Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AkiKarppinen
profiilit
AkiKarppinen
AkiKarppinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Teillä+on+outo+sota,+ateistiti+vielä+menossa+uskovaisia+hihhuleita+vastaan?!+Luulette+että+he+ovat+KAIKESSA+valheessa?!+Maailmankuvan+suhteen+näin+usein+on,+mutta+ei+varmana+perinteisemmän+tiedon,+sielustaan+ja+hengestä+osin.+Te+ehkä+tunnette+ruumiinne+toiminnat+paremmin,+mutta+sehän+on+silti+vain+ruumis,+pelkkä+kulkuneuvo+hengellennekin...
04.10.2019 05:59
NIin,+mikset+sitten+kerro+nimeäsi,+jos+haluat+että+sinut+tunnetaan?+G4G+on+aika+nysä+nikiksikin+-+silti
29.09.2019 12:23
Salomo+on+joskus+sanonut,+että+Jumala+on+hyväksynyt+KAIKKI+tekomme,+mutta+jos+emme+itse+hyväsky+lähimmäistämme,+niin+miksi+luulet+ja+olet+että+hänet+oli+tarkoitettu+tarkalleen+samanalaiseksi+kuin+sinut?+Ei+maailmassa+olisi+kuin+muutama+hullu+murhamieshetero,+jos+Jumala+ei+olisi+ihmiselle+keksinyt+muitakin+elämäntarkoituksia.+Ei+heterouden+päämääarä+ole+kuin+ihmiskunnan+lisääminen,+seksinautinto+on+toissijainen+tavoite+ja+vain+lukumäärällisesti+sillä+listään+populaatiota,+mutta+ei+pelkkä+kehon+kloonaminen+lisää+ihmisten+tietoa+ja+viisautta+paljoakaan,+jos+joutuu+syntymään+liian+köyhiin+olosuhteisiin,+tai+liian+sairaaseen+kehoon.+Ihmiskunta+alkaa+tosin+kai+jo+tulevina+vuosituhansina+"lisääntymään",+mutta+sillä+ei+tarkoiteta+pelkkää+kehojen+lisäsiittämistä,+vaan+että+alemme+kasvaa+yksilöllisesti,+teemme+itsestämme+sillä+tavoin+tärkeän,+ettei+tarvitse+heti+kloonata+niitä+sinunkin+hylkäämiä+omainaisuuksia+uudeksi+keholliseksi+ihmiselämäksi.
22.09.2019 19:14
Homo+Sapiens+kiemurtelee+TAAS+homoudesta+irti?!+Miehen+täytyy+rakastaa+silti+veljeään,+Johannes+sen+selvästi+kirjeessään+sanoo..+Homosekusaalisuus+on+Raamatussa+jotenkin+tuomittu,+vaikka+uudessa+liittossa+vain+paheksuttiin+vain+sitä,+ja+jätettiin+heidät+suorittamaan+sitäkin,+koska+kyseessä+on+oma+intiimi+asia,+johon+ei+liikaa+saa+muut+puuttua.+Olisi+ideaalista+ja+täydellistä,+jos+jokainen+voisi+elää+toisistaan+riippumatta+minkätahansa+seksuaalisen+suuntauksen+mukaisesti,+mutta+se+ei+ole+valitettavasti+vielä+mahdollista,+koska+moni+suhtautuu+tahallisesti+väärin+ja+pahasti+homouteen,+vaikka+tavallisempaa+on+olla+paha+heteroraiskaaja+ja/tai+insestin+suorittaja...+Se+on+periaattessa+tuomittavampaa+kuin+pelkkä+pökiö+homostelu,+jossa+nielastaan+vain+aina+pieni+paska+fiilistasolla....
22.09.2019 18:55
Jumala+Korkein+Olento+on+harvinainen+todellisuus,+eihän+mestareitakaan+ole+edes+maailman+urheilulajeissa+kerrallaan+kuin+yksi,+ja+usein+samaan+tieteessäkin,+se+viimevuosikymmenien+kuuluisin+hahmo,+Stepheng+Hawking+tosin+juuri+delasi...
