Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naisen+kosketus+tuntuu+kyllä+joskus+niin+taivaalliselta,+että+ei+mitään+rajaa.
22.05.2019 10:11
Ihan+vilpittömästi+kirjoitin+ja+itseäni+alkaneet+kiinnostaa+vetimet+ja+vermeet+enemmän+iän+myötä,+pyhäpuku+onkin+melkein+vakio.
Ei+enää+tarvitse+sulautua+ympäristöön,+eikä+hävetä+yhtään+mitään!
22.05.2019 10:10
Ei+riitä+minullakaan+ymmärrystä+kolmannelle+sukupuolelle,+varovainen+tosin+saa+nykyään+olla+mihin+asiaan+ottaa+nykyään+kantaa.+Jotenkin+kivempi,+kun+tietää+keskusteleeko+miehen+vai+naisen+kanssa?
22.05.2019 10:06
Samoin+täällä+on+elämä+koetellut,+eikä+edes+Kari+Tapion+sanoitus+lohduttanut:
Myrskyn+jälkeen+on+poutasää+
Vihdoin+oon+sen+saanut+ymmärtää+
Nyt+sen+nään,+ei+voi+yksikään+
Päättää+päivistään,+ne+määrätään
Toivottavasti+olet+päässyt+jo+pahimman+yli...
22.05.2019 08:51
Nyt+herätys+ja+haloo!+
Ei+ainakaan+ilmoissa+ole+syy,+jos+ei+voisi+olla+vähän+kevättä+rinnassa.
22.05.2019 08:46
Hyvin+minä+sinut+näen+ja+pystyn+lukemaan+kuin+avointa+kirjaa.+Ei+olla+oltu+samoilla+foorumeilla+pitkään+aikaan,+ei+koko+keväänä?
22.05.2019 08:45
Älä+masennu,+vaikka+KAIKKI+vaatteet+eivät+sovikaan+tai+kaunista.+Kokeilemalla+löytyy+ihan+varmasti+väriä+elämään.
Minulla+oli+myöskin+nuorena+vaalea+luonnokihara+kadehdittavan+komea+tukka.+Kun+se+alkoi+ikääntymisen+myötä+harventua,+leikkasin+sen+kokonaan+pois,+joten+jos+hiuksesi+ovat+harmaat+eikä+niin+kiiltävät,+niin+minulla+ei+ole+niitä+ensinkään.+Mutta+ryhdikkäästi+silti+pistän+menemään,+kun+hengailen+kaupungilla.
22.05.2019 08:40
Ehdottomasti+juuri+näin,+ei+esim.+eläköityminen+tarkoita,+että+voi+jättää+itsensä+rapistumaan.+Kaikkein+tärkeintä+on+kuitenkin+se+ilo,+jonka+saa+itselleen+siitä+hyvästä,+että+näkee+vähän+vaivaa+ulkonäkönsä+eteen.+Ja+vaatevalikoimat+ovat+lisääntyneet+huomattavasti+netin+myötä,+eikä+palautus+tuota+ongelmia,+jos+tuote+ei+miellytäkään.
22.05.2019 08:33
Minulla+on+punaiset+kävelykengät,+ne+ovat+herättäneet+positiivista+ihailua+naaraiden+suunnasta.
22.05.2019 08:26
Eipä+yleistetä.+Varsin+tyylikkäitä+naisia+suomalaiset+ovat,+kun+vaan+laittavat+itsensä.+Samoin+pukeutuminen+jättää+toivomisen+varaa,+sekä+miehillä+että+naisilla.
22.05.2019 08:25
No,+eipäs+nyt+liioitella.+Ehdottomasti+jompi+kumpi+riittää,+värikkäät+shortsit+tai+värikäs+paita.+E+i+molempia!
Eikä+vaatteet+saa+olla+koskaan+liian+pieniä,+ne+rumentavat+ihmisen+ulkoasua.
22.05.2019 08:20
Tunnustan,+että+ei+tullut+katsottua+lähetystä.+Eurovaalien+ehdokkaat+eivät+herätä+minussa+mitään+tuntemuksia,+enkä+meinaa+äänestää.+Vähän+sirkusmeininkiä,+kun+osa+ehdokkaista+ilmoitti+ennakkoon,+että+ei+meinaa+edes+lähteä,+vaikka+tulisi+valituksi!
Samaa+mieltä,+että+televisiossa+ei+todellakaan+kannata+ylimeikata+itseään.
22.05.2019 07:25
Pitää+pystyä+ottamaan+vastaan+myös+negatiivinen+palaute,+ei+heti+pidä+pillastua.+Monasti+on+hyvä+asia+pysähtyä+peilin+eteen+ennen+kuin+lähtee+kaupungille.+Miehille+tulee+partaa+ajaessa+helposti+haavoja,+joihin+on+paras+laittaa+pieni+pala+vessapaperia.+Mutta+ei+sitä+kannata+mukanaan+kantaa+ulos+mennessä.
Ei+mitään+hiuslakkaa+käsittääkseni+enää+kukaan+nainen+käytä,+rouva+värjäsi+hiukset+siniseksi+ja+olivat+kovasti+siistin+ja+isänmaallisen+väriset.+Piristävä+yllätys!
22.05.2019 07:15
Mitä+ihmettä+täällä+oikein+jutustellaan+kesälomista?+Eihän+vielä+kannata+lomalle+jäädä,+kun+ilmat+lämpenevät+vasta+juhannuksen+jälkeen.+Silloin+on+oikea+kesäloma-aika.
Kaikesta+kateudesta+huolimatta,+oikein+hyvää+lomaa!
06.05.2019 09:55
Minä+makasin+sohvalla+odottamassa+ruuan+valmistumista,+enkä+hoputtanut+yhtään.
04.05.2019 06:50
Viimeksi+tuli+paistettua+nakkeja+sellaisen+puuhellan+tulipesässä.+Maku+on+aivan+eri+kuin+sähköhellan+nakkikattilassa+tehdyillä.
04.05.2019 06:45
Kaikissa+helloissa+on+omat+hyvät+puolensa.
04.05.2019 06:43
Varmaan+ihmissuojelu+aktivistit+puuttuisivat+asiaan+ja+kertoisivat+ettei+ole+riittävä+peruste.
04.05.2019 06:42
Jotenkin+vaistosin+pienen+avunhuudon+hänen+sanoissaan.+En+muista+nyt+mikä+itselläni+meni+tässä+jokin+aika+sitten+vikaan+ja+kerroin+tuohtuneena+asiasta+rouvalle.+Hän+hoiti+silloin+asian+kuntoon+tekemättä+sitä+suurempaa+numeroa.+Tämä+on+varmaan+sitä+myötä-+ja+vastamäessä+elämistä?
04.05.2019 06:41
Ei+kuule+viikko+riitäkään,+parempi+tehdä+huolella,+niin+asia+tulee+kuntoon.+Vähän+hankala+laittaa+liesi+palautuspostissa+takaisin,+jos+ei+olekaan+mieleinen.
Mielestäni+on+mukavaa,+kun+täällä+keskustellaan+monista+aiheista+ja+suurin+osa+kommenteista+on+hyviä.
04.05.2019 06:37
46 / 155