Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3554
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+sen+tyyppisille+kavereille+ei+tietysti+juuri+riskiä+ole.+Itse+ei+voisi+kyllä+huoletta+panna+menemään,+jos+yrittää+yritystoimintaa+pyörittää+tai+saada+sitä+venelainaa.
25.03.2019 12:16
"Miehelle+taas+seksissä+ei+ole+mitään+riskiä"
No+ei+nyt+ihan+noin.+Hyvässä+tapauksessa+pääsee+maksamaan+elatusapuja+17+vuodeksi+ja+sittenkin+vielä+lisää,+Sillä+rahalla+saa+jo+ihan+kivan+veneen+tai+turvaa+eläkepäivät.
25.03.2019 12:09
Sinkkupalstalla+parilliset+lertovat+aamiaisistaan+:-D
Itse+paistoin+kaksi+kananmunaa+ja+laitoin+ne+paahdetulle+ruisleivälle+paprikan+kanssa+huuhdoin+alas+kokiksen+kanssa.+Päälle+appelsiini+ja+kuppi+kaakaokahvia.
24.03.2019 08:56
"Kuskit+pukeutuvat+mustiin+nahka-asuihin"
Ai+se+onkin+homoille
23.03.2019 18:41
Helsingin+keskustan+baareista+mut+löytää.+Jos+joku+palstalaisista+on+siellä,+niin+mennään+yksille:-)
23.03.2019 17:37
Onhan+se,+mutta+ei+niin+tärkeää,+kuin+naisille.
23.03.2019 17:32
Et+ymmärtänyt+vitsiä
23.03.2019 17:23
Komediat+naiset+tykkäävät+miehistä,+jotka+saavat+naisen+nauramaan.
Nauru+rikkoo+jäätä.
22.03.2019 18:01
Suomea+seurasivat+Norja,+Tanska+ja+Islanti,+mutta+missä+on+Ruotsi?+Ei+mahtunut+10+parhaan+joukkoon.
20.03.2019 13:41
Minun+seksikumppaninin+eivät+liity+tähän+asiaan+mitenkään,+enkä+ole+sanonut+olevani+kiltti.
Ja+sinä+petät+itseäsi+kertomalla+olevasi+kiltti.+Seksuaalisuudessa+ei+sinänsä+ole+mitään+pahaa.+Ihminen+voi+olla+kiltti+vaikka+harrastaisi+hurjimpia+seksileikkejä,+mutta+jos+kun+mukaan+astuu+pettäminen+ja+valehtelu+asia+muuttuu.
Naisistakin+yleenä+erotetaan+parisuhde-+ja+panosuhdemateriaali.
19.03.2019 15:39
Onko+ihminen+kiltti+jos+ei+tee+muuta+pahaa+kuin+hakkaa+vaimoaan+ja+senkin+vaan+kännissä?
19.03.2019 15:23
Miehissä+tahtoo+olla+se,+että+he+komistuvat+vanhetessaan+ja+niin+kuin+tuossa+aiemmin+sanottiin,+olet+ehkä+myös+saanut+itsevarmuutta+ja+luontevuutta+naisten+seuraan.
Toisaalta+kysymys+voi+olla+osittain+ainakin+ns+tori-ilmiöstä.+Sen+kojun+luo+missä+on+asiakkaita+kertyy+lisää+asiakkaita.
Itse+myös+saan+olla+usein+yksin++kun+olen+yksin+liikkeellä+sitten+kun+olen+liikkeellä+naisen+kanssa+minulle+tullaan+juttelemaan++jne.
19.03.2019 15:18
Kai+nyt+sait+edes+raivarit+ja+rikoit+pari+huonekalua,+vai+nössötitkö+vaan+menemään.
Miten+luulet+käyvän+rikoksen+tekijän+joka+ei+saa+rikoksesta+rangaistusta.+Luultavasti+uusimisriski+kasvaa.
19.03.2019 15:10
Öö+mikä+susta+tekee+kiltin
1.+Sekö,+että+petät+miestäsi
2.+Sekö,+että+altistat+kaikki+kumppanisi+sukupuolitautien+vaaraan?
3.+Sekö,+että+annat+panna+paljaalla,+vaikka+tiedät+ettei+ole+ehkäisyä
4.+Sekö,+että+et+ole+valmis+kertomaan+mitään
5.+Sekö,+ettet+mene+ostamaan+raskaustestiä
6.++Sekö,+että+sinulla+on+suhde+varatun+kanssa.
7.+Sekö,+että+olet+kohta+kasvattamassa+mahdollisesti+isätöntä+lasta+
8.+Sekö,+että+olet+luultavasti+iäkäs+synnyttäjä+ja+asetat+lapsesi+vaaraan.