Miksi+luulette+ateistit,+ettei+teidänkin+Ateisminne+korkein+olento+ole+joku,+joka+on+määritellyt+oppianne.+Loogisess+mielessä+Jumala+katsoi+hyödylliseksi+itsensä+olevan+sekä+olevainen,+niissä+asioissa,+missä+Hän+oli+olemassa,+ja+Olematon+asioissa,+jotka+olivat+oikeasti+mahdottomia...+Ei+täällä+massamaailmassa+ole+monikaan+ideaalinen+hyväkään+todellisuus+mahdollista...+Me+saatamme+erehtyä+todella+omituisissa+tilaneissa,+ja+erehtymättömyys,+vaikka+se+on+toisaalta+Jumalienkin+tärkeimpiä+tavoitteita,+ei+sekään+toteudu+kuin+ideaalisessa+maailmassa,+siiis+eräänlaisessa+täydellisten+valheiden+taivaassa...+Kuitenkaan+emme+näe+massalistenkaan+todellisuuksien+paljoakaan+erehtyvän,+tavallisessa+kappalaiden+fysikaalisten+ominaisuuksien+ylläpitämisessä,+itse+en+ymmärrä+miten+sekään+on+edes+mahdolista...+Kummakos+tuo+sitten+että+kuolemme,+koska+toivoimme+olevaisuuteen+liian+täydellisen+materian...
20.09.2019 20:19
Kerrohan+miksi+pidät+itse+kiinni+sellaisesta+Jumala-sanan+määrityksestä,+joka+on+vain+valhetta,+ja+yrität+itse+kuin+paraskin+Saatana+ja+tehdä+Jumalastasi+valheesi+mukaisen+olkiukon?+Se+on+totta+että+ei+"olkiukko+tai+edes+olviukko"+ole+ihmiseenkään+verrattuna+Jumala,+mutta+te+ette+ole+ymmäräneet+vielä+oikean+ymmäryksen+päälle+paljoakaan,+Ateistit!+Selitätte+Jumalaa+ihmisen+omaa+mielikuvitusolennoksi,+vaikka+Hän+on+luonut+koko+maailmankaikkeuden,+lukemattomine+enkeleineen!+Ja+myös+ruuminne+luodaan+valmiilla+lihallisella+mekanismilla,+emakkojen+kohtuihin...+Tai+jos+esim.+tietokone+rupeaisi+ajattelemaan,+sille+tehdyn+ohjelman+avulla,+kieltäisikö+se,+aluksi+Ihmisen+varsinkin+luojanaan,+ja+ihminenkö+samoin+kieltäisi+Jumalansa?+Se+ei+ole+vain+järkevää,+eikä+todellakaan+edes+aikuismaista...+Jos+koneet+rakentavat+joskus+itse+itsensä,+niin+järkyttyisikö+se+siis+siitä,+että+senkin+ohjelman++loi+eräs+sangen+siihen+nähden+erinäköinen+olento,+Ihminen+mm.?+Ja+aivan+analogisesti+samanlainen+tilanne+on+meillä+-+Ihmisinä...
19.09.2019 15:47
Kummallinen+valinta+tämä+"Ateismi"?!+Ei+uskota+korkeimpaan+Olentoon,+ja+ei+Jumala+kironnut+ketään+Ihmistä,+joka+oli+omassa+joukossaan+"Korkein+Olento+-+eli+Jumala";+mukaanlukien+Rooman+Keisarit,+ja+Uskonolliset+Gurut.+Uskotteko+te+liikaa+tasa-arvoon+sitten,+ateistit,+ettekä+hyväksy+kenenkään+koroittavan+itseään+muiden+yläpuolelle?+Kyse+on+kuitenkin+siitä,+että+vaikka+kaikki+Luojat+ovat+tasa-arvoisia+porukassaan,+ja+samoin+kaikki+Luodut+ovat+myös+tasa-arvoisia,+niin+me+olemme+siti+kaikki+ERI+IKÄISIÄ,+ja+meillä+on+erilaiset+taidot,+ja+Korkein+Olento,+eli+Jumala-titteli+tehtiin,+nk.+Titaanien+ajan+jälkeen,+koska+paljastui+että+toiset+olennot+olivat+vanhempia+ja+viisaampia+kuin+muut+elolliset..+Rupeapa+ITSE+luomaan+maailmankaikkeutta,+niin+huomaat+että+melko+vaikeaa,+eli+mitenkään+helpolla+mekanismilla+EI+maailmankaikkeutta+luotu,+on+mysteeri+minullekin+"fyysikkona+jopa",+miten+materia+elementteineen+jatkuvasti+pysyy+olemassa...
