Vapaa kuvaus

Aloituksia

303

Kommenttia

6089

  1. On+täysin+Raamatun+mukaista+rukoilla+Israelin+puolesta,+se+ei+kuitenkaan+ole+Israelin+palvontaa.+Kyllä+evankeliumi+kuuluu+ensin+Israelilaisille+ja+sen+jälkeen+vasta+meille+pakanoille.+Tässä+uusimmasta+päästä+Trumpet+of+salvation+of+Israel+-järjestän+video.+Valitettavasti+video+on+englanninkielinen.https://www.youtube.com/watch?v=7SXQ0q_kndg
  2. <<Isä+Jumala+on+luonut+yksin+kaiken+sen,+mitä+on+olemassa+>>Sinähän+kirjoitat+aivan+niin+kun+käärme+opetti+puutarhassa.+Lue+oikein+tarkkaan+tuo+Raamatun+kohta:+"1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.+2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.+3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä...10+Maailmassa+hän+oli,+ja+hänen+kauttaan+maailma+oli+saanut+syntynsä,+mutta+se+ei+tuntenut+häntä...11+Hän+tuli+omaan+maailmaansa,+mutta+hänen+omansa+eivät+ottaneet+häntä+vastaan...14+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta....18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.Mutta+joka+ei+halua+tätä+uskoa,+niin+eihän+ketään+voi+pakottaa+uskomaan+Raamattuun+tai+Jeesukseen.+Jotka+yrittävät+omin+voimin+Sanaa+ymmärtää,+eivät+sitä+ymmärrä.+Raamattu+on+kirjoitettu+niin,+että+vain+Herran+omat+ymmärtävä+Pyhän+Hengen+avulla+Raamattua.+Joh.+1:1->Sana+tuli+ihmiseksi1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.Mikään,+mikä+on+syntynyt,ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.4+Hänessä+oli+elämä,ja+elämä+oli+ihmisten+valo.5+Valo+loistaa+pimeydessä,+pimeys+ei+ole+saanut+sitä+valtaansa.6+Tuli+mies,+Jumalan+lähettämä,+hänen+nimensä+oli+Johannes.+7+Hän+tuli+todistajaksi,+todistamaan+valosta,+jotta+kaikki+uskoisivat+siihen.+8+Ei+hän+itse+ollut+tuo+valo,+mutta+valon+todistaja+hän+oli.9+Todellinen+valo,+joka+valaisee+jokaisen+ihmisen,oli+tulossa+maailmaan.10+Maailmassa+hän+oli,ja+hänen+kauttaan+maailma+oli+saanut+syntynsä,mutta+se+ei+tuntenut+häntä.11+Hän+tuli+omaan+maailmaansa,+mutta+hänen+omansa+eivät+ottaneet+häntä+vastaan.12+Mutta+kaikille,+jotka+ottivat+hänet+vastaan,hän+antoi+oikeuden+tulla+Jumalan+lapsiksi,kaikille,+jotka+uskovat+häneen.13+He+eivät+ole+syntyneet+verestä,+eivät+ruumiin+halusta,+eivät+miehen+tahdosta,+vaan+Jumalasta.14+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.15+Johannes+todisti+hänestä+ja+huusi:+"Hän+on+se,+josta+sanoin:+Minun+jälkeeni+tuleva+kulkee+edelläni,+sillä+hän+on+ollut+ennen+minua."16+Hänen+täyteydestään+me+kaikki+olemme+saaneet,armoa+armon+lisäksi.17+Lain+välitti+Mooses,armon+ja+totuuden+toi+Jeesus+Kristus.18+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.