19.03.2019 15:06
Ymmärrän+katsantokantasi.+Noin+minullakin+periaatteessa+oli+silloin+kuin+asuin+ensimmäisessä+parisuhteessani.+Koska+parisuhteet+ovat+kuitenkin+nykyään+huomattavasti+lyhyempiä,+on+mielestäni+pelkästään+viisasta+olla+olematta+liian+sinisilmäinen+varsinkaan+parisuhteen+alussa.
Joskus+pariskunnilla+voi+olla+niin+suuria+eroja+kiinnostuksen+kohteissa,+että+on+ehkä+hyvä,+että+toinen+käyttää+asiaan+omia+rahojaan.
19.03.2019 13:55
Ihan+yleinen+ilmiö+https://www.hs.fi/elama/art-2000006018230.html.
Miehet+joilla+on+valinnanvaraa+pelkäävät+sitoutua.++Oma+asunto+mahdollistaa+naisen+tuomisen+baarista+tai+se+mahdollistaa+myös+parisuhdetilannetta+tiedusteltaessa+kertomisen,+että+olen+sinkku.+Jos+haluaa+olla+rehellinen,+voi+tietysti+kertoa,+että+on+jotain+säätöä,+mutta+ei+mitään+vakavaa.
Jos+taas+asut+yhdessä+on+toinen+sinun+avovaimo+ja+olet+avoliitossa+ja+se+on+baarituttavuuden+korvaan+paljon+vakavampaa.
Summa+summaarum.+Pahaa+pelkään+,+ettei+mies+ole+sinuun+sitoutunut.
19.03.2019 11:15
Onko+kyse+nyt+rahasta,+vai+siitä,+että+huonekalut+ovat+menneet+käyttökelvottomaksi.
Koen+kyllä+itsekin+niin,+että+jos+minulla+on+kunnossa+oleva+huonekalu,+jota+en+halua+vaihtaa+niin,+jos+kumppani+haluaa+sen+uusia,+niin+saa+ihan+omalla+rahallaan+sen+kustantaa.
Jos+taas+meillä+on+vaikkapa+rikkinäinen+sohva,+niin+totta+kai+se+vaihdetaan+ja+kustannuksiin+osallistumme+molemmat.+Jos+taas+minä+haluan+vaihtaa+vaikkapa+veneen,+vaikka+vanha+on+kunnossa,+niin+minähän+sen+maksan.
19.03.2019 11:02
Omalla+kohdalla+ns.+maistelu+yleensä+lisääntyy+parisuhteessa,+koska+tulee+avattua+viinipulloa+aterialle+ja+joskus+kuoharia+juhlistaakseen+jotain.
Toisin+päin+taas+kännit+loppuu+oikeastaan+kokonaan+parisuhteessa.
"19v.+Alussa+käytiin+tiheään+tahtiin+baareissa+ja+yökerhoissa,+välillä+nainen+oli+kaveriensa+kanssa+iltaa+viettämässä+ja+välillä+oltiin+yhdessä.+Tätä+kesti+lähes+koko+seuruluajan+noin+5-6-kuukautta,+vasta+yhteenmuuton+jälkeen+nainen+vähän+rauhottui+mutta+silti+nainen+oli+vielä+meneväistä+sorttia.+"
"pahat+kieletkin+alkoi+kertoa+että+nainen+on+huppelissä+välillä+miesten+kimpussa+yökerhoissa,+pientä+peliä+kuulemma"
No+kyllä+voin+lähes+sata+varmasti+sanoa,+että+naisesi+on+sinua+pettänyt.+Kyllä+nämä+"meneväistä+sorttia"++olevat+naiset+on+niin+nähty+ja+jos+haluaa+100%+uskollisen+naisen,+niin+sellaisista+kannattaa+pysyä+kaukana.+
Toisaalta,+jos+satunnainen+uskottomuus+ei+haittaa,+niin+tuollainen+nainen+voi+olla+hyvinkin+mieleinen+nainen,+kunhan+itse+et+muutu+sohvaperunaksi,+jota+nainen+alkaa+halveksimaan.
19.03.2019 10:55
Eikös+välimerkitön+mies+ehdottanut+makkarakastiketta?
19.03.2019 10:37
En+tiesä+viittääko+tuo+60+nimimerkissäsi+ikään+vai+syntymävuoteen,+mutta+joka+tapauksessa+ne+ovat+lähellä+toisiaan.++60+v.+ihminen+on+jo+aika+vanha,+katsoi+asiaa+miltä+kantilta+tahansa.+Varsinkin+naisten+parisuhdemarkkinat+tuohon+ikään+tultaessa+ovat+hyvinkin+rajalliset.
"Olisin+niin+tyytyväinen+tähän+suhteeseen+edellyttäen+ettei+hänellä+olisi+noita+muita+naisia.+"
No+niinpä.+Väkivaltaisessa+suhteessa+naiset+(ja+miehet)+olisivat+tyytyväisiä,+jos++puoliso+ei+löisi.++Rikkinäisen+auton+omistajat+olisivat+tyytyväisiä+jos+autossa+ei+olisi+vikaa.
19.03.2019 09:00
118 / 178