19.09.2019 15:15
Mutta+et+ymmärrä+kai+nyt+yhtä+asiaa:"Jumala+on:+Isä,+Poika+ja+Pyhä+Henki".+Ihminen+on+Luojansa,+Jumalan+kuva,+siinä+missä+Hän+on+joku+noistakin!+Pahaanko+sitten+uskot,+jos+et+usko+Jumalaasi?
19.09.2019 15:05
"Lopun+aikoja"+ei+kannata+julistaa+vielä+universumille,+mutta+jokaisella+tulee+pieni+lopun+aika+siinä,+että+hänen+ruumiinsa+menee+rikki,+viimeistään+vanhuksena...+Se,+mikä+tästä+liha-ruumiista+irtoaa+kuollesaan,+se+säilyy+ikuisesti...+Ja+voi+ottaa+uudelleenkin+ruumiin,+minkä+tahansa+ruumiinko?+Ei,+vaan+"Minä+Olen+Sama,+Eilen,+Tänään+ja+Iankaikkisesti"....+Hindut+ovat+pahiten+harhassa+ajatuksessaan,+että+voisivat+tavalliset+ihmiset+muuttua+kuolleessaan,+ALEMPAAN+kastiin...+Kuolema+on+aina+ylennys,+kun+se+tulee,+Ihmisen+eläessään+tehdyt+työt+silloin+näyttävät+hedelmänsä...+Älkää+etsikö+Kuolemaa,+se+tulee+kaikille+kuitenkin,+muodossa+tai+toisessa...+Mutta+varautukaa+Kuolemaanne+silti,+vaikka+se+jos+mikä+oli+vain+väliaikaista...
18.09.2019 14:47
Jos+joku+on+Ateisti,+Hänen+Isänsä+on+kuollut.
18.09.2019 14:40
"Miksi+te+pyydätte:+'Anna+meidän+nähdä+Isä!',+kun+näette+kuitenkin+minut+edes,+ettekö+usko,+että+minä+olen+Isässä+ja+Isä+on+minussa,+miksi+siis+sanotte,+että+'Anna+meidän+nähdä+Isä!'+Se+joka+on+nähnyt+Minut,+on+nähnyt+Isänkin!"(Jeesus+Evankelumissaan).+
"Minä+olen(Jahve)+Kaikkien+Ihmistenkin+Henkien+Isä"(Jeesus+-+Jahveudessaan)...+Isiemme+Isistä+Isin+on+se+joka+hallisee+jopa+Taivaan+Kuninkaanakin,+mutta+Hänestä+meillä+ei+ole+vielä+muuta+tietoa,+kuin+Matematiikka+ja+logiikka...+Se+joka+löytää+Isiemme+Isän+Isän(knostilaiset+kutsuivat+häntä+nimellä+Saklas),+hän+silloin+ymmärtää,+miten+mahdotonta+ja+mahdollista+on+löytää+Kaaoksen+keskelle+Järjestys,+mutta+hän+ei+saisi+syntisenä+vielä+yrittää+yhtään+parantaa+kaaostaan,+millään+siivous/puhdistustoimella,+ennenkuin+Jeesus+tulee+Häneen,+ja+Järjestää+Satunnaiset+kaaoksemme,+elävään+tilaan...+
Ja+joka+tulee+Jeesuksen+tykö,+siitä+Jeesus+sanoo:"Häntä+minä+en+aja+ulos"....+Vaikka+olisitte+pahojakin,+verrattuna+muihin,+Jeesus+ei+teitä+aja+poies,+vaikka+Laodikean+omahyväiset+kristityt+Jeesuskin+oksensi+suustaan+poies,+ja+jos+silti+keksivät+uudelleen+"ovellaan"+selityksen+siihen,+miksi+eivät+tulleet+"pyhävaatteissaan"+luokseen.+"Tämähän+on+vain+minulle+rakkaampaa+muotiani+-+vastaisin+itse+ovella",+jos+vaikka+menisin+verkkareissa+Hellu-Saalemiin...+Ja+sekin,+jos+ei+ollut+fyysisesti+kyennyt+ostamaan+tarpeeksi+hyviä+vaatteita,+esim.+rahanpuuteen+vuoksi.+Pietarikin+sanoi(vai+oliko+Jaakob),+että+jos+joku+tulee+luoksenne+köyhän+resuvaatteissa,+te+sanotte+köyhälle:+"Istu+tähän+jalkojeni+juureen",+ja+rikkaan+kanssa+keskustelette+ja+otatte+heidät+teitä+lähemmäs,+mutta+kyseinen+apostoli+lähes+kirosi+tuon+tavan+ottaa+ihmisiä+vastaan...
