Suomi onnellisin maa

Tämä-selvä

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuseipalatulessakaan

      Mistä tämä on keksitty että Suomi on onnellisin maa, Suomi on kaukana onnellisistä
      maasta.

      • valittukohderyhmä

        Kaikki tutkimukset voidaan tehdä omia etuja palvelevaksi, kun kysytään vain tietyiltä kansanosilta.
        Samoin kuin puoluekannatus mittaukset.


    • Niinpäniinkö

      Tämä on varmasti matotutkimus, saavat luikertelustaan kaiken tuen, toisin kuin kantaväestö.

    • Suomea seurasivat Norja, Tanska ja Islanti, mutta missä on Ruotsi? Ei mahtunut 10 parhaan joukkoon.

    • Ätmileisson

      Suomen maaperä on maailman onnellisin, ei suomen maaperällä asuva kansa.
      On kaksi eri asiaa maa ja ihmiset.
      Varmasti tutkimus on tehty Kehä kolmosen sisäpuolella hienosto kaupungin osassa, jossa haastateltu muutamaa hyvätuloista ja varakkasta pariskuntaa, jotka asuvat osakehuoneistossa ja kiirehtivät turkis ateljeesta syömään hienoon 10 tähden Gourmee ravintolaan syömään jotain hanhenmaksapalleroita, sammenmätiä ja muita erikoisia hienostoruokia, joiden loppusummassa on kolme nollaa peräkkäin.

      Tutkimuksen tulos olisi eri, jos olisi haastateltu leipäjonossa värjötteleviä tulottomia köyhiä, jotka roskalaatikosta ovat vaatteensakin haalineet.

      • Kokoomuksen vaaliteltassa, missä on ollut ilmaista kahvia ja pikkuleipiä.


    • Minä ainakin suhtaudun tuohon YK:n teettämään tuoreeseen onnellisuusraportiiin hyvin varauksella, koska sanalle onnellinen löytyy monta käsitettä. mm. hullu, käy hitaalla, helposti huijattava, vajaaälyinen....etc.

    • minä.vaan.kysyn

      Onko tämä onnellisuus-kysely teetetty myös vanhainkodeissa, niiden vanhusten luona, jotka päivittän joutuu makaamaan paskavaipoissaan ja ilman asianmukaista hoitoa?

    • Mikä ei tarkoita että kaikki suomalaiset olisivat onnellisia..

      Mikä ei tarkoita että ylipäätään suomalaiset olisivat onnellisia, vaan että muualla ollaan vielä onnettomampia..

      Mä oon kyllä tyytyväinen että saan täällä asua.

    • 3-33-33

      Suomessa ihmiset on onnellisia kun 500 000 syö masennuslääkkeitä. Ilmeisesti lääkkeet toimii ja lääke koomassa ihmiset vaikuttavat äärettömän onnellisilta.
      Muissa maissa lääkkeitä ei juuri käytetä ongelmien ratkaisuun vaan mietitään realistisemmin.

      • wanhaämmä

        Aika monessa muussa maassa taitaa jäädä sairaudet hoitamatta kokonaan, jollei ole omaa rahaa.


      • roope--
        wanhaämmä kirjoitti:

        Aika monessa muussa maassa taitaa jäädä sairaudet hoitamatta kokonaan, jollei ole omaa rahaa.

        Näin on myös Suomessa pitää olla omaa rahaa , moni jää ilman hoitoa.


      • wanhaämmä
        roope-- kirjoitti:

        Näin on myös Suomessa pitää olla omaa rahaa , moni jää ilman hoitoa.

        Kaikille löytyy hoito, joillekin vaan se viimeinen. ;)


    • Roope---

      Suomessa on ollut jo pitkään tosi heikko hoito , sen olen saanut kokea monta kertaa.

    • Kaisanoasaa

      Vain pillun saaminen tekee onnelliseksi miehen.

      • Pitäisi sunkin panostaa täysillä siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, niin saisit olisit sitten onnellisempi varakkaana.


      • nbvcjhvbg
        DarkFear kirjoitti:

        Pitäisi sunkin panostaa täysillä siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, niin saisit olisit sitten onnellisempi varakkaana.

