edeltävänä+arkipäivänä,+joten+maksupäivät+riippuvat+maksajasta+ja+ovat+aina+ne+oikeat.
02.09.2018 22:51
historian+tietäen+ei+pitäisi+olla+mitenkään+ihme+että+suomalaisilla+on+paljon+ruotsinkielisiä+sukunimiä.
31.08.2018 22:51
onko+suomalaisten+saappaanheitto+sen+viisaampaa+touhua?
30.08.2018 20:58
7 / 32