Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taidettiin+seurata+eri+vaaleja
Vihreät+lisäsi+kannatustaan++6
Vassarit+lisäsi+kannatustaan++5
SDP+lisäsi+kannatustaan++5
Kokoomus+lisäsi+kannatustaan++1
16.04.2019 14:32
No+se+juuri.+Auttoi+minua+aikanaan+kovasti+erosta+toipumisessa+:-D
16.04.2019 14:09
Voisin+humaltua+ensin+kotona+ja+lähteä+sitten+kaupungille,+siis+aattona.+Jos+sää+suosii,+niin+ehkä+mummoja+tunnelista+metsästämään.+Jos+ei,+niin+sitten+jonnekin+muualle.
Vappupäivänä+sitten++voisin+syödä+sen+munkin+tai+mennä+piknikille,+jos+kutsu+käy.
16.04.2019 12:35
No+eihän+tuo+ole+katastrofi+ainakaan+sinun+kannaltasi.+Miehen+kannalta+se+voi+olla
a)+Miehen+pitää+joko+maksaa+sinut+ulos,+eli++maksaa+sinun+osuutesi+lainoista+(tai+ottaa+ne+omiin+nimiin)++ja+vielä+tasinkoa+siitä+omaisuudesta+joka+jää+kun+velat+vähennetään+omaisuudesta.
b)+Jos+miehesi+ei+pysty+ottamaan+sinun+osuutta+lainoista+ja+maksamaan+tasinkoa,+niin+toinen+vaihtoehto+on,+että+tila+ja+koneet+myydään+ja+sitten+maksetaan+ensin+lainat+pois+ja++jaetaan+mahdollisesti+jäljelle+jäävä+omaisuus+tasan.
Tämä+siis,+ellei+vät+miehen+vanhemmat+ole+aikoinaan+tehneet+testamenttia,+jolla+puoliso+suljetaan+pois+perinnöstä.
Nauvoisin+sinua+kuitenkin+ottamaan+juristin+avuksi+ositukseen.+Vaikka+ne+sataset+nyt+hirvittävät,+niin+kiität+myöhemmin.
16.04.2019 10:27
No+tähänhän+on+ihan+yksinkertainen+kokeiltu+ratkaisu.+Pistä+poikki,+ota+ero,+lähde+kävelemään,+tee+bänät.+Sillä+se+elämä+helpottuu.
Jos+nyt+kuitenkin+haluat+jatkaa,+niin+pidä+rajasi.+Nythän+sinä+olet+nössykkämies,+jota+hän+saa+kohdella+ja+manipuloida+miten+haluaa,+ja+hänen+kunnioitus+sinua+kohtaan+yhä+vähenee.
Jos+siis+haluat+yhä+jatkaa,+niin+lähdet+sinne+viikonloppureissulle+kavereiden+kanssa+ja+otat+vastaan+sen+paskamyrskyn+mikä+siitä+seuraa+ja+teet+saman+uudestaan.+Pahinta+mitä+voi+tapahtua+on+ero,+mutta+sehän+saattaa+seurata+muutenkin.
Jos+hän+on+yhtäkkiä+muuttunut+tuollaiseksi,+on+kai+käytöksen+muuttumiseen+jokin+syy.+Ehkä+hän+on+pettänyt+sinua+tai+ehkä+jokin+muu+asia+vaivaa.
16.04.2019 10:09
Liian+nuorena+olette+muuttaneet+yhteen.+Nainen+olisi+tarvinnut+ajanjakson+omassa+taloudessaan.+Hän+on+siis+ollut+15+vuotias+,kun+olette+muuuttaneet+yhteen+8-O.
Ja+päin+vastoin+kuin+moni+luulee,+siitä+ei+miehen+haluttavuus+kasva,+että+tekee+kovasti+kotitöitä,+vaan+päin+vastoin+ja+varsinkin+kun++nalkuttaa+siihen+päälle.
Vaikea+sanoa,+että+mikä+tuossa+olisi+oikea+ratkaisu.+Nainen+tuosta+tuskin+muuksi+muuttuu.
Itse+laittaisin+naisen+kasvamaan+ja+ottamaan+vastuuta+itsestä.
16.04.2019 09:55
Voisin+myös+sanoa,+että+viina+ja+yökerho+voi+hajottaa+perheen.
16.04.2019 09:35
Joo,+työkuvioissa+olen+jutellut+Mortenin+kanssa,+mutta+vain+kerran+toki,+kun+tunnen+hänen+tuottajansa.
Sen+takia,+en+halua+kertoa+tuota+"kaksoisolentoani"+koska+sitten+olisin+heti+tunnistettavissa+jos+tämän+palstan+lukijat+sattuisivat+näkemään+ja+kaikki+sanomiseni+eivät+kestä+päivänvaloa+:-)
Oikeasti+tämä+yhdennäköisyys+on+vähän+kiusallistakin,+koska+en+aina+tiedä+katsovatko+naiset+siksi,+että+ovat+kiinnostuneita,+vai+siksi,+että+näkevät+tutun+tyypin.
15.04.2019 13:12
No+en+edes+voi+kertoa,+koska+muistutan+tuota+suomalaista+julkkista+todella+paljon+ja+saan+viikottain+kuulla+yhdennäköisyydestä+tai+jopa,+että+olen+kaksoisolento.+Viikonloppuna+päätyessäni+sänkyyn+erään+naisen+kanssa,+hän+jopa+kutsui+minua+tuon+julkkiksen+etunimellä.