        Ei raha tee onnelliseksi, vaan nimenomaan ne esim. yllämainitun kaltaiset pikku asiat, jotka ovat sitä itse elämää. Työelämä, eli raataminen sen rahan eteen on myöskin pelkkää väkinäistä paskaa, joka on onnellisuuden esteenä.


      • Totuus-
        DarkFear kirjoitti:

        Pitäisi sunkin panostaa täysillä siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, niin saisit olisit sitten onnellisempi varakkaana.

        Töihin ei kannata mennä jos ei saa pillua. Kato nyt sinuakin dark, teet töitä mutta et ole naista saanut koskaan.


      • Totuus- kirjoitti:

        Töihin ei kannata mennä jos ei saa pillua. Kato nyt sinuakin dark, teet töitä mutta et ole naista saanut koskaan.

        Totta kai sitä työtä kannattaa elämässä tehdä, kun onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat elämässä. Sitä voi aina hyvin mies elää ilman naistakin, mutta ilman rahaa sitä ei pärjää elämässä yhtään mitenkään. Eikä sitä varsinkaan noin nuorena kannata turhaan siitä naisettomuudesta stressata, kun säkin ehdit kyllä joskus myöhemmin sen naisen sitten löytämään.

        Mulla itselläni kyllä on ollut paljon naisia, mutta sä sitä itse varmaan joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies oletkin ja vielä sossupummi sellainen saatana!!!!!!!!!!!!!!!


    • asdfasdfasdf

      No jos Suomen väestöstä olisi 99.99% onnellisia niin loput 0.01% löytyisi täältä.

    • Tämä-selvä

      Sipilä on varmaan tosi onnellinen kun sai niitä pakolaisia suomeen hinta 3.2 miljardia ja veronmaksajat maksaa.

    • Tämä-selvä

      Sipilä pääsi sotestakin eroon ei tarvii enää siitä kärsiä joten onnellinen on.

    • EnkäEnääHuoli

      On se muille kuin kantikselle! Kysykää vaikka Espoon rasisti sossutädeiltä ja sediltä!? Kantis ei tarvitse apua!

      • Totuuskomissio1

        Täyttä humpuukia koko tutkimus. Vain myönteiset vastaukset kelpuutettu, ellei ole vedetty hatusta aina vaan parasta.

        Koska tämä lähtee sortojärjestö YK:sta, on ne kehitysmaavirkailijat huomioineet suomalaisen sosiaaliturvan ja senkin ylittävän täysylläpidon jakamisen maahantunkeutujille.

        Missäpä muussa maailman valtiossa tarjotaan tunkeutujille näin voittamattoman hyvät etuisuudet?
        Onko ihme jos vetää matujen naamat "Hangon keksille", mutta me suomalaiset orjat emme varmaan kykene niin suureen euforiaan, sillä maksajan osa vähentää onnellisuuden tunnetta röytämällä :(


    • kjj665000

      Tällaisen tutkimuksen nimi pitäisi tietysti muuttaa. Antaa ihan vääränlaisen kuvan. Ei maa voi olla onnellinen, eikä kansakaan.Ei ole kollektiivista onnellisuutta. Emme me mieti, että olempas onnellinen, koska maassamme on niin vähän esim. korruptiota. Tietysti maan vakaa tilanne mahdollistaa yksilön onnellisuuden kokemusta. Onnellisuus on yksilön onnellisuutta ja jokainen meistä kokee sen erillaila. Itselleni hyvin pienet hetket luovat onnellisuutta. Mitään pysyvää kokemusta ei ole, se vaihtelee. Rahalla ja omaisuudella siinä ei ole merkitystä. Korkeintaan mahdollistaa asioiden hoitamista. Terveydellä kyllä.

    • Totuus-

      En ole onnellinen vaikka on paljon rahaa. Mies ei voi olla onnellinen jos ei saa naisia joten en ole onnellinen. Tyytyväinen voi olla elämäänsä jos on rahaa mutta onnellisuus tulee ainoastaan jos on läheisiä.

      • ilmanpaskempaa

        Ei raha tee onnelliseksi vaan se miten sitä käyttää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe