Vapaa kuvaus

Aloituksia

97

Kommenttia

3554

1. No+se+juuri.+Auttoi+minua+aikanaan+kovasti+erosta+toipumisessa+:-D
  2. Pisti+silmään+nämä:"Olav+valmistaa+aamupalan+ja+kokoaa+lounasrasiat+niin+kouluun+kuin+töihin+lähteville.+Sillä+aikaa+naisväki+nätistäytyy"" Johannan+vanavedessä+olen+innostunut+salsasta+ja+käyn+jopa+aerobictunneilla,+Olav+kertoo""Johannan+vaikutuksesta+Olav+on+myös+palannut+kirjojen+pariin.+Lukihäiriöstä+kärsivänä+hän+on+hitaampi+lukija,+mutta+tarttuu+sinnikkäästi+Johannan+suosittelemiin+romaaneihin."" Johannan+talon+ulkoilme+pidettäisiin+ennallaan,+mutta+sinne+rakennettaisiin+laajennusosa+keittiölle+ja+ruokailutilalle,+uusi+makuuhuone+ja+yläkerta+muutettaisiin+täyskorkeaksi,+Olav+luettelee.– Ei+se+nyt+niin+iso+homma+ole."Eli+Johanna+on+ottanut+reilusti+itseään+vanhemman+ja+varakkaamman+nössykkämiehen,+joka+muuttaa+elämäänsä+Johannan+toiveiden+mukaan,+Kalastaja+taas+edusti+sitä+maskuliinisuutta+ja+varmaan+ei+jaksanut+pomppia+Johannan+pillin+mukaan+,+eikä+rahaakaan+ollut+tarpeeksi.No+syy+selviää+miksi+mies+on+kuin+lammas:"Johanna+oli+fantastinen,+mutta+en+ikinä+uskonut,+että+minulla+olisi+mitään+mahkuja+häneen.+Johannalla+oli+perhe,+enkä+tohtinut+ajatella+hänestä+muuta.+Eronneena+minulla+ei+ollut+järin+suuria+kuvitelmia+itsestäni.""– Kuten+varmaan+kaikilla+eronneilla,+myös+minulla+oli+pitkä+jakso,+jolloin+kuvittelin,+etten+koskaan+löytäisi+ketään.+Keskityin+vain+työhöni+ja+elämään+lasteni+kanssa."Jotain+Johannankin+vaikuttimista+tulee+asiin:"Johannan+ja+Olavin+yhteisen+elämän+puitteet+vaikuttavat+välillä+jopa+ylellisiltä:+on+hyvät+työt,+autot,+asuntoja,+lomamatkoja.+Olav+laskee+leikkiä,+miten+tulevassa+kodissa+on+varattava+tilaa+naisen+kenkäpareille+ja+kesämekoille.+"
  3. Ehkä+laina+hoitokulut?
  4. 60%+varmuudella+eroatte.