Mutta+kuka+minä+olen?:"Minun+etu-Nimeni+on+Aki",+ja+minä+olen+muutamista+melko+vaikeistakin+laeista+perillä(lähinnä+peliteoriossa,+sallikaa+siis+mulle+vielä+tämä+rönsyilyni),++Mutta:"Älkää+pyytäkö+minuakaan+kiirehtimään".(VT:n+profeetta)...
31.08.2019 00:23
ÖÖh,+siis+Pietariin+ja+Juudas+Iskariotiin+meni+Raamatun+mukaan+aika+ajoin+Saatana...+Saatana+on+myös+henkiolento,+ja+sekin+voi+vallata+keitä+hyvänsä+aika+ajoin.+Ja+jos+ihmisen+aiempi+"ohjelmointi"+ei+asiasta+vainostu,+tuosta+ihmisestä+tulee+pitemmäksikin+aikaa+eräänlainen+paholainen.+Aivan+kuin+radioon+tai+tietokoneeseen+voi+pistää+huonoa+ja+pahaa+ohjelmaa,+samoin+ihmiseen+voi+tulla+samanlainen+ohjelma...+Ja+vain+jos+POHJA+oli+ihmisellä+riittävän+oikeudenmukainen,+Ihminen+tällöin+rukouksessa+ja+paastossa+pyytää+henkeä+väistymään,+mutta+Jeesus+sanoo,+että+sekin+henki+tulee+vain+7-kertaisena+takaisin,+ja+miten+sen+"pahan-hengen"+saa+sitten+enää+poies?
Ei+sillä+ole+mitään+väliä+taivaan-isällekään+kai,+keneen+hän+henkensä+pistää,+ihan+tahtonsa+mukaisesti+hän+meille+kaikille+tekee,+"Miksi+siis+tästäkään+asiasta+itse+vain+murehtisitte,+ikäänkuin+se+asia+olisi+teidän+vallassanne"(Jeesus)
30.08.2019 23:30
Joo,+ja+jatkaa+selvästi+huijaamistaan,+koska+et+edes+nöyrästi+kunnioita+Jeesuksen+ahkerinta+apostolia,+Paavalia...+No,+mikä+Paavalin+opeissa+oli+sitten+väärää,+kertoisitko?!
30.08.2019 23:22
Tarkoitit+"homo-seksuaaleja"?+Eihän+heille+tarvi+teidän+"tehdä"+yhtään+mitään,+miksi+pitäisi,+vai+pitäisikö+Homojen+tehdä+jotakin+teille?"+Intiimeihin+asioihinsa+ei+saa+muut+puuttua,+mutta+jos+pelkäätte+että+lapsistanne+tulee+heidän+takiaan+homoseksuaaleja,+niin+eikö+se+ole+vain+lapsienne+oma+valinta+sekin?!
30.08.2019 22:32
Ei+uskovaisen+ole+pakko+olla+tietämätön+tieteestä,++USKO+on+vastaus+eri+ongelmaan+ja+kysymykseen+mitä+TIETO+materian+maailmassamme...