15.04.2019 11:04
Pisti+silmään+nämä:
"Olav+valmistaa+aamupalan+ja+kokoaa+lounasrasiat+niin+kouluun+kuin+töihin+lähteville.+Sillä+aikaa+naisväki+nätistäytyy"
" Johannan+vanavedessä+olen+innostunut+salsasta+ja+käyn+jopa+aerobictunneilla,+Olav+kertoo"
"Johannan+vaikutuksesta+Olav+on+myös+palannut+kirjojen+pariin.+Lukihäiriöstä+kärsivänä+hän+on+hitaampi+lukija,+mutta+tarttuu+sinnikkäästi+Johannan+suosittelemiin+romaaneihin."
" Johannan+talon+ulkoilme+pidettäisiin+ennallaan,+mutta+sinne+rakennettaisiin+laajennusosa+keittiölle+ja+ruokailutilalle,+uusi+makuuhuone+ja+yläkerta+muutettaisiin+täyskorkeaksi,+Olav+luettelee.
– Ei+se+nyt+niin+iso+homma+ole."
Eli+Johanna+on+ottanut+reilusti+itseään+vanhemman+ja+varakkaamman+nössykkämiehen,+joka+muuttaa+elämäänsä+Johannan+toiveiden+mukaan,+Kalastaja+taas+edusti+sitä+maskuliinisuutta+ja+varmaan+ei+jaksanut+pomppia+Johannan+pillin+mukaan+,+eikä+rahaakaan+ollut+tarpeeksi.
No+syy+selviää+miksi+mies+on+kuin+lammas:
"Johanna+oli+fantastinen,+mutta+en+ikinä+uskonut,+että+minulla+olisi+mitään+mahkuja+häneen.+Johannalla+oli+perhe,+enkä+tohtinut+ajatella+hänestä+muuta.+Eronneena+minulla+ei+ollut+järin+suuria+kuvitelmia+itsestäni."
"– Kuten+varmaan+kaikilla+eronneilla,+myös+minulla+oli+pitkä+jakso,+jolloin+kuvittelin,+etten+koskaan+löytäisi+ketään.+Keskityin+vain+työhöni+ja+elämään+lasteni+kanssa."
Jotain+Johannankin+vaikuttimista+tulee+asiin:
"Johannan+ja+Olavin+yhteisen+elämän+puitteet+vaikuttavat+välillä+jopa+ylellisiltä:+on+hyvät+työt,+autot,+asuntoja,+lomamatkoja.+Olav+laskee+leikkiä,+miten+tulevassa+kodissa+on+varattava+tilaa+naisen+kenkäpareille+ja+kesämekoille.+"
15.04.2019 10:28
On+kyllä+vaikea+rasti+tuo+hallituksen+muodostaminen:
-+Kokoomus+ja+SDP+tuskin+kumpikaan+halajavat+persujen+kanssa+samaan+hallitukseen
-+Keskustan+ottaminenSDP:n+kassa+olisi+aikamoinen+haistatus+äänestäjille,+jotka+nimen+omaan+ilmaisivat,+että+Keskusta++saa+lähteä.
-+Todennäköisin,+mutta+silti+aika+vaikea+olisi+SDP,+Vihreät,+KOK+ja+Vassarit,+mutta+Kokoomus+tuskin+haluaa+noin+vasemmistolaiseen+hallitukseen.
15.04.2019 10:06
Ehkä+laina+hoitokulut?
13.04.2019 16:34
Jep,+eilen+iski+Amor+yökerhossa.+Itse+tosin+olin+autolla,mutta+nainen+oli+kovin+ihastunut+ja+yritti+saada+minutkin+juomaan.+En+juonut,+mutta+Panin+silti.
13.04.2019 16:32
Ehkä+kumpikin.+Alentuneen+testosteronin+alaisena+ei+jaksa+innostua+rupsahtaneesta+pepusta+.
10.04.2019 12:08
Tarkoittaakin+että+yleisesti+ottaen+on,+mutta+tietysti+on+poikkeuksia.
10.04.2019 12:03
En+osaa+sanoa,+onko+tuo+asumistuen+määrä+ihan+oikein,+mutta+en+kävisi+silti+kadehtimaan.
Jos+ajatellaan,+että+teitä+olisi+kaksi+maksamassa,+niin+naiselle+jäisi+maksettavaksi+vuokrasta+vain++450+€+ja+ilmeisesti+sähkö+ja+ehkä+vesi+tulee+erikseen+ja+vakuutus.+
+Eli+tuosta+250+€/kk+/+lapsi+.+Oletkos+käynyt+vaatekaupassa+ostamassa+vaatteita+yms+lapsille+ja+katsonut+mitä+niihin++menee.++Sama+on+puhelimet,+lelut+.
En+olisi+kateellinen.
08.04.2019 09:59
Vakitettavasti+minun+alallani+ei+ylitöitä+tunneta,+joten+tänä+iltaillalistapaamista+kollegojen+kanssa.
08.04.2019 09:42
Aika+monta+palstalaistakin+taitaa+tuilla+elää.
Juu+kyllä+menen+tienaamaan+ja++samalla+itselle+asuntoon,+autoon,+kesämökkiin+ja+veneeseen.+Tosin+vene++ja+kesämökki+ovat+omalta+osin+velattomia.
08.04.2019 08:32
60%+varmuudella+eroatte.
07.04.2019 17:13
"tämäkin+asenne+ollaan+ihmisille+opetettu+vahvistamalla+hysteriaa+kaiken+aikaa."
Siis+miten+on+vahvistettu+hysteriaa+ja+kuka+on+vahvistanut+hysteriaa.+Laita+esimerkkejä
Ennen+kaikkea.+Kerro+miten+sinä+parantaisit+asioita,+jos+vaikka+olisit+yksittäinen+kansanedustaja?
05.04.2019 09:56
115 / 178