30.08.2019 19:50
Minun+ohjeeni,+vaikkei+minulla+ole+kai+mitään+sananvaltaa+hellareissa,+että+älkää+kiintykö+lainkaan+mihinkään+INSITUUTIO-kristillisyyteen!+Näemmehän+miten+sekulaari+on+Suomessa+esim.+luterilaisuus,+ja+miten+hellaritkin+painivat+rahanhimoisina+ja+syntisten+silmiensä+kanssa+ties+missä+typerässä+ongelmassaan...+EI+alkuseurakunta+esim.+ollut+edes+mikään+insituutio+ja+nykyisenkään+kaltainen+kirkkokunta,+vaan+heidät+pikemminkin+erotettiin+synagogistaan,+eli+Herran+seurakunta+oli+heidän+välillään+oleva+normaali+ystävyyssuhde.+Tämä+instituutiorakenne,+on+vain+valtiovallan+kategorisoijien+näkemys+uskonnosta,+se+tulee+siten+helposti+hallittavaksi,+jos+uskovaiset+luulevat+olevansa+joku+monista+kristillisyyden+nimellä+olevasti+lahkoista.+Kristillisyys+on+hajoitettu+kuuluisalla+Julius+Caesarin+taktiikalla,+"hajota+ja+hallitse"+ja+näin+on+vieläkin.++Lahkolaisuus+on+synti,+eli+kristinuskohan+on+silti+YKSI+ideologia+ja+uskonto,+jolla+on+vain+yksi+Herrakin+ihmisyydessä,+ei+sitä+tarvitse+ajatella+ollenkaan+kirkkokuntana+tai+instituutiona....
13.07.2019 11:13
Vilkkuluomi+on+todellakin+silti+surkastunut+sukupolvien+välillä,+koska+kuinka+kukaan+tänne+on+voinut+tulla+ILMAN+elämänsä+kohtua?+Ja+Jumalien+manipuloidessa+monienkin+sukupolvien+välillä+geneettistä+perimäämme.+He+eivät+silti+tee+koskaan+virhettä,+ihmisen+alkikehitykseenkään,+ellei+joku+pahahenki+pääse+väliin,+ja+aiheuta+perinnöllisyyteemme+virheitäkin.+Ei+edes+Jeesus+tullut+tänne+muulla+tavalla,+kuin+noin,+eikä+Hänellä+olisi+muutakaan+tietä+takaisinkaan+tänne.+Ei+näkyaaveet+silti+halua+koskaan+muuttua+kai+materiaolennoiksi,+se+tätä+nykyistä+tutumpi+todellisuus+aukenee+teillekin+vasta+Kuoleman+jälkeen.+Siellä+on+enemmistö+elävistä+olennoista,+nk.+"Enkelit",+mutta+Ihminen+saa+hetken+viihdyttää+itseään,+materiakehon+kaltaisuudessa,+joka+ei+ole+kuitenkaan+se+alkuperäinen+raffinaatti,+mistä+meidätkin+on+kokoonpantu.+Näin+Henki+selvästi+kertoo...
14.04.2019 20:09
Ei+en+sotke+sitä+epäuskolla,+silloin+olen+hyvin+väkivaltainen+ja+riehakas+luonne,+ja+sitä+en+halua+ENÄÄ+olla...
06.01.2018 17:37
Mainittakoon+vielä,+että+osa+noista+nimimerkeistä+ei+ole+kai+minulle+reksiteröity,+eli+joku+muukin+silloin+tällöin+kirjoitti+mun+nimimerkilläni,+mutta+eroitatte+helposti+heidät+minusta,+jos+ette+tunnista+heidän+tyyliään....
06.01.2018 17:34
Voin+kertoa+käyttämäni+nimimerkit:+Nimeni+on+Aki+_V_+Karppinen,+ja+käytän+nikkejä+LakiV,+Pakkstori,+Maukino,+Hihukki,+ÄO116,+Krevokki+ja+muutamia+muita.+Minun+tyylini+tunnistaa+helposti.+Kuka+sinä+olet+Puolimutkateisti,+oikealta+ristimänimeltäsi?+Vai+onko+puheesi+olleet+niin+pahoja,+ettet+USKALLA,+kertoa+kuka+olet?!+Ja+käytätkö+vielä+vain+yhtä+nimimerkkiä?!
06.01.2018 16:59
5